Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hai Dushi

En ik kruip er weer tussenuit... voetbal kijken
Joey in mijn geval mail ik niet eens te lang met iemand. Ik ben denk ik gewoon te visueel ingesteld. Ik kan mensen "lezen" als ik ze al een hand geef. Meestal weet ik dan al wat voor vlees ik in de kuip heb. Heeft niets te maken met aantrekkelijk zijn ofzo. Maar meer met intuitief gevoel. (klink ik al als zweefteef?) Ik mis die signalen als ik op datingsites zit. Dan moet ik afgaan op teksten waarin je wat meer tijd nodig hebt om iemand uit zijn schulp te krijgen om te weten hoe (hij in mijn geval) in elkaar steekt.
quote:Dushi74 schreef op 16 september 2008 @ 21:08:

Precies dodelijk vermoeiend. Dat je overleg pleegt als je wat wilt ondernemen zonder de ander: perfect. Je leeft tenslotte niet meer in je eentje dus rekening houden met de ander lijkt me logisch. Maar om nu kont in kont uit met je partner te zijn ieuw dat jeukt! (beetje grof omschreven maar denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel)

Een eigen identiteit behouden binnen je relatie is een must. Een partner moet een aanvulling zijn geen opvulling. En samen ontwikkelen en groeien gebeurd ongemerkt. Zolang je ook maar los van de ander je dingen blijft doen is daar niets mis mee. Al moet je natuurlijk niet geheel langs elkaar heen gaan leven. Dan kun je beter geen relatie hebben.

het staat er zo makkelijk, ik schrijf precies hetzelfde en toch.....

Mezelf kennende is dat wel mijn zwakke plek

Ik doe graag dingen voor de ander, iets te vaak nog ten kostte van mezelf...de balans ben ik nu heel langzaam aan het vinden

(maar das heel makkelijk nu want ik heb geen partner dus kan het niet ECHT testen)

Iets voor een ander doen,zie ik ook echt geen kwaad in, maar ik neig(de) nog wel eens naar het doorschieten daarin
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:salo31 schreef op 16 september 2008 @ 21:11:

Hai Dushi

En ik kruip er weer tussenuit... voetbal kijken Hello darling Salo! Veel kijkplezier
Heeft meer single vrienden dan vriendinnen .. Snapt nog steeds niet dat zij dan nog single is.. Maar met al die vrienden is iets aan de hand.. kind , net gescheiden , traumas enzow
quote:Dushi74 schreef op 16 september 2008 @ 21:08:

Precies dodelijk vermoeiend. Dat je overleg pleegt als je wat wilt ondernemen zonder de ander: perfect. Je leeft tenslotte niet meer in je eentje dus rekening houden met de ander lijkt me logisch. Maar om nu kont in kont uit met je partner te zijn ieuw dat jeukt! (beetje grof omschreven maar denk wel dat jullie begrijpen wat ik bedoel)

Een eigen identiteit behouden binnen je relatie is een must. Een partner moet een aanvulling zijn geen opvulling. En samen ontwikkelen en groeien gebeurd ongemerkt. Zolang je ook maar los van de ander je dingen blijft doen is daar niets mis mee. Al moet je natuurlijk niet geheel langs elkaar heen gaan leven. Dan kun je beter geen relatie hebben.Mee eens Dushi. Al denk ik dat samen groeien ook bewust gaat en moet gaan soms. Juist om de bewustwording van elkaar, van waar de ander staat in het leven en van waar de ander mee bezig is.
quote:pop1980 schreef op 16 september 2008 @ 21:10:Alleen weet ik nog niet of ik je opmerking over Groningen kan vergeven......

*Er gaat niks boven Groningen*Sorry!!!!!! Wist wel dat ik iemand zou beledigen.... Sorry, ben een man weet niet wat ik doe en zeg.........
Ik doe ook graag dingen voor een ander hoor SD. Maar daarin erken ik wel mijn eigen grens. Want doe je dat niet dan wordt er misbruik van gemaakt is mijn ervaring. En overal waar te voor staat is niet goed voor je. Behalve Tevreden of Tequilla. haha
Voor teksten heb je veel tijd. Beetje manipulatief. Ook ik ben visueel ingesteld. Noem het primitief, maar het IRL zie je pas hoe iemand is.
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 21:12:

[...]

het staat er zo makkelijk, ik schrijf precies hetzelfde en toch.....

Mezelf kennende is dat wel mijn zwakke plek

Ik doe graag dingen voor de ander, iets te vaak nog ten kostte van mezelf...de balans ben ik nu heel langzaam aan het vinden

(maar das heel makkelijk nu want ik heb geen partner dus kan het niet ECHT testen)

Iets voor een ander doen,zie ik ook echt geen kwaad in, maar ik neig(de) nog wel eens naar het doorschieten daarinNog een altruïstje!
Vleer is haar laptop zat.. toen ik m kocht paar maanden geleden deed ie t zooo goed
Och we geloven je op je blauwe ogen BE

Vleer maar is het niet zo dat iedereen in meer of mindere mate een rugzakje heeft? De een draagt hem wat lichter op zijn/ haar rug dan de ander.
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 21:12:

[...]

{maar das heel makkelijk nu want ik heb geen partner dus kan het niet ECHT testen)

Ik denk juist dat je dat nu heel goed kan testen. Want wrs doe je dat niet alleen in je relatie, maar ook binnen vriendschappen, op het werk, in je familie enz.

Ik denk dat het makkelijker is om het op hen te "oefenen" waardoor het een soort tweede natuur wordt en je dus in een relatie minder snel in die valkuil stapt.
quote:Blue_Eyes schreef op 16 september 2008 @ 21:14:

[...]

Sorry, ben een man weet niet wat ik doe en zeg.........
quote:Vleermuis28 schreef op 16 september 2008 @ 21:15:

Vleer is haar laptop zat.. toen ik m kocht paar maanden geleden deed ie t zooo goedZit er niet ergens een spydinges die de boel vertraagt?
Natuurlijk Dushi , maar doordat het je vrienden zijn weet je wat er allemaal mee gesleept wordt.. omdat je bv de exen ook kent , de kinderen kent.. En dan wordt t allemaal een stuk lastiger..
quote:Dushi74 schreef op 16 september 2008 @ 21:11:

Joey in mijn geval mail ik niet eens te lang met iemand. Ik ben denk ik gewoon te visueel ingesteld. Ik kan mensen "lezen" als ik ze al een hand geef. Meestal weet ik dan al wat voor vlees ik in de kuip heb. Heeft niets te maken met aantrekkelijk zijn ofzo. Maar meer met intuitief gevoel. (klink ik al als zweefteef?) Ik mis die signalen als ik op datingsites zit. Dan moet ik afgaan op teksten waarin je wat meer tijd nodig hebt om iemand uit zijn schulp te krijgen om te weten hoe (hij in mijn geval) in elkaar steekt.

PRECIES!!!

pfffff SD moet op verwoord cursus bij Ivy en Dushi!!!

Dat is nou precies wat ik wilde zeggen waarom het met mij en RP niet zo wil lukken.....

Visueel ingesteld!

Dat is het!

Waarom ik DAAR dan zukke lappen tekst voor nodig heb?

*neemt zich voor om voortaan eerst met de dames te overleggen voor ze weer lappen tekst neerplemt hier*
*is er ook weer... was even aan de telefoon met prinsessepapa *

Dr. Phil is leuk! Vooral als ie zegt 'what were yóu thinking...?!'

Drie maanden TBS voor flieftheid?! Ik kan jullie wel behandelen, heb in dergelijke setting gewerkt. Prinses erg goed met boeven

*ziet een klik tussen een vleermuis en blauwe ogen?*

Heb ik verder nog iets gemist? Oh, Dushi is binnen komen wandelen: haai
Peas on earth!
quote:Dushi74 schreef op 16 september 2008 @ 21:15:

Och we geloven je op je blauwe ogen BE

Vleer maar is het niet zo dat iedereen in meer of mindere mate een rugzakje heeft? De een draagt hem wat lichter op zijn/ haar rug dan de ander.

Dank je!

Klopt helemaal wat je zegt, iedereen heeft een verleden, gaat er alleen om hoe je ermee omgaat.
quote:Joeysmiles schreef op 16 september 2008 @ 21:14:

Voor teksten heb je veel tijd. Beetje manipulatief. Ook ik ben visueel ingesteld. Noem het primitief, maar het IRL zie je pas hoe iemand is.Heel goed Joey, compleet met je eens. Daarom denk ik ook dat onlinedatingsites het net niet voor mij zijn. Al blijf ik het proberen want je weet tenslotte maar nooit. Toch ben ik zekerder van mijn zaak bij een irl contact. Zit hem dan ook meer in de chemie en uitstraling van iemand dan de fysieke aantrekkingskracht. Iemand kan nog zo knap zijn als maar kan. Maar als zijn ogen doods staan dan knap ik er op af. *valt op ondeugende ogen met dito twinkeling*
quote:IvyRosa schreef op 16 september 2008 @ 21:17:

[...]

Zit er niet ergens een spydinges die de boel vertraagt?

Ik nodig BE binnenkort eens uit kan ie mooi mijn laptop onderzoeken

Voor een biertje doen mannen veel toch ?
quote:Joeysmiles schreef op 16 september 2008 @ 21:15:

[...]

Nog een altruïstje!een watte??
*redigeert met alle liefde eerst de lappen tekst van SD *
Peas on earth!
Vleer flikker vista gewoon eraf en installeer xp. Dan ben je van alle gedonder af.
quote:Summerdance schreef op 16 september 2008 @ 21:19:

[...]

een watte?? Iemand die het leuk vind om een ander te plezieren (zeer herkenbaar)..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven