***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Witch fijn nieuws! ik gun het je! tis wat die rechtzaken...vind het echt een rare situatie dat grootouders dit kunnen doen?

Fachat wat naar dat ole zo ''wild'' is de laatste tijd...Ik denk dat je in deze fase echt niet te streng kan zijn hoor! Het leren gaat nu toch juist lekker snel?

goed idee van het bedje! tis vast een fase...

Ickje, wat betreft een feestelijke outfit...Ik heb tijdens mijn ZS veel bij de H&M gekocht en dan geen ZS kleding maar gewoon strech shirtjes, en tuniekjes.

Kan je niet even op H&M online kijken voor een leuk tuniekje ofzoiets?

Lievelust, slijm in de luier? Liv heeft dit wel een paar keer in de week, maar tommy niet. Ik heb er eerlijk gezegd nooit bij stil gestaan dat dit niet goed is.

Daan had toch eerder ook eens last van zijn ontlasting? groene kleur ofzo?
is Leen jarig?

Prachtig zonnig weer? Het was snertweer hier, pas tegen het einde van de dag begon het wat op te klaren. We zijn vandaag met zijn viertjes naar een heel leuk zwembad geweest. Was echt heel leuk, ze hadden naast een recreatie-golfslagbad met glijbaan, namelijk ook nog een grote waterspeeltuin. Ole vond het fantastisch. Zo'n middagje zwembad sluiten we dan altijd af met zijn allen in het whirlpool-kruidenbad, heerlijk!

Vanavond nog even met Kaj mee langs de deuren, want hij verkoopt loten voor De Grote Clubactie voor zijn judo-vereniging. Is echt niets voor mij, dat langs de deuren gaan, maar oke, Kaj wil het graag (wel erg grappig hoor, Kaj: "wilt u meedoen aan het grote judo-toernooi??")

Leen, wat leuk dat je moeder zo met Luna knutselt zeg! En wat lief dat ze een eigen kadootje voor je had! Veel plezier verder nog met je verjaardagsweekendje. Hoe oud ben je nu eigenlijk geworden? Er staan nog steeds 2 stipjes in de tabel.. 24?
Mooi huis, spitsmuis, was je er nog helemaal mee vergeten te feliciteren. Het is wel weer heel iets anders dan het vorige, maar volgens mij moet je hier ook een fantastisch huis van kunnen maken (nieuwe keuken en badkamer lijken me niet overbodig..).

Ik vind de stijl van het huis erg mooi (jaren 30 met zo'n erkertje en ronde deur en van die openslaande deuren naar de tuin). En leuk ook dat er ook een balkon bij zit. Volgens mij moet dat wel goed komen met de T'tjes in dat huis! (5 slaapkamers, wauw, iedereen zijn eigen slaapkamer dus, of gaan Steijn en Hugo eerst nog bij elkaar op de kamer?)

Nog ff een plaatje erbij!

Hmm, tis wel een fachat-avondje hier.

Zeg Spitsmuis, hoe zit het met jullie huidige woning, staat ie al te koop? En wanneer willen jullie het nieuwe huis in? Nog vor de geboorte van Ernie?
Leen, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Spitsmuis, heb je een link op de groep gezet van jullie nieuwe huis? Ben heel erg benieuwd. Ik heb je andere topic op wonen gezien, volgens mij moet het best lukken om voor dat bedrag je huis aan te pakken hoor, wij hebben het in ons nieuwbouwhuis voor de helft van het geld gedaan. Badkamer, wc, keuken en natuursteen vloer. Nu zal ons huis wel iets kleiner zijn, maar dan nog. Er zijn al goede tips gegeven zag ik. Ik zou ook zeker op internet gaan speuren als je eenmaal weet wat je wilt. Ik heb bijv. merkkranen goedkoper gevonden op internet. Via internet heb ik ook het adres voor onze leisteen vloer gevonden, scheelde echt de helft van de prijs met een normale tegelzaak. Het kost wel wat tijd, maar het kan je uiteindelijk een hoop geld besparen. Die tip van Kvik voor je keuken is ook een goeie, er zit hier ook filiaal in de buurt en die keukens zien er mooi uit en zijn heel betaalbaar. Ik heb zelf een keuken gekocht bij Henry's Kitchen, die zaak bestaat nu niet meer, maar heb echt flink onderhandeld, meer dan de helft van de oorspronkelijke prijs eraf kunnen krijgen. Ik ben er nog steeds blij mee, maar als ik het overnieuw zou doen zou ik bijv. naar Kvik of Ikea gaan, die keukens zien er goed uit en hebben gewoon vaste lage prijzen, je voelt je op 1 of andere manier toch altijd bekocht als je een keuken bij de DM-groep koopt, ook al heb je veel korting gekregen, je weet nooit of je een normale prijs betaald hebt of er nog meer uit had kunnen halen.

Hier een rustig dagje, ik heb lekker liggen slapen vanmiddag met Zahra, van half 1 tot half 4 en verder weinig gedaan, alleen een paar boodschappen gehaald. Morgenmiddag ga ik naar mijn vriendinnetje, ze heeft me uitgenodigd voor een etentje bij de italiaan bij haar in de buurt voor mijn verjaardag, dus daar heb ik wel zin in.
gefeliciteerd leen. En wat fijn dat Luna zo vooruit gaat qua lopen.

Zo, duik mijn bedje maar eens in.

Truste iedereen
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Micha, het is de grote dag vandaag!!!

Ben je al aan het bevallen???

Ik ga nu maar eens slapen...
Heeft iemand al goede ideeen voor sinterklaascadeaus?

Ik weet dat het vroeg is, maar ik begin rond deze tijd om dingen te zoeken, omdat met Kaj's verjaardag en kerst erbij het zo'n dure tijd is. Zo kan ik de uitgaven wat spreiden! Ik wil ook graag dingen tweedehands kopen via MP en dan moet je nu echt beginnen met zoeken.

Deze ga ik in ieder geval (via MP) voor hem kopen:

.

Hebben jullie al goede ideeën?
en nu ga ik echt slapen...
Goedemorgen allemaal

Fachat.. de nachtbraker... kado ziet er erg mooi uit. Is iets om te onthouden. Jullie middagje zwembad klinkt ook gezellig.

Wil je trouwens mijn leeftijd wijzigen. Inmiddels ben ik 27. Zolang schrijven we hier alweer mee... En voor de Lievelust bevalpoule... zeg ik toch ook 3 oktober.

Muis: Staat er een link op msn naar jullie huis. Ga ik snel ff kijken. Kun je zo in het weekend een beetje bijtanken als A thuis is?

Leen: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Feest vandaag ook nog ff gezellig door. Leuk die knutselcadeautjes. Alleen Koen vindt het dus niet leuk om ze te maken. De schat houdt niet van vieze verfhandjes.

Ick: Hier net zo'n tip als framboos qua kleding voor een bruiloft. Kijk ook in gewone zaken (misschien nu nog de laatste restjes uitverkoop) naar mooie tricot kleding. Voor de vier bruiloften van afgelopen zomer heb ik een hele mooi jurk aangehad van Blacky Dress. De zwangerschapskleding is vaak zo beperkt qua keuzes.

Witch: Gefeliciteerd met de goede uitslag! Daar kun je wel even mee vooruit.

Hier trouwens alles goed. De bruiloften vrijdag waren leuk. Wel jammer van het hele slechte weer (laar ik kan me voorstellen dat je twee keer heel nat geregend bent).

De ene bruid vertelde ook dat ze nu 9 weken zwanger is. Ergleuk dus. Wel jammer voor haar dat ze zich de hele tijd kotsmisselijk voelde. Gelukkig op die dag niet. De jurk moest op het laast nog ingenomen worden, doordat ze afgevallen was.

Gisteren een lekker rustig dagje. Gewoon een beetje gerommeld in en om het huis.

Vandaag ook ff lekker rustig aan doen. Even bij opa en oma van vriendlief langs vanmorgen en vanmiddag genieten van het mooie weer. ff lekker wandelen of fietsen.

mich mich mich mich mich

Ik denk aan je!!ook als je niet bevalt vandaag!
Goedemorgen,

Hier ook mooi weer. Aan het klaarmaken voor een stukje wandelen op de hei en daarna lekker buiten lunchen. Ben benieuwd of meneertje nog in de rugdrager wil, is al een tijd geleden. Leuk kado fachat! Ben er nog helemaal niet mee bezig, dus geen ideeen/tips hier.

Ick: de jurkjes van king louis schijnen ideaal te zijn.

Nou, wij zijn er van door.

Fijne dag!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Leen gefeliciteerd met je verjaardag !

Mich hopelijk beval je vandaag ! Ik duim alvast !
haha die fachat sinterklaaskadootjes!! Hmmm die vraag moet ik even laten bezinken hoor...Sinterklaas zit nog niet in mijn systeem!

Wat zijn dat voor autootjes? kunnen die ook iets bijzonders?
Mijn trouwjurk

Ickje, om even een voorbeeltje te geven van jurkjes met rek!

Dit was mijn trouwjurk, die ik aanhad toen ik ruim 6mnd zwanger was!
pagina 3, en dan de wit linnen jurk
Goeiemorgen...jurkjes van King Louis zijn ook echt ideeal vind ik.

Na Lara's tip heb ik er 2 aangeschaft en die draag ik nu, met megabuik, nog steeds, ze rekken echt alle kanten mee op en blijven toch mooi van vorm.

Framboos, ja Daan heeft vaker last gehad met zijn ontlasting. De laatste tijd ging het eigenlijk heel erg goed en nu ineens dat slijm erbij, Ik vind het toch maar vreemd.

Als het morgen nog niet weg is spring ik even bij de dokter binnen denk ik, voor de zekerheid.

Leen, nog gefeliciteerde!! Wat lief dat Luna zelf een kadootje voor je heeft gemaakt en wat leuk dat je moeder dat met haar doet.

Fachat, hier ook nog niet echt sinterklaas ideeen, maar jouw idee om marktplaats af te struinen vind ik wel een heel goed idee eigenlijk, het is allemaal al duur genoeg en met ons nu erg krappe budget komt zoiets als Marktplaats als geroepen.

In de catagorie 'Heel Erg':

Ik heb vriend gisteren om 0.30 uur naar de McDonalds gestuurd voor een mega menu met 2x friet, een quarterpounder en een grote chocolade milkshake
leuke jurk voor zwangeren

pagina 4 plaatje 7 ''jurk''
Mich! Al nieuws? Ik denk aan je!

Lievelust, wat ben jij erg! Ik zou het ook zo kunnen doen...(thanks trouwens. Nu heb ik ook trek in Mac! Eten we vanavond denk ik!)

Leentje, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wanneer was je precies jarig? Ik heb je helemaal niet op de kalender staan!

BM, hoe is het?

Ehhh, heb niet zo veel te melden vandaag, behalve het normale geklaag. (slecht geslapen, koppijn, bestelde jas voor Hugo is te groot, nergens zin in)
Wilden we vanmorgen naar de kinderboerderij gaan, was ie pas om 11.00 uur open grrrrrrr. We zijn maar weer naar huis gegaan, want ik had geen zin om een dik half uur te wachten. Manlief gaat het vanmiddag nog maar eens proberen als Zahra uit bed komt.

Mich, succes, ik hoop dat vandaag D-Day wordt!
Ik ben nog niet bevallen hoor! Maar er is nog genoeg tijd vandaag. Ik zie er best wel tegen op ineens, het doet zo'n pijn en ik ben echt heel kleinzerig! Maar ik heb er ook zin in.

Ik ga pas bedenken wanneer Lievelust bevalt als ik geweest ben. Of zou ze me in kunnen halen??
*michje peptalk*

ow michje toch! De koningin der bevallingen die tegen de pijn op ziet? Maak je niet te druk meisje! Jij krijgt net zo'n stort bevalling als ik! Pijn? op dat moment misschien een beetje, maar wat is nou 1uur? Het gaat zo snel dat de baby er is voordat je beseft dat je bevallen bent! Echt mich, en helemaal bij een 3de kindje zal het allemaal wel loslopen met de duur, en de pijn.

Kan mij goed voorstellen dat je door het overtijd zijn gaat malen in je hoofd. Als je te vroeg bevalt dan overvalt het je wat meer...maar probeer het niet te doen! Hoe meer ontspannen jij bent, hoe eerder de boel op gang komt!

Kop op mich!! het komt allemaal goed! bevallen is een eitje!
Muisje... alles is hier goed hoor. Vanmorgen gezellig op bezoek geweest bij vriendlief zijn opa en oma. Net een tukkie gedaan. En nu maar gaan genieten van het mooie weer als Koen wakker wordt.

Lievelust: Snackgodin! Hopelijk heb je er lekker van genoten. Ik heb eigenlijk niet zo'n vettrek. Ben meer van het zoete, maar dat probeer ik nu heel gedisciplineerd te laten staan ivm het zware geboortegewicht van Koen. Het is wel een soort van afzien hoor dat ik al heel lang geen hele reep chocola meer heb gegeten.

Layla: Hoe gaat het eigenlijk met jouw zwangerschap? T gaat ook al echt opschieten he? Ben je nog steeds nix aangekomen? Of krijg je nu echt wel een zwanger buikje.

* reminder voor mezelf, er moeten nog steeds buikfoto's gemaakt worden*

Gezellige middag allemaal!
Drie keer is scheepsrecht! Huh, drie keer wat? Drie keer jassen voor de jongens kopen, daar heb ik het over!

Vanmiddag zijn A. en ik met de knulletjes naar Den Haag gegaan en daar ben ik de leukste winterjasjes ooit tegengekomen. Eerst waren we in de Bijenkorf aan het snuffelen en daar kwam ik een enig jasje tegen van McGregor. Het was een leuk jasje voor Hugo, ware het niet dat zijn maat uitverkocht was. Voor Steijn had ik eigenlijk al een leuke jas gekocht, maar in de Bonneterie kwam ik zo'n dottig en stoer jasje tegen: een baseballjackje van DKNY! En helemaal niet duur! Ik had een tijdje terug toch achterlijk dure jasjes van Mexx gekocht? (ik had ze al geruild voor andere jassen. A. vond het niet zo tof dat ik zulke dure jassen had gekocht) Nou, deze jasjes van DKNY waren samen even duur als die absurd dure Mexx-jas!

Ik ben helemaal in mijn nopjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven