Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 19 augustus 2015 om 21:15
quote:grimblegrumble schreef op 19 augustus 2015 @ 21:13:
[...]
Echt, die probéért het nog geeneens. Ik voel me als forummer niet serieus genomen als het zo rammelt.
Haai Grimpiegrump
Mag ik je langs deze weg even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om je weer wat vaker te lezen? Ik heb indertijd echt verschrikkelijk genoten van je 'help mijn vriendin is zwanger' topic
[...]
Echt, die probéért het nog geeneens. Ik voel me als forummer niet serieus genomen als het zo rammelt.
Haai Grimpiegrump
Mag ik je langs deze weg even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om je weer wat vaker te lezen? Ik heb indertijd echt verschrikkelijk genoten van je 'help mijn vriendin is zwanger' topic
woensdag 19 augustus 2015 om 21:18
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 21:08:
Van Denemarken even op Groenland kijken en dan even naar Zweden en dan via Noorwegen weer terug
Waar was dat arme paard de hele tijd.! Doet me denken aan die mevrouw die met de auto naar Curacao wilde . Die was trouwens wel serieus volgens mij, maar gewoon een beetje topografisch gehandicapt .
Van Denemarken even op Groenland kijken en dan even naar Zweden en dan via Noorwegen weer terug
Waar was dat arme paard de hele tijd.! Doet me denken aan die mevrouw die met de auto naar Curacao wilde . Die was trouwens wel serieus volgens mij, maar gewoon een beetje topografisch gehandicapt .
woensdag 19 augustus 2015 om 21:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2015 @ 21:15:
[...]
Haai Grimpiegrump
Mag ik je langs deze weg even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om je weer wat vaker te lezen? Ik heb indertijd echt verschrikkelijk genoten van je 'help mijn vriendin is zwanger' topic Vind het ook leuk. Herinner jou ook nog uit dat topic.
[...]
Haai Grimpiegrump
Mag ik je langs deze weg even zeggen dat ik het ontzettend leuk vind om je weer wat vaker te lezen? Ik heb indertijd echt verschrikkelijk genoten van je 'help mijn vriendin is zwanger' topic Vind het ook leuk. Herinner jou ook nog uit dat topic.
IMHO
woensdag 19 augustus 2015 om 21:29
woensdag 19 augustus 2015 om 21:50
quote:rosemetijs schreef op 19 augustus 2015 @ 21:45:
[...]
Het monster van Loch Ness bestaat echt hoor.!
Zie maar zelluf
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... onster.jpg[/img]Verrek je hebt gelijk. En als ik me niet vergis, zie ik daar in de spiegeling van het water ook nog eens de TO van het paardentaxitopic voorbij komen. Met paard en al, op weg naar Groenland uit Noorwegen via Schotland.
[...]
Het monster van Loch Ness bestaat echt hoor.!
Zie maar zelluf
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... onster.jpg[/img]Verrek je hebt gelijk. En als ik me niet vergis, zie ik daar in de spiegeling van het water ook nog eens de TO van het paardentaxitopic voorbij komen. Met paard en al, op weg naar Groenland uit Noorwegen via Schotland.
IMHO
woensdag 19 augustus 2015 om 21:50