Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:26:

[...]

Een man van 20, dat doet geen pijn toch ;)Nee zeker niet! Voel je niks van.
Ik zou al die etterbakken onder de negeer gooien mwa. Modereert meteen ook wel zo rustig,
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 18:27:

Ik zou al die etterbakken onder de negeer gooien mwa. Modereert meteen ook wel zo rustig,StokerT
Zie je nou MWA? Ook ik hou wel van een beetje keten. Heel normaal, en daarmee haal ik volgens mij echt niet een bepaalde leeftijdsgroep naar beneden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 18:27:

Ik zou al die etterbakken onder de negeer gooien mwa. Modereert meteen ook wel zo rustig,inclusief de 45+ groep
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:29:

Zie je nou MWA? Ook ik hou wel van een beetje keten. Heel normaal, en daarmee haal ik volgens mij echt niet een bepaalde leeftijdsgroep naar beneden.Jij keten, echt niet! Laat dat maar aan mij over, ik ben namelijk ouder dan jij
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:32:

[...]

Jij keten, echt niet! Laat dat maar aan mij over, ik ben namelijk ouder dan jij Mooi! Kan ik nog wat leren
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:25:

[...]

Hé! Jij speult vals! Als je 1970 in je naam hebt ben je gewoon uit dat jaar, ja!

Ik ben op 19-7-2000 geboren.

Ik ga maar eens wat aan het eten doen, voordat de mannen met de complete muur achter míj aankomen.
quote:Angelaatje1970 schreef op 01 september 2015 @ 18:33:

[...]

Ik heb zo een vermoeden nu.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:26:

[...]

Oh, maar dat werkt ook prima. Als ze dan proberen weg te komen, kun je er in ieder geval met zweep en al achter aan. Dat is verdomde lastig met een complete muur kan ik je zeggen Maar die politie die dan meteen door de straat heen rijd hé, ik moet de buren ook eens africhten denk ik.
Iemand heeft een keer, heel wijs, tegen me gezegd: als iemand een steen naar je gooit, vang hem dan op, verander hem in een diamant en geef hem weer terug. Dat is eigenlijk wat je moet kunnen als je leiding wilt geven, als je het leuk wilt houden. En, die diamant, is ook een beetje voor jezelf want van kritiek en feedback, kun je veel leren. Je kunt daar ook heel sterk door worden, om je eigen zwaktes, minpunten en daarmee valkuilen te leren kennen.

Jouw zwakte, imo, je jeugdige emotionaliteit, die je kwetsbaar maakt omdat je snel van slag raakt. Je hebt nog niet veel eelt op je ziel. En het feit dat je niet veel blijk geeft van zelfinzicht, dat heeft denk ik ook met jong zijn te maken. Sterke mensen kijken goed in de spiegel en kijken ook naar waar ze niet zo goed in zijn. En doen daar wat mee.

Ik ben ook een stronteigenwijze, jonge blom geweest. Dat kan ook een kracht van je zijn, eigenwijs zijn want dan heb je een 'frisse blik'. Ik kijk helemaal niet op je neer maar ik lees een jonge vrouw die bepaalde dingen nog moet leren, net als ik toen ik jong was. Maar wie weet doe jij dat veel sneller dan ik. En ben jij als veertiger iemand die ik als zestiger kan bewonderen. Je hebt wat je meegekregen hebt, nature en nurture, en daar moet je het mee doen. En jij staat op een ander deel van het levenspad dan ik maar dat maakt je niks minder hoor. Haal me maar in, ik hou van ambitieuze, jonge mensen. Is bij mij trouwens niet moeilijk hoor.
Maar Mwa.. Ik moet je 1 ding meegeven. Als jij een topic opent zijn de reacties niet bij te houden met lezen.

(voor een meisje van 15 dan he )
quote:Angelaatje1970 schreef op 01 september 2015 @ 18:33:

[...]

Kijk nou uit, straks krijg je een minderjarigban van mwa.
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 18:35:

[...]

Maar die politie die dan meteen door de straat heen rijd hé, ik moet de buren ook eens africhten denk ik.Ik heb het voordeel van wonen in een doodlopende straat. Zijn ze veel te druk om die auto in dat smalle straatje te keren. Tegen de tijd dat ze klaar zijn, heb ik de heren alweer onder de douche/op de bank/in de tuin geparkeerd én geïndoctrineerd geïnstrueerd.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:33:

[...]

Mooi! Kan ik nog wat leren Maar ik leer ook van jou Grob. Hoe moet dat dan, ons gemengde modschap?
Zo, en nu ben ik echt weg.

Morgen even bijlezen
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:34:

Ik ga maar eens wat aan het eten doen, voordat de mannen met de complete muur achter míj aankomen.

Ik ga even "mijn geheim" uitlezen.

(als ik het maar volhou ga je het echt wel geloven)
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:39:

[...]

Maar ik leer ook van jou Grob. Hoe moet dat dan, ons gemengde modschap?

Deze nog even dan.

Dat knokken we wel uit met de zweep en de knuppel.

Gaat goed komen

quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:37:

[...]

Ik heb het voordeel van wonen in een doodlopende straat. Zijn ze veel te druk om die auto in dat smalle straatje te keren. Tegen de tijd dat ze klaar zijn, heb ik de heren alweer onder de douche/op de bank/in de tuin geparkeerd én geïndoctrineerd geïnstrueerd.En ik woon in een smalle eenrichtingsverkeerstraat. Heb je enig idee welk een ellende dat is met inparkeren?
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:40:

[...]

Deze nog even dan.

Dat knokken we wel uit met de zweep en de knuppel.

Gaat goed komen

Een zweep, hm! Wat is jouw voorkeur, die met die knoopjes of die met die haakjes?
quote:Angelaatje1970 schreef op 01 september 2015 @ 18:39:

[...]

Ik ga even "mijn geheim" uitlezen.

(als ik het maar volhou ga je het echt wel geloven)Toen ik jong was heb ik die verslonden! Echt, vrachten en kilo's van die onzin heb ik weggevreten! Ik wist niet eens dat dat nog bestond
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:37:

[...]

Ik heb het voordeel van wonen in een doodlopende straat. Zijn ze veel te druk om die auto in dat smalle straatje te keren. Tegen de tijd dat ze klaar zijn, heb ik de heren alweer onder de douche/op de bank/in de tuin geparkeerd én geïndoctrineerd geïnstrueerd.Wij wonen op een plein. Daar kunnen geen auto's komen, wel buren achter de ramen, de hele dag
Wat een toestand.
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:43:

[...]

Toen ik jong was heb ik die verslonden! Echt, vrachten en kilo's van die onzin heb ik weggevreten! Ik wist niet eens dat dat nog bestond

Sttttt!!!!

Straks val ik door de mand!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven