***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Layla, gefeliciteerd.

Framboos: Wat vreselijk van je moeder...

Hier ook het blok kijken en daarna naar bed..

Morgen meer
Wat fijn Lara dat je nu weet wat er aan de hand is. Maar wel een lange herstelperiode zeg! Heb er nog nooit van gehoord, een virus met zulke symptomen.. maar fijn dat het straks weer over is!

Micha.. haha, moet wel erg om je lachen! Ben je tussendoor nog ff bevallen? He meissie toch, kan me zo voorstellen dat je het nu wel gehad hebt! Ik hoop toch echt voor je dat je meisje zich spontaan "aandient" (hmm klinkt wat raar, maar kom ff niet op een ander woord) en dat je niet gestript hoeft te worden! Wat lief trouwens dat de jongens zo met je meeleven!

Yumak, Ole slaapt ook nog steeds niet door. Komt wel goed hou ik me voor. Het is al een stuk verbeterd, tegenwoordig wordt hij pas om 4.00 uur voor het eerst wakker.

Helaas geen goede tips dus..

Ik ben nog steeds niet helemaal lekker, heb volgens mij iets van een keelontsteking, mijn hals is helemaal opgezet en ik verdraag alleen nog maar warme dranken en soep. Hoop dat het snel over is. Ben wel weer naar mijn werk geweest vandaag!

Jeetje Lievelust het zou zo maar kunnen dat jij nog eerder bevalt als `micha! Was Daan vroeg?
de telefoon ging, maar ik was nog niet klaar..

Muis, wat eng dat flauwvallen zeg! Naar bed zeg ik! Televisie uit en naar bed! Chronisch slaaptekort is zo slecht! en als Ernie er straks is beginnen de gebroken nachten ook weer.. dus... naar bed!!!!
Hoi meiden, ben ik weer, visite is al lekker naar huis (iedereen moet werken morgen) en het was een lekker dagje. Ik heb veel bloemen gehad, bonbons, geld, kadobonnen, dus ben goed verwend. De taarten waren heerlijk! Er is nog best een flink stuk over van allebei de taarten, dus dat wordt nog smullen van de week. Morgen nog trakteren op het werk, maar daarvoor haal ik gewoon vlaaien in de winkel denk ik.

Lara, wat fijn dat het een virus blijkt te zijn, wel raar idd dat Puk niet ziek is geweest (wel fijn natuurlijk). Misschien heerste het op het kdv?

Lievelust, balen dat je zoveel vocht vasthoudt, ik had er de vorige zwangerschap op het laatst ook last van, maar toen was het ook nog eens warm natuurlijk. Nu valt het nog mee, ik kan in ieder geval mijn ringen nog gewoon aan.

Lieve Fachat, ik ben nou wel benieuwd wat je wilde schrijven aan me hoor!

Witchke, ik hoop dat je de cursus toch mag doen hoor, volgens mij kun je dat best!

Yumak, Zahra slaapt ook niet (meer) door, het is eigenlijk iedere keer wel wat, ze is nu erg verkouden, dus dan wordt ze regelmatig wakker en wil ze wat drinken. Of ze heeft last van haar tanden. Enfin, als ze eenmaal gedronken heeft slaapt ze wel weer gelijk in, dus meestal is het een onderbreking van 5 minuten (maar wel 2 x per nacht) en kan ik daarna weer verder slapen. Hoewel ik soms de pech heb dat ik dan wakker blijf en niet meer in slaap kan komen, dat is dan een stuk minder leuk.

Lilien, wat lekker dat jullie volgende week een midweek weggaan, even d'r tussenuit.

Ik ga nog even bijlezen en dan naar bed!

tot morgen!
haha, heb ik jullie nu allemaal nieuwsgierig gemaakt? Was niet de bedoeling hoor.... Mijn berichtje ging door in het plaatje.. (kunnen jullie die niet zien??)

lieve layla... van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Sorry dat ik het niet spannender kan maken!

Fijn dat je dag zo leuk was!
Ben ik ook ff weer! Mede blokkijkers merk ik! Leuk is het he??

Een paar jaar terug bij het allereerste blok heb ik nog namens IKEA(sponsor) gestaan in die huizen tijdens de bezichtigingen..o.a Bij Brad en tobias, en die andere figuren...Het blok is leuk!

Mich???Denk dat ze aan het bevallen is dames!

Fachat, een dikke nek???WOW hoe groot is die ontsteking wel niet???hou het wel een beetje in de gaten he! Moet je geen AB ofzo? En oppassen dat je de kids niet aansteekt....Beterschap!

Yumak geen ervaring met een niet doorslapende tommy (wel met een livia, maar das weer een andere fase )

Als ze wakker wordt hoe uit ze zich dan? kan je het negeren? of gaat ze dan los?

Tommy wordt namelijk ook wel eens een X wakker snachts en gaat dan kletsen, of een beetje snikken. Als wij dit dan negeren (wat wij altijd doen) is het na 15min. weer stil..Maar das misschien te makkelijk gedacht!

Laar, een virus! Wat fijn! vond je vriend ook zeker wel of niet??

Pukje heeft in ieder geval een goede weerstand!

Lilien lekker een midweekje weg! huisje bij zwembad ofzo?

Lieflustje vochtvast houden is stom! !troost tis zo weer weg...Ik weet nog dat ik na de bevalling van liv wel 10x ben gaan plassen die nacht!

DN had ik al eens gezegd dat ik een schoonzus heb die ook dierenarst is? ze is begin 30, wie weet ken je haar wel!

Heb trouwens het advies van jullie hier opgevolgd. Ik geef nu rond 8 uur savonds een flinke borst. Om 23uur kijk ik of ze nog wil, en zo niet dan niet.

Eergister sliep ze nog steeds niet door, maar afgelopen nacht eindelijk wel weer! Dit kwam denk ik ook doordat ik haar overdag meer wakker houdt...Ze sliep ernorm veel, denk dat dit ook niet bevordelijk is voor een lange nacht. Merk dat ze om 3uur snachts gewoon fit en vrolijk was, en dat moet niet!

Met mij gaat het alweer wat beter hoor! Ik had vanmiddag kraamvisite (bij mij dus) en dat was wel gezellig.

Met meer slaap, ziet het leven er zoveel mooier uit!

Daarom zeg ik ook, Muis ga slapen!!! regel een slaapweekendje ofzo!!

Nou snel naar bed, en morgen vroeg over de bevalling van mich lezen!!
Ehm, volgens mij ben ik nog niet bevallen hoor! Zou Xaloy gelijk hebben? Wordt vervolgd. Fijne dag ladies!
michje toch Ik dacht echt dat het gebeurt zou zijn!

Nou ja, de dag is nog niet voorbij wie weet? Overdag bevallen is zowiezo het mooist toch? doe je best!
waarom zijn er elke dag dezelfde afleveringen op zeppeling??

3dagen achter elkaar dezelfde afleveringen van koekeloere en huisje boompje beestje!

Tommy schijnt er geen moeite mee te hebben...tja...en daar gaat het natuurlijk ook om.
oja, een pamper aanbieding!

bij de DA 3pakken 18euro!!!!!
framboos, je hebt ooit wel verteld dat je schoonzus dierenarts is. Zou ik idd evt moeten kunnen kennen. Fijn dat Livia misschien weer aan het doorslapen is. En volgens mijn kijken kids elke keer het liefst hetzelfde op tv. Saai, maar wel makkelijk.

Lara, joepie, een virus! Dat is goed nieuws

Die taarten klinken lekker Layla. Lekker smullen deze week.

Wij waren net op weg naar de kinderboerderij, gaat t regenen. Hmm, jammer!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Regenen? Hier is het prachtig weer! Net even een klein rondje gemaakt, koffie gedronken op de noordermarkt terwijl Lars en Morris heel braaf aan tafel bleven zitten en daarna even naar het speeltuintje daar.

Framboos, het lijkt me ideaal om overdag te bevallen! Tot nu toe begon het steeds om 10 uur 's avonds, en dan sla je meteen een nacht over. Wie weet!
Het was hier prachtig weer, maar het gaat nu regenen!

Heb een slechte nacht gehad. Ik ben al sinds 01:00 vannacht wakker (moest een plasje doen) en ga zo proberen of ik niet toch even kan slapen. Dinsdag zie ik Dokter B. weer en ga ik toch maar eens vragen of er niet iets aan die slapeloosheid te doen is, want ik word er nu (letterlijk) gek van. Bij Steijn en Hugo hebben ze me op het laatst slaappillen voorgeschreven, maar die weigerde ik in te nemen. Waarom? Ik ben niet zo'n pillenslikker en tijdens een zwangerschap durf ik het al helemaal niet, ondanks dat ze zeggen dat het wel kan. Ik zit zelf eerder te denken aan ontspanningsoefeningen ofzo, want zo door gaan kan ik niet.
Dan zitten wij hier goed Micha. Wat een prachtig weer; lekker zonnetje. Ik gun je natuurlijk vandaag een bevalling, maar morgen is beter, want dan is het toch regenachtig...
Muis, wat irritant! Is yoga misschien een idee?
Vanmorgen lekker gezwommen met Koen. Hij blijft het echt leuk vinden.

Nu komt hier ook een dikke bui aan. Had ik mijn was buiten opghangen omdat het mooi weer zou worden vandaag kan ik het weer gaan binnenhalen.

Mich: We denken aan jullie. Dat het maar snel mag gebeuren.

Muis: Hopelijk kun je slapen. Zo weinig slaap is echt niet leuk. Ik snap niet dat je het volhoudt met je kleine mannetjes. Ik moet toch wel echt 8 uur per dag slapen anders stort ik in.

Omdat ik gister toch te laat onder de wol lag duik ik nu ff mijn bed in.
hm hier heeft het vanmorgen ook even gestortregend (is dat wel een woord?), net toen ik met Daan in de wagen helemaal opgetuigd stond om de hond uit te gaan laten. Ik heb hem eerst maar even in bed gelegd en ben toen zelf maar in de regen gaan wandelen met de hond (plastic hoes vd wagen is kwijt).

Daan kijkt hier 's morgens vaak naar 'Hopla', een soort TikTak maar dan nog iets simpeler, hij is er gek op. Dat zit hier in ons digitale tv pakket, vind ik wel erg makkelijk, want van Zappelin word ik zelf altijd lichtelijk agressief met al die herhalingen (vooral die stem van die worm bij dat Koekeloere, aaaaargh!)

Jaja, wat een wereldproblematiek he?! =)

Micha, ik hoop dat je bevalling spontaan begint hoor, dat strippen is maar niks. Ik zal je kleine meisje eens streng toespreken, want het is de hoogste tijd om eruit te komen nu.

Muis, het lijkt me geen slecht idee om het even met de dokter te bespreken hoor, je hebt je energie hard genoeg nodig en straks als je wat verder in je zwangerschao bent ga je die slapeloosheid niet meer trekken en het is wel de bedoeling dat je aan je eigen rust toekomt!

Ik had eigenlijk weer gehoopt op stevige nesteldrang, maar tot nu toe heb ik nog helemaal geen poetswoede kunnen ontwaren.

Jammer hoor, want er is nog zat te doen en ik kan me er maar niet toe zetten!

Bij Daan heb ik het hele huis van onder tot boven aangepakt, tot de badkamervloervoegen aan toe en dat was achteraf wel zo lekker.

Nu kijk ik om me heen en denk 'mwah, dat komt nog wel eens'.....
* Witchke55 fluistert zachtjes, meisje moet er wel eens uitkomen. Mich ik hoop dat het echt vandaag mag gebeuren, het gewoon echt jouw beurt.

Muis , wat naar die slapeloosheid, zou toch de raad van de dokter volgen. En hij zal je heus geen pillen voorschrijven die schadelijk voor ernie zijn. Ik hoop dat je echt een rustige zwangerschap en kraamtijd mag doormaken.

Lievelust : poetswoede heb ik nooit gehad, ben dan ook niet de perfecte huisvrouw. Doe alles op een dag, zodat ik er snel vanaf ben, zodat ik de rest van de dag nog overheb.

Morgen is het de rechtzaak, zie er echt tegenop mijn ouders te moeten zien. Ben bang dat ik enorm van streek ga geraken.

Nu ga ik vertrekken naar de testings.

Duimen jullie dus dubbel voor me?
witch, succes vandaag!
Witchke, succes!!

Mich, ik hoop dat je meisje nu echt snel komt.

Zahra en ik hebben een kl*te nacht gehad. Ze moest alsmaar heel hard huilen als ik haar op bed legde. Ten einde raad heb ik haar maar bij me in bed genomen en toen viel ze binnen 5 minuten in slaap, waarna ik ze weer teruggelegd heb. Ik bedacht dat het wel eens oorontsteking zou kunnen zijn, dus ik ben vanmorgen even naar de ha geweest en dat klopt inderdaad. Ik heb neusdruppels gekregen die ik 3 x per dag moet geven. Hij adviseerde om die druppels op een wattenstaaje te doen en dan even rond te draaien in haar neusgaten omdat druppelen of sprayen lastig is bij die kleintjes. Ik hoop dat het lukt. Nu weet ik ook waarom ze in ons bed wel wilde slapen, daar lag ze natuurlijk met haar hoofd wat hoger op het kussen, dus vanavond leg ik maar weer wat handdoeken onder haar matrasje.
Layla : wat naar dat Zahra oorontsteking heeft. Weet dat kleintjes er enorm veel last van kunnen hebben. Hopelijk wordt ze snel beter.

Vandaag ging het wel goed met de testings. Nu heb ik morgen testen typen, word, excell. Hoop dat ik spoedig aan de buurt ben op de rechtbank want moet al om half 1 bij de testings zijn.
Succes bij de rechtbank witch, laat je niet kennen!

Wat voor druppels heeft Zahra gekregen Layla? Ik kreeg zo'n stom drankje wat er niet in wilde, dus ben wel benieuwd.

Was vanochtend gelukkig maar een buitje, dus vanmiddag alsnog naar de beestjes gewwest. Werd Noah nog bijna omver gereden door deen snotjong op zijn step, was echt boos!!

Viel gelukkig mee. En daarna lekker buiten gegeten.

Leve de indian summer!!
DN, ze heeft xylometazoline neusdruppels gekregen, maar volgens de arts zou een zoutoplossing ook goed zijn. Het was niet heel erg, de vorige keer bij de huisartsenpost kreeg ze een antibioticadrankje en dat moest ik met een spuitje in haar wangzak spuiten. In het begin was het wennen, maar op een gegeven moment wist ze niet beter meer, zodra ze dat spuitje zag ging haar mondje al open, het was net zo'n vogeltje.

Ik heb trouwens wat dekentjes onder haar hoofdeinde gelegd en dat scheelt ook een hoop. Er zitten al houten blokjes onder haar bed bij het hoofdeinde, maar dat was niet hoog genoeg denk ik.

Ik zit nu op RTL 8 naar spectaculaire bevallingen te kijken.
Beterschap voor Zahra in elk geval en een goede nachtrust voor allen!
Ik hou van jullie, allemaal!

Enne, volgens mij is er nu iemand die wij allemaal goed kennen aan het bevallen. Xaloy heeft nu eenmaal hele bijzondere paranormale inzichten enzo. Dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven