Kitleren!
zaterdag 8 augustus 2015 om 20:43
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .
De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.
Iedereen is welkom!
We rollen de rode loper voor u uit!
We delen dagjes weg en reisjes uit .
We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
zondag 9 augustus 2015 om 13:16
quote:Tjuptjup schreef op 09 augustus 2015 @ 04:27:
Waarschijnlijk een heeele domme vraag...maar wat is kitleren?
quote:KiaOraHoi schreef op 09 augustus 2015 @ 04:33:
[...]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden .
In dit topic plakken we plaatjes, maken we grapjes, kletsen we met elkaar en houden we van zwartgallige humor. Zie de OP voor de andere delen .En? Vind je het wat?
Waarschijnlijk een heeele domme vraag...maar wat is kitleren?
[...]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden .
In dit topic plakken we plaatjes, maken we grapjes, kletsen we met elkaar en houden we van zwartgallige humor. Zie de OP voor de andere delen .En? Vind je het wat?
zondag 9 augustus 2015 om 13:20
quote:charlottew88 schreef op 09 augustus 2015 @ 10:45:
Even een ergernis spuien hoor. Gisteren bbqfeest gehad. Vraagt er iemand aan mij heb je al een vriendje? Vriendje???? NEE ik ben dan wel niet zo groot, maar geen dwerg of 10 jaar dus aan een vriendje heb ik geen behoefte. Verkleinwoorden . En toen zei iemand anders later ook nog ik ken een leuke jongen voor jou. Nee bedankt ik ben de 40 al gepasseerd dus als ik behoefte heb aan een relatie wil ik een MAN en geen JONGEN
Waarom wil men als je single bent je toch altijd koppelen aan een potentiële kandidaat? Alsof je niet gelukkig kunt zijn als je alleen bent
Wat heb je geantwoord? Nee, geen vriendje en ook geen vriend?
Ik vind het altijd zo jammer dat ze mij nooit vragen of ik gekoppeld wil worden.....Wie zegt nu dat ik met een vriend daar geen behoefte aan heb?
En serieus? Kan je gelukkig zijn als je alleenstaand bent? *duikt weg*
Even een ergernis spuien hoor. Gisteren bbqfeest gehad. Vraagt er iemand aan mij heb je al een vriendje? Vriendje???? NEE ik ben dan wel niet zo groot, maar geen dwerg of 10 jaar dus aan een vriendje heb ik geen behoefte. Verkleinwoorden . En toen zei iemand anders later ook nog ik ken een leuke jongen voor jou. Nee bedankt ik ben de 40 al gepasseerd dus als ik behoefte heb aan een relatie wil ik een MAN en geen JONGEN
Waarom wil men als je single bent je toch altijd koppelen aan een potentiële kandidaat? Alsof je niet gelukkig kunt zijn als je alleen bent
Wat heb je geantwoord? Nee, geen vriendje en ook geen vriend?
Ik vind het altijd zo jammer dat ze mij nooit vragen of ik gekoppeld wil worden.....Wie zegt nu dat ik met een vriend daar geen behoefte aan heb?
En serieus? Kan je gelukkig zijn als je alleenstaand bent? *duikt weg*
zondag 9 augustus 2015 om 13:22
quote:roan2013 schreef op 09 augustus 2015 @ 11:15:
Ja maaaar, als je single bent dan moet je toch minstens smachten naar een nieuwe partner?
Zo fijn die algemene opvattingen.
Bij mij word steeds gevraagd of het niet eens tijd is voor een tweede.
De reacties als ze horen dat het antwoord 'nee' is. Waar bemoeien mensen zich mee
Ja maaaar, als je single bent dan moet je toch minstens smachten naar een nieuwe partner?
Zo fijn die algemene opvattingen.
Bij mij word steeds gevraagd of het niet eens tijd is voor een tweede.
De reacties als ze horen dat het antwoord 'nee' is. Waar bemoeien mensen zich mee
zondag 9 augustus 2015 om 13:23
zondag 9 augustus 2015 om 14:27
quote:TardarSauce schreef op 09 augustus 2015 @ 11:31:
[...]
Ik zei "jaaaa ik ben zwanger van Ben én Jerry" en zijn boerse half dronken ikkenietbegrijpen blik was geweldig. "oh" mompelde hij "anders doe je een test. Met DNA"
Whoehahaha!! Geniaal antwoord van je!
...." anders doe je een test...." wat een sukkel!
[...]
Ik zei "jaaaa ik ben zwanger van Ben én Jerry" en zijn boerse half dronken ikkenietbegrijpen blik was geweldig. "oh" mompelde hij "anders doe je een test. Met DNA"
Whoehahaha!! Geniaal antwoord van je!
...." anders doe je een test...." wat een sukkel!