Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier. Wij gaan goed, ben hard aan het aanpassen en ukje is nog steeds erg lief, drinkt alleen wel veel en lang op het moment, maar goed, dat is ook wel gezellig.
wat fijn te horen dat je steeds meer je draai gaat vinden dametje, geniet lekker van de drinkmomenten, echt even jij en je meisje!
Hé Vlinder,

voortaan toch wel tegen vrienden zeggen als je geen trek hebt toch? Hoe was het We en met je broertje, gaat dat nog met die buik? En is 'ik nog niet' schoonzusje nog/ weer relaxed?
ja ik ga niet meer uit beleefdheid eten, dat was echt niet slim.

wii'en met broertje was gezellig ik doe wel ies minder enthousiast mee als de rest. springen enzo doe ik niet maar met tennis hoefde je alleen met een arm te zwaaien.

ja gaat wel beter met mijn schoonzusje, ze vindt het nog wel moeilijk soms maar kan in ieder geval weer normaal over allerlei andere dingen praten en wil zelfs een keer wat komen drinken.

hoe is het met jou? nog steeds zo afhankelijk van anderen? lastig hoor. heb je al weer iets van je gevoel in je arm? las op augustus dat er over het herstel nog niet echt iets duidelijk is... heb je nog steeds genoeg mensen die bijspringen?
aruba, nog een nachtje, heel veel succes morgen!
Ja inderdaad, succes morgen Aruba!!
Aruba heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat je wat duidelijkheid krijgt. We denken aan je

@de rest, vriendje weer weg, kom zo even schrijven :(
Dankjullie lieverds. Ik ga na morgen eens goed aandacht aan jullie besteden want ik ben de laatste tijd veel te veel bezig met mezelf en de kijkoperatie.

Hoe is het met Zus?

Mibb, 14 weken Wauaaaw zucht.... *jaloers* maar goed jaloers hoor. Want ik gun het mensen soms zo ontzettend. Ook een kennisje die is via ivf zwanger. Ik ken ze nauwelijks maar die mensen gun ik het dan echt meer dan mezelf.

Vlinder, was dat dat schoonzusje die zo vervelend kon doen?
Dametje, wat fijn dat het lukt om je aan te passen en dat ukje zo lief is. Is het echt zo'n bijzonder gevoel om BV te geven?

Aruba Suc6 morgen!

Vlinder wat naar dat je je zo beroerd voelt.

Liubi, bijna verlof whoehoe!!!!!!!!!!! Voel je je nog een beetje goed na je weekje rusten?

Zus, gaat lekker zo met je ei;-)

Pluis, dat valt even tegen dat je het rustiger aan moet gaan doen. Heb je al een beetje baat bij de oefeningen?

Binnenkort kan je dus los met met knuffels en wat er allemaal nog meer bij komt in deze serie. Wat voor thema hebben jullie?

wauw Mibb, wat gaat dat inderdaad snel zeg. 14 weken alweer. Nog even en je kan je beebje voelen schoppen.
Dag meiden,

Even kort hoor, ben hartstikke verkouden en heb daardoor ontzettende hoofdpijn. Ik duik even lekker in een heet bad en daarna in bed. Morgenochtend naar de verloskundige.

Aruba, lieverd, wat gun ik het jou ook ontzettend! Ik ga zoooooo hard voor je duimen dat je een goede uitslag krijgt morgen en dat het onderzoek meevalt. Net zo lang tot m'n vingerafdruk verdwenen is.

Geeft niks dat je hier niet zoveel bent en veel met jezelf en de operatie bezig bent, snappen we toch!

Voor de rest voor iedereen! Hoop dat alles goed gaat met jullie! Kom gauw weer terug!
Aruba, eerst aan jezelf denken hoor!

En jij verdient het ook dubbel en dwars om zwanger te worden, niet zo raar doen hoor gekkie. Nu ben jij eerst aan de beurt en daarna mag je weer denken aan andere mensen die het ook verdienen.,

Mibb, beterschap
aruba hee lveel sterkte en succes morgen! enne aan jezelf denken is soms een hele goede eigenschap!

mibb beterschap.

summer bale ndat je vriend weer weg is. Hoelang blijft hij nu weg?

Het rustig aandoen gaat met vlagen goed, maar soms zo lastig daar ik zoveel wil. Merk wel dat het weekend met bijna niets doen erg goed doet. Morgen weer fysio nog wel wat vragen dan. so0mmige oefeningen maken echt wle verschil.

Zo heerlijk kleine is vandaag zo bewegelijk voel hem de hele dag. Benook echt helemaal verliefd. Wel grappig had vanmiddag soort workshop op werk en daar moesten we bij kleien. Ogen dicht en maak maar iets en als je kijkt mag je verder met die vorm. Op dat moment gaat de kleine toch aan het schoppen, ja 3 maal raden wat ik heb geprobeerd te maken!

Voordeel was iedereen herkende het.

plukkie ons kamertje krijgt het thema draakjes met de zin er was eens....................

Is echt een heel lief draakje wat we hebben gescoord. Heb er een schilderij van bestelt en na wat oefenen lukt het nu om er een muurschildering van te maken. Vind op andere plekken ook draakjes en als ik ze leuk vind mogen ze erbij. Verder is kamertje veel wit (muren en plafond) en het houtwerk lichtblauw.

Meubels zijn ook wit soort withewash en wil dan wat aqua blauwe accenten.

Als het af is zal ik foto prive zetten is misschien makkelijker!

En wat gaan jullie met het kamertje doen plukkie?

Ben ook wel benieuwd naar alle andere wat ze van hun babykamer gemaakt hebben of nog gaan maken.

I
Pluis alleen effe een snelle reactie.

Bij de prenatal hebben ze leuke kleertjes met een draakje erop. En ook kussenhoesovertrek en kruikenzak.

Misschien iets voor jullie. (nu trouwens in de aanbieding).

Pff, morgen en overmorgen BHVtraining en ik moet mijn tas nog inpakken, ieks
dank voor de tip plukkie heb daar ook al geshopt en draakjes meegenomen :-)

BHV leuk, eerste keer of op herhaling?

Wat wil je allemaal meenemen zoveel he b je toch niet nodig?
Het idee van het kinderkamertje klinkt heel erg leuk Pluis! En wat je zegt, lijkt me best leuk om eens wat foto's van de kinderkamers op het priveforum te zien...ben wel nieuwsgierig

En wat fijn dat je de kleine man zoveel voelt. Lijkt me zo bijzonder en gezellig Helemaal nu je zelf rustig aan moet doen, weet je meteen weer waar je het allemaal voor doet.

Aruba Spannend vandaag! Ik hoop dat de kijkoperatie meevalt en dat de uitslagen positief zijn, zodat ook jij weer groen licht hebt en kan beginnen. Want het is jouw ook gegund hoor! Niets minder dan een ander!

Summer, weer alleen...blegh... heb je een beetje afleiding? Vanaf wanneer komt hij weer voor vast naar NL? Ik kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt.
Aruba had op jouw andere topic al gereageerd maar vandaag is de dag....Heel veel succes!!!!!! Denk aan je en hoop je snel weer te horen x

Mibb en Vlinder hoe gaat het met jullie?

Dames allemaal zonnig groetje van mij....

x
Aruba, sterkte vandaag, we denken aan je

Pluis, leuk die draakjes, heb er ook een leuk pakje van gekocht.

Plukkie, sterkte met de BHV training!

Summer, balen dat vriendje weer weg is. Wanneer komt hij weer terug, pas na het seizoen?

Liefs verder aan iedereen!!

De babykamer is eindelijk af, moeten alleen nog wat leuke dingetjes aan de muur hangen en een gezellig rolgordijntje ofzo. Ben ook nog druk met alle kleertjes en lakentjes strijken. Sinds een paar dagen heb ik last van mijn linkerheup dus moet wat rustiger aan gaan doen. Dat is zwaar frustrerend en menig huilbui al om gehad (hormonen.....) Morgen bij vk maar even vragen wat ik eraan kan doen.

liefs

Freddy
Even heel kort vanaf het werk (kopie van maart).

Alles is goed, bloeddruk ok, baarmoeder groeit goed, en het hartje gehoord.

Het grote genieten kan nu beginnen, heb nu het hartje gehoord voor de eerste keer na de 12/13 weken grens, dus nu geloof ik wel dat het goed zal gaan!

Aruba, hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Ik ben alvast begonnen met duimen!
Freddy jij bent ook echt altijd druk he? Denk beetje aan jezelf....

Mibb heerlijk nieuws.....
Mibb wat fijn! Je hebt ook al een mooi beginnend buikje zag ik prive

Ik zag dat de dames die in december zijn uitgerekend elkaar via dat topic gaan ontmoeten...spannend hoor, dan hebben jullie een voorsprong op ons

Freddy Ik denk dat de vk ook gaat zeggen dat je rustig aan moet doen... Denk om jezelf hoor!
mibb heerlijk zeg, vanaf nu alleen nog maar genieten!

aruba hoop voor je dat alles vandaag nog een beetje is meegevallen en je snel duidelijkheid hebt!

bloem hoe gaat het met je? Je klinkt wel goed.

freddy rustig aan he met jezelf! Ben benieuwd naar je kamertje kan je er iets over vertellen?

luibi is dit nu je laatste werkweek?

pebbels hoe gaat die met jou/jullie? al helemaal gewend aan 2 kinderen?

Voelde de kleine vandaag opeens heel weinig (l ees nu net 1 schopje) en vond dat toch wle eng.
Voel me nu een beetje gaar maar wel weer mezelf. Last van me schouders en en met het buigen last van me buik. Maar weinig pijn. De pijn van elke maand was erger

Ze hebben toch een aantal verklevingen gevonden. Máár verklevingen van mijn darmen aan de buikwand. Geen "zwanger word" materialen.

Hoe die verklevingen zijn onstaan wist hij niet. Ooit eens een infectie. Misschien van het spiraalje? Of een darminfectie? Dat moet ik nog maar eens vragen...
Aruba, gelukkig weinig pijn. Hoop dat dat nog steeds zo is nu het een dag verder is. En ook dat je geen verklevingen hebt die met zwanger worden te maken hebben, gelukkig!

Pluis ja lijkt me ook eng als je het ineens weinig voelt, ook al zal het niks betekenen. Ligt ie dan net even anders die dag misschien?

Wat leuk ik zag toen in een boekje van prenatal inderdaad die draakjes kleertjes echt superschattig. En ben ook benieuwd naar de rest!

Mibb gefeliciteerd en inderdaad, nu lekker genieten en het is ook vast leuk dat het nu zichtbaar begint te worden. Dus nu shoppen hahaha.

Freddy ik hoop dat ik nog net zoveel energie heb als jij zo op het einde. Beter als de hele tijd zitten afwachten. Jammer dat je heup nu zo tegenwerkt zeg. Hoop dat je er nog een beetje wat aan kunt doen.

Dametje blij te horen dat het goed gaat. Lukt het aanpassen nu steeds beter? En wat lekker dat je meisje zo goed drinkt.

Vlinder wat een verhaal zeg met het eten. Lastig hoor dat je er nog steeds last van hebt. Zou er toch doodmoe van worden.

Hier begint de lange laatste week weer. Had de hele tijd het gevoel dat deze ronde zou gaan lukken maar dat is nu helemaal weg. Getsie was vergeten hoe vervelend ik dat wachten vind. Vorige keer wist ik dat we niet geklust hadden maar nu dus wel en dan is het toch weer een stukje spannender allemaal. (Als mijn vriend zijn uitslag klopte, dan zelfs zou ik prima zwanger kunnen worden zei de gyn)

Was het maar vast woensdag, want dinsdag is mijn nod.
Zus duim met je mee.....
Ik duim ook mee en hoop dat de tijd snel voorbij gaat.

Mibb, super meid! Die kleine Mibb komt eraan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven