December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Loewyz, fijn dat Merijn weer thuis is!

A1mee, wat knap dat ze op het potje heeft gepoept!

Ik doe altijd broek en sokken uit en als ze een romper aan heeft dan doe ik de knoopjes omhoog vastknopen.

Fritsie kom nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tinus, ik hoop dat de brace gaat helpen en dat je verder snel meer duidelijkheid krijgt!

Ainne, succes met de claims!

Yora, ze wil ook wel een kus, maar zegt vervolgens met een ondeugende blik bah!

Ze staat nou ook af en toe met haar vingertje te schudden en eh eh te roepen...ons juffie! Volgens mij is ze vorige week op het kdv ondeugend geweest, want sinds dien doet ze dat!!

Nurse, leuk morgen echo!!!

Balen van je stoeltje....!

Joni, fijn dat alles weer goed was!

Als je zoekt op vouwwagen 's-gravenzande is het de vitesse.

De kids zijn een dagje met opa en oma naar de dierentuin en wij zijn net lekker naar de sauna geweest!

Met H gaat het gelukkig weer een stuk beter!
Marloes:

Zullen we met zn alle masaal gaan bieden op marktplaats en zo het bedrag opkrikken van jullie vouwwagen

Haha!

xx
Bennikweer (Goh, je zou bijna denken dat ik niks te doen heb!) nog steeds met een ietwat opgezwollen buik...

Ainne: tis maar waar je zin in hebt, claims afhandelen.... Kan ik er niet gewoon ook 1 indienen? Voor die gordijnen bijvoorbeeld??? Ahhh toe???

Gisteren trouwens wèl een falafel-schotel gegeten en expres me heel erg te buiten gegaan aan de mega-pikante rode saus... helaas heeft fristie zich er niet door naar buiten laten jagen...

Loewyz: Hebben jullie ook allebei gevoelige luchtwegen? Ik las tijdens mijn zwangerschap van Kaya een interessant wetenschappelijk artikel waarin gesteld werd dat kinderen die opgroeien met 2 honden, veeeeeel minder kans hebben (hoeveel weet ik niet meer precies maar het was meer dan de helft) op astma en allergiën... Jullie hebben wel katten toch? En ook een hond of vergis ik me nu?

Mainecoon: Zelfgemaakte curry, jammie! Lief is niet zo'n tofu-fan dus dat maak ik bijna nooit, ik vind zelf tempé veel lekkerder omdat het wat steviger is, en dan ongemarineerd op een hoog vuur bakken en dan tegen het einde ketjap, rode pepers en gesneden uien, wat suiker en indonesische kruiden toevoegen... jeeeeee... krijg er nu al honger van en het is nog maar 9:00 uur!

Yora: Dat is precies wat het ouderschap volgens mij inhoudt: je kan ze soms achter het behang plakken, je levert je leven in maar je zou ze nooit maar dan ook nooit meer willen missen!

Nurse: Leuk zo'n speelhuisje! Als de geiten en de pony zich nu maar niet gaan vergissen!

Onze kinders krijgen voor Frits zijn geboorte een zelfgebouwd speel-geval. Ik weet nog niet hoe die er uit gaat zien maar er zit iig een glijbaan enzo op. Mijn vader en zwager gaan dat ding hier bouwen (vinden ze leuk) en ze willen het zo gaan maken dat ze het steeds weer kunnen uitbreiden en aanpassen aan de leeftijd.

Joni: Dan wordt jullie beebie wel weer een kleintje ja, alhoewel, voor je het weet blijft die van jou ook 2 weken langer zitten en zit er zo weer een pond extra aan. Frits wordt volgens mij wel een grote, op de echo van vorige week was ie al ruim 3.800 gram en nu zijn we dus alweer een week verder... gatver, dat moet ik er dus helemaal uitwerken!

Marloes: Hahahaha... ik zie ineens Amber met een romper boven haar hoofd dichtgeknoopt op een potje zitten... "zooo Amber, je mag weer rondkijken als je netjes in het potje gepoept hebt!"

Verders niet zoveel te melden, ben wel blij met jullie schrijfsels, houdt me een beetje afgeleid want het is best moeilijk om niet bij elk krampje en duwtje te denken "zou het?"

Vanavond weer naar de gynaecoloog. Ik ken het beleid hier niet zo goed maar ik hoop dat ie weer even gaat wroeten en woelen, vind het onderhand echt tijd worden hoor!

Is hier trouwens iemand al een keer gestript ofzo? En hoe gaat dat dan precies? Ik probeer eigenlijk een ingeleidde bevalling te voorkomen, wil het graag zo natuurlijk mogelijk doen, maar ik wil ook weer niet te lang over de datum rondlopen, vind dat toch niet zo jofel met het idee dat de placenta steeds minder goed functioneert enzo. En daarbij vind ik het ook voor mijn zus een behoorlijke beproeving worden, zij leeft heel erg mee en kijkt uit maar vreest het moment van de geboorte ook. Ik wil daar ook onderhand een keer doorheen, lijkt me voor ons allemaal wel prettig om dat achter de rug te hebben.

Gelukkig is mn moeder ondertussen aan de beterende hand. Toch lief van fristie dat hij haar wat tijd gunde om weer wat aan te sterken he!

Is Anissa trouwens nog een keer langs geweest? En Ainhoa? Die hebben we ook al heeeeel lang niet meer gezien! En Kidon heeft het vast ook heel druk, net als Basu... en Gucci... Niet dat ik niet genoeg heb aan jullie hoor, dames, maar gewoon, nieuwsgierigheid zeg maar!

Nou, vandaag ben ik alleen thuis, Kaya is naar oma (vind ze altijd heel tof want opa heeft tegenwoordig een scootmobiel. Dan mag ze mee en dat vindt ze helemaal het einde! Van de week was Lief met Kaya aan het shoppen, komt er een oudere dame met een scootmobiel langs, Kaya er naartoe rennen en de hele tijd roepen "Daya (= Kaya) die die die!" en maar kusjes geven ) en lief is aan het werk. Hij gaat vandaag naar Den Haag en Rotterdam.... vind het wel een takke-eind weg, maar als er echt wat gaat gebeuren bel ik wel een taxi ofzo...

Nou ga ik echt effe iets anders nikserigs doen want op deze manier ben ik wel het topic aan het overnemen...
jeeeeeee... voel me bijna een knorretje!
Ach die frits zeg. Nou ja het kan iig geen 3 weken meer duren he! en iedere dag wordt de kans groter dat je gaat bevallen.

Zo meer clichés heb ik niet voor je nu.

Het is gewoon balen en ik kan me ook nog goed herinneren hoe zat ik het was toen.

Kom maar lekker hier een beetje lezen en kletsen binnenkort heb je toch weer minder tijd.

Loewyz hoe gaat het met Merijn nu? Begint hij al een beetje op te knappen?

Tinus helpt de brace een beetje? Ik ken iemand die had dat carpaal tunnel syndroom. Zij heeft ook een tijdje een brace gedragen en dat hielp echt heel goed.

Yora ik moet soms wel lachen om jouw stukjes hoor. aan de ene kant wil je een lekker doorslapend kindje wat in dr eigen bedje slaapt. Maar zodra jullie thuis zijn ga je dat weer ongedaan maken door haar niet meer op dr eigen kamer te leggen.

Wanneer moet je weer hele dagen naar school?

Nursie hoe was de echo??

Mette je bent een beetje stilletjes voor jouw doen? Alles goed? of ben je al op vakantie?

Zo ik had net echt mn eerste vreetbui in deze zwangerschap.. 2 dikke plakken suikerbrood met roomboter + 1 liter melk op hahaha Dat was lekkur!

Niet te vaak doen anders kom ik 40 kilo aan.
Kom dan Fritsiefritsiefritsie, kooooom dan!

Verder even geen tijd, heb telang op een ander topic gezeten hier en nog niets gedaan hier op het werk, maybe later!

Oooooef, suikerbrood, yummy, kan me niet heugen wanneer ik dat voor het laatst op heb!
1 liter melk????!!!

Ik ging me beide zwangerschappen te buiten aan (koude) chocolademelk, staand naast de koelkast, rechtstreeks uit het pak. Tot ik erachter kwam dat er 1000 caloriën in zo'n pak zaten, toen heb ik het ingedamd tot een half pak per dag...

Nou ja, je zal de calcium wel nodig hebben, je hebt tenslotte een heeeeleboel botjes op te bouwen jij!
ja ik zei toch vreetbui.. veel he
mmm... suikerbrood! Ik "behelp" me nu met een zak m&m's... ook niet verkeerd hoor! Ik merk dat ik sowieso een enorme zoetekauw ben tijdens mn zwangerschappen, en dat terwijl ik normaal gesproken juist meer een hartig tiepje ben.

Mn vrienden worden ook ongeduldig, heb vandaag al zeker 15 sms'jes gehad!

Ik dacht trouwens dat het mooi weer zou worden vandaag, maar het is hier helemaal grijs, zo grijs dat ik overweeg om gewoon ff lekker mn bed in te kruipen. Ben toch alleen dus ik hoef voor niemand op te blijven zitten...

En idd Tinus: het viel me ook al op dat Mette een beetje stilletjes is! Alles goed Mette???
Ja maar ik was hier wel al vanmorgen.. Maar m'n bericht is niet geplaatst..Ik was er net na A1mee. Moest zo lachen om het idee van al Nursie's dieren in het speelhuis En Kaya in de booster

Nou ja, maar opnieuw dan:

Nursie succes met de echo!

Tinus; jij succes bij de arts, ik hoop dat er wat uit de foto's komt, zodat ze je kunnen helpen.

A1mee: Nou kom maar met die buk tegen het beeldscherm aanzitten. Ja zo ja. Nou daar komt ie hoor:

KOMAAN FRITS, WE WACHTEN OP JE!!!!!!!!!!!

Tris is thuis want we moeten straks naar LUMC met Noofje.

Nou ik had vanmorgen de eerste echte driftbui in de suup te pakken. Ik dacht kom, we gaan lekker lunchen, dus allemaal lekkere broodjes kopen enz. Staan we bij de croissantjes, wil ze natuurlijk meteen een croissantje. Nou en dat doen we niet dus..

Janken gieren brullen. Helemaal over de top, ze moest er bijna van spugen

Zelfs bij de kassa was ze niet te kalmeren..

En ja hoor, allemaal vage bekenden.. Oo is die van jou?

Nee, nooit eerder gezien

Pas thuis (!!) werd het beter toen ze het croissantje op haar bord had.. Pfffff dramaqueen..

Oef; oe suikerbrood, dat heb ik ook al in geen eeuwen gehad, heerlijk met roomboter!

Ik ga nog even een bakkie doen voordat we gaan.

xxx
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 26-08-2008 12:28
Reden: woordje vergeten..
% gewijzigd
Nurse, hoe was je echoooooo?

Mette, oe erg zo'n driftbui! Leah heeft ook duidelijk het nooooo ontdekt, ze zegt het zelfs als ze eigenlijk yes bedoelt...
Jaaaa Nurse, hoe was die echoooo! Of ben je nu nog aan het bijkomen omdat het er drie zijn? M. is nu op vakantie maar een soort half om half regeling daar kwam het wel op neer ja. Maar vanaf 1 september mag ik weer aan de studie en hij ook dus dan zien we elkaar toch bijna niet meer. Nurse ik vind dat wij ook eens een minimeeting moeten gaan doen. We wonen tenslotte toch bij elkaar om de hoek.

Mette: Ik ben blij dat Nova zich ook zo keurig gedragen heeft in de supermarkt! Heerlijk zo'n driftbui bij iemand anders. Oh foei he. Yora krijgt van mij trouwens wel een broodje, banaantje of appel in de supermarkt. Lekker rustig.

En hoe ging het met Nova in het ziekenhuis? Wel melden he.

Oef: Ik vind het meer een zuipbui als ik het zo lees.

Yora kan bij mij thuis nog niet in haar eigen kamer omdat logeervriendin nog steeds in Yora dr kamer zit totdat ze over een paar weken naar New York gaat. Het is een soort Wemelhuis geworden. Zeker als M. er ook is. Dan hebben we 3 volwassenen en 1 kind in mijn kippehok.

A1mee: Lekker hoor m&m's! Wanneer werp je dat kind er nou eens uit? Yora is 10 dagen over de datum gegaan en had kloofjes op haar voetjes daardoor. En Yora was 4150 gram. Ik heb gelukkig geen ervaring met strippen. op wat voor manier dan ook.
Hey ladies!

Even een snel berichtje van deze kant...

Loewyz

dikke knuffel voor de tijd die jullie hebben door moeten maken! Kind in het ziekenhuis is niet fijn! Gelukkig is Merijn nu weer thuis. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar weer beter! Dikke knuffel voor je kleine manneke!

A1mee

Frits moet er nu wel uit gaan komen hoor!

Hier lukte het door een goede partij sex... Joeri kondigde zich een uur later aan!

Verder gaat alles hier zijn gangetje, zaterdag dus bij Mette en Metteman en Noofje geweest, was erg gezellig in het sprookjesbos en erna!

Foto's zullen snel volgen op HM!

Zondag bij schoonzus geweest, maandag weer naar sprookjesbos geweest ,maar dan met schoonzus en kids, daar blijven slapen vannacht, vanmorgen naar ziekenhuis geweest voor afspraak voor vriendlief, vanmiddag nog even geklust bij schoonzus, vanmiddag weer naar huis en nu lekker rustig aan op de bank...

Mischiend at ik morgen weer wat meer tijd heb!

Dikke knuf voor jullie allemaal!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Hee allemaal,

Ik hou het even ego, sorry daarvoor!

Ik had vorige keer de reumatoloog toch niet goed begrepen. Ik heb wel degelijk fibromyalgie... Bij mij uit dat zich vooral in die schouderpijnen die bij tijd en wijle behoorlijk hevig zijn, en ik heb steeds meer last van mij rug als ik wakker word 's morgens. Uitslapen gaat al maanden niet lekker meer omdat ik gewoon geen enkele houding meer kan vinden.

Als ik informatie lees over fybro herken ik heel veel, maar zeker niet alles (gelukkig!).

Eigenlijk vind ik het wel prettig dat ik nu gewoon weet hoe het zit. Aáááál die fysiotherapeuten die me een of andere behandelingsplannetje van een paar weken voorlegden.... nu weet ik dat dus inderdaad geen enkele zin had...

Die peesontsteking in mijn pols heeft er wellicht ook wel wat mee te maken. De brace zit wel lekker in ieder geval en ik kan er zowat alles wel mee doen. Ik krijg alleen wel de hele dag vragen van iedereen, maar ja...

Verder hoorden we vandaag EINDELIJK de definitieve opleveringsdatum: 11 september. Dus we moeten heeeeel veel gaan regelen in korte tijd. Het zijn nog maar twee weken namelijk!

Nurse: Hoe was je echo meid!!!?

X
Tinus, ach meis, das best een heftige aandoening hé? Kun je daar helemaal niets tegen doen?

Oplevering al over 2 weken?? Dat is snel!

Knor; whahaha, maandag weer naar het Sprookjesbos geweest? Nu ken je zeker ook de liedjes uit je hoofd?

Wij zijn vanmiddag in Leiden geweest. Haar gewrichten zijn helemaal goed, qua bereik. En haar bewegingen zijn ook prima.

Aan de buitenkant van haar arm zijn de zenuwen nog niet actief. Dit kan door haar zware letsel komen, misschien komt het nog. Maar dan zal het waarschijnlijk niet zo sterk zijn als haar binnenzenuwen/spieren die er wel zijn. Dus dan misschien een botoxbehandeling Dan spuiten ze de zenuwen aan de binnenkant plat voor een aantal maanden zodat de buitenkant de kans krijgt om sterker terug te groeien. En als het niet binnen een jaar teruggroeit, zal ze weer geopereerd worden.

Ook is haar disbalans met lopen nu nog enigzins toe te schrijven aan haar EParm/schouderblad. Maar als ze het na haar tweede jaar nog heeft, is het toch een gevolg van zuurstofgebrek bij de geboorte. Dus ik zal het de volgende keer bij de kinderarts aangeven, als het dan nog zo is wat dan het plan van aanpak gaat worden. Extra therapie ofzo denk ik.

Maar goed, over het algemeen deed Noofje het prima!

Op de terugweg in de file terechtgekomen dus toen maar even langs de mac
Nurse, opzich een goed idee, als het maar niet te hoog is, dan verkopen we hem nog niet...!

A1mee, he, dat is ook nog een idee! Nee ik knoop ze in haar zij vast!

Heb geen ervaring met strippen...ben benieuwd hoe het was vanavond!

Ik kan me voorstellen dat het voor je zus, maar ook voor jullie maar gebeurd kan zijn....

FRITS KOM NOU!!!!!!

Oef, Als het maar smaakt joh!

Mette, fijn dat het goed ging in het ziekenhuis!

Altijd leuk zo'n driftbui

Nurse, hoe was het???

Knorretje, ben benieuwd naar de foto's!

Tinus, Fijn dat je nu min of meer wel weet waar je aan toe bent, al is het natuurlijk wel heftig....

En over 2 weken al de oplevering, jeetje dat gaat ineens snel!

Het begint er hier steeds meer op te lijken dat Amber het niet meer zo op haar middagslaapje heeft....zijn er al meer kindjes die hier vanaf gaan wijken??
Aloa,

zo veel te lezen en reageren............ik stel het gewoon nog even uit................ Heb wel leuke foto's van de vakantie (eindelijk !!!!) Ook leuk toch ?!

Zo, weer even een update :-)))
Floor is vrijdag helemaal goed gekeurd bij de arts !! Geen ijzer meer en oren zien er goed uit !! Ze was aardig gegroeid. Is nu 12 kg en 84 cm. Heel fijn !!!!

Ff snel uit mijn hoofd:

Loewyz; wat vervelend dat je kereltje in het ziekenhuis heeft gelegen !!!! Fijn dat ie nu weer lekker thuis is !! Rustig aan he ?!

Nurse; ben benieuwd hoe het was ???!!!!

Mette; was dus goed in zh ?? Heb te snel gelezen denk ik.....

a1mee; Is ie al onderweg ????
Goh Tinus jij ook Fibromyalgie! Fijn he als je eindelijk weet waar het nou allemaal aan ligt. 1 tip ga sporten (als je de tijd kunt vinden, of doe je dat al?) om je conditie op pijl te krijgen/houden. Dat scheelt een heleboel klachten. Voor mij is het tevens ook heel belangrijk voor de stabiliteit in mijn schouders dat ik bepaalde oefeningen doe. Ik heb afgelopen maandag de laatste fysio behandeling gehad en deze fysio heeft mij wel heel erg geholpen. Die heeft ook het balletje doen rollen dat ik naar de reumatoloog ging enzo. Maar ja je moet het maar treffen want ik heb ook al een hoop manuele/mensendieck/fysio/osteo en wat voor meer varianten er rond hobbelen al gehad voordat ik bij deze jonge dame terecht kwam. En spannund 11 september al!!!!!!!!! Leuk hoor. Als je nog iets wilt weten ofzo dan hoor ik het wel.

Mette leuk zo'n driftbui hihihi. Mooi dat de gewrichten en bewegingen prima zijn. Hopelijk komt de rest ook nog goed! Ik heb een ex die loopt ook een klein beetje wankel, die had een hersenbloeding na zijn geboorte gehad. Hele lieve gozer heb er nog steeds contact mee en komt toevallig komende zondag weer eens op de koffie. He wat vervelend dat jullie langs de mac moesten hihi.

Marloes bij Davina is het slaapje al wel korter aan het worden, maar ik ga vaak pas na 2 uur kijken als ik haar nog niet heb gehoord. Vaak zit ze dan gewoon lekker een beetje te spelen in bed ofzo. Vind ik prima maar dan heeft ze in ieder geval een rustmoment gehad ookal slaapt ze niet zo lang meer.

Oeh Den die zet net de camera aan hihihi had ik vandaag meegegeven naar het kinderdagverblijf. Gaan nu maar eens kijken wat mevrouw zoal uitspookt overdag hihihihi.
Hallooooww!

Ik weet t, had eigenlijk eerder me moeten melden vandaag alleen we hebben het best druk gehad vandaag

Waarmee allemaal, dat hoop ik morgen te kunnen vertellen.

(kijken ofdat ik een gaatje kan vinden)

Had eigenlijk gedacht dat ik Frits-nieuws zou gemist hebben maar nee.... Tssssk, schandalig lang duurt het nu wel zeg...

Tjong jonge... hoever ben je nu precies meid??

Hier was onze echo goed

Was nog maar een klein hoopje mens, ben nu 8wkn en 4dgn maar we hebben iig weer een mooie hartactie gezien!

Nou, ik ga maar eens naar bed... ben moe

Dikke zoen!

xx
Fijn !! Heerlijke bevestiging weer !!!!
Zo, het is weer rond de klok van 4 uur 'snachts en ik ben weer wakker. Zal dit de tijd worden dat ik weeen krijg of ga bevallen?

Heb al crackers en glas warme melk op.

Ik heb het ook altijd zo warm 'snachts en daardoor krijg ik jeuk. Is ook niet echt bevorderlijk om weer in slaap te komen.

Boyd is gelukkig weer wat opgeknapt. Maandag was nog een slechte dag voor hem. Hij was erg zeurderig en huilerig. Maar nu hoest hij nog wel, maar zit beter in zijn vel.

Nurse

Wat ik me nog afvroeg, hoe is het met de netelroos?

Ik ben zelf wel een kletser hoor, maar Nils is geen prater, vandaar dat het bij ons altijd wel rustig is hiermee. Later als de kinderen groter zijn, zullen we met z'n 4-en vast wel meer gesprekken hebben.

Een goede echo, super weer !

Marloes

Brabant is niet echt dichtbij voor ons voor de vouwwagen.

Middagslaapje is hier nog aan de orde. Boyd slaapt zo 3 uur achter elkaar in de middag. Lekker is dat hoor.

A1mee

Er zijn steeds van dat soort onderzoeken over allergieen enzo. Laatst stond in de krant dat als de moeder veel pindakaas heeft gegeten tijdens de zwangerschap dat het kind meer kans heeft op astma.

En over gewone melk al in de eerste maanden van je baby. Ze verzinnen steeds weer wat nieuws.

3800 gram wordt al een flinke baby. Voordeel is dus dat ik al een stuitje er heb uitgewerkt van 2700gram, dus dan moet deze baby ook 'makkelijk' gaan.

En ik vond inleiden niet zo erg hoor (was al wel spontaan begonnen met weeen), gaat het tenminste een beetje snel en ben je niet uren en uren bezig met je weeen en persweeen.

Ik ben deze zwangerschap ook een zoetekauw. En vooral

's avonds heb ik trek en dorst. En dat moet ik weer bezuren

's nachts met maagzuur en veel plassen.

Oef

Valt toch nog wel mee die vreetbui? Maar die liter melk zal wel flink wat ruimte innemen in je buik. Succes met het vele plassen.

Tinus

11 september krijg je dus de sleutel van jullie nieuwe huis! Spannend hoor. Wel snel voor jullie ja, maar voor mij is dat de uitgerekende datum en vind ik nog heeeeeel ver.

Kun je kort uitleggen wat fibromyalgie is?

floddertje

Een riviertje in de buurt is leuk voor de kinderen. En floortje al op het potje?
Joni: Goh irritant hoor dat je telkens klaarwakker bent 's nachts...

Kan me voorstellen dat jij 11 sep nog heel lang wachten vindt ja!

Ik heb verder weinig tijd om te reageren (nieuwe stagiair, veel inwerken dus) maar ik zal het kort uitleggen:

fibromyalgie is een verzamelnaam voor pijn in bindweefsel, spieren en pezen. Het is moeilijk een diagnose te stellen, omdat er geen aanwijsbare reden is waarom de pijn ontstaat. Dus ook niet terug te vinden in bloedonderzoek bijvoorbeeld. Het is een vorm van reuma (ook wel weke-delen-reuma genoemd) maar het verschilt veel van de klassieke reuma (ontstekingen aan gewrichten).

Mainecoon: Als ik later vandaag tijd heb zal ik nog wel ff verder reageren!

Wil nog even snel Nurse feliciteren met de goeie echo!

En Mette met de goede vorderingen van Nova!
Hoi meiden,

Ook ik even kort hier,

Ik breng zo Noof naar m'n moeder, ga dan even goed poetsen hier. En strijken..

Vrijdag op vakantie, dus het moet wel..

xx
Floddertje, leuke foto's!

Fijn dat Floortje weer goed gekkeurd is!

Maincoon, maar het begint hier al met niet meer willen gaan slapen....en als ze wel wil is dat pas om 14:30-15:00 en dan gaat ht 's avonds weer zo rot.

Leuk dat ze gefilmd hebben op het kdv!

Nurse, het blijft toch bijzoder weer zo'n klein hoopje met kloppend hartje!

Joni, balen van het wakker liggen...

We wonen in ZH niet in Brabant en komen ook regelmatig naar NH, dus mocht je toch interesse hebben kunnen we misschien wel wat regelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven