Moderator ?

01-09-2015 16:38 820 berichten
Hoi internetvrienden,

Ik zou mijzelf graag als kandidaat willen stellen als moderator van dit geweldige forum, maar hoe doe ik dat?

Ik zou bijv meer willen pleiten voor wat begrip voor de jongere vrouw.. oa.

Hoe pak ik zoiets aan?

Alsjeblieft graag serieuze reacties
quote:ikeaverslaafde schreef op 01 september 2015 @ 17:38:

Ik vind het niet zo handig, een moderator die ik onder de negeer heb.

Ik vind het niet zo handig, een moderator die ik onder de negeer heb. moet ik kopieren en plakken?
quote:Chiefseattle schreef op 01 september 2015 @ 17:22:

Leiding geven is zorgen voor. De meeste mensen snappen dat pas wat later in het leven. Maar er zijn natuurlijke leiders die het al jong kunnen. Op een forum moet je naast leiding kunnen geven, ook leiding kunnen nemen. Om leiding te kunnen nemen, moet je eerst leiding kunnen geven. En leren dat leiding geven, zorgen voor is.

Geen idee, mwa, op welk punt van deze ontwikkeling die je kennelijk aan wil gaan, jij zit. Maar als ik je zo lees, zie ik dat je moeite hebt met bepaalde reacties. Ik denk dat het je daarom veel energie kost. De beste leiders leiden met 1 vinger in hun neus en houden ervan. Die ergeren zich niet en halen er juist energie uit ipv dat het ze energie kost. Ik vraag me af hoeveel jij nu zit te genieten.

En waar geniet je dan van? Een echte leider houdt niet van oproer, onrust en gehakketak. Die probeert dat juist te voorkomen. Daar kun je wel een goed inkomen mee vergaren. Als ik jou was, zou ik daar mijn energie in steken. Irl je leidinggevende capaciteiten verbeteren en daar je brood mee verdienen. Dat is vast leuker dan 'oude wijven' proberen op te voeden. Die laten zich echt niks vertellen door jou hoor. Dat snap je pas als je zelf een oud wijf bent geworden. Wat goed!
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 17:38:

[...]

Zou ik willen, zit op man te wachten die eten meeneemt, maar die blijft weer ergens plakken denk ik Yup, wordt hier ook wel een uurtje of 19.00 vrees ik.
Scooby dooby doo Mwa, where are you?
Alle reacties Link kopieren
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 17:43:

[...]

Yup, wordt hier ook wel een uurtje of 19.00 vrees ik.Hier waarschijnlijk ook
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Bromelia schreef op 01 september 2015 @ 17:40:

[...]

moet ik kopieren en plakken? Dat is altijd de pest met dat negeren, dat niet iedereen dat doet.

Ik vind het niet zo handig, een moderator die ik onder de negeer heb.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 17:43:

[...]

Yup, wordt hier ook wel een uurtje of 19.00 vrees ik.Word vanavond weer straf
quote:OldWood schreef op 01 september 2015 @ 17:52:

[...]

Word vanavond weer straf hij hangt al klaar bij de voordeur

Ik vind het niet zo handig, een moderator die ik onder de negeer heb. Wat gemeen en kinderachtig om dat hier zo te melden! Ik heb je werkelijk nooit iets misdaan, laat staat dat ik van je bestaan afwist... Fijne avond...
quote:SherlotteHolmes schreef op 01 september 2015 @ 17:46:

Scooby dooby doo Mwa, where are you? De was opvouwen ;)
Oh, en TO, nog iets.

In een ander topic (heb maar eens geloept) schrijf je iets als dat sommige mensen dit forum zo vreselijk serieus nemen en dat vindt je jammer. Vervolgens vraag je degene op wie je kennelijk reageert of ze geen spannend leven heeft. Waarom neem je jezelf dan wel zo serieus en ga je anderen vertellen hoe het volgens jou zou moeten?
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 18:01:

[...]

Wat gemeen en kinderachtig om dat hier zo te melden! Ik heb je werkelijk nooit iets misdaan, laat staat dat ik van je bestaan afwist... Fijne avond...Nou ik zie het al, dat wordt niks met jou als mod. Als je van zo'n post al helemaal ondersteboven raakt wil ik niet weten wat er met je gebeurt als je een vrachtwagen vol stront over je heen krijgt omdat je iemand (zwaar onterecht natuurlijk) hebt geband.
Grob, waarom reageer je zo serieus op een duidelijk niet serieus topic?

[...]

Wat gemeen en kinderachtig om dat hier zo te melden! Ik heb je werkelijk nooit iets misdaan, laat staat dat ik van je bestaan afwist... Fijne avond...Stel je nou eens voor. Jij bent leidinggevende en je personeelslid zegt in een vergadering dat het een zooitje is op de afdeling en dat ze zag dat jij een lang prive-gesprek telefonisch zat te voeren. Terwijl jij leiding hoort te geven. Zou bovenstaande dan ook jouw reactie zijn? Dan ga je het niet lang uithouden als leidinggevende, dat weet ik dan weer omdat ik een oud wijf ben en leiding heb gegeven. Het heeft ook voordelen om oud en zuur te zijn.
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:05:

Grob, waarom reageer je zo serieus op een duidelijk niet serieus topic?Omdat ze te lief is voor de wereld
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:Sharon-Viva schreef op 01 september 2015 @ 18:05:

Grob, waarom reageer je zo serieus op een duidelijk niet serieus topic?Da's een goeie, waarom eigenlijk
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 18:07:

[...]

Omdat ze te lief is voor de wereld

En stiekem wil ik misschien ook wel geliefd zijn hier enzeau
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 17:32:

MWA, nou wordt er gegeind, was te verwachten en hoort er gewoon bij. Kun je ook als de humor in een voor jouw serieus topic zien.

Wordt echter wel gedaan door vrouwen van álle leeftijden hè!

Er wordt ook serieus gereageerd, dat wilde jij zo graag, maar nu laat je het zelf afweten door niet meer te reageren. Jammer.

Sorry hoor Grobbekuiken ! Vanavond ben ik terug en hoop ik even alle reacties door te kunnen lezen en alles even te laten bezinken.. Het is niet wat als het halve forum je niet leuk vind.. Moet even bij komen van alle emmers shit die ik over me heen heb gekregen en verwijten.

Groetjes Mwa

[...]

Wat gemeen en kinderachtig om dat hier zo te melden! Ik heb je werkelijk nooit iets misdaan, laat staat dat ik van je bestaan afwist... Fijne avond...Dat is het mooie van een negeerknop, je hoeft geen verantwoordelijkheid af te geven, gebruiken staat vrij, en dat heeft Ikeaverslaafde maar meteen gedaan. Ik geef dr geen ongelijk
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 17:57:

[...]

hij hangt al klaar bij de voordeur Arme mannen
quote:DorothyParker schreef op 01 september 2015 @ 18:07:

[...]

Omdat ze te lief is voor de wereld Dat dan weer wel! Grob voor mod?
quote:mwa schreef op 01 september 2015 @ 18:08:

[...]

Sorry hoor Grobbekuiken ! Vanavond ben ik terug en hoop ik even alle reacties door te kunnen lezen en alles even te laten bezinken.. Het is niet wat als het halve forum je niet leuk vind.. Moet even bij komen van alle emmers shit die ik over me heen heb gekregen en verwijten.

Groetjes Mwa

Je eigen opstelling MWA, je eigen opstelling.

En als dit al shit is, zou ik de laatste post van Lady-V nog maar eens lezen.
quote:Grobbekuiken schreef op 01 september 2015 @ 18:07:

[...]

Da's een goeie, waarom eigenlijk Je bent te lief voor hier... je hoort niet op dit forum met al die verzuurde huisvrouwen die jonge vrouwen aanvallen en als minder zien !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven