Marco Borsato....
woensdag 3 september 2008 om 08:20
Oke, een nutteloos topic maar ziekig en je moet je dan toch bezig houden he
Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr
Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
Ik luister op dit moment naar 538 en de nieuwe van Marco B. God, wat is dat toch met die man en die liedjes die gewoon ALLEMAAl hetzelfde klinken????? Dit nieuwe lied is een copietje lijkt het van zijn oude nummer Hoe zou het zijn. Lekker makkelijk zeg. Waarom trappen mensen nog in deze crap???? grrrr
Nou ja, onzin dus maar war vinden jullie? (er niks van vinden mag ook hoor )
zaterdag 6 september 2008 om 13:26
quote:Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:03:
Haha Moravia, ik WIST dat je hier ging posten.
Er was hier een aantal jaren geleden ook een anti-MarCOL Borsato topic en toen was jij hier ook en dat was zo onwijs grappig. Regelmatig tranen over mijn wangen gehad van het lachen.
Kan dat nu ook weer pulease?
Ja dat topic herinner ik me ook nog...dat was tijdens die Rood concert periode. Ik herinner me nog postings van mensen die in Arnhem woonden en dan iets schreven als "dat er weer zo'n auto vol idioot rood verkleede mensen langsreed" haha...ik heb me doodgelachen..
Haha Moravia, ik WIST dat je hier ging posten.
Er was hier een aantal jaren geleden ook een anti-MarCOL Borsato topic en toen was jij hier ook en dat was zo onwijs grappig. Regelmatig tranen over mijn wangen gehad van het lachen.
Kan dat nu ook weer pulease?
Ja dat topic herinner ik me ook nog...dat was tijdens die Rood concert periode. Ik herinner me nog postings van mensen die in Arnhem woonden en dan iets schreven als "dat er weer zo'n auto vol idioot rood verkleede mensen langsreed" haha...ik heb me doodgelachen..
zaterdag 6 september 2008 om 13:30
quote:Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:23:
Oke, dus de gemiddelde Marcol Borsato-fan is een veertiger, gekleed in een Miss Etam tuniekje, met lekker makkelijk kort, maar wel in een verkeerde kleur rood geverfd haar, enkellaarsjes en een rugzakje. Meestal loopt daar ook een man bij, die halfkalend is, met een verschoten blauw-witte Gaastra jas. En 2 vervelende kinderen.
Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat.
LOL
Waar ik ook niet tegen kan bij Marco is zijn performance. Dat heb ik altijd al gehad. Vroeger kon ik m op de radio nog wel hebben maar zodra je die man op en podium zet wordt hij gewoon RAAR.
Dat overdreven heen- en weer geren en dan met zo'n aanloopje....hoplaaaaa....OP DE PIANO!!! woohooo........de Miss Etam clan wordt gek!!
vreselijk gewoon Ook die verkrampte "ik moet poepen" gezichten die hij tijdens het zingen trekt, onder het mom van " kijk mij eens emotioneel zijn", kan ik niet aanzien.
Oke, dus de gemiddelde Marcol Borsato-fan is een veertiger, gekleed in een Miss Etam tuniekje, met lekker makkelijk kort, maar wel in een verkeerde kleur rood geverfd haar, enkellaarsjes en een rugzakje. Meestal loopt daar ook een man bij, die halfkalend is, met een verschoten blauw-witte Gaastra jas. En 2 vervelende kinderen.
Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat.
LOL
Waar ik ook niet tegen kan bij Marco is zijn performance. Dat heb ik altijd al gehad. Vroeger kon ik m op de radio nog wel hebben maar zodra je die man op en podium zet wordt hij gewoon RAAR.
Dat overdreven heen- en weer geren en dan met zo'n aanloopje....hoplaaaaa....OP DE PIANO!!! woohooo........de Miss Etam clan wordt gek!!
vreselijk gewoon Ook die verkrampte "ik moet poepen" gezichten die hij tijdens het zingen trekt, onder het mom van " kijk mij eens emotioneel zijn", kan ik niet aanzien.
zaterdag 6 september 2008 om 13:30
quote:americagirl schreef op 06 september 2008 @ 13:26:
[...]
Ja dat topic herinner ik me ook nog...dat was tijdens die Rood concert periode. Ik herinner me nog postings van mensen die in Arnhem woonden en dan iets schreven als "dat er weer zo'n auto vol idioot rood verkleede mensen langsreed" haha...ik heb me doodgelachen..
JAAAAAAAAAAAA, dat weet ik ook nog! Nu je weer het schrijft zit ik alweer te lachen
Net als dat topic over Robert van en Broekke, toen piste ik zowat in mijn broek met al die zelfgemaakte foto's (sorry, beetje off-topic) jammer dat het allemaal weg is en je het niet kunt teruglezen.
moet iedereen nu zeker in het wit komen met die concerten van wit licht.
[...]
Ja dat topic herinner ik me ook nog...dat was tijdens die Rood concert periode. Ik herinner me nog postings van mensen die in Arnhem woonden en dan iets schreven als "dat er weer zo'n auto vol idioot rood verkleede mensen langsreed" haha...ik heb me doodgelachen..
JAAAAAAAAAAAA, dat weet ik ook nog! Nu je weer het schrijft zit ik alweer te lachen
Net als dat topic over Robert van en Broekke, toen piste ik zowat in mijn broek met al die zelfgemaakte foto's (sorry, beetje off-topic) jammer dat het allemaal weg is en je het niet kunt teruglezen.
moet iedereen nu zeker in het wit komen met die concerten van wit licht.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 september 2008 om 13:30
quote:Maleficent schreef op 06 september 2008 @ 13:23:
Oke, dus de gemiddelde Marcol Borsato-fan is een veertiger, gekleed in een Miss Etam tuniekje, met lekker makkelijk kort, maar wel in een verkeerde kleur rood geverfd haar, enkellaarsjes en een rugzakje. Meestal loopt daar ook een man bij, die halfkalend is, met een verschoten blauw-witte Gaastra jas. En 2 vervelende kinderen.
Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat.
Yep, jij hebt het helemaal door!
Jammer, ik kan geen foto van Paul Groot vinden als die huisvrouw zonder man in Koefnoen. Zo'n type bedoel ik dus.
Oke, dus de gemiddelde Marcol Borsato-fan is een veertiger, gekleed in een Miss Etam tuniekje, met lekker makkelijk kort, maar wel in een verkeerde kleur rood geverfd haar, enkellaarsjes en een rugzakje. Meestal loopt daar ook een man bij, die halfkalend is, met een verschoten blauw-witte Gaastra jas. En 2 vervelende kinderen.
Nou, daar lopen er genoeg van rond op straat dus nu snap ik wel waarom hij weer op 1 staat.
Yep, jij hebt het helemaal door!
Jammer, ik kan geen foto van Paul Groot vinden als die huisvrouw zonder man in Koefnoen. Zo'n type bedoel ik dus.
zaterdag 6 september 2008 om 13:40
Iiiiiieeeeeuuuuuwwwwwww
maar aan haar kunnen we op zich ook wel een topic wijden. Met die kleding van haar, vooral in de zomer, dan loopt ze in van die kanten witte jurkjes, met witte espadrilles waarvan de linten dan beeldig over die veel te bruine rinpelbenen worden gestrikt.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 6 september 2008 om 13:51
zaterdag 6 september 2008 om 14:16
ooh hier nog zo'n anti Marco figuur!
ok ik geef toe ik kan de meeste nummers ook meezingen en moet tot mijn grote schaamte hier bekennen dat ik ook wat miss etam dingen heb hangen maar heb geen kort fout geverfd haar,geen rare laarsjes en ben geen huismoeder dus hopelijk worden me de etam dingen vergeven
Ik begin spontaan te schreeuwen(gillen dus) als ik die nummers op de radio hoor,als ik hem op tv zie weet ik niet hoe snel ik de afstandsbediening moet pakken om te zappen....
ok ik geef toe ik kan de meeste nummers ook meezingen en moet tot mijn grote schaamte hier bekennen dat ik ook wat miss etam dingen heb hangen maar heb geen kort fout geverfd haar,geen rare laarsjes en ben geen huismoeder dus hopelijk worden me de etam dingen vergeven
Ik begin spontaan te schreeuwen(gillen dus) als ik die nummers op de radio hoor,als ik hem op tv zie weet ik niet hoe snel ik de afstandsbediening moet pakken om te zappen....
zaterdag 6 september 2008 om 14:25
Oh... ik word hier zooooo blij van, want ook ik haat Marco Braaksato!!!
Ik ben heel erg voor het instellen van de volgende tekst op de melodie van Rood: "Nu moet ie dood, Marco Braaksato!" (Is een grapje he, hij hoeft nie echt dood, maar ik pleit wel voor een algehele televisie- en radiostilte!!!!!!)
Hebben jullie ooit dat stukje van JanJaap vd Wal gezien, waarbij hij ook afgeeft op Braaksato? JanJaap is een held!!!
Ik ben heel erg voor het instellen van de volgende tekst op de melodie van Rood: "Nu moet ie dood, Marco Braaksato!" (Is een grapje he, hij hoeft nie echt dood, maar ik pleit wel voor een algehele televisie- en radiostilte!!!!!!)
Hebben jullie ooit dat stukje van JanJaap vd Wal gezien, waarbij hij ook afgeeft op Braaksato? JanJaap is een held!!!
zaterdag 6 september 2008 om 15:26
Net gelezen in L.A.Weekly:
'Singing Cardigan' wins Academy Award for best actor in 'White Light'
Singing megastar from Holland, Marco Borsato, has suprised his audience by winning an Academy Award with his first acting performance ever!
One of his co-winners Helen Mirren commented; "he's extremely talented, and a great pleasure to work with! And moreover, he's remained so normal, dispite his huge succes. We're definitely going to be seing more of him in Hollywood!"
'Singing Cardigan' wins Academy Award for best actor in 'White Light'
Singing megastar from Holland, Marco Borsato, has suprised his audience by winning an Academy Award with his first acting performance ever!
One of his co-winners Helen Mirren commented; "he's extremely talented, and a great pleasure to work with! And moreover, he's remained so normal, dispite his huge succes. We're definitely going to be seing more of him in Hollywood!"