December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hè jammer A1mee!

Heb je al curry/ananas/seks/frambozenblaadjesthee/whatever else geprobeerd?
ik vervéééééél me!!!! Ik wordt tegenwoordig elke ochtend teleurgesteld wakker... al moet ik wel zeggen dat ik heeeel blij ben dat ik de laatste 3 nachten echt goed heb geslapen! De week daarvoor was ik elke nacht rond een uur of 3-4 wakker en kon ik daarna ook niet meer in slaap komen, dat is dus gelukkig voorbij.

Oef: De fibonacci-reeks ken ik wel, is wel een mooi principe, maar hoe kun je daar nu een heel boek over volschrijven?!?!?!

En dat je nu al in je positiebroeken moet, ach, daar heb jij een dubbel goede reden voor toch? Ik heb het rond de 15e of 16e week gedaan geloof ik. En daarna ging het retehard met mn buik.

Ik zou ook echt niet met 1 broek kunnen, had er bij Kaya 4 en bij fritsie heb ik nog 2 nieuwe broeken gekocht en een zak vol tweedehands zw-kleding op marktplaats op de kop getikt. Bij elkaar heb ik er ook zo'n 12, maar daarvan paste ik er zeker 5 niet en een hoop vond ik bij nader inzien toch niet zo leuk. Ik draag er nu denk ik zo'n 4 ofzo, de rest ga ik na deze zwangerschap aan het goede doel geven denk ik. Ik bedacht me laatst dat er veel kleding wordt ingezameld, maar dat er natuurlijk ook zwangere vrouwen afhankelijk zijn van kledinghulp...

Ainne: De curry-truuk ken ik niet, VERTEL!!! Ik heb wel lief verleid, maar dat heeft niet tot het gewenste resultaat geleid, hij voelde zich naderhand niet zo jofel, vond het toch een beetje teveel van een trio hebben hahaha! Ik drink al weken tonic en bitterlemon en verder heb ik gewoon het idee dat Frits denkt dat het leven alleen maar uit die behagelijke warme zak water bestaat en dat er verder niet zoveel te beleven valt ofzo...

Denk dat ik met Kaya even naar buiten ga, lekker even schommelen (zij dan hè) en laten rondrennen....
Een pittige curry, A1mee, gaan je darmen lekker van rommelen en dat zou dan eventueel kunnen helpen de bevalling op te wekken. En gooi er flink wat paddestoelen door, dat werkte voor Nurse en Mainecoon, succes verzekerd!

Ik dronk me suf aan de frambozenblaadjesthee (schijnt de ontsluiting te bevorderen geloof ik - op het doosje staat zelfs dat je het niet voor de 36ste week mag drinken). En ik had op de dag van de geboorte van Aims twee (!) ananassen gekocht. Maar ze was al geboren voordat ik eraan kon beginnen uiteindelijk, dus die waren half verrot toen ik uit het ziekenhuis kwam.

Enne, seksen is inderdaad leuk in theorie, maar met zo'n dikke pens niet echt seksie hè

Ik heb mijn zw-kleding inderdaad ook allemaal naar het goede doel gedaan. Ik had alles nieuw gekocht, had mijn kleren van toendertijd met Leah aan een zwangere collega gegeven. Maar toen was ik natuurlijk opnieuw zwanger, maar vond het stom om ze terug te vragen, haha. Dus opnieuw een hele garderobe moeten aanschaffen. Nu maar driedubbel voorzichtig zijn om niet weeer zwanger te raken, haha!
A1mee: Jammer dat Fristie nog niet komt kijken... Hij houdt het spannend!

Loewyz: Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt en dat Merijn lekker naar huis mag.

Ik had echt maar 1 zw-broek zelf gekocht. Verder heb ik al die maanden met kleding van een vriendin en van mijn zus gedaan. In het begin vond ik het wel best maar naderhand baalde ik echt van die afgedragen dingen en op het laatst paste ik nog maar 1 gewone broek en 1 zw-joggingbroek. Bij een tweede ga ik me wel wat verzorgder kleden hoor!

Oef: Nog geen keuken besteld maar je krijgt de sleutel al bijna! Zijn jullie van plan om ook al snel te verhuizen of heb jke de tijd nog wel. Je zit toch vaak met een lange levertijd (minstens twee maanden).

We weten nog steeds geen officiële opleveringsdatum. Het wordt de 2e of de 3e week van september dus het schiet al op. Vind het ook echt balen dat ik nog geen zekerheid heb daarmee, want ik wil ook leveranciers gaan plannen enzo.

Het etentje was zeker geslaagd! Heeerlijk gegeten bij een tentje waar we al vaker zijn geweest.

Vanmiddag zouden we gaan bbq-en met een groep vrienden maar we moeten even kijken of het weer het toelaat. Lukt het niet, dan gooien we gewoon alles in de pan.

Ik ga ff wat eten. Al vroeg ontbeten want Manu was al om 6.15 wakker... gaap, vroeg hoor!
Haha, Vent zat net lekker zijn krantje te lezen. Leah komt voorbij, trekt de krant uit zijn handen en zegt, daddy no paper, daddy Fifi! En ze geeft hem een boek van Fifi en de flowertots in zijn handen. Hup, voorlezen man! ;o)
Gelukkig zijn jullie ook van mening dat ik een toeter van een buik heb. Ook omdat de vleesboom dus extra ruimte inneemt. En bij een 2e, buik je ook meer uit, volgens de kenners.

Morgen weer controle, ga dan weer specifiek vragen naar de groei.

Boyd had vannochtend nog 38.3 koorts, maar verder doet hij het goed. Heeft alleen weinig trek. Maar de toastjes met gorgonzola gaan er wel in.

We zijn alvast aan het kijken voor volgend jaar naar een vouwwagen. Nu met de nieuwe auto hebben we voor de vakantie toch een aanhangwagentje nodig en dan kunnen we meteen net zo goed een vouwwagen kopen. Die zijn ook niet meer duur 2ehands. (we hebben nu een tent)

Marloes

Bevalt jullie vouwwagen? Wel merk?

Nurse

Moest laatst nog denken aan het deurkruk verhaal.

A1mee

Een warm bad kan de weeen opwekken, hopelijk bij jou ook.

Gelukkig lees ik dat jij ook altijd rond 3-4 uur in de nacht wakker bent. Bij mij is dat ook klokslag raak. Ze zeggen dat dan vaak ook het tijdstip is dat de weeen gaan beginnen.

Mainecoon

Klopt, ik houd vocht vast. Heb dikke vingers en ook mijn voeten zijn opgezet. Dat geeft ook weer extra kilo's op de weegschaal (ben nu 62,5 kg, voor zwangerschap was dat 48 kg)

En ik hoor van meerdere dat ik een mooie buik heb, maar ik heb zelf nog nooit bij iemand een lelyke buik gezien.

Oef

Ik had nog een spijkerzwangerschapsbroek, die ik heb gedragen en nog een andere broek. Maar die pas ik nu echt niet meer. Maar vanaf de vakantie, eind mei, draag ik dus steeds dezelfde broek. Goh, het klinkt wel erg zielig eigenlijk he? Net alsof ik niets kan betalen, maar het is meer gemakzucht.
Mette en knorretje, gezellig dat jullie gisteren een meeting hebben gehad!

A1mee, jammer dat het bij rommelen blijft....wie weet wat een schommel terweeg brengt, gewoon doen joh

Wel fijn dat je in ieder geval weer kan slapen!

Oef, ik vind blijdorp wel meer aangelegd, dit is wat meer in de bossen....

Nog gefeliciteerd met je vader, zegt me niks die getallen reeks!?

En ,is er nog wat van bbq-en gekomen?

Ainne, geweldige actie van Leah!

Loewyz, gefeliciteerd !

Is Merijn weer thuis?

Joni, onze vouwwagen is goed bevallen, alleen onze kids slapen vrij ligt en in de voortent zitten en gezellig kletsen 's avonds durfde we dus niet echt en dat vonden we dus een nadeel en vandaar dat we waarschijnlijk volgend jaar een caravan willen. Je mag hem dus kopen las je wil! Hij is heel eenvoudig op te zetten en ik vond hem verder ook ideaal!

Ik zal de link van marktplaats voor je neer zetten:

vouwwagen

Met H gaat het gelukkig steeds een beetje beter, morgen gaan mijn ouders een dagje met de kids op stap, dus ik hoop dat hij dan genoeg opgeknapt is om samen wat te gaan doen.

Net met mijn zus en kids even naar Kijkduin geweest!
hey meiden,

vanmiddag mocht Merijn eindelijk mee naar huis. Tas vol medicijnen meekregen en deze week mag hij lekker thuis uitzieken.

Heerlijk om hem weer thuis te hebben. Heb een klein beetje mijn verjaardag kunnen vieren (het aantal genodigden was toch al zeer beperkt). Huis was dus al snel aan kant en na 1 vaatwasbeurt was de hele verjaardagsvaat al weg. (toch best lekker zo haha).

Heb een paar goede boeken gehad, dus ga lekker mn bedje in en een boek lezen. Tot later!
Hè gelukkig Loewyz, hopelijk knapt ie helemaal op!

Enne, natuurlijk ook nog van harte gefeliciteeeeeerd!!
Loewyz inderdaad nog van harte gefeliciteerd en gelukkig is Merijn weer lekker thuis! Lijkt me echt vreselijk als je kind in het ziekenhuis ligt.
Even snel want dr komt een poepwalm voorbij rennen

Ainne:

Haha! schattig!

Joni:

Ochjee, wat moet ik dan verwachten van de groei van mij buik omdat dit onze derde is

Moet zeggen dat ik het opzich nog wel mee vond vallen dat mijn buik dikker was buik Y. dan bij ons R.

Marloes:

Je link doet t niet meis....

Hoe ist met H.?

Loewyz:

Fijn dat Merijn weer thuis is!

Hoe slaapt ie nu hij weer thuis is?

Mette:

Hoe ist met jou?

En niet te vergeten:

FRITSSSSSSS?!?!?!?!?!?!?!???

Hier:

Ik wilde eigenlijk vandaag ff naar het CB om Y. te wegen, maar M. heeft de autosleutels meegenomen naar zn werk dus kan niet weg...

Nou, ga echt even poepscheppen hier, die kleine zit nl ook al met een rood koppie in de box dr best te doen

Fijne dag allemaal en ik kom met regelmaat even kijken naar babynieuws!

xx
Hier nog steeds gezond en rond...

Vanmorgen wel wakker geworden van wat gerommel, maar behalve dat het het effect had dat ik niet meer kon slapen is dr niks gebeurd.

Gisteren heeft Kaya voor het eerst op het potje gepoept... weliswaar mèt luier en broek aan, maar toch! Hahahaha.... De deur van de wc stond op een kier en daar staat haar potje ook. Dus zij liep, met haar fles in de hand, naar de wc, doet de deur open, gaat op het potje zitten (huh? dacht ik nog, ze blijft wel 2 minuten zitten!) en met een rood hoofd begint ze aan haar karwei. Kaya ging 5 minuten later naar bed en lief vertelde me dat haar luier echt van voor tot achter vol zat haha!

Na de bevalling ga ik toch proberen om haar wat vaker in dr blootje op dat ding te zetten.

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Alleen broek naar beneden of ook sokken en schoenen en romper uit enzo.

Nou, Kaya gaat zo een tukje doen, denk dat ik er achteraan kruip in mn eigen nestje. Elke keer denk ik dat het voor het laatst is met een dikke buik, maar nee... en ik wil jullie zo graag vertellen hoe Frits heet!

Gisteren trouwens nog wel even op controle geweest in het zkh. aan de hartmonitor en bloeddruk controle enzo. Heel bizar; ik sta echt bekend om mn lage bloeddruk maar bij binnenkomst had ik 130/90, schrok ik wel een beetje van. Dus die vplk wilde nog een keer meten na een half uur en toen was het ineens gedaald tot 90/60 (wat wel weer heel laag is, maar goed). Enniewees, Frits en ik zijn weer goedgekeurd en toen mochten we weer gaan. Kan niet wachten tot we daar heenkachelen met serieuze krampen in mn buik...

Loewyz: toch nog een beetje feestelijk gevoeld gisteren? Fijn dat Merijn weer thuis is!

Ainne: Thanx voor je curry-tip, ik loop alleen over van het maagzuur, dus dat zal wel bikkelen worden om een curry naar binnen te werken, aan de andere kant.... ik ben echt gèk op aziatisch eten, en dan mag het idd goed pikant zijn!

Mainecoon: Ik las dat je vegetarisch gaat eten. Thumbs up! Ik eet nu zo'n 17 jaar vegetarisch dus als je nog wat voedings/receptideeën nodig hebt, geef je maar een gil. Wij voeden Kaya ook vegetarisch op en dat gaat prima.

Een leuke en informatieve site is :vegatopia Kwam er vroeger heel vaak, nu eigenlijk al lang niet meer geweest...

zooo, ga dr 1tje in haar nestje kieperen...

Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!! Kooooooom maar Fristie Fritsie Fritsie!!
Oh haha, er staat Fristie... nou ja zo heet ie toch niet echt.
Loewyz: Hoe gaat het nu met Merijn en heeft ie vannacht wel goed geslapen in zijn eigen bedje? Wat was nou de diagnose waardoor hij ineens zo benauwd werd?

Ik heb sinds vanmorgen een brace om mijn pols vanwege de peesontsteking. Het typt een beetje moeilijk en ik ben erg benieuwd of ik er ook mee kan werken morgen. Het leek me wel een veilige manier om mijn pols te ontlasten dus we gaan eens kijken of het werkt. Het zit wel lekker, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ik er gewoon alles mee zou kunnen. Het is de bedoelig dat ik hem zekr twee maanden ga dragen.

Gisteren heerlijk ge-bbqd. Manuel lag pas om 21u in bed!! Met als gevolg dat ik hem vanmorgen om 9u moest wakker maken. Haha. Nu ligt ie ook weer lekker in zijn bedje.

Jammer dat uitslapen mij niet echt lukt, vanwege pijn in mijn rug en schouders. Ben dus ook heel benieuwd wat de uitslag is van de röntgenfoto's en bloedonderzoek, die ik morgen krijg bij de reumatoloog.
Thanks A1mee!! Tsja we zoeken echt nog een beetje onze weg hiermee. Nu gebruik ik gewoon vleesvervangers van de AH die Den meebakt met het vlees. Ik ga straks als Davina wakker is weer eens kijken bij de zaailing een vegetarische biologische supermarkt hier vlakbij. Den moet geloof ik wel erg wennen aan het idee, maar langzaam aan staat ie er wat meer open voor volgens mij. Ik hoop voor je dat je snel aan de bevalling mag beginnen!!
Hey Tinus.... zo jaag je fristie nog weg hahahaha!!!

Mainecoon: Met vleesvervangers kom je ook een heel eind hoor. Ik gebruik ze niet zo heel erg vaak (1 a 2 keer per week). Kook vooral met een hele hoop groenvoer. Daar wen je vanzelf aan en als je maar genoeg varieert loop je ook niet zo snel het risico op tekorten.

Ga even de pootjes strekken op mn nieuwe ligbedje in de tuin!
Koooom dan Fritsie, psssst, kom dan ventje, koooom dan Fritsie Fritsie! Wie weet helpt het!

Wat gooehooooed dat ze op het potje zat zeg, wauw! Hier staat het potje behoorlijk werkeloos eerlijk gezegd, ze heeft er een keer op gezeten maar toen ze echt moest poepen werd ze bang en we moesten -on-mid-de-lijk een luier omdoen. Dus sindsdien maar weer een beetje gelaten zo.

Verder, druuuuk hier! Vorige week hadden we een vrachtwagen in de fik met alle opdrachten aan boord (werk bij een transportbedrijf), dus we krijgen zo heeeel veel claims. Drie maal raden wie dat allemaal lekker mag regelen.... Nou ja, ik ben een beetje raar, ben dól op claims!

Joni/Nurse, mijn buik werd inderdaad ook niet dikker de tweede keer. Maar hij kwam wel sneller naar voren, de spieren waren natuurlijk sowieso nog lekker uitgelubberd!

Ik ga gauw verder...

Kooooom dan Fritsie, hoehoe, hier zijn we, komen nou!
Zo Merijntje ligt er voor de 2e keer in vandaag. Hij is toch nog wel ziekjes hoor. Geen kleur in z'n gezicht en loopt de hele dag met zn knuffel te slepen (hoort automatisch zijn duim in zijn mond bij).

De diagnose, tja gevoelige luchtwegen. Op zo'n jonge leeftijd wordt het nog geen astma genoemd. Maar ze kunnen er wel overheen groeien. Morgen laatste dagje van z'n kuurtje prednison en daarna zitten we voor onbepaalde tijd vast aan een puf die hij 2x per dag moet hebben. Dit is ook een ontstekingsremmer en zou herhaling moeten voorkomen.

Thanks voor alle felicitaties. Heb me niet jarig gevoeld, maar ben wel verwend. Heb hele mooie oorbellen van goud en witgoud van R gehad en een luchtje van Merijn (met sponsoring van papa haha) Ook heb ik een whiteboard gekregen zodat we voortaan alle leuke knipsels en knutselwerkjes van Merijn op kunnen hangen gewoon lekker huiselijk vind ik dat haha.

Maarre FRITS.............................zeg meneer wanneer ben jij van plan om je papa en je mama te bewonderen, zij zijn namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeul erg benieuwd naar jou!!!
A1mee ja ze hebben best hele lekkere varianten moet ik zeggen van die vleesvervangers. En aangezien manlief gewoon op de vlees/groenten en aardappels blijft is het wat lastiger om uitgebreid vegetarisch te eten. Maar ja we vinden er wel wat op en deze week gaat Den ook eens een curry met tofu maken dus ben erg benieuwd. De currypasta heeft ie vorig weekend al gemaakt en das het grootste werk. Geniet lekker van je nieuwe ligstoel! Lekker hoor. Ik ga nu maar eens kijken wat die kleine meid aan het doen is die zal toch al wel wakker zijn lijkt me hihi.
Haallooe,

Nursje WANNEER heb jij nou weer MSN ??? Ik vind het echt niet kunnen hoor gewoon niet meer verschijnen daar.

Mette/Knor Leuk hoor zo'n minimeeting! Zijn er ook foto's???

A1mee waar blijft Frits nou??? Vegatopia is idd een goede site. Je kan er heel wat surfuurtjes op doorbrengen op dat forum daar om ideetjes op te doen. Goed van dat potje. Yora heeft ook een keer op het potje gepoept en daarna ook aantal keren met luier om maar ik doe er zelf niet meer veel mee Tis een schande maar ik heb nu wel een nieuwe missie voor mijn verder o zo geweldige keurige netjes opgevoede dame.

Tinus: Lekker hoor bbqen!! En Manuel pas om 21.00 in bed?? Hahahahaha Yora gaat heel vaak pas normaal om 20.30 naar bed (gisteren later en toen sliep ze dus echt weer eens zonder te huilen) en op een verjaardag laatst is het 23.30 geworden . Maar ze was nog lekker aan het spelen in de zandbak daar dus ik heb haar lekker laten gaan.

Die brace is dat niet gewoon heel erg wennen in het begin?? Vooral niet afdoen dan hoor als t lastig gaat worden met dat ding!

Loewyz GEFELICITEERD met je verjaardag (ook al was dat gisteren) Hoe doet Merijn het nu thuis?

Welke boeken heb je gekregen dan voor je verjaardag?

Ainne Veel succes met je claims!! en waar blijven die foto's nou in je nieuwe werkpakjes? Dat boekje lezen i.p.v. de krant klinkt ook wel erg slim!

Ik ben vandaag goed bezig geweest op de VU omdat ik dan de printer en de snelle pc dichtbij heb. Maar ik ga nu snel naar huis om Yora weer op te halen. Oooooh ik zeur, piep, klaag, steun wel over haar hier maar wat moet ik straks nou weer zonder haar als ik heule dagen naar school moet??

Ik ben er trouwens ook heel blij mee soms dat Yora het zo goed doet op haar eigen kamertje en dan echt soms ook doorslaapt maar ik ben toch ook wel blij dat het bij mij thuis nog even niet kan door ruimtegebrek. Anders ging het wel heul snel zo ineens.

Joni: Maar 1 broek sinds mei omdat het zo lekker makkelijk is?!! Ik kan het toch echt niet makkelijk vinden om elke keer snel snel snel weer die broek te moeten wassen en drogen. *ziet nu een broek die rechtop blijft staan zodra je m uittrekt*

Marloes: Yora zegt gelukkig geen bah als ik een kusje wil maar wel neeee op zo'n toontje. mutsje.
Ben ik weer even!

Loewyz:

Spreken ze nog niet over astma op die leeftijd nee?

Wat ik me afvroeg, hoestte Merijn ook veel?

Vrienden van ons hebben een zoontje en die hoest me toch een partij! Al maaaaaanden!

Ook rocheld ie erg... ze zijn al tig keer naar de HA geweest en die stuurt ze naar huis met Ventolin pufjes...

Heb al voorzichtig gezegd dat ik toch met hem naar de kinderarts zou gaan want het lijkt mij dat als je zoiets verwaarloost op jonge leeftijd er schade aangericht kan worden aan zulke kleine longetjes in de groei...

En idd, leuke/mooie cadeautjes zeg!

Kan me voorstellen dat je je niet zo jarig hebt gevoeld... jammer...

Mainecoon:

ik zou niet zonder mn gehaktbal/worst/vink/sateetje kunnen hoor!

En dan natuurlijk nog even speciale aandacht voor onze:

Kom dr eens uit frits(t)ie! Kom dr eens uit!

*grinnik*

YOra:

Aha!

Je mist me dus wel degelijk!

Ik hoop dat ie snel gefikst wordt maar ben daarvan afhankelijk van mn broer.... (en aangezien zie in A'dam woont)

Wat dr aan de hand is? Hij blijft maar inloggen (zo'n balkje dat van links naar rechts schuift) maar verder doet ie niets

Woon je nu eigenlijk half om half bij je nieuwe vlam?

kuss!

P.s.

Morgen ECHOOOOOOWWW!!

jippie!
Ik ben vanochtend weer op controle geweest bij de gynaecoloog. Het was allemaal goed, bloeddruk ook prima.

Het wordt wel weer een klein kindje (nu 2400gram), maar is wel weer gegroeid sinds de vorige echo 3 weken geleden.

Het vruchtwater en de doorbloeding van navelstreng en placenta waren allemaal ook dik in orde. Een hele geruststelling, want bij de vorige controle was het vruchtwater in mindere mate aanwezig.

Ook de vleesboom geeft geen problemen voor een gewone bevalling.

Ik had voor de zekerheid alvast mijn ziekenhuiskoffertje mee, voor het geval ik ineens moest blijven ofzo. Gelukkig

is dat dus niet aan de orde.

Boyd is wel van de koorts af, maar hij heeft wel volle longen. Als hij hoest komt er een hoop los. Opa en oma zijn nu op de fiets met hem om hoestdrank te halen.

Marloes

Ik kom wel op Marktplaats, maar bij het totaaloverzicht. Ik heb dus geen idee hoe ik je moet opzoeken. Heb je wat kenmerken om op te zoeken?

Toen we gisteren gingen kijken voor een vouwwagen, zei die man ook: waarom koop je niet gewoon een caravan. Maar dat willen we niet, ivm stalling enzo. We willen hem op z'n kant in de garage kwijt kunnen.

En als Nils en ik 's avonds in de tent zitten, zijn we altijd aan het lezen. Wij zijn niet van de kletsers, dus dat geeft voor ons geen problemen.

Loewyz

Fijn dat Merijn weer thuis is !

De puf voor z'n longen ken ik. Boyd heeft dat vorig jaar ook gehad een tijdje. Er zit ook zo'n lang geval bij die je op z'n mond moet doen toch? Bij Boyd heeft dat puffen heel goed geholpen. Na een maandje was hij van de piepende longen af en is het weggebleven.

A1mee

Jammer, nog niets. Goed van Kaya op het potje ! En ik had dezelfde vraag over broek uit ofzo, luier sokken uit.

Enne... Frits gaat toch gewoon Frits heten ??!!

Tinus

Zit je duim enzo dan ook helemaal vast met die brace? Blijft wel vervelend voor je al die klachten.

Yora

Het was een linnen broek, dus die is heel snel droog in een nachtje hangen.
ZO!

Heb net gebeld voor een buitenspeelhuisje op marktplaats, we gaan hem morgen halen, leuk! Is een beetje in de sfeer van een blokhut

*Yasmine zit zo zoet te spelen met dr activity center in de box, lief moppie*

Ohja, nog iets, we hebben nu 2 maxicosie tobi gevallen in de auto staan omdat Y. uit de maxicosie was gegroeid, stond dat ding even beneden in de huiskamer, zijn de katten dr in gaan zitten en hebben hem he-le-maal, to-taaaaaaaaal ondergezeken

WTF!

Stinken!!

Grrrrrrrrrrrrr

Heel het ding uit elkaar gehaald om schoon te maken... *zucht*

Nou, ga zo koken, spinazie stampot met spekjes dr doorheen, stukkie worst en een hard gekookt eitje dr bij, lekker hoor!

Yasmine eet nu ook vort helemaal met de pot mee, makkelijk hoor! Oh, en ze heeft inmiddels dr 8 snijtanden.

Joni:

Fijn dat je weer helemaal goed bent gekeurd! Zal een lekker gevoel zijn!

En jee, 2400 gram, is echt niet groot nee... maar goed, wij zijn dan ook van die sumo-worstelaartjes gewend

Wel vervelend voor Boyd trouwens dat ie zo vol zit.. hopelijk helpt de hoestdrank.

Enne, geen kletsers nee? Pfff, hier wordt heel wat afgeluld hahaha!

Nou, ga maar eens koken!

Doei meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven