Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker..................
1 woord:

Teveel energie...

Onee, dat zijn 2 woorden.
summer waar haal je de energie vandaan?

yoga gister was wel leuk.Wel grappig al die zwangere buiken bij elkaar. instructrice was erg aardig en gaf veel uitleg over van alles. Oefeningen waren wel ontspannend en fijn.

Daarna helemaal moe.

Goh vroeger deed ik gerust een dubbel lesuur steps in de sportschool en nu ben ik moe van een klein uurtje yoga waarvan de helft praten was.

Vandaag ook gesprek met leidinggevende over iets rustiger aan doen ben benieuwd. Nu 1 collega is weggevallen hebben we al een groot tekort, we zullen zien
Succes pluis, ik hoop dat ze het wel sportief opnemen!

Ben gister de stad in geweest, kleren gekocht die ik zelf makkelijk kan aantrekken. maar ben nog niet helemaal beter én drie weken geleden bevallen dus was wel een beetje overdreven actie, maar ja.

Kwam in de rij van de Hema iemand van de zwangerschapsyoga tegen, herkende we elkaar eerst niet zonder buik!
Dametje, lekker toch even jezelf verwennen met leuke kleren!

Liubi, heb je vannacht goed geslapen? Sterkte!!

Summer, haha jij hebt teveel energie, wel gezellig voor je vriend nu hij er is!

Pluis, leuk dat de cursus leuk was, het kan lekker ontspannend zijn. En ik hoop voor je dat ze op je werk iets voor je kunnen doen, het is gewoon medisch advies, dus ze moeten er wel wat mee.

Vlinder, en een bod van een van de kijkers? Sterkte met je dieet!

De keuken is af, helemaal blij mee! Nu ligt er nog een loodgieter onder mijn aanrecht voor de laatste aansluitingen van afvoer en afwasmachine (heel belangrijk....) en dan kan ik vanmiddag alles schoonmaken en inrichten!!

liefs

Freddy
Hi ladies!

Ik heb weekend, heerlijk!

Ik kan denk ik niet op alles reageren hoor, hoop dat jullie me dat vergeven.

Pebbles, VAN HARTE met je dochter. Beetje laat, maar beter laat dan nooit toch? Gaat alles goed? Lekker aan het genieten?

Dametje, wat ontzettend balen zeg van je arm. Maar ik lees wel dat je jezelf er knap door heen slaat! voor jou! Ik hoop dat alles snel weer beter gaat!

bloem, meisie wat balen nou toch! voor jou ook. Ben je vandaag bij de HA geweest? Wat zei hij/zij?

Summer, lekker aan het genieten met je vent, goed zo!

Vlinder, al nieuws over je huisje? Of heb ik er over heen gelezen?

Lady_bug, van harte met je diploma! Lekker gevoel zeker? Nu lekker genieten van je zwangerschap!

Aruba, spannend, a.s. dinsdag je kijkoperatie. Krijg je meteen de uitslag? Of moet je daar ook weer ellenlang op wachten?

Zus, balen van die onverwachte uitslag zeg. Ik duim met de rest mee dat de douche de boosdoener was en dat er verder niks aan de hand is.

Plukkie, lekker babykamer aan het klussen dus? Zet je een foto prive als het af is? Even ideetjes opdoen

Hoe gaat het nu met je? Al weer een beetje opgeknapt?

Liubi, hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje? Je hebt wel pech zeg, hoofdpijn en zware diensten. Als het niet gaat gewoon lekker ziek melden hoor. Jij en de kleine gaan voor het werk!

Freddy, goed te lezen dat je jezelf zo goed voelt. Maar uhm... nu rustig aan he... Even energie sparen voor 19 sept!

pluis, poeh, jeetje schrikken zeg, bekkenklachten. En dan elke week 2x naar de fysio... Nou ja het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Hoe reageerden ze op je werk?

Hier gaat het met ups en downs. Nog best veel moe, maar gelukkig een stuk minder misselijk. Heb ook wel een erg druk weekend achter de rug, gelukkig hebben we deze week niks gepland! Heerlijk! Alleen doen waar ik zelf zin in heb.

Had nog wel een vraagje. Ik heb sinds gister een gevoel van spierpijn in mn buik. Niet alleen onder de navel, maar vooral ook erboven. Is dat normaal/herkenbaar?

Volgende week naar de verloskundige, omdat ik weinig voel, (heel soms denk ik het, maar al een tijdje niet meer) vind ik het toch wel een beetje spannend. Zou "ie" het nog wel doen? Maar goed, ik begin al te groeien (ik kan er niet meer omheen, haha) dus het zal wel goed gaan, daar ga ik dan maar van uit he.

Ik pas nog even het schema aan. Hoop dat ik alles heb, anders hoor ik het wel!

Doeg!
ik heb geen idee wat de kijkers gaan doen, waren gematigd enthousiast (maar dat was mijn vader ook want die zegt dan altijd dat jemoet doen of je er niets aan vindt i.v.m. onderhandelingspositie enzo) dus afwachten, binnen een week laten beiden weten of ze interesse hebben....

vandaag op school voortgangsgesprek over afstudeerproject en tot mijn verbazing was mijn (normaal best strenge en kritische) begeleider best enthousiast, vondt dat wat we tot nu toe hadden goed in elkaar zat en dat we op de goede weg waren, ben er happy van.

liubi, rust lekker uit!

dametje, wat fijn te horen dat je je goed genoeg voelt om naar de winkel te gaan, weer een klein stapje in de goede richting.

summer, stuiter lekker door!

pluis wat vervelend die bekkenklachten, rustig aan doen, hoop dat ze het op je werk een beetje goed opgepakt hebben...

mibb, ik ken die klachten niet van de zwangerschap, wel van daarvoor en dan had het te maken met een zeer actieve darmspier (waar ik dan ook medicijnen voor had). hoop dat het snel minder wordt. hoeveel weken ben je nu? ik voelde in het begin soms ook dagenlang niets maakt je best onzeker he? succes en het is vast allemaal goed, je kindje is gewoon lief voor je en wil mama niet te hard trappen. (mijne houdt daar de laatste tijd stukken minder rekening mee soms doet het gewoon echt zeer)

mijn broertje komt wii'en dus ik ga weer, doegies!
oh mibb, 26-9 moet ik weer naar vlos...
Oeps Vlinder, ik heb het bij Pluis neer gezet... ik ga het even veranderen.

Wat fijn dat je begeleider positief was! Wanneer verwacht je het af te hebben?
Uitrusten?? Ja over 8 werkdagen. Dan heb ik verlof. Maandag de 15e laatste werkdag.

Ik kijk er al zo naar uit!!!!
nog even volhouden liubi, en als het echt niet gaat je volgende week maar weer een dagje ziekmelden, je kunt ke rust zo te horen goed gebruiken...

begin december wil ik alles inleveren en presenteren dan heb ik eind januari alleen nog een eindgesprek. dit moet wel haalbaar zijn denk dat ik inprincipe over een paar weken klaar zou moeten kunnen zijn maar nu ik tot begin december heb kan ik net even wat rustiger aan doen.

bedankt voor het aanpassen van de datum!
o luibi bijnaverlof heerlijk!

gister heel goed gesprek met leidinggevende gehad. Heel begripvol en ze hakte gelijk de knoop door vanaf maandag nog maar 6 uur per dag aanwezig op kantoor en overige 2 of niets of thuiswerken waar alles toch rustiger is en alles en zodat ik meer tot rust komt. Was er blij mee vooral het begrip en niet de reactie van je bent maar zwanger hoor, niet ziek! Wist wle dat ze dat niet dacht maar ja soms heb je van die spookbeelden.

nu nog wle even een uurtje werken en dan weekend :-)
Even snel tussendoor: ik heb het ha-verhaal prive gezet.

Verder heb ik nu even geen tijd om uitgebreid bij te lezen of te reageren...beetje druk op het werk...
Pluis, fijn!

Vannacht hele nacht liggen piekeren, 3,5 uur slaap, dus ga zo maar even proberen of het wil lukken.
hoop dat je wat kan bijslapen dametje, lastig als je ligt te piekeren snachts.

pluis, fijn dat leidinggevende het zo goed opvatte.

bloem, ik heb prive gereageerd, hele opluchting toch wel?
Lekker Liubi, bijna verlof!!!
Owja Mibb, ik denk dat als er iets echt te zien is dat ze dat wel meteen melden ja. Als er iets opgestuurd moet worden zal dat wel ellendig lang duren ja.
Druk hier, maar even een positief berichtje:

Eisprong op dag 27 van de cyclus, nu op dag 30 en dus nog 11 dagen tot nod. Heerlijk als je het niet verwacht...
wat fijn zus een 'korte' cyclus deze keer. hopelijk nu negen maanden geen nods en gedoe!

aruba, hoe is het? wanneer he je ook weer die kijk operatie? volgende week? spannend, duimen voor groen licht!
Vlinder, kun je niet nu gelijk al presenteren? Dan hoef je na je bevalling helemaal nergens meer over na te denken.

Pluis, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en dat jullie tot een voor beide werkbare oplossing zijn gekomen!

dametje, jakkes dat was een kort nachtje! Ik hoop dat je nu nog even wat bij kunt slapen.

Aruba, ik hoop dat ze meteen kunnen zien wat er aan de hand is en het meteen kunnen verhelpen! Ik duim voor een goede uitslag dinsdag!

zus, fijn dat je al "zo vroeg" een eisprong hebt gehad! Heb je die pilletjes die ik je aanraadde nog geprobeerd?

Liubi,
Vlinder, ja volgende week dinsdag. Vreemde is dat ik sinds ik gestopt ben met de pil ik nu al 2-3 weken geen pijn meer heb. (terwijl de gyn. juist zei dat het over zou gaan met pil) Ik ben reuze benieuwd of ze iets vinden.
spannend aruba, duim voor je.

mibb, presentatie van het project doe ik voor de bevalling maar in januari moet ik nog een officieel eindgesprek van een half uur, heeft te maken met formele data en dingen dus eind januari niets aan te doen

*zeur modes aan*

hier vanmiddag rond de lunch beetje beroerd geworden dacht wat te moeten eten ben toen gaan slapen, na het slapen bij vrineden eten (daar eerst nog even de lunch eruit gegooid) voelde me verplicht toch wat te eten, nu nog beroerder want twee keer nat geregend en al het eten van vanavond er ook weer uit en nog geen opgelucht gevoel, voel me grieperig, hangerig, plakkerig en moe. ik ga slapen. en ga voorlopig niet meer bij andere mensen dan mijn eigen ouders en schoonouders eten, daar kan ik gewoon zeggen niets te hoeven of de helft laten staan of een boterham nemen.

*zeur modes uit*

trusten...
Vlinder jeetje dat is ook wat als je je eten niet binnen kan houden, maar je hoeft je er niet voor te schamen vind ik, gewoon lekker wel bij je vrienden gaan eten en vragen of ze een boterham of een salade voor je willen maken. Een zwangere kan echt alles maken vind ik dus dat doen ze vast wel en dan heb jij ook nog een beetje een gezellige avond toch?

Aruba Spannend zeg dinsdag ik ben benieuwd

Zus wat goed zeg zo'n korte cyclus, nu nog even afwachten...

Dametje waarom heb je zo liggen piekeren?

Bloem ga nu je verhaal even prive lezen.

Mibb fijn dat je weer komt schrijven.
Vlinder, je hebt het nog steeds flink te pakken zeg. Ik zou ook gewoon lekker wel bij vrienden gaan eten. Wij hebben toen we bij mensen gingen eten die het nog niet wisten (maar die we het wel die dag gingen vertellen) gewoon zelf wat mee genomen. Blik soep geloof ik, dat hield ik er wel goed in. Zoiets kun je zelf ook doen misschien?

Jammer trouwens dat je aan vaste data vast zit qua presenteren e.d.

Ka, hoe is het nu met jou?

Ik doe al een paar dagen rustig aan, heb lekker weekend, dus het kan ook. Ik merk dat ik daardoor wel iets meer energie krijg. Al blijf ik wel moe-ig, maar goed, het is al minder erg dan een paar weken geleden.

Vandaag 14 weken... pffff wat gaat dat snelllll!!
lekker he mibb dat de tijd zo snel gaat! Rustig aan doe ik hier ook nog steeds lees overal over boede energielevels na zoveel weken nou geloof er niet meer in!

vlinder balen zeg dat je weer zo beroerd bent!

zus goed zeg een wat kortere cyclus.

heb gister echt een super leuke knuffel gekocht dat past in het thema van ons kamertje. Verkoopster meldde dat ze er binnenkort nog meer spullen van krijgt dus net even op het internet gekeken en ja hoor ben op slag verliefd!

heb net kaartjes gekocht voor holiday on ice in oktober. Merk dat ik echt wel plan van nu nog even veel samen weg nu het nog kan! ( en ik nog wil)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven