Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 26 juli 2015 om 22:57
quote:doornroosje9 schreef op 26 juli 2015 @ 22:52:
[...]
Maar ben je nu te mager of niet?
Ik ga altijd magerder zijn dan anderen. Is mijn bouw. Net als schoonzus -die even groot is en er ook mager uitziet- toch net 10 kilo meer weegt.
Ik heb het lichaam van een 10jarige.
Ik vroeg ook niet om mezelf uit te hongeren. Ik vroeg naar gezonde recepten. Met gezond is volgens mij niet veel mis.
[...]
Maar ben je nu te mager of niet?
Ik ga altijd magerder zijn dan anderen. Is mijn bouw. Net als schoonzus -die even groot is en er ook mager uitziet- toch net 10 kilo meer weegt.
Ik vroeg ook niet om mezelf uit te hongeren. Ik vroeg naar gezonde recepten. Met gezond is volgens mij niet veel mis.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zondag 26 juli 2015 om 22:57
quote:hatsetats schreef op 26 juli 2015 @ 22:36:
Prutje, dat vind ik nou zo'n goor woord. Prutje. Dat zijn de haren in het doucheputje. Of een vieze stinkende moddersloot. Of een vieze luier van een demente bejaarde.
Voor ons is een prutje een bij-elkaar-iets in de pan.
Dat het een raar woord is ben ik met je eens maar hier thuis associeren we dat woord met de vieze dingen die jij schrijft.
Prutje, dat vind ik nou zo'n goor woord. Prutje. Dat zijn de haren in het doucheputje. Of een vieze stinkende moddersloot. Of een vieze luier van een demente bejaarde.
Dat het een raar woord is ben ik met je eens maar hier thuis associeren we dat woord met de vieze dingen die jij schrijft.
Je bent zelf een theepot
zondag 26 juli 2015 om 22:58
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 22:57:
[...]
Ik vroeg ook niet om mezelf uit te hongeren. Ik vroeg naar gezonde recepten. Met gezond is volgens mij niet veel mis.Volgens mij heb ik 3 sites met gezonde recepten geplaatst...
[...]
Ik vroeg ook niet om mezelf uit te hongeren. Ik vroeg naar gezonde recepten. Met gezond is volgens mij niet veel mis.Volgens mij heb ik 3 sites met gezonde recepten geplaatst...
zondag 26 juli 2015 om 22:59
zondag 26 juli 2015 om 23:00
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 22:57:
[...]
Ik vroeg ook niet om mezelf uit te hongeren. Ik vroeg naar gezonde recepten. Met gezond is volgens mij niet veel mis.Hoe eet je nu dan? Natuurlijk is met gezond niets mis, maar wat jij daarnet schreef, vind ik niet gezond.
[...]
Ik vroeg ook niet om mezelf uit te hongeren. Ik vroeg naar gezonde recepten. Met gezond is volgens mij niet veel mis.Hoe eet je nu dan? Natuurlijk is met gezond niets mis, maar wat jij daarnet schreef, vind ik niet gezond.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 26 juli 2015 om 23:00
zondag 26 juli 2015 om 23:03
DP, iedereen komt met adviezen die elkaar tegenspreken. Niemand heeft de wijsheid echt in pacht. Het is jouw lijf, jouw leven. Jij zult moeten bepalen wat voor jou gezond is. Dat kan een ander niet voor je doen.
Goede, informatieve sites zijn oa die van Jelmer de Boer, Fit zonder Fabels, i am a foodie. Die gaan in elk geval van wetenschappelijke onderzoeken uit.
Goede, informatieve sites zijn oa die van Jelmer de Boer, Fit zonder Fabels, i am a foodie. Die gaan in elk geval van wetenschappelijke onderzoeken uit.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:SuzanneSuus schreef op 26 juli 2015 @ 22:57:
[...]
Dat het een raar woord is ben ik met je eens maar hier thuis associeren we dat woord met de vieze dingen die jij schrijft.Bij ons ook
[...]
Dat het een raar woord is ben ik met je eens maar hier thuis associeren we dat woord met de vieze dingen die jij schrijft.Bij ons ook
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 26 juli 2015 @ 22:43:
Heb Italiaans bloed, dus gebruik steeds olijfolie. Dacht dat dit beter/gezonder was dan boter.
Ga deze maand vooral vis eten (in de oven, dus zonder vetstoffen), maar vraag me af wat het beste/gezondste vlees is om af te wisselen.
Dacht dat alle groenten even gezond waren.
Probeer zoveel mogelijk aardappelen/pasta/... te mijden en vooral bruin brood te eten.
Appels en druiven (eet ik bijna elke dag) moet ik ook al mijden. Zitten volgens schoonmoeder veel natuurlijke suikers in.
Vind het wel een leuke weddenschap (als ik het haal, is er een leuke prijs ), en ben eerlijk gezegd zelf ook benieuw of ik het aankan.
Hulp is altijd welkom
Huistuinenkeuken-eten, afwisseling, geen afhaal-of kantenklaarmaaktijden, dan kom je een heel eind.
Niets mis met aardappelen, het is de jus die er soms bijkomt die ongezond is.
Heb Italiaans bloed, dus gebruik steeds olijfolie. Dacht dat dit beter/gezonder was dan boter.
Ga deze maand vooral vis eten (in de oven, dus zonder vetstoffen), maar vraag me af wat het beste/gezondste vlees is om af te wisselen.
Dacht dat alle groenten even gezond waren.
Probeer zoveel mogelijk aardappelen/pasta/... te mijden en vooral bruin brood te eten.
Appels en druiven (eet ik bijna elke dag) moet ik ook al mijden. Zitten volgens schoonmoeder veel natuurlijke suikers in.
Vind het wel een leuke weddenschap (als ik het haal, is er een leuke prijs ), en ben eerlijk gezegd zelf ook benieuw of ik het aankan.
Hulp is altijd welkom
Huistuinenkeuken-eten, afwisseling, geen afhaal-of kantenklaarmaaktijden, dan kom je een heel eind.
Niets mis met aardappelen, het is de jus die er soms bijkomt die ongezond is.
Je bent zelf een theepot
quote:hatsetats schreef op 26 juli 2015 @ 23:00:
[...]
Voor jou hoort dat erbij. Voor een ander niet
Ik zeg niet dat iedereen dat moet eten natuurlijk. Zolang je niet overgevoelig bent voor bepaalde voedingsstoffen, is dit gezond.
Edit: ah, je bedoelde het snoepen. Dat hoort er idd niet voor iedereen bij.
[...]
Voor jou hoort dat erbij. Voor een ander niet
Ik zeg niet dat iedereen dat moet eten natuurlijk. Zolang je niet overgevoelig bent voor bepaalde voedingsstoffen, is dit gezond.
Edit: ah, je bedoelde het snoepen. Dat hoort er idd niet voor iedereen bij.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 26 juli 2015 om 23:04
zondag 26 juli 2015 om 23:06
quote:hatsetats schreef op 26 juli 2015 @ 22:51:
Ik zou eerst maar eens 'gezond eten' definieren voor mijzelf als ik jou was. Want wat de één gezond vindt, is voor de ander ongezond. Neem jouw schoonmoeder met dr fruitsuikers, jouw idee over pasta en aardappels,mweer anderen zeggen dat zuivel slecht is. De meningen zijn zwaar verdeeld.Precies
Ik zou eerst maar eens 'gezond eten' definieren voor mijzelf als ik jou was. Want wat de één gezond vindt, is voor de ander ongezond. Neem jouw schoonmoeder met dr fruitsuikers, jouw idee over pasta en aardappels,mweer anderen zeggen dat zuivel slecht is. De meningen zijn zwaar verdeeld.Precies
Je bent zelf een theepot