Heeft er nou niemand een leuke broer die een vrouw zoekt?

22-08-2008 10:52 225 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen contactadvertentie en zeker niet voor mijzelf (zou niet best zijn, ons tweede kindje is op komst)

Maar ik heb een zusje van 28 jaar, ze heeft een periode samengewoond maar nu is ze alweer bijna vier jaar alleen. Ik weet (ook al doet ze alsof het niet zo is)...dat ze zich gewoon heel graag wil settelen maar ze gaat niet meer elk weekend op stap en verder woont ze in het noorden des lands (bij Zwolle).

Zijn er dan echt geen leuke vrijgezelle mannen meer? Soms ben ik wel eens blij dat ik al gesetteld ben, het lijkt me steeds moeilijker worden naarmate je ouder wordt. Nouja ik weet eigenlijk niet eens wat ik met dit topic wil, even mijn hart uitstorten denk ik, ik ging het haar gewoon.
Goed idee, doe mij ook maar een broer. ArtBroer en JustBroer schijnen leuk te zijn. Kunnen we die niet lenen? (bij voorkeur tijdens verhuizingen etc. Hoe leuk mijn zusje ook is, qua sjouwen en klussen heb je er niet zo veel aan )
Dat zeg ik....
Off course, ook motto's zijn om te delen

motto's, mannen....tis 1 pot nat, en zo lekker inwisselbaar ook

*edit, ik wil alleen wel een beetje een handige broer hoor*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oei... Daar is een minpuntje voor Artebroer: hij is niet handig in en rond het huis, zeg maar geen klusjesman. Daarentegen draait hij zijn hand niet om voor computers of andere technische snufjes!
Ja en het liefst een lekker ding, waar we indruk mee kunnen maken op de kermis
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nou ja Artemis, dat maakt op zich niet uit, als we dan ook nog een klussende broer vinden.

Loopt prima in mijn nog nieuw op te zetten "broer rouleer" plan
ff een lijstje sofar

*een klus broer

*een computer broer

*een lekker ding broer

en mijn eigen toevoegsel

*een "ik neem een hele hoop leuke vrienden mee" broer
webs...iedereen kan van zichzelf of van de ander zeggen dat diegene zus en zo is en er leuk uit ziet. Maar dat zegt allemaal weinig als je degene zelf niet hebt gezien meegemaakt....

(ik ben de enige die zijn zus lelijk heeft genoemd haha)
Jaa, de hele hoop leuke vrienden broer! En ook:

- een verhuis broer

- een repareer mijn droger broer (tja, hang ook even op een ander topic rond)

- ik regel even een gezellig weekendje voor zus-broer

- de artistieke broer (voor al uw theater en filmbezoeken)

Leuk, ik heb in de aanbieding de (weliswaar bezette maar delen mag altijd) sportieve, reislustige broer!
quote:badmeester schreef op 23 augustus 2008 @ 17:55:

webs...iedereen kan van zichzelf of van de ander zeggen dat diegene zus en zo is en er leuk uit ziet. Maar dat zegt allemaal weinig als je degene zelf niet hebt gezien meegemaakt....Nou niet zo blijven meuten he Badaap Jij bent de leukste, liefste, lekkerste, slimste, dat weten we allemaal. Maar ja, verandering van spijs doet eten he, vandaar dat we af en toe even verder kijken. En nou niet meer miepen he, anders ga je maar naar het Autoweek forum
webs...iedereen kan van zichzelf of van de ander zeggen dat diegene zus en zo is en er leuk uit ziet. Maar dat zegt allemaal weinig als je degene zelf niet hebt gezien meegemaakt....

Op zich vind ik het -als het mijn toekomstige zwager betreft ;-)- minstens net zo interessant om te horen dat iemand leuk is (ip van dat hij er leuk uitziet). En daarom is het juist leuk om de omschrijvingen te lezen van de zussen, die hun broer wel hebben meegemaakt.

(ik ben de enige die zijn zus lelijk heeft genoemd haha)

Tja, je kunt het eerlijk noemen. Of gewoon lomp. Zo zou ik echt nooit iemand omschrijven, zeker niet iemand van wie ik hou.
Dat zeg ik....
goed advies van VC trouwens

zolang jij niet kan oordelen over het feit waarom ik mijn zus lelijk noem zal ik er verder niet op in gaan :-)
Inderdaad is iedereen wel erg positief over broer/zus lief. Het gaat bij mij om mijn schoonbroer, dus dan ben je gelijk wat kritischer. Als het allemaal zulke fantastische mensen zijn, waarom zijn ze dan vrijgezel? Mijn schoonbroer omdat hij introvert is en niet snel op een meisje af zal stappen, maar ook omdat al zijn vrienden kinderen hebben en dus niet meer op stap gaan. En hoe zit dat bij jullie broers en zussen?

Trouwens een broer hebben lijkt me ook echt hel leuk. Zelf heb ik alleen een zusje...
Badmeester, ik kijg allemaal berichtjes van je in mijn mailbox, maar snap niet hoe dat allemaal werkt (blond he). Ik ben niet zo handig met de compter (daar hebben we toch ook een broer voor of niet? ) Kun je me even uitleg geven. Ik weet namelijk niet waar ik je bericht kan lezen, laat staan hoe ik moet reageren, oeps...
quote:smartie82 schreef op 23 augustus 2008 @ 19:11:

Badmeester, ik kijg allemaal berichtjes van je in mijn mailboxJij ook al? Zal wel aan Viva liggen, kan me moeilijk voorstellen dat Badje zo veel dames aanschrijft
En ook nog een

Zus, ik breng je wel even naar de stad dan hoef je niet te fietsen broer. (gister zeiknat geregend toen ik in een ietwat aangeschoten toestand naar huis moest fietsen)
quote:Very Cherry schreef op 23 augustus 2008 @ 19:13:

[...]

Jij ook al? Zal wel aan Viva liggen, kan me moeilijk voorstellen dat Badje zo veel dames aanschrijft Dat doet onze Baddiva toch niet zeker????
He jammer dat het nu uitkomt dat iedereen berichtjes van hem krijgt... Dacht ik net een bijzondere band met mijn nieuwe broer op te bouwen, haha.
Jaaaaaaaaaaa............de Bad broer
Zijn er overigens nog meer dames geinteresseerd in mijn schoonbroer? Liefst uit overijssel of drenthe. Het wordt nu toch echt eens tijd voor hem en ook voor mij. Dan kan schoonma ook haar aandacht wat beter verdelen whaha.
Kunnen we niet een zaal huren voor al deze vrijgezelle broers? Daar kan ik vast wel wat leuks tussen vinden

In de aanbieding: een leuke neef (telt dat ook?)

Heb ook een broer maar die zit altijd in het buitenland (en is ook niet zo leuk) Die doen we dus maar niet!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
* Is zeeeeer jaloers want geen berichten van Badeendje...*

Trouwens wel 3 broers en twee zussen in de uitverkoop. 2x utrecht, 1 apeldoorn, 1x eindhoven en 1x amsterdam, leeftijd varierend tussen 41 en 19. Iemand interesse in reclame materiaal?? :-)
Wat kunnen je broers allemaal juliee, want dat is wel belangrijk hoor
Summerdance; jij wel kunnen shoppen vandaag?

Mijn twee oudste broers wonen allebei in Utrecht. De oudste (41) is meubelmaker en dus errug handig. Ook grappig en lief maar nogal afgezonderd, niet zoveel contact mee.

Mijn persoonlijke favoriet is de tweede broer, 35 jaar, Donkerlond, groene/grijze ogen. bradpittlookalike, werkt in reclame en heeft een prachtig huis. Eventueel nadeel; hij heeft een zure ex en een dochtertje van 3. Wel een lief meisje, jammer van haar moeder alleen :-)

Mijn jongste broertje is officieel niet vrijgezel, hij is 21 en heeft een vriendin van 32 (?!) die ik trouwens nog nooit gezien heb. Hij woont in Apeldoorn en is een heerlijke ADHD-er (een zwaar geval) dus leuk als je ergens je handen aan vol wilt hebben zeg maar Heeft vorige week nog bijna mijn huis afgebrand tijdens een BBQ. Altijd iets te beleven met hem. Ook een knap mannetje trouwens, donkerblond, groene ogen.

Voor de heren; zussen; allebei knap, de oudste 27 is het mooist. Heel lief, verzorgend, grappig, heeft een hondje, is wel een einzelganger maar dat is meer uit onzekerheid omdat ze vaak argwanend wordt bekeken door vrouwen, en mannen willen altijd iets van haar.

Kleinste zusje is mijn schatje; eigenhandig grootgebracht door mij :-) blondje, puber, ook studie en stage in reclame. Heeft heeeeeeel veel vriendjes. Echt een lief naief lieffie.
ik denk trouwens dat ze me alle 5 vermoorden als ze dit weten..
quote:juliee schreef op 23 augustus 2008 @ 20:02:

* Is zeeeeer jaloers want geen berichten van Badeendje...*Je mag die van mij wel hebben hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven