JANUARI 2009

06-05-2008 13:25 4941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er ook gewoon vanuit dat het wel goed is hoor, Voyager. Alleen in zo'n donkere nacht lijkt het soms allemaal erger dan het is. Ze zei ook heel duidelijk dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Nu voel ik me er ook wel weer een stuk rustiger onder. Desalnietemin: dank je, Voyager voor je lieve woorden.
Marianne, ik kan me voorstellen dat je je dan wel even zorgen maakt, maar goed dat je je er nu een stuk rustiger onder bent. Ik denk dat als er wel reden tot zorgen was, zij dat ook had gezegd. Vrijdag gaan jullie dus nog weer opnieuw, wel fijn dat ze er zo nauwkeurig in zijn.

Voyager, voel je je weer wat beter? Fijn is dat dan he als dochter even wordt meegenomen, die rust kan al veel verschil maken. Wij zitten helaas weer in een heerlijke fase met slecht slapen, tja gewoon maar blijven hopen dat het snel over gaat.

Fijn Helena, ook een goede echo. Veel plezier op vakantie! Ik zag trouwens je topic over vakantie, wij hebben vlak voor we weggingen nog een ander campingbedje gekocht, ook zo'n deryan tentje. Is ons super goed bevallen, dochter sliep er heerlijk in en geen gedoe met muggen. Al waren in Luxemburg niet zozeer de muggen het probleem maar de wespen. Daar waren vreselijk veel van.

Lily, hoe ging het oppassen?

Ik ben morgen alweer 22 weken, en daar begin ik weer het gaat zo snel. Soms vind ik dat jammer, het kan zijn dat dit de laatste keer is dat ik zwanger ben en zwanger zijn is zo bijzonder, maar aan de andere kant kijk ik ook zo uit naar ons meisje. Hoewel die eerste maanden, ik hoop dat ze een beetje soepel verlopen.

Morgenochtend weer naar de verloskundige..
Succes morgen Melloo!

Ach bekende verhalen hoor van dwarse dochters. Onze dochter zit echt MIDDEN in de peuterpuberteit en eigenlijk gaat niets makkelijk. Slapen, eten, luisteren, allemaal drama. Maar stiekem moeten we vaak zo om haar lachen, ze is zo leuk!!!!!!
Ik voel me vandaag trouwens heerlijk!

Mijn vriend heeft nog even vakantie, we gaan er vandaag op uit, gewoon even ergens uitwaaien. Ik zie het weer helemaal zitten mensen!
Hallo allemaal,

Ben weer terug van een natte maar leuke vakantie in eigen land.

Snel even alles doorgelezen. Allemaal goede echo's, wat fijn. Marianne, ik hoop dat jouw zorgen ook snel weggenomen kunnen worden!!

Wel grappig dat alle mama's die al een meisje hadden nu weer een meisje krijgen.

Morgen is Marlee aan de beurt voor de 20-wekenecho. Succes!

Ga nog even snel wat was weg werken hier (altijd leuk na de vakantie). Tot gauw.
Voyager; genoten van jullie dagje weg? Hopelijk ben je lekker uitgewaaid. Ik werd al lekker vrolijk van je berichtje, zo leuk dat dansende beertje ;).

Marianne; wat een vervelende droom. Maar gelukkig kan je het zelf al relativeren. En wat de verlos al zei, je hoeft je geen zorgen te maken. Maar idd lekker makkelijk zeggen. We gaan voor je duimen en alles komt vast goed!!

Melloo; tijd vliegt voorbij he?! Soms kan het me niet snel genoeg gaan maar soms is het ook zo weer voorbij. Leef nu echt naar de 20 wkn echo toe, kan me niet snel genoeg gaan maar aan de andere kant ben ik ook alweer bijna 20 wkn. Raar idee.

Emms; gezellig dat je terug bent. Fijn dat je ondanks de regen een leuke vakantie hebt gehad. Succes met de was...

Hier een relaxte dag. Gister het hele huis gedaan dus vandaag lekker relaxen. Weet nog steeds niet of ik nou de baby voel of dat het mijn darmen ziin. Hoop deze week op echt schopjes! Fijne zondag nog! xxx
Whahaha we hebben net een supermooie kinderkamer gekocht via marktplaats voor 100 euro! Het zag er echt nog heel mooi uit en het is ook ongeveer onze smaak. Het gaat om een ledikant, een commode met twee kastjes ernaast en een kledingkast. Wij zijn blij! (We moeten nu wel morgen de schuur uitmesten om plaats te maken, maar dat is niet zo erg)

he meiden! even kort, zit lekker op de bank te hangen. zoon en manlief liggen al lekker in bed en ik heb het rijk voor mezelf, heerlijk!

morgenochtend vroeg naar de verloskundige en dan ook meteen een afspraak maken voor de 20 weken echo.

gisteravond hebben we een grote bbq gegeven voor ongeveer 30 vrienden/buren/kennissen. was erg gezellig! gelukkig hadden we mooi weer. vandaag alleen echt een megabrakkedag, dus ik duik er zo in.

beetje egoverhaal maar morgen ben ik er weer..
Haha, da's nog een betere koop dan ik heb gedaan Voyager! Ledikant, commode en plank in onze smaak + allerlei dingen zoals matras, aankleedkussen, beddegoed, slaapzakjes voor 100 euro. Meer past er eigenlijk ook niet in het kamertje We hebben het vandaag schoongemaakt, en toch maar vast het kamertje uitgemest en alles in elkaar en op z'n plek gezet. Anders staat het ergens anders in de weg. Met als gevolg dat ik nu een halve zwangerschap tegen een babykamer aankijk, we zijn door dit koopje belachelijk vroeg

Wat leuk dat je zo vrolijk bent!

Sam, jij schiet ook al lekker op! Is het bij jullie gebruikelijk om pas zo laat een afspraak voor de 20-weken te maken?

Lily, hoe beviel het oppassen? Je hebt je nog niet bedacht?

Helena, fijn dat het nog steeds een meisje is, haha! En super dat alles goed is.

Chili, ook al zo'n superhuisvrouw. Soms weet ik echt niet waar ik moet beginnen, en dat schijnt met een kind alleen maar erger te worden. Mijn vriend is ook al niet schoonmakerig... helaas.

Marianne, vervelend kunnen dromen zijn he? Je hebt er zelf zo weinig invloed op (tenzij je lucide kunt dromen, ik wou dat ik het kon!), en 's nachts lijkt alles duisterder te zijn. En dan ga je malen, kun je niet meer echt slapen, waardoor je verder gaat malen...Fijn dat je overdag het minder somber inziet!

Melloo, 22 weken, het gaat inderdaad snel!

Overigens ben ik er vrij zeker van dat wat ik voel in mijn buik, wel de schopjes zijn! Heel lichtjes, dat wel. Maar wel grappig!
Marlee, heel veel plezier en het nodige beetje sterkte vandaag!
Succes vandaag Marlee!!!

Gelukkig had je goed weer bij de bbq, Sam. Was dat zaterdag? Bij ons was het toen snertweer. 's Avonds ging het trouwens wel weer, toen was het droog.

Emms, lekker genoten van de vakantie dus. Vakantie is altijd wel lekker. Ook al is het niet altijd mooi weer in eigen land, gewoon het gevoel dat je even niets hoeft.

Wen, leuk joh, dat je de baby nu ook voelt. En hoe is het met je buikje, groeit die al wat? Ik heb de babykamer ook al klaar, dus ook vroeg. Ik kijk er vaak even, vind het toch wel een fijn gevoel, ook al is het idd nog vroeg.

Voyager: goeie koop! Wat is marktplaats toch handig he? Lekker trouwens dat je zo goed in je vel zit. Leuke dag gehad gisteren?

Melloo, wat staat er vandaag voor jou op stapel? Zie het in de tabel niet staan. O, ik zie het al: verloskundige. Succes!

Groetjes Marianne
Veel succes/plezier en een beetje sterkte vandaag Marlee!
Marianne, 't is nog steeds 's ochtends geen buik, een heel klein randje onder mijn navel en dat is het. Dan ziet niemand het aan me, mensen zijn dan echt verbaasd dat ik al 18 weken zwanger ben. En in de loop van de dag gaat mijn buik aan de wandel, en zie ik er wel zwanger uit. Het blijft grappig!
Ik vind het vooral erg leuk voor je dat je je kindje begint te voelen Wen! dat moet jou toch ook wel een beetje geruststellen, of niet?
Hallo!

Marlee, succes en veel plezier vandaag!

Wen, ik heb dat ook hoor dat ik steeds zekerder ben dat ik het kindje voel. Met name 's avonds als ik in bed lig.

Ik heb sinds een paar dagen ook alleen nog maar positiekleren aan, zit toch een stuk lekkerder!

Ook heb ik opeens behoorlijk last van brandend maagzuur, bah, wat is dat naar zeg! Straks maar even naar de drogist om er wat tegen te halen, ik kon er vannacht bijna niet van slapen..

Nog 17 nachtjes slapen voor de 20 weken echo!

groetjes!!
Fijn Wen en Chili, dat jullie nu echt iets gaan voelen. Dat blijft toch wel een van de leukste dingen van zwanger zijn. Dat je opeens zomaar contact voelt met je kleine wup.

Ik voel de baby soms ook als ik mijn hand op mijn buik leg, aan de buitenkant. En soms zie ik zelfs een bultje op mijn buik als ze daartegenaan schopt. Zo leuk!

Ik moet gaan pakken voor de vakantie, maar vind het moeilijk te bedenken wat er allemaal meemoet. We gaan met de auto, dus op zich kan er best wat mee. Maar altijd als ik dat denk zit de auto toch PROPvol.

Onze dochter vindt het allemaal erg interessant die baby. Ze snapt er denk ik nog niet veel van, want ze is pas anderhalf. Maar toch loopt ze met kleertjes van de baby rond en roept ze baby baby! En als ik vraag of de baby een kusje mag, aait ze mijn buik en geeft er een kus op. Zoooo schattig.

Voyager; wij zitten waarschijnlijk midden in de peuterpuberteit als de tweede wordt geboren. Help! Succes voor jou nu.

We gaan pas donderdag, dus ik lees nog even mee tot die tijd!

Marlee succes vandaag!
Helena, ik heb altijd een standaardlijst voor vakanties. Ieder jaar pas ik die aan met wat we niet meer nodig hebben, en wat we juist nog niet op de lijst hadden staan. Inmiddels hoef ik alleen nog maar die lijst uit te printen en dingen af te strepen. Ideaal!

Wat lief, zo'n klein meisje dat bezig is met haar toekomstige zusje! (weet ze dat ze een zusje krijgt?)

Voyager, na de laatste controle was ik al weer even gerustgesteld, en nu met die blubjes helemaal
Lucia, balen van dat maagzuur. Hopelijk helpt het spul wat je haalt. Zelf heb ik er gelukkig (nog) geen last van. Is heel vervelend, brandend maagzuur. Ik heb er wel last van gehad (vroeger) en toen dronk ik vaak melk, dat hielp mij wel.

Helena, niet teveel stressen hoor voor de vakantie. Ik herken het wel, vooral met koffers pakken... Bleh... Iemand zei een keer tegen mij: ach, maak je niet druk. Alles wat je nodig hebt, kun je ook daar kopen. Zit wel iets in natuurlijk.

Ik voel de blubjes en de duwtjes nu regelmatig. Vooral aan de binnenkant. Ik voel het nog niet als ik mn hand er op leg aan de buitenkant.
Ik ook niet Marianne, maar dat komt in mijn geval ook door de riante speklaag die er overheen zit.

Ik ben benieuwd hoe het vandaag met Marlee is gegaan!

En dan donderdag Belletje2, en vrijdag Chili. Spannend meiden!
Tot nu toe kon ik raar genoeg nog wel op mijn buik, of eigenlijk half op mijn buik slapen als ik 1 knie optrok. Maar dat wordt me nu heel moeilijk gemaakt, ik krijg elke keer een LUID protest! Dan is het me een gespartel daar in mijn buik! Haha, nouja, ik moet maar weer wennen aan op mijn zij slapen want ik vind het ook weer te zielig om het dametje te pletten!
Ik heb geen stress hoor over de vakantie. We hebben inderdaad ook zo'n vakantielijst, maar dit is de eerste keer dat we alle kinderspullen mee moeten nemen. Maar ach, wat we niet bij ons hebben kopen we inderdaad daar wel.

Maar ik heb in het inpakken helemaal geen zin. Is toch altijd veel gedoe. Maar ja; het is even pakken en dan 2 weken niks, niks en nog meer niks. Joehoe!!!

Maar don't worry; ik stress niet zo snel. Vooral tijdens mijn zwangerschappen ben ik oha de rust zelve. Fijn, die hormonen! Alleen op het werk relativeer ik wel erg veel. Met als gevolg dat ik niet echt optimaal functioneer. Jammer dan....
he meiden! hier goede berichten, vanmorgen een hartje bij de verloskundige en verder was alles ook in orde. bloeduitslagen waren prima!

verder hartje gehoord, ze moest wel zoeken want baby kroop steeds weg. ze dacht dat de placenta voor maar volgens de echo niet, ze ging dus nog diep naar binne. verder in de laatste 6 weken een halve kilo aangekomen dus dat mag ook geen naam hebben.

ik slaap ook nog steeds op mijn buik met een been omhoog, lukt nog wel gelukkig.

ben benieuwd hoe het met marlee is gegaan!?

voor het schema: 8 september 20 weken echo en 22 september volgende controle.
oh en wij gaan volgende week ook een midweek op vakantie, lekker! wel gewoon in eigen land dus ik hoop dat het weer een beetje meezit....
Ik zet het erbij Sam! Fijn dat alles goed was joh, en dat je het hartje weer hebt gehoord! Ik heb nog steeds het hartje niet gehoord, misschien kan ik dat eens vragen volgende week!

Lekker Helena, vakantie! Inpakken is inderdaad ff minder, maar daarna is het 2 weken lang relaxen. Ik is jaloers! ;)
Nogmaals, want tekst was plotseling verdwenen.

Alles was helemaal in orde en het is een jongen!! Geen twijfel over mogelijk!!

Wel loop ik alweer flink voor op schema. Ben nu precies 20 weken, maar baby heeft de grootte van 21,4 weken. Uitgerekende datum zou eigenlijk 4 januari worden, maar we houden het op de 12e. Eerste zoon kwam ook 3 weken te vroeg,maar die liep ook al zo voor op schema. Kans is dus aanweizg dat ik toch eerder beval.

Kom morgen nog op de rest reageren, maar wilde het jullie even laten weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven