Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Een bijzonder goeie nacht (al zal iedereen wel op 1 oor liggen)

In tegenstelling tot wat Geleerd beweerde was het dus echt een LEUK feestje

4 zalen met Dance, een live band, karaoke (ok das wat minder) en een salsazaal (en das dan weer leuk voor SD die beginnend sala-er is)

Ik geef toe het type KK was ruimschoots aanwezig

Wat kunnen er een hoop mannen echt NIET dansen....

Maar toch een paar leukerds gespot en bij het weggaan een HELE leuke

ZO leuk dat ik overwogen heb mijn nummer te geven toen hij er om vroeg.

Maar de beste meneer woont bij Zwolle en dat vond SD toch een beetje te ver voor een "we doen binnekort ff een drankje samen"

Heb me prima vermaakt, met 4 blonde dames is het natuurlijk al snel gezellig..

Live optreden van The Tramps ook nog ff meegepikt, en gewoon dansen als de 4 oude knarretjes aan het zingen zijn..

"you know you make me wanne shout"

Ik zeg, gewoon een aanradertje voor elke Single.

Wat me trouwens wel opviel is dat er een hoop setjes waren, daar snapte ik dan weer niets van

Dus nu zere voetjes en moe dus duik lekker mijn mandje in

DS, je mag hier best ff los hoor...

Tis ook lastig je hormonen onder controle te houden bij zon zee strand en bikini's een week lang

*SD hoopt morgen wel weer ff haar gifgroene bikini-tje aan te kunnen*

Sun...beterschap wijffie...

Pffffffffffffffffff...........oogjes vallen dicht
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Leuk dat je een leuke avond hebt gehad SD; ik vind het al lezend bijna jammer dat ik er niet bij was .... En goed dat je je nix hebt aangetrokken van onze gebande Geleerde.

Ik ben overigens ook geen danswonder al vind ik het wel leuk om te doen. Zingen kan ik daarentegen weer vrij goed, heb vorige week in een Turkse karaoke restaurant nog even achter de microfoon gestaan ("Hello" van Lionel Ritchie).

Vandaag ga ik een vriendin van een vriendin helpen met verhuizen. Vanavond nog ff de stad in, en morgen naar het strand met mijn kids; lekker nog even nabruinen.

Wat zijn jullie plannen voor het weekend ?

Nog even ter verklaring van mijn onderschrift (niet iedereen kent Frans):

Oorspronkelijk was het natuurlijk: c'est le ton qui fait la musique (het is de toon die de muziek maakt)

en ik heb er nu van gemaakt: c' est la langue qui fait l'erotique

Het woord "langue" heeft 2 betekenissen: taal en tong ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Goedemorgen

LLM t huis uit gewerkt.. Lekker samen ontbeten..

Vleer twijfelt !!!

SD .. klinkt leuk dat RP feestje... Meneer uit zwolle .. das bij Vleer in de buurt :P
Eén heeele goedemorgen allemaal!

Kom ook weer eens om de hoek loeren! En hoe gaat het hier??? Volgens mij hebben jullie het hier wel gezellig gehad tijdens onze afwezigheid....mooi!!

Prinses heeft al één en ander geschreven over onze vakantie, ook ik zeg: Vakantie was geweldig!! Moest wel weer even wennen aan het "kampeergevoel", maar is helemaal goed gekomen. (Tent opzetten is NIET mijn hobby... )

Mooie dorpjes gezien, lekker gegeten, paar keer naar het strand geweest en gezwommen in de Middellandse zee...Franse biertjes gedronken....etc. etc... was leuk!

Nog een uitstapje gemaakt naar Italië en bij elkaar zo'n 4500 kilometer weggereden. En misschien wel het belangrijkst van alles: Prinses en ik hebben de ultieme relatietest (lees: samen op vakantie...) doorstaan!

DS, heb je het een beetje kunnen redden tussen "mijn" lieve meiden??

Later maar weer!
quote:Vleermuis28 schreef op 30 augustus 2008 @ 08:51:

Goedemorgen

LLM t huis uit gewerkt.. Lekker samen ontbeten..

Vleer twijfelt !!!

Haai Vleertje! Even bijpraten....wie is LLM (ws een nieuw vlammetje ) en waarom twijfel je nu weer?
Xander..

LLM is idd een nieuw scharreltje.. Erg leuke en lieve jongen , maar hij gooit er steeds net ff te dik boven op dat ie niet snel verliefd wordt.

Dat ie toch wel op zoek is naar dat ultieme verliefdheidsgevoel.. Bij voorgaande relaties had ie dat ook niet en ging hij wel door met die meid en na 4jr is t dan toch alsnog over.

Hij denkt dat dat te maken heeft met t feit dat ie in t begin nooit echt verliefd is geweest..

Hij zegt bang te zijn de ander pijn te doen , wil dus zichzelf niet volledig geven omdat hij bang is dat t uiteindelijk weer niets zal worden en dan de ander pijn moet doen door te zeggen dat er niet meer in zit.

ben er ook flauw van om telkens dingen op te dragen , of te laten zien dat verliefdheid niet die verliefdheid is die we op ons 16jr leeftijd hebben..

Dus ik doe nu t tegenovergestelde.. Heb gisteravond gezegd.. Als je t niet leuk vind met mij .. ---> daar is de deur daar kan je zo uitlopen en in de auto stappen en weg rijden.

Enige wat ik van je vraag is eerlijkheid en respect.
En natuurlijk bleef hij zitten.. Erg leuke en gezellige avond gehad. Heerlijk in elkaars armen geslapen.. Voelt heel fijn dat beaamt hij zelf ook..

Vleer gaat ff wat meer afstand nemen
Goedemorgen

*is nog een beetje slaperig*
Peas on earth!
Prinses t valt niet mee he om weer thuis te zijn haha
En wat betekent LLM?
Peas on earth!
Gaat vanmiddag met Dinnetje naar ons oude dorp , daar is een jaarmarkt , alcohol en leuke kraampjes en veel gezelligheid..

En Kermissss .. Vleer wil weer keer in zweefmolen en heeft beloofd met BTM in de botsautos te gaan.. Heulll romantisch , hij neemt een waxinelichtje mee haha
Meiden het is echt erg met mij sinds mijn vakantie !

Ik kreeg zojuist een gekke inval voor een volgende motto:

Pik: het meest veelzijdige stukje vlees !!

Weet nog niet of ik dat wel onder mijn berichtjes durf te zetten.

Straks krijg ik wel een heel aparte reputatie op zo'n manier ....
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
DS, die bestaat in ieder geval al in vrouwelijke vorm...

het meest veelzijdige stukje vlees
Peas on earth!
quote:Donkeyshot schreef op 30 augustus 2008 @ 11:14:

Meiden het is echt erg met mij sinds mijn vakantie !

Ik kreeg zojuist een gekke inval voor een volgende motto:

Pik: het meest veelzijdige stukje vlees !!

Weet nog niet of ik dat wel onder mijn berichtjes durf te zetten.

Straks krijg ik wel een heel aparte reputatie op zo'n manier ....

, IK zeg DOEN DS, dan wordt de mijne zo ondetussen..."en ik ben vegeratier"

Voel me een beetje down.

Vanacht heel erg over ex gedroomd en die wil om onverklaarbare wijze NIET meer uit mijn hoofd, wil hem niet terug echt niet, maar toch floept hij steeds in en uit mijn koppie...grrr

Gaan mensen hier nog leuke dingen doen>

Vleer naar de Jaarmarkt en....
Haa even een knuffel voor SD

Ik schrijf niet zoveel (voor mijn doen ), moet er nog even een beetje inkomen en er is nog genoeg te doen in huis hier, maarrrr ik lees wel mee. In- en uitfloepende ex (waarom krijg ik daar nu een heel ranzige associatie bij ) is niet leuk.... maar wel herkenbaar, want heb daar ook wel last van gehad. Prinses droomt, ondanks die verrekte Erwt, altijd veel en vaak raar en onrustig en ik herken ook dat je dan wakker kunt worden met een heel naar gevoel, wat maar blijft hangen. Ga iets leuks doen, lekker naar buiten, rondlopen, leuk klein prulletje voor jezelf kopen, of lekkere koekjes, of iets anders waar je je goed door voelt

Wij gaan nu onze Grijze Monster van het pension ophalen , ben benieuwd of ze nog mee naar huis wil . Gaan ook de twee katten van vrienden ophalen. Die zijn nog een weekje weg, maar de laatste week zorgen wij voor ze... wordt dus een ritje met DRIE katten in de auto....
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 augustus 2008 @ 11:16:

DS, die bestaat in ieder geval al in vrouwelijke vorm...

het meest veelzijdige stukje vleesDe mannelijke vorm vind ik leuker, want pik is eigenlijk gewoon een omgedraaide kip.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ingelke heeft vanaf vandaag twee weken vakantie !!! (en weet nog niet of ze daar blij mee is). Aan de ene kant heb ik best zin in een tijdje geen werk aan mn hoofd. Maar aan de andere kant heb ik echt te weinig op de planning staan; een sollicitatiegesprek en 3 tripjes naar vriendinnen op kamers. Ga waarschijnlijk ook nog het plaatselijke jongerencentrum mee opknappen, maar toch. Deze weken zijn vastgelegd toen vriend nog geen ex was en we enorme plannen hadden. Ben bang dat het alleenzame gevoel wat ik tot nu toe meestal alleen 's avonds in bed heb, nu twee weken lang gaat overheersen......

DS: wil ik een geroosterde pik zien? Smaakt ie? :s. Wel een coele spreuk.

Over dromen kan ik ook boeken schrijven; pas de hele dag verliefd rond gelopen nadat ik gedroomt had dat ik de vriendin was van David Grohl (foo fighters) en twee nachten later wordt ik heel akelig wakker omdat mijn auto in mijn droom gejat was.......
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Halvemaan schreef op 29 augustus 2008 @ 10:26:

Djeez Prinses, calm down! Hahaha, of ikzelf, want wordt een beetje hyper van alle berichtjes met foto's en smiley's

Maar welkom terug!

Uhh... de roddels...

Miranda... sjee Miran, ik heb geen roddels over jou!

Dat ik gestopt ben met TM omdat hij uiteindelijk na maanden daten toch niet helemaal verliefd was op mij en ik wel op hem...........

Hoi allemaal,

Welkom terug Xan en Prinses en fijn voor jullie dat de relatie goed gaat.
Hallo Allemaal, ik zal me even voorstellen aan de hand van het mooie lijstje!

- Leeftijd?

25 jaar

- Hoe lang al single?

Voor mijn gevoel 2 jaar, officieel 1 jaar (heeft nog relatie tussenin gezeten...)

- Langste relatie ?

3 jaar

- Kortste relatie?

6 maanden

- Regio?

Randstad

- Aan het daten?

Ja hoor

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

7/8 Zou leuk zijn, maar niet ten koste van alles

- Sterrenbeeld ?

Tweeling

- Kinderen of kinderwens ?

Biologische klok tikt nog niet, kinderen wel erg leuk

- Hobby's (speciaal voor Q)

Winkelen Sporten, Reizen, Uitslapen, Lekker eten, Stappen, Bank hangen, Weekendjes weg
ZOooo wij zijn er weer! Grijze Monster is weer thuis. Was een gezellige beestenbende in de auto, met ons eigen Grijze Monster in de auto en nog twee katten van vrienden.... gepiep en gemiauw alom

Nog even wat dingetjes geshopt samen en nu lekker in de tuin aan't relaxen.

Welkom Winkelmandje, leuk dat je meeschrijft!

Ingelke lekker vakantie dus!

En Miranda, naar dat 't verliefde gevoel bij hem dus echt niet kwam, wel knap dat je ermee gestopt bent
Peas on earth!
Jaaahaaaa, ben ik ook weer!

Dipje is weer voobij hoor

Op het fietsje gestapt naar het strand, daar ff een paar dikke knuffels gekregen van vriendinnetjes en mede dankzij het heerlijke weer verdween het nare gevoel zo weer

Blijft toch een raar iets dat je zo af en toe compleet uit het niets in een dipje kan schieten al voor de dag begonnen is.

Lekker kleurtje gekregen (ruik nog helemaal naar zonnebrand en zee) zo ff hapje eten en bij thuiskomst lag er een berichtje in mijn mailbox of ik zin had om vanavond ff een drankje te komen doen op het plein...

Zulke berichtjes doen me goed!

Zeker als je dag zo beroerd begint is het leuk om te merken dat mensen het leuk vinden als je er bij bent...

En morgen...morgen weer hget strand

(op dit soort dagen ben ik echt extra blij dat ik zo dicht bij het strand woon)

Ing, lekker vakantie, zou leuk zijn als het weer een beetje zo bleef

En hey...als je niets te doen hebt ga je toch gewoon lekker toeren in die blitse bak van je

Prinses, kom maar eerst ff rustig bij hoor, voor je het weet zit je er hier weer gewoon in.

WM, leuk dat je meeschrijft!!!
*Blij dat SD weer opgefleurt is *

*Verveelt zich nu al, maar mag niet zeuren *
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Aanrader: Wok-it van Silvo, lekkerrrrr

Ingelke, hoe lang heb je eigenlijk vakantie?

En SD, fijn dat je weer een beetje vrolijkerderderder bent
Peas on earth!
Whaaaaaaa!!!!!!!! Wat baal ik nu dat ik geen vent heb om te delegeren!

Morgen is Zoon jarig, dus nu alles aan het voorbereiden. Of eigenlijk de hele dag al. Nu net taart 2 de oven in, rijstsalade en soep af.

En ik moet nog zo veel

Dat doe ik allemaal ind ehouding van Quasimodo, omdat het vanmorgen onwijs in mijn rug geschoten is en ik daardoor niet meer zo goed kan bewegen. Ik wil een man om aan het werk te zetten
Ivy meis, wat klote zeg!

Hoe krijg je dat voor elkaar, is het er zo ingeschoten?

Volgens mij woon je niet al te ver bij mij uit de buurt,als ik je ergens mee kan helpen dan moet je het zeggen hoor!

Ben wel geen kerel maar toch!

vrolijkerderderder, Prinses...ik vind het weer een goed woord!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven