Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 19 juli 2015 om 11:28
Over dat er iemand een topic had geopend met een onderwerp waar zij (en anderen) al vaker een topic over hadden geopend, namelijk hoe onaardig wij hier met z'n allen zijn.
Iemand vroeg of dat topic verwijderd kon worden (was alleen een stukje uit een krantenartikel over viva) en daar kwamen reacties op.
Dat was het.
Iemand vroeg of dat topic verwijderd kon worden (was alleen een stukje uit een krantenartikel over viva) en daar kwamen reacties op.
Dat was het.
zondag 19 juli 2015 om 11:34
quote:Dierenrijk schreef op 19 juli 2015 @ 11:28:
Over dat er iemand een topic had geopend met een onderwerp waar zij (en anderen) al vaker een topic over hadden geopend, namelijk hoe onaardig wij hier met z'n allen zijn.
Dat was het.Wie is er onaardig
Dat was het.Wie is er onaardig
zondag 19 juli 2015 om 11:36
quote:yasmijn schreef op 19 juli 2015 @ 11:34:
[...]
Wie is er onaardig
Wie niet?
Oja, alle nieuwe maisjes van ongeveer onder de 25 die niet kunnen spellen, denken dat ze alles weten etc. etc. zijn aardig en alle forumsters boven de 25, die opmerkingen maken over "me vriend" e.d. zijn onaardig. Het alleronaardigst zijn de oude van dagen die geen leven hebben en daarom altijd op viva zitten met geen ander doel dan lieve maisjes van onder de 25 die "me vriend" schrijven af te zeiken.
Zo iets geloof ik.
[...]
Wie is er onaardig
Wie niet?
Oja, alle nieuwe maisjes van ongeveer onder de 25 die niet kunnen spellen, denken dat ze alles weten etc. etc. zijn aardig en alle forumsters boven de 25, die opmerkingen maken over "me vriend" e.d. zijn onaardig. Het alleronaardigst zijn de oude van dagen die geen leven hebben en daarom altijd op viva zitten met geen ander doel dan lieve maisjes van onder de 25 die "me vriend" schrijven af te zeiken.
Zo iets geloof ik.
zondag 19 juli 2015 om 12:10
quote:Dierenrijk schreef op 19 juli 2015 @ 11:36:
[...]
Wie niet?
Zo iets geloof ik.In plaats van dat die alleswetende meisjes van onder de 25 gewoon bedanken voor de wijze les gaan ze schelden. Best volwassen ook
[...]
Wie niet?
Zo iets geloof ik.In plaats van dat die alleswetende meisjes van onder de 25 gewoon bedanken voor de wijze les gaan ze schelden. Best volwassen ook
zondag 19 juli 2015 om 12:30
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2015 @ 10:44:
Laat ze die zogenaamd offtopic reacties dan helemaal verwijderen. Nu zit ik tegen een resem lelijke zwarte strepen aan te kijken en moet ik me de rest van deze druilerige zondag weer af gaan vragen wat er allemaal voor Vreselijks gestaan heeft .
Laat ze die zogenaamd offtopic reacties dan helemaal verwijderen. Nu zit ik tegen een resem lelijke zwarte strepen aan te kijken en moet ik me de rest van deze druilerige zondag weer af gaan vragen wat er allemaal voor Vreselijks gestaan heeft .
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zondag 19 juli 2015 om 13:06
quote:friezinnetje2014 schreef op 19 juli 2015 @ 13:04:
[...]
Ik was Friezinnetje, maar heb een andere nick genomen na een tijdje afwezig geweest te zijn.Hey friez!
[...]
Ik was Friezinnetje, maar heb een andere nick genomen na een tijdje afwezig geweest te zijn.Hey friez!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.