Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Ik ben nu al nerveus!!! Leuk leuk leuk!!! Zal een pak tenalady voor ons scoren voor als de zenuwen ons teveel worden !!!

Net bij een pannenkoekenrestaurant geweest, voor de evt. trouwlocatie. In B. Ken je die Compu? Mooi!!!!! Zag ons er al helemaal staan! Moeten alleen even kijken of het binnen budget kan. Zijn nu bezig met gastenlijst. Feest wordt groot maar niet abnormaal, dus niet teveel gasten, maar man wat is dat moeilijk zeg!
Kan hij niet vrij nemen de dag erop Mal? Of zijn al zijn dagen dan op?

Of dat hij je in de loop van dinsdag met Mr J komt halen? Dan kunnen ze nog even samen spelen

Mr J en Ceetje dan

Je houdt alvast rekening met de wensen van Ties voor jullie trouwfeest Bridge

Ik durf eigenlijk ook niet naar Drek
Haha Star, we zeiden al, een pannenkoekenbuffet zou ook leuk zijn!!! Weet niet of ons dinergasten daar blij mee zijn, maar ach, het is onze dag toch?

Ik ben ook vrij dinsdag... Kunnen we afterparty houden!
Ja napraten enzo over onze reading
Brrr... bibber bibber...
Hè get, vind het maar eng. Bridges ga jij ook? Dacht dat je ook niet durfde! Stoer hoor! Maar zijn er nou nog wel kaarten en zijn ze al besteld?

Om in de stemming te komen meiden
Ohh mijn kleine vent is niet meer . Juul heeft sinds vandaag een nieuwe kamer, en ligt dus in het grote bed. Zo liefffff.

Hij wilde eerst niet, en toen ging manlief ermee aan de gang en vertellen dat ie onder de olifantjes en de nijlpaardjes moest gaan liggen ( Dekbedovertrek) en dat haasje ( lees + rest van de knuffels) daar ook lagen en dat was wel interresant en hij is gewoon meteen in slaap gevallen
We hebben kaartjes Amalia. heb ik vanmiddag besteld.
Eigenlijk moet ik gaan slapen want de kleine mannen liggen net op bed en je weet nooit hoelang dat duurt, maar eerst natuurlijk even hier bijlezen.

Vandaag naar de Ikea en net een buurtbbq gehad en de mannen hebben zich voorbeeldig gedragen, lekker trots kun je dan zijn he .

Van de week naar het cb geweest en Mart wilde niks. Ik kreeg hem niet gewogen, niet gemeten, wilde geen toren bouwen enz. enz. Hij zat alleen maar nee te roepen en te zeuren om koekjes, taxi en snoepjes. Zit ik net te vertellen dat hij al driekwart jaar niet eet begint hij daar om al die snaaidingen te zeuren. Dus ik krijg van die muts een preek dat ik hem al die lekkere dingen dan ook maar niet moet geven, diksap is dan beter . Ooh ik word altijd zo chagerijnig van die muts, wat denkt ze wel alsof hij alleen maar snoept???? En als toppunt vraagt ze of ik wat begeleiding thuis wil want hij is toch wel dwars . Aaargh, van haar zeker \\:-)// . Ik wil dat kind gewoon aan het eten hebben, meer niet. Ik voel me altijd zo betutteld daar. En weet je wat het ergste is, toen we thuis waren vroeg meneer poeslief om diksap en een appel... De draak!
Bridge hier hetzelfde met niet eten. Ik heb me er heel lang niets van aangetrokken maar nu irriteert het me weer mateloos. Ik krijg hem niet aan het eten of hij nu mee kookt of niet. Als hij zijn bord voor zich krijgt schuift hij het gelijk al van zich af met de woorde, "dat is vies, ik hoef niet mee". Ik moet me er maar weer bij neer leggen want de enige die er last van hebben zijn Vent en ik en we bereiken er toch niks mee. Dus helaas ik heb niet DE tip voor je. Maar als jij hem hebt hoor ik het graag. Net als jij heb ik nu maar de hoop dat wanneer Cas over een half jaar gaat eten hij hopelijk ook weer gaat eten. We zullen zien.

Hoera voor Ceetje! Lekker zeg van de luiers af!

Leuk Bam een nieuwe kamer. Hebben jullie zijn kleine kamertje helemaal veranderd?

Amaal nog gefeliciteerd met Berend, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Ik hoop dat ze er snel achter zijn waar zijn pijn vandaan komt want dit is ook zo sneu.

Compu wat heerlijk dat Cg ook dwars is. Hoe gaat het communiceren met gebaren?

Enka wat vervelend van je werk. Lekker dat jullie op vakantie gaan, waar gaan jullie naar toe?

Suze wat goed je huis verkocht en wat snel! Vast een mooie prijs voor gekregen met al die belangstellende.

Hel wanneer krijgen jullie de sleutel? Al een kdv daar in de buurt?
Vent is naar Mysteryland en zit nu in de trein of ik hem straks van het station kom halen, hmmm... nee daar zijn de bussen voor toch?

Cas en ik hebben spruw. Al een tijdje maar ik dacht eerst dat het kloven waren. Vandaar dat hij zo slecht en zo vaak dronk. Maar sinds vandaag gaat het goed, hij komt netjes om de vier uur dus ik hoop dat deze trend zich vannacht doorzet ~even afkloppen~ .

Zo en nu is het bedtijd... Slaap ze !
Mal wat goed dat J. al bezig is met het potje! Moet hij Mart maandag maar even uitleggen waar dat ding voor is want ik krijg hem er niet op.

En jullie gaan naar Derek! Spannend!
Ha ha ha ja Juud, daar zijn bussen voor hoor, zijn avondje uit, moet ie het zelf ook maar afmaken

Leuk Bam, ik zat nog te twijfelen om mee te gaan. Lief zei: gaan! Maar nu kan het echt niet meer, want dan zit ik ergens in m'n eentje, ook niet leuk. Goeie tip van me hè? :-)

Ooooh, lezen jullie weleens de Linda.? Ik moet altijd zooooo lachen om een 'goed' gesprek. Superherkenbaar, ha ha! Ben ik dan zo doorsnee of hebben Saskia en ik veel raakvlakken. Eh... is zij niet net gescheiden..., slik...?

Ben een beetje teut. Mag toch wel. Berend is de hele avond al niet wakker geworden en het is zaterdag.

Leuk, net Paul de Leeuw in Rosso en nu Marco B kijken op tv. Gezellig hoor. Al vind ik PdL wel altijd erg schreeuwerig. Hij kan mooi zingen maar doet altijd zo stom tussendoor.

Ga maar eens naar bed. De afgelopen ochtenden ging het goed (lees tegen half 9-->feest!) maar nu zal je zien dat dat morgenochtend weer helemaal anders is en de mannen om kwart over 7 elkaar wakker schreeuwen.

Oja, Berend heeft vandaag sinds lange tijd weer echt geschaterlacht (gek woord, is dat goed?) en als een beer gegeten! Heerlijk! Gaat weer helemaal de goeie kant op. We waren vandaag zwemmen, en hij was echt de dunste van het stel. Geen armen en geen buikje. Maar dat gaat ie weer goed maken hoor!

Bam, zwem jij nog? Wij op zaterdag van 2 tot half 3, en daarna met Berend.
Morning,

Gisteren een meeting gehad met het kletsgroepje. Was gezellig, met 8 dames salsa dansen. Salsa, niks voor mij haha.

Juud, wat irri van het cb! Geen leuk mens als ik het zo hoor.

Heb je nog wat voor de spruw? En hoe ging het vannacht?

De gebaartjes gaan goed hier. Als ze iets niet kan duidelijk maken, dan zeggen we dat ze het met haar handjes moet doen. Dat ziet er dan heel lief uit, zeker samen met klasgenootjes.

Onze vervolgcursus begint in sept., moeten we voor 15 avonden oppas inplannen.

Bridges, wat verrassend. Dat moet dan D. zijn? Ik dacht dat het W. in H. zou worden. Leuk hoor, doe het maar lekker op jullie eigen wijze!
Haha Amaila, zag nu pas de tipsy touch in jouw posting. En dan de vraag of het wel geoorloofd is haha.

Ik lees overigens nu zo'n chicklit Ploetermoeders, wel grappig. Iets voor jou?
Suze gefeliciteerd met de verkoop!!

Fijn dat dat afgehandeld is.

Over CV: we hebben veel ruzie gehad. Nu snap ik waar het aan lag met de ADD achtergrond en mijn reactie daarop. Ik heb nu een aantal aanvaringen ingeslikt en dus voorkomen.

We moeten er allebei nu mee leren omgaan lijkt me.

En het diva-gedrag op school: b.v. gaan liggen als ze geen aandacht krijgt en dan nephuilen. Ze laten haar dan gewoon liggen. :-)

Heb net de eieren droog laten koken! Is me nog nooit gebeurd. Hij ontploft dan in de pan haha. Stank!!
Goeiemorgen! Lekker dan Compu, de eieren droog laten koken Ik wist niet dat ze dan ontploffen. Ik weet wel dat dat gebeurd als je ze in de magnetron stopt. Lekker slim :-)

Nou, vanmorgen was het kwart voor 8, best netjes toch? Ben wel een beetje brakkig... Straks maar eens even lekker fietsen, wind door m'n hoofd, heerlijk.

Berend is weer helemaal goed hoor! Gisteren hadden we een verjaardag en meneer rukte de gehaktballetjes van de bbq zo uit mijn handen en at het op! Daarna nog een halve kipsateh bij lief, tssss. Niet normaal want hij eet eigenlijk helemaal geen vlees. Spuugt ie altijd uit. Nouja, ik vind het prima. Ik wil wel graag wat spek op de botten zien bij hem!

Fijne zondag!
Haha Bridge tenalady's!!!

Als Jonathan echt niks wil eten dan maak ik pasta met zalm en broccoli en witte saus. Dat vindt hij erg lekker. Zal ik het recept geven?

Star, M kan voorlopig helemaal geen vrij meer krijgen want zijn baas wordt geopereerd aan zijn heup volgende week en dan kan hij maanden geen vrij meer krijgen. Daarom heeft hij nu ook vakantie gehad (stond later gepland). Vandaar. Maar ik wil ook wel spelen met Ceetje hoor! :-)

Ik durf wel naar Drek hoor, hij pakt mij er toch niet tussenuit. Worden daar ook trouwens tv opnames gemaakt voor bij de RTL show? Dan kunnen jullie allemaal ons zien lekken in de tenalady's haha.

Juud, haha wat een draakje is Mart! Ik zet thuis Jonathan nu trouwens ook 3 keer per dag op het potje maar hij vindt het wel leuk verder om even te zitten en doet verder niks. Maar omdat ze het op het KDV doen doe ik het in dezelfde structuur. En daar ziet hij wel kindjes plassen enzo dus wie weet snapt hij het dan ineens. Heeft Juudman het leuk gehad op Mysteryland?

Amalia, mij maak je niet bang met die foto, dat is gewoon lichtinval. Fijn dat het beter gaat met Berend.

Compu, haha Jonathan doet dat ook wat CG doet, haha, ook een diva in de dop. Wij noemen hem dan dramakoning.

Bam, fijn hoor dat Juul zo blij was met zijn nieuwe bedje!
Stressed is just desserts spelled backwards
Amalia, nog gefeliciteerd met Berend! He, wat een opluchting dat hij weer lekker eet. Dat spek zit er met een paar weken weer aan.

Ja, waar is Jinny, toch niet op vakantie?

Compu, fijn dat het wat opheldert nu jullie meer idee hebben wat er speelt (bij vent). Oh, en dramaqueen-neigingen, dat gaat goed

Mal, klinkt echt helemaal gezellig, het DO-uitje! Als 'ie maar niet de verkeerde conclusies trekt als jullie daar zitten te lekken met die tenaladies..

Bam, ahhh, in het grote bed, leuk hoor. Maar idd, weer zo'n fase die je afsluit... (snik). Nog bedankt voor de Anky-info trouwens - ik had het al gezien (en meteen m'n gelijk gehaald bij vriend ) maar was vergeten je te bedanken.

Enka, wat een naar gedoe op je werk. Dan geniet je dubbel van je vakantie!

Juud, irritant ja, van die mensen die je behandelen alsof je nog niet tot 10 kan tellen (cb)... Moest denken aan dat je een keer schreef dat Mart in de supermarkt riep "niet slaan mama!" - dat is je dan tenminste bespaard gebleven

Star, hoeraaa, nachten ook droog! Mare doet het in de omgekeerde volgorde, ze wordt al maanden bijna altijd droog wakker. Misschien geven we haar wel niet genoeg te drinken. Maar lekker, jij bent dus van de luiers af!

Suus, vanmiddag na Juul 'dr slaapje (of is het slaapje definitief exit?)? Leuk. Heb vandaag echt een reden nodig om de deur uit te komen dus dat komt goed uit . Ik bel/sms je zo.

Zo, wij hadden ook een doorbraak (als laatsten in de januariclub denk ik ): Mare heeft voor het eerst bij opa en oma gelogeerd! Ging helemaal goed, voor herhaling vatbaar!

Goed, ik ga Suus even contacten.
Haha dramakoning Mal!

Hel, wat fijn die logeerpartij. Biedt vele perspectieven voor de toekomst!

Bridges, rottig van het niet-eten he. Hier ook malaise. CG eet nog potjes als ze tv kijkt (dan is ze nog afgeleid) en heeft ze weer wat binnen.

Ik probeer het toch nog interessant te laten zijn. Door het b.v. op haar serviesje op te dienen en door haar groentenwashulp in de keuken.

Vanmorgen had ik nepgroenten en fruit en echte waar uitgestald op tafel en moest papa raden wat je kunt eten en jahoor..de tanden werden in een komkommer gezet! Vond ze leuk.

Ik heb die inspiratie niet van mezelf, maar van mijn schoonzus. Zij schrijft leuke columns over haar kids en eten. Ik zal de link posten op de groep.

Is there anybody here with urinal problems?

Cause I smell some urine in this area..

Ahhh there you Go!!! Star is in the audience.

Are you pissing your pants right now?

You should be...

Kheb er zoooo'n zin in!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Meld, met baby in de buik..

Compu, eieren laten droogkoken? Wilde je je eitjes erg hard gekookt dan? Hihi..

Zo Mare voor het eerst gelogeerd? Fijn dat ze het leuk vond!

Heb je zelf lekker uitgeslapen?

Amalia, beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd met Berend!!

Mal, fijn dat het zo goed met Jonathan gaat! En zelfs al geplast op het potje? Goed zeg!

Balen Juud van de spruw. Heb je er al iets voor?

Bam, wat zijn ze dan ineens weer klein hè, in zo'n groot bed. Vond ik tenminste wel! Zo'n uk in zo'n groot bed.

Suze gefeliciteerd met de verkoop van je huis. (f) Wat snel zeg!
Zo, het drukke weekend is nu klaar. Vrijdag een bruiloft gehad, zaterdag een verjaardag, en vandaag de doop van mn neefje en we zijn 4 jaar getrouwd.

Dinsdag komen de nieuwe ramen, dus daarna ben ik klaar om te bevallen. Dus als jullie woensdag of donderdag niks van me horen, dan weten jullie wat ik aan het doen ben..

Kan ik trouwens iemand smsen, als de baby geboren is?
quote:Vishnu schreef op 24 augustus 2008 @ 15:50:

[afbeelding]

Is there anybody here with urinal problems?

Cause I smell some urine in this area..

Ahhh there you Go!!! Star is in the audience.

Are you pissing your pants right now?

You should be...

Kheb er zoooo'n zin in!!!Whoehahaahahah goed man, hij kan zelfs ruiken dus dat ik het nu in mijn broek doe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven