Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 8 september 2008 om 23:23
Hey, WM, ik ben ook tweeling met ascedant schorpioen. Ik had al gemerkt dat veel mensen om me heen schorpioen zijn. Zou dat ermee te maken hebben?
WWZE en ik hebben dit weekend weer lekker 'stelletje' gespeeld. Ik vind het wel even goed zo. Als er een andere man voorbij komt dan zal ik me zeker niet inhouden, maar voor de time being is dit prima!
WWZE en ik hebben dit weekend weer lekker 'stelletje' gespeeld. Ik vind het wel even goed zo. Als er een andere man voorbij komt dan zal ik me zeker niet inhouden, maar voor de time being is dit prima!
maandag 8 september 2008 om 23:42
Whehe ik ben Maagd met ascedant Boogschutter
Met een Boogschutter-ascendant ben je gericht op de buitenwereld en maak je een eerlijke, vriendelijke en idealistische indruk. Je houdt ervan je horizon te verbreden door reizen of kennis te vergaren.
In wezen ben je een zoeker, iemand die altijd op zoek is naar een nieuw doel om na te kunnen jagen, en de jacht op dat doel schenkt je vaak meer bevrediging dan wanneer je het beoogde uiteindelijk hebt bereikt. Op dat moment is de glans er al bijna af en kijk je alweer om je heen op zoek naar de volgende uitdaging.
Het kan soms heel moeilijk zijn de kloof tussen wat is en wat zou kùnnen zijn te verdragen. In een intiemere relatie kun je geneigd zijn tot een voortdurend heen en weer zwenken tussen de drang naar vrijheid en de behoefte aan gebondenheid en innerlijk blijf je eigenlijk altijd een vrijgezel.
Andere mensen zijn niet altijd gediend van je soms tamelijk moraliserende manier van iets verkondigen (bij voorkeur De Waarheid..).
DAMN dit klopt gewoon ECHT zeg ..
Met een Boogschutter-ascendant ben je gericht op de buitenwereld en maak je een eerlijke, vriendelijke en idealistische indruk. Je houdt ervan je horizon te verbreden door reizen of kennis te vergaren.
In wezen ben je een zoeker, iemand die altijd op zoek is naar een nieuw doel om na te kunnen jagen, en de jacht op dat doel schenkt je vaak meer bevrediging dan wanneer je het beoogde uiteindelijk hebt bereikt. Op dat moment is de glans er al bijna af en kijk je alweer om je heen op zoek naar de volgende uitdaging.
Het kan soms heel moeilijk zijn de kloof tussen wat is en wat zou kùnnen zijn te verdragen. In een intiemere relatie kun je geneigd zijn tot een voortdurend heen en weer zwenken tussen de drang naar vrijheid en de behoefte aan gebondenheid en innerlijk blijf je eigenlijk altijd een vrijgezel.
Andere mensen zijn niet altijd gediend van je soms tamelijk moraliserende manier van iets verkondigen (bij voorkeur De Waarheid..).
DAMN dit klopt gewoon ECHT zeg ..
maandag 8 september 2008 om 23:51
quote:Mozzarella schreef op 08 september 2008 @ 23:34:
Ik heb je een berichtje gestuurd Mel.
Dankje Mozzarella!
Was leuk filmpje, en mooie muziek ook ... dat is toch Anouk?
Ik ken hem niet, maar zijn werk is mooi & hij is minder blond dan ik dacht (en dat is positief!). Hij komt iig sympathiek over in dat filmpje ... weet jij toevallig of die expositie er nog is? Woon er dichtbij, en wil zijn werk in het echt zien (ja echt waar ... serieus! )
Nou ... ik gaat mijn bedje opzoeken!
Trusten alvast, en tot babbels hier! Ik vond het een gezellig eerste dagje!!
Ik heb je een berichtje gestuurd Mel.
Dankje Mozzarella!
Was leuk filmpje, en mooie muziek ook ... dat is toch Anouk?
Ik ken hem niet, maar zijn werk is mooi & hij is minder blond dan ik dacht (en dat is positief!). Hij komt iig sympathiek over in dat filmpje ... weet jij toevallig of die expositie er nog is? Woon er dichtbij, en wil zijn werk in het echt zien (ja echt waar ... serieus! )
Nou ... ik gaat mijn bedje opzoeken!
Trusten alvast, en tot babbels hier! Ik vond het een gezellig eerste dagje!!
dinsdag 9 september 2008 om 00:00
Eh via google momento ff zoeken
http://www.marjanka.nl/Astro/westers_ascendant.htm
Dan kan je t uit laten rekenen.. Handiger dan de site van Miranda...
http://www.marjanka.nl/Astro/westers_ascendant.htm
Dan kan je t uit laten rekenen.. Handiger dan de site van Miranda...