Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
Balen skawa :(

Lilolalo oké dat is fijn geen ernstig verleden in de onderbuik. Doorbraakbloedingen komen vaker voor bij lang pil gebruik goed dat je ernaar hebt laten kijken !

Hoop dat je weinig last blijft houden van de primolut ik was er altijd ziek van. En het is inderdaad om het oude baarmoederslijm te verversen dus resetten van het lichaam.
Hey Yentl wat leuk! Van harte! Sorry ik lees het nu pas. Hoe voel je je? Krijg je de glimlach van je gezicht? je verhaal dat je dacht ongesteld te worden klinkt zooo bekend. Had ik ook! Nu lekker genieten!

@Iceangel: 3-3 is mijn datum (voorlopig).

Wat wordt de groep ook al groot. Sorry dames ik kijk nog maar een enkele keer. Ik zit ook bij geheime fb groep en heb moeite het allemaal bij te houden haha. Ik wens alle dames heel veel succes met alle pogingen. Geef de moed niet op! En probeer je niet gek te laten maken door de Clomid. Dikke knuffel!
Ik voel me goed ben erg moe dat wel maar verder mag ik niet klagen. Wel wat kramp na gemeenschap daar schrok ik van. Even aankijken.
Ik heb nog een cb test gekocht bij de apotheek die ga ik met ochtend urine doen morgen vroeg. Mijn urine is altijd licht omdat ik veel drink. Nog steeds geen teken van ongesteldheid. Misschien was mijn eisprong later dan ik dacht:(
Ik duim nog steeds voor je skawa !!!!

Hebje met dubbele indicator gekocht ?

Of een plus test ?
@skawa, op welke cyclusdag en DPO zit je nu dan? Misschien een bloedtest aanvragen bij de huisarts?
Uhm ik had dinsdag ongesteld moeten worden. Afgelopen dinsdag twee weken geleden was mijn eisprong dat weet ik door die echo en ovulatie testen. Gevoel dat ik ongesteld ga worden is trouwens weg geen krampen meer niets.

Ik heb zo een test gekocht met een schermpje waarop staat zwanger niet zwanger en het aat weken...

Ik wil gewoon van de spanning af. Liever nog dat ik morgen op sta en gewoon ongesteld ben dan weer een negatieve test en geen menustruatie
Cb zegt ook heel duidelijk niet zwanger. K ga geen testen meer doen gewoon hopen dat ik ongesteld word.
@skawa wat balen meis ! Weet je zeker dat je een eisprong gehad hebt ? Zo ja kan het zijn dat je een langzame hcg stijging hebt. Sommige vrouwen hebben pas twee weken na nod een positieve test.
Nou ja hoe zeker kun je zijn van je eisprong met ovulatie bloeding echo en positieve ovulatie test en nog bloedprikken wat progesteron level van 65 opleverde. Misschien hou ik psychisch mijn ongesteldheid tegen ofzo omdat ik zo graag zwanger wil zijn.
Nou het is er hoor ongesteld. Niet zo heftig als ik gewend ben van mezelf maar toch zeker rood bloed. Zondag starten met de clomid dus en dan gaan we er weer voor deze maand!
Meelezer breekt even in:

http://www.zwangerschapsp ... e-fase-door-clomid-2.html

Misschien heb je hier wat aan Skawa?
Dank je wel Frambloosje, interessant topic dank
tabel bijgewerkt. Nogmaals wil je er iets in schrijf het even dik gedrukt;) En als ik iets vergeet wat je wel al gevraagd had vraag het gerust nog een tweede keer. Ben soms vergeetachtig!
Jammer Skawa. Had het graag anders gezien voor je! Gelukkig nu wel ongesteld.. Kan de volgende ronde gaan starten. Ik duim voor jullie
Voor de tabel;

28/28 1e kindje 4e ronde. Nu 1e ronde met Primolut en half augustus 1e afspraak gyno ivm onregelmatige lange cyclus
Lilolalo, Ik heb de tabel zo opgebouwd dat de ronde clomid erin staat en niet de ronde om zwanger te worden. Ben er nog niet zo handig in maar voeg je eraan toe.

Vanmorgen gebeld met de poli in het ziekenhuis. Ik vertelde mijn klachten vanaf de lunch mijn ogen bijna niet meer open kunnen houden misselijk duizelig en ze zei gelijk o dat is heel bekend bij de Clomid. Ik dacht als het zo bekend is waarom staat het dan niet in de bijsluiter... Maar goed heb gevraagd of een ander medicijn kon helpen maar zij benoemde dat het overstappen naar de injecties eigenlijk alleen gebeurt bij klachten over stemming, depressie of het niet werken van de clomid omdat als je gevoelig bent voor de vermoeidheidsklachten deze bij de spuiten even heftig zijn. Ze zorgt er wel voor dat ik mijn echo deze maand bij mijn eigen arts heb zodat ik nog even met hem kan overleggen over de klachten.

Vanmorgen ging het eigenlijk eerst wel. Even naar de stad geweest spulletjes gekocht voor de baby van mijn broertje, toen ik naar huis fietste moest ik ineens huilen. Kwam mijn vriend tegen op de fiets die ook onderweg naar huis bleek dus heb nog geprobeerd om me even groot te houden maar hij had het wel in de gaten en na de lunch trok hij me op schoot nou toen heb ik toch een potje zitten janken. Wat een spanningen allemaal in zo een maand.
He dames! Ik ben de campingspullen aan het inpakken. We rijden vannacht naar zuid-Europa. Ik kom misschien af en toe even om hoekje kijken, maar wil even niet teveel met 'zwanger worden' bezig zijn. Ik merk dat ik na een weekje ongesteld zijn van vrijdag t/m gisteren giga down ben. En ik merk dat goed nieuws uit zwangere omgeving 300% binnenkomt. Ik ben normaal veel nuchterder, maar de hormoonschommelingen maken mij lekker labiel. Dus ik ben over een drie weken weer in de ether en dan zal ik ronde 2 in.

Vraag aan Yentl, de allesweter

Nu ik nu niet tijdens mijn menstruatie meteen weer aan clomid ben gegaan, moet ik dan na mijn vakantie weer verplicht die Provera slikken om een menstruatie op te wekken, of zou ik in overleg met arts ook zo aan clomid kunnen beginnen? Bijvoorbeeld na een echo-controle om te kijken of er kleine follikels zijn gekomen in de vakantieweken? #scheeltweer10dagenacne
Lieve Famke, Een hele fijne vakantie! Geniet ervan en ik hoop dat je even kunt herladen en ontspannen. Kom maar niet te vaak hier kijken, gewoon even genieten van de tijd met je man en dan spreken wij je over twee weken weer. Lieve knuffel Skawa
Fijne vakantie famke!!!

Geniet ervan
@Esthertje. Succes deze week met de IUI! Fingers crossed!
@ famke81 : dankje hoop dat lukt de eerste keer meteen...maar goed afwachten...ga van het slechte uit...

Morgenochtend gaat gebeuren...

Fijne vakantie
@skawa balen dat je je zo rot voelt door de clomid Maar dit zijn inderdaad bijwerkingen die vaak voorkomen. Het kan zijn dat je nog moet wennen en het de volgende ronde minder is. Als dit niet zo is zou ik even aan de bel trekken. Naast clomid is niets in tabletvormen je hebt wel kleine prikjes. Deze geven minder bijwerkingen op lage doseringen. Het nadeel is dat je moet gaan prikken op vaste tijden en de injecties in de koelkast moeten. Het meest gebruikt is puregon of gonal. Hoop dat je hier wat aan hebt. Tenzij je heel bang aangelegd bent stelen de prikjes niet veel voor.
@skawa, blijkbaar heb ik over je lange post heen gelezen. Je zou ook kunnen proberen om de clomid pil voor het slapen gaan in te nemen ipv de ochtend.nooit geschoten is altijd mis!

Dat ga ik een volgende ronde eens proberen. Hopelijk ben in dan minder labiel en somber.

Ik ga slapen, vandaag 1000 km gereden en morgen nog 400. Bijna vakantie!

Dag dames!! Goede vakantie!!
Hi yentl wennen lijkt me niet meer dit word ronde vier. Ronde een was stuk minder erg dan nu maar het is vooral de vermoeidheid gewoon in en in moe vanaf de lunch in het ziekenhuis zeggen ze dat overgaan op injecties alleen zinnig is als je stemming beïnvloed word door de clomid want die vermoeidheid hou je met de injecties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven