Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 18:09:

[...]

Arme mannen Nu wel, heb een knuppel staan. Ze zijn een zweep gewend, dus dan weet je 't wel hè!
quote:Bromelia schreef op 01 september 2015 @ 18:08:

[...]

Dat is het mooie van een negeerknop, je hoeft geen verantwoordelijkheid af te geven, gebruiken staat vrij, en dat heeft Ikeaverslaafde maar meteen gedaan. Ik geef dr geen ongelijkMaar waarom blijf je mij opzoeken lieve Bromelia als je mij zo VRESELIJK vind? Even serieus bespaar jezelf en mij de moeite... Toedels.. En heel veel sterkte gewenst ;)
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 18:08:

[...]

Sorry hoor Grobbekuiken ! Vanavond ben ik terug en hoop ik even alle reacties door te kunnen lezen en alles even te laten bezinken.. Het is niet wat als het halve forum je niet leuk vind.. Moet even bij komen van alle emmers shit die ik over me heen heb gekregen en verwijten.

Groetjes Mwa

Ach, kom op. Aanstellen is ook een vak.

Altijd dat huilie huilie.
Alle reacties Link kopieren
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 18:08:

[...]

Sorry hoor Grobbekuiken ! Vanavond ben ik terug en hoop ik even alle reacties door te kunnen lezen en alles even te laten bezinken.. Het is niet wat als het halve forum je niet leuk vind.. Moet even bij komen van alle emmers shit die ik over me heen heb gekregen en verwijten.

Groetjes Mwa

Je kan je ook minder aanstellen.

Je krijgt geen emmers shit over je heen of verwijten. Hooguit een een soepkommetje shit met een toefje verwijten.

Je krijgt simpelweg reacties die je gewoon niet aanstaan. Alleen sta je bij jouw direct op je grote tenen en doe je of al die reacties je zwaar aanvallen.

Wat dus niet zo is maar jij kan niks hebben.

Dat maakt je meteen al ongeschikt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 18:10:

[...]

Je bent te lief voor hier... je hoort niet op dit forum met al die verzuurde huisvrouwen die jonge vrouwen aanvallen en als minder zien !!Ho!! Is lief bedoeld van je, maar met die laatste doorgestreepte zin ga je wat mij betreft goed de mist in. Bovendien voel ik me prima thuis hier op dit forum.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:10:

[...]

Nu wel, heb een knuppel staan. Ze zijn een zweep gewend, dus dan weet je 't wel hè! Aha, een modje to be die van wanten weet
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:09:

[...]

Dat dan weer wel! Grob voor mod?Dat dácht ik niet zeg! Ondankbare rotklus lijkt het me.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 18:11:

[...]

Maar waarom blijf je mij opzoeken lieve Bromelia als je mij zo VRESELIJK vind? Even serieus bespaar jezelf en mij de moeite... Toedels.. En heel veel sterkte gewenst ;)Je kan dr ook op negeer zetten als haar reacties je niet aan staan he.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 18:10:

[...]

Je bent te lief voor hier... je hoort niet op dit forum met al die verzuurde huisvrouwen die jonge vrouwen aanvallen en als minder zien !!

Vertel dan eens wie jij denkt dat de jonge frisse meiden zijn en wie de ouwe zuren sloten zijn.

Ik durf te wedden dat je je er nog goed in kan vergissen.
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:09:

[...]

Dat dan weer wel! Grob voor mod?Goed idee!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
En je moet nu al reacties laten bezinken die je kennelijk niet leuk vind.

Dan red je het niet als moderator, dan krijg je nog grotere bakken ellende over je heen.
quote:MadameQetesh schreef op 01 september 2015 @ 18:12:

[...]

Je kan dr ook op negeer zetten als haar reacties je niet aan staan he.Maar dat kan toch niet, een mod die leden op de negeer heeft....
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:10:

[...]

Nu wel, heb een knuppel staan. Ze zijn een zweep gewend, dus dan weet je 't wel hè! Oeh, dat is een goeie. Daarom is ie nu weer zo laat natuurlijk, hij gaat de zweep lekker vinden
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 18:13:

[...]

Goed idee! Nee hoor , helemáál geen goed idee, sterker nog, een uiterst slécht idee!
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 18:15:

[...]

Oeh, dat is een goeie. Daarom is ie nu weer zo laat natuurlijk, hij gaat de zweep lekker vinden

Nou ja, eigenlijk zit het zo:

Ik heb de zweep op de muur getekend, pakte de mannen dan bij de enkels, en sloeg hen er dan vervolgens tegen aan.

Maar dat was toe ik nog wat fut had, en ze nog braaf door de voordeur naar binnen kwamen
Oh heerlijk lijkt me dat, een moderator die de te modereren forummers beschouwt als verzuurde ouwe huistaarten. Ik zeg doen MWA.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:18:

[...]

Ik heb de zweep op de muur getekend, pakte de mannen dan bij de enkels, en sloeg hen er dan vervolgens tegen aan.

Maar dat was toe ik nog wat fut had, en ze nog braaf door de voordeur naar binnen kwamen Ik vind dit best wel een creatief idee? Jij bent duidelijk dus van de jongere garde
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 18:11:

[...]

Maar waarom blijf je mij opzoeken lieve Bromelia als je mij zo VRESELIJK vind? Even serieus bespaar jezelf en mij de moeite... Toedels.. En heel veel sterkte gewenst ;)Zeg, ik heb jou niet onder de negeerknop !! Over selectief lezen gesproken
quote:charlottew88 schreef op 01 september 2015 @ 16:47:

[...]

Haakt arm in die van Grob ik ben ook geen jonge meid meer

Ik daarentegen wel. 1970 is namelijk echt niet mijn geboortejaar hoor, maarehhhh...

Daar kom ik nog op terug..
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 september 2015 @ 18:20:

Oh heerlijk lijkt me dat, een moderator die de te modereren forummers beschouwt als verzuurde ouwe huistaarten. Ik zeg doen MWA.En nog selectief leest ook nog.
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:20:

[...]

Ik vind dit best wel een creatief idee? Jij bent duidelijk dus van de jongere garde

Puber in huis, ik móet wel

En dan getrouwd met een man van 20 (oh nee, 48, maar dat vergeet ie steeds).

Tja....what can I say
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:18:

[...]

Maar dat was toe ik nog wat fut had, en ze nog braaf door de voordeur naar binnen kwamen die van mij is daar veel te groot voor, ik was al blij dat ik het met de zweep redde.
quote:Angelaatje1970 schreef op 01 september 2015 @ 18:22:

[...]

Ik daarentegen wel. 1970 is namelijk echt niet mijn geboortejaar hoor, maarehhhh...

Daar kom ik nog op terug..

Heb van Charly echt geen idee qua leeftijd, mijn gok is halverwege de 20 maar dat zal ik wel weer verkeerd hebben.

Hé! Jij speult vals! Als je 1970 in je naam hebt ben je gewoon uit dat jaar, ja!
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 18:24:

[...]

die van mij is daar veel te groot voor, ik was al blij dat ik het met de zweep redde.Oh, maar dat werkt ook prima. Als ze dan proberen weg te komen, kun je er in ieder geval met zweep en al achter aan. Dat is verdomde lastig met een complete muur kan ik je zeggen
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:23:

[...]

Puber in huis, ik móet wel

En dan getrouwd met een man van 20 (oh nee, 48, maar dat vergeet ie steeds).

Tja....what can I say Een man van 20, dat doet geen pijn toch ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven