Marco Borsato....
woensdag 3 september 2008 om 08:20
Oke, een nutteloos topic maar ziekig en je moet je dan toch bezig houden he
Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr
Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr
Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
woensdag 3 september 2008 om 10:04
woensdag 3 september 2008 om 10:16
Hij doet het toch zo slecht nog niet, de meesten lopen er mee weg
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook een aantal liedjes leuk vind o.a. '' Binnen'' , '' Door jou'' en met de '' Meeste dromen'' heb ik een beetje een sentimele verhouding, dat was nlk samen met de sountrack van Goede tijden slechte tijden mijn 2 eerste cd schijfjes die ik kreeg bij mijn 1e cd spelertje haha. dat is een erg long time agootje hoor
woensdag 3 september 2008 om 22:27
Ik vind MB echt vreselijk. Die muziek nog niet eens zo erg, hoewel ik er nooit iets van zal kopen en het allemaal behoorlijk op elkaar lijkt, wat mij betreft. Maar de man zelf, pfffff. Vandeweek was hij bij RTLBoulevard geloof ik, en hoe hij dan zichzelf ophemelt, ik word erg echt niet goed van.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 4 september 2008 om 10:24
quote:nikkinuts schreef op 03 september 2008 @ 10:04:
Ik ben één keer naar een concert van 'm in de Kuip geweest (vriendin had kaartjes gewonnen, écht waar!) en het viel me op dat er wel veel "huismoeders" waren hoor!
Waaraan herken je die?
Het valt me wel vaker op dat er wordt gezegd dat ergens veel huisvrouwtjes/huismoeders waren, al dan niet tussen aanhalingstekens. Ik vraag me dan ernstig af hoe de schrijver aan deze informatie komt.
Ik ben één keer naar een concert van 'm in de Kuip geweest (vriendin had kaartjes gewonnen, écht waar!) en het viel me op dat er wel veel "huismoeders" waren hoor!
Waaraan herken je die?
Het valt me wel vaker op dat er wordt gezegd dat ergens veel huisvrouwtjes/huismoeders waren, al dan niet tussen aanhalingstekens. Ik vraag me dan ernstig af hoe de schrijver aan deze informatie komt.
zaterdag 6 september 2008 om 02:38
zaterdag 6 september 2008 om 08:55
zaterdag 6 september 2008 om 10:10
zaterdag 6 september 2008 om 10:18
Ik zit tussen "ik vind er niks van" en "irritant".
Ik kan wel horen dat de liedjes goed in elkaar zitten. Maar ze doen me niks. Alleen Binnen vond ik wel goed geloof ik. Marco irriteert me nog net niet, omdat ik m niet volg. Marco als persoon niet als zodanig irritant maar de titels van zijn laatste nummers wel: Vandaag is rood, en Wit Licht vind ik echt irritant, zo bedacht. Vandaag is rood gaat over PMS en Wit Licht over een bijna dood ervaring? Ik wil het niet weten.
Rene Froger daarentegen kan ik echt niet zien...dan zap ik echt weg. Wat een blaasbalg. Dat overdreven gejoel van m en die seksgezichten die hij trekt bij het zingen....
Ik kan wel horen dat de liedjes goed in elkaar zitten. Maar ze doen me niks. Alleen Binnen vond ik wel goed geloof ik. Marco irriteert me nog net niet, omdat ik m niet volg. Marco als persoon niet als zodanig irritant maar de titels van zijn laatste nummers wel: Vandaag is rood, en Wit Licht vind ik echt irritant, zo bedacht. Vandaag is rood gaat over PMS en Wit Licht over een bijna dood ervaring? Ik wil het niet weten.
Rene Froger daarentegen kan ik echt niet zien...dan zap ik echt weg. Wat een blaasbalg. Dat overdreven gejoel van m en die seksgezichten die hij trekt bij het zingen....
zaterdag 6 september 2008 om 12:09
quote:nikkinuts schreef op 06 september 2008 @ 02:38:
Tja, hoe ga ik ze omschrijven................................................
Ik vond dat er vrij veel vrouwen stonden tussen de, pak 'm beet, 30 en de 40 met vriendinnen, zonder mannen.
Dus de mannen waren dan thuis bij de kinderen!
Je vergeet het belangrijkste: de tuniekjes van Miss Etam.
Wisten jullie al dat De Zingende Coltrui nu voor een oscar gaat?
Tja, hoe ga ik ze omschrijven................................................
Ik vond dat er vrij veel vrouwen stonden tussen de, pak 'm beet, 30 en de 40 met vriendinnen, zonder mannen.
Dus de mannen waren dan thuis bij de kinderen!
Je vergeet het belangrijkste: de tuniekjes van Miss Etam.
Wisten jullie al dat De Zingende Coltrui nu voor een oscar gaat?
zaterdag 6 september 2008 om 12:12
Vroegah vond ik Marco ook geweldig.....zijn eerste hits zoals Margarita en Dromen zijn bedrog vond ik gewoon leuk en hadden niet zo'n standaard " nederlandse hits" gehalte (zoals Jantje Smit bijv.).
Maar de laatste jaren kan ik m ook niet meer aanhoren.
Dat Witte Licht was werkelijk verschrikkelijk.....toen ik dat voor het eerst uit de radio hoorde komen keek ik echt verschrikt op en vroeg aan mijn vriend: "wat IS dit in godsnaam??"
Een hoop geschreeuw en gejengel...echt te erg.
Rood was ook al zo'n bombastisch geheel
Zijn nieuwe nummer lijkt weer meer richting nummers als Margarita te gaan qua stijl, maar ik vind het opeens ook heel zeikerig. Dat zeurende stemmetje, dat zogenaamd gevoelige,
Ik ben ook een beetje Marco-moe
Maar het erge is dat het wel een soort must lijkt dat al zijn nummers standaard op nr.1 komen. Zou daar nou iets achter zitten of hebben we nou echt een land vol Marco-fans??
Maar de laatste jaren kan ik m ook niet meer aanhoren.
Dat Witte Licht was werkelijk verschrikkelijk.....toen ik dat voor het eerst uit de radio hoorde komen keek ik echt verschrikt op en vroeg aan mijn vriend: "wat IS dit in godsnaam??"
Een hoop geschreeuw en gejengel...echt te erg.
Rood was ook al zo'n bombastisch geheel
Zijn nieuwe nummer lijkt weer meer richting nummers als Margarita te gaan qua stijl, maar ik vind het opeens ook heel zeikerig. Dat zeurende stemmetje, dat zogenaamd gevoelige,
Ik ben ook een beetje Marco-moe
Maar het erge is dat het wel een soort must lijkt dat al zijn nummers standaard op nr.1 komen. Zou daar nou iets achter zitten of hebben we nou echt een land vol Marco-fans??
zaterdag 6 september 2008 om 12:47
Ik vind Marco vooral zo'n niet-muzikant. Ik bedoel, de liedjes worden voor hem geschreven, hij zingt ze in en gooit er een Gelredome tegenaan en klaar. Een manier om veel geld te verdienen maar wat mij betreft geen passievolle muziekmaker. Bij andere zangers of popgroepen heb ik vaak het idee dat ze echt leven voor hun muziek, zelf muziek schrijven, componeren en dat merk je gewoon. Bij Marco heb ik dat helemaal niet, gewoon een produkt waar veel mensen veel geld aan verdienen.
Ik denk ook echt dat er deals bestaan tussen Marco en radiozenders. Radiozenders die geld verdienen wanneer ze Marco vaak draaien of zoiets. En concertkaartjes van hem krijg je heel vaak ergens bij. Zo kreeg een vriendin me me ze vorig jaar bij een mobieltelefoonabbo. en in het kader van toch gratis zullen vast veel mensen gaan en zit zo'n Gelredome weer vol.
En wat ik ook heb (slaat nergens op, gewoon een gevoelletje :--)) is dat ik dat hele huwelijk met die Leontien ook zo nep vind overkomen. Ik heb altijd gedacht dat dit "opgezet" is. Nou ja, hoe zeg je dat? begrijpen jullie?
Ik denk ook echt dat er deals bestaan tussen Marco en radiozenders. Radiozenders die geld verdienen wanneer ze Marco vaak draaien of zoiets. En concertkaartjes van hem krijg je heel vaak ergens bij. Zo kreeg een vriendin me me ze vorig jaar bij een mobieltelefoonabbo. en in het kader van toch gratis zullen vast veel mensen gaan en zit zo'n Gelredome weer vol.
En wat ik ook heb (slaat nergens op, gewoon een gevoelletje :--)) is dat ik dat hele huwelijk met die Leontien ook zo nep vind overkomen. Ik heb altijd gedacht dat dit "opgezet" is. Nou ja, hoe zeg je dat? begrijpen jullie?
zaterdag 6 september 2008 om 13:03
Haha Moravia, ik WIST dat je hier ging posten.
Er was hier een aantal jaren geleden ook een anti-MarCOL Borsato topic en toen was jij hier ook en dat was zo onwijs grappig. Regelmatig tranen over mijn wangen gehad van het lachen.
Kan dat nu ook weer pulease?
Ik vind het ook echt een vre-se-lij-ke man. Al kreeg ik geld toe ging ik nog niet naar een concert. En dat komt niet zo door de muziek, maar hoe hij zich gedraagt. Zoals met die veel te blije Ali B-rap, dat hij dan ook ineens hip-hop moet dansen, doe toch eens even normaal idioot! Of als er iemand met een gitaar een solo geeft staat hij er als een idioot naast te airguitar-en. Als ik die gitarist was sloeg ik hem met de gitaar op zijn kop, eerlijk waar.
En die moeder van hem! Ook zo'n nep-mens met die drakennek van d'r. Ik kende een meisje die boven de winkel woonde. En als er klanten waren poeslief, maar echt een bitch tegenover het personeel.
Er was hier een aantal jaren geleden ook een anti-MarCOL Borsato topic en toen was jij hier ook en dat was zo onwijs grappig. Regelmatig tranen over mijn wangen gehad van het lachen.
Kan dat nu ook weer pulease?
Ik vind het ook echt een vre-se-lij-ke man. Al kreeg ik geld toe ging ik nog niet naar een concert. En dat komt niet zo door de muziek, maar hoe hij zich gedraagt. Zoals met die veel te blije Ali B-rap, dat hij dan ook ineens hip-hop moet dansen, doe toch eens even normaal idioot! Of als er iemand met een gitaar een solo geeft staat hij er als een idioot naast te airguitar-en. Als ik die gitarist was sloeg ik hem met de gitaar op zijn kop, eerlijk waar.
En die moeder van hem! Ook zo'n nep-mens met die drakennek van d'r. Ik kende een meisje die boven de winkel woonde. En als er klanten waren poeslief, maar echt een bitch tegenover het personeel.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 september 2008 om 13:10
quote:moravia schreef op 06 september 2008 @ 12:09:
[...]
Je vergeet het belangrijkste: de tuniekjes van Miss Etam.
Wisten jullie al dat De Zingende Coltrui nu voor een oscar gaat?
En jij vergeet ook alweer wat belangrijks... Het 'lekker gekke' rugzakje. Waarvan je de hengsels ook aan elkaar kan ritsen zodat je een hippe schoudertas hebt. Nog meer wat erbij past: enkellaarsjes (maar dan niet de hippe variant) of crocs of wolky's, hoogwaterbroek, 'lekker gekke' kleurspoeling enz.
Ik vond Marco B. in zijn beginjaren nog wel leuk. 'Binnen' vond ik ook een geweldig nummer, net als 'De Waarheid' en 'Marguerita.' Maar zo ergens te tijde van 'De Bestemming' verloor hij z'n geloofwaardigheid bij mij. Veel te bombastisch, dramatisch en nep. En weer die eeuwige coltrui.
[...]
Je vergeet het belangrijkste: de tuniekjes van Miss Etam.
Wisten jullie al dat De Zingende Coltrui nu voor een oscar gaat?
En jij vergeet ook alweer wat belangrijks... Het 'lekker gekke' rugzakje. Waarvan je de hengsels ook aan elkaar kan ritsen zodat je een hippe schoudertas hebt. Nog meer wat erbij past: enkellaarsjes (maar dan niet de hippe variant) of crocs of wolky's, hoogwaterbroek, 'lekker gekke' kleurspoeling enz.
Ik vond Marco B. in zijn beginjaren nog wel leuk. 'Binnen' vond ik ook een geweldig nummer, net als 'De Waarheid' en 'Marguerita.' Maar zo ergens te tijde van 'De Bestemming' verloor hij z'n geloofwaardigheid bij mij. Veel te bombastisch, dramatisch en nep. En weer die eeuwige coltrui.
zaterdag 6 september 2008 om 13:23
Oke, dus de gemiddelde Marcol Borsato-fan is een veertiger, gekleed in een Miss Etam tuniekje, met lekker makkelijk kort, maar wel in een verkeerde kleur rood geverfd haar, enkellaarsjes en een rugzakje. Meestal loopt daar ook een man bij, die halfkalend is, met een verschoten blauw-witte Gaastra jas. En 2 vervelende kinderen.
Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat.
Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat.
Stressed is just desserts spelled backwards