Kitleren!

08-08-2015 20:43 3032 berichten
Dames en heren hier gaan we gezellig verder met Kitleren .

Kitlers voor al uw zwartgallige nonsens, gekkigheid en gezelligheid! Of beter gezegd: héél veel plaatjes .

De voorgaande Kitleravonturen zijn te lezen in deel 1 en deel 2.

Iedereen is welkom!

We rollen de rode loper voor u uit!

We delen dagjes weg en reisjes uit .

We doen niet aan inbreken en groepjes maar wel aan gezelligheid .
Alle reacties Link kopieren
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 14:42:

[...]

Sommige mensen heb ook echt geen humor.

[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 augustus 2015 @ 14:43:

Geel! Ik zou voor geel gaan!

Zie je wel? Aan mij heb je nog eens wat
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 augustus 2015 @ 14:45:

[...]

Erg is dat hè! Humor maakt alles zó veel makkelijker.Nou inderdaad.
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 14:43:

En sommigen teveel. Die lachen dan ook om hun eigen grappen weet je wel...

Solly.....
quote:charlottew88 schreef op 13 augustus 2015 @ 14:45:

[...]

Voor blauw gekozen.Ohhh yeah!
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
quote:Grobbekuiken schreef op 13 augustus 2015 @ 14:46:

[...]

Solly..... ik bedoelde eigenlijk mezelf , maar nu ik het teruglees snap ik je wel
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 14:43:

En sommigen teveel. Die lachen dan ook om hun eigen grappen weet je wel...

Ja dat doe ik ook
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 14:51:

[...]

ik bedoelde eigenlijk mezelf , maar nu ik het teruglees snap ik je wel Was ook maar een geintje hoor
quote:roan2013 schreef op 13 augustus 2015 @ 14:51:

[...]

ik bedoelde eigenlijk mezelf , maar nu ik het teruglees snap ik je wel
whaaaaaah!! Heb verdorie nog heel lang m'n wimpers gehouden, heb er nu nog maar drie of zo zag ik net, hmpf....

maar nog wel een beetje wenkbrauwen

Ik ga meer voor deze
quote:Grobbekuiken schreef op 13 augustus 2015 @ 14:54:

[...]

Was ook maar een geintje hoor
quote:Grobbekuiken schreef op 13 augustus 2015 @ 14:57:

whaaaaaah!! Heb verdorie nog heel lang m'n wimpers gehouden, heb er nu nog maar drie of zo zag ik net, hmpf....

maar nog wel een beetje wenkbrauwen Jeetje Grob, wat kut

maar nog wel een beetje wenkbrauwen Dat is klote lieve Grump
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 14:58:

[afbeelding]

Ik ga meer voor deze Lekker.

maar nog wel een beetje wenkbrauwen

Wat balen, Grob. Ik ga je toch maar parttime adopteren, in de schminkweekenden. Ik kan megabad gothic schminken. Belangstelling?

(heb zelf kanker gehad, ben er met twee operaties en verder geen behandeling nodig genadig afgekomen. Wel levenslang onder controle, krijg iedere keer de bibbers als ik in de buurt van het AvL kom )
Zat er dik in hoor, maar ziet er zo kaal uit.

Nou ja, groeit vast wel weer een keer aan.
Maxime ook een
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 15:06:

[...]

Wat balen, Grob. Ik ga je toch maar parttime adopteren, in de schminkweekenden. Ik kan megabad gothic schminken. Belangstelling?

(heb zelf kanker gehad, ben er met twee operaties en verder geen behandeling nodig genadig afgekomen. Wel levenslang onder controle, krijg iedere keer de bibbers als ik in de buurt van het AvL kom )
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 15:06:

[...]

Hahaha! Mooi aanbod! Maar gothic staat me niet zo geloof ik.

(Oeh, daar geloof ik graag, van die bibbers . Mezelf kennende zal dat bij mij niet veel anders zijn. Een lichaam is een raar ding wat dat betreft)
Grob, ik heb bij veel patienten gezien dat als de wimpers teruggroeien, ze net zoals het hoofdhaar vaak wat gekruld terugkomen. Waar je voorheen met zo'n achterlijke krultang voor in de weer moest, krijg je straks misschien van nature. Elluk nadeel hep se voordeel.... Ik mag mijn benen niet meer scheren (lymfeklieren in de liezen verwijderd, erg gevoelig voor infecties, oedeem, en bij scheren heb je heel snel kleine sneetjes die je niet eens ziet, maar waar je wel de gevolgen van merkt als je geen lymfklieren meer hebt), heb nu een heel legitieme reden om met behaarde benen rond te lopen. Zie ik ook maar als elluk nadeel hep se voordeel Die haartjes blijken trouwens in de zon helemaal blond te worden, en mijn man vindt dat nog leuk ook
Ben trouwens oncologieverpleegkundige, the irony vandaar dat ik van patienten weet dat wimpers vaak gekruld terugkomen.
quote:charlottew88 schreef op 13 augustus 2015 @ 15:05:

[...]

Dat is klote lieve Grump Grobbie Grump noemen? Extra knuffels:
quote:OlympeMaxime schreef op 13 augustus 2015 @ 15:15:

Grob, ik heb bij veel patienten gezien dat als de wimpers teruggroeien, ze net zoals het hoofdhaar vaak wat gekruld terugkomen. Waar je voorheen met zo'n achterlijke krultang voor in de weer moest, krijg je straks misschien van nature. Elluk nadeel hep se voordeel.... Ik mag mijn benen niet meer scheren (lymfeklieren in de liezen verwijderd, erg gevoelig voor infecties, oedeem, en bij scheren heb je heel snel kleine sneetjes die je niet eens ziet, maar waar je wel de gevolgen van merkt als je geen lymfklieren meer hebt), heb nu een heel legitieme reden om met behaarde benen rond te lopen. Zie ik ook maar als elluk nadeel hep se voordeel Die haartjes blijken trouwens in de zon helemaal blond te worden, en mijn man vindt dat nog leuk ook Mooi mens lijk je me
Grob, waar vrolijk je van op?

*zwengelt Google aan*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven