Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Leuk, leuk, leuk al drie meisjes!! Ik word al bijna wild.

Mijn zwager vraagt altijd: hoe is het met mijn neefje? Ik zeg dan standaard of nichtje. Hopelijk kan ik het voor de familie wel geheim houden. het blijft een leuke verassing bij de geboorte.

Die elandpakjes, helemaal geweldig. Vorig jaar hebben we een eland gezien, en een heleboel rendieren, in zweden. Ben nu dus elandfreak. En de roze pakjes met de kat erop vond ik ook helemaal het einde voor een meisje. Ik dacht trouwens dat die boxpakjes haast niet meer gebruikt werden. Ik ben er wel weg van voor de eerste maat. Zodra ze iets groter zijn houd ik meer van trui en broek maar in het begin zijn de pakjes echt lief.

Iedereen succes bij de echo, ben blij dat het tot nu toe zo voorspoedig gaat. Snel hier langs komen om de uitslag te melden!!

Met mij alles goed, vanaf gisteren half 3 tot vanmorgen 11 uur op het werk geweest. Het was druk maar het was zo fijn: alles ging zoals ik wilde. Helemaal blij en voldaan was ik toen ik weer thuis was. Ga mijn werk zeker missen in mijn verlof.

Ik kan weer lekker aan het werk zonder me rot te voelen van de zwangerschapskwaaltjes.

Meike, ik vond de tabletten niet erg maar als jij ze vervelend vind: sterkte. Ringel ik hoop dat je weer recht kunt worden.
Bluester ik heb 7 oktober een 20 weken echo.

Wij hebben een pretecho omdat mijn vriend heel moeilijk mee kan omdat we een eigen winkel hebben.

Hij heeft nu ook nog niet de kans gehad om mee te kunnen.

En ook omdat we heeeeeeeeeeel erg nieuwsgierig zijn geworden.
Ik kan me voorstellen dat je vriend heel graag een echo mee wil maken!! Dat zijn voor mijn vriend ook echt de momenten dat hij even helemaal onder de indruk is van de zwangerschap. Op andere momenten gaat het toch meer langs hem heen. Veel plezier met de pretecho !!!!
hey meiden,

Zoals jullie al hebben begrepen van Biaha, werkte het updaten van de oude tabel niet helemaal.

Inmiddels heb ik een nieuwe gemaakt even voorlopig. Zodra het mogelijk is die andere te publiceren zet ik deze er gelijk weer op.

Maar tot die tijd... is de tabel up to date

Groetjes!
Ah een nieuwe tabel :-D

Ik heb toevallig net een nieuwe jas gekocht bij de WE. Het is een rode jas die boven drie knopen heeft en onder wijd uitloopt (soort van A-lijn ). Er is door de wijde onderkant nog heel wat ruimte voor een buik. Meer dan dit ben ik niet van plan om te kopen. Behalve dat het erg duur wordt vind ik het ook niet leuk om een jas te kopen die ik later niet meer aan ga doen.
Het eerste jongentje meld zich!

Mijn gevoel had het dus helemaal mis.

Ze durfde met 90% te zeggen dat het een jongentje is.

En naar wat meer kijken ging het kereltje uitgebreid met de beentjes wijd liggen. hahaha.

Hebben een paar mooie echo's mee gekregen waarop het piemeltje duidelijk te zien is.

Daarnaast is het onwijs beweegelijk kereltje en draaide zelfs op een gegeven moment ons de rug toe.

Erg leuk om mee te maken een pretecho ze hebben toch wat meer tijd om alles te bekijken in vergelijking met mijn gyn.

Morgen weer naar de gynaecoloog voor de bloeddruk ben benieuwd of die nu gezakt is.
B12,

Een zoontje, superleuk, gefeliciteerd...! Heerlijk lijkt me, om zo weer je kindje te zien bewegen. Ik ben even in de war, is het bij jou je eerste zwangerschap of niet?

Morgen mag ik voor de 20 weken echo, ben zo benieuwd hoe het met de kleine gaat. Erg spannend.

Fijne avond allemaal!
Meike,

Het is mijn eerste zwangerschap en vond het ook erg bijzonder om te zien.

Zeker omdat ik nog geen idee heb over hoe alles gaat.

Succes morgen bij de 20 weken echo.

Wil jij weten wat het is?
Alle meiden van Harte Gefeliciteerd! Wat een geweldig forum is dit!

Ook ik ben in blijde verwachting van ons eerste moppie!

Op 26 februari zijn wij uitgerekend!

We vinden het allemaal heel spannend en kijken elke keer weer uit naar de bezoekjes aan de verloskundige. Zeven oktober zijn wij aan de beurt voor de 20 weken echo. We kunnen niet wachten...

Ondanks alles, is het nog steeds een beetje onwerkelijk. Gelukkig heb ik tot nu toe geen last van "kwaaltjes".

We genieten volop. Mijn buikje is lekker aan het groeien en ik hijs mezelf elke dag in mijn nieuwe zwangerschapskleding. Zo'n nieuwe garderobe is mooi meegenomen.

Beetje bij beetje zijn we de uitzet bij elkaar aan het sparen. We zijn allebei ontzettend groen in de babywereld en zijn elke dag aan het ontdekken en leren.

De eerste aanmeldingen voor kraamzorg, kinderdagverblijven en zwangerschapscursus zijn al even de deur uit. Wat moet je hier toch ontzettend vroeg bij zijn! Alsof je daar al over na wil denken

Ik vind het erg leuk om jullie ervaringen e.d. te lezen. Ik kan vast veel van jullie leren...
hoi hoi........

Morgen om 15.15 ook de 20 weken echo en heb een pret echo gepland voor zaterdag 29 november. Hebben we bij Mayte ook gedaan en vond het toch wel hel bijzonder hoor. Ook met een DVD met 3d beelden erop.

En was vandaag jarig en mijn lieffie heeft me vanochtend ten huwelijk gevraagd!!!!!! hahahahahaha, zat er al een poosje op ta azen, zo van " je moet toch eens een eerbare vrouw van me maken enz enz" en vandaag dan toch DE vraag. (en ik heb alleen maar kunnen janken)

De hele dag visite gehad en druk druk druk.

B12, wat gaaf dat jullie een zoontje krijgen! het eerste jochie!

Lief wil niet weten wat het is (want het is al geworden een par weken geleden) *zucht* misschien dat ik hem morgen nog kan overhalen? any hoe, ff ego bericht, want ga nu slapen, morgen weer vroeg aan het werk (en ach valt ook wel mee, van 7.00 tot 10.00 maar moet er toch om 6.00 uit en dat valt niet mee)
Ringel, dubbel gefeliciteerd!! En veel plezier morgen bij de echo.
Wauw Ringel gefeliciteerd met verjaardag en huwelijk!

Leuk hoor. En ja alleen maar janken ... is toch erg speciaal!

B12 wat leuk een knulletje (die zijn zooooo leuk )

MadeintheUsa welkom leuk dat je meeschrijft.

Meike en Ringel succes morgen, ben nu al nieuwsgierig voor jullie hihi. (dusse Ringel nog ff je mannetje bewerken he)
Ringel, geweldig wat leuk! Gefeliciteerd! Weten jullie al wanneer de grote dag gaat plaatsvinden?

Hier ook nog één die manlief moet bewerken voor morgen, hij wil het zo graag NIET weten. En ik zo graag WEL. Misschien ook wel ego van mij om te proberen hem perse over te halen. Ach, laten we maar even afwachten hoe het er morgen allemaal voorstaat en of hoe het met de kleine gaat. Kijk er aan de ene kant erg naar uit, maar zie er ergens ook wel tegenop....vind het erg spannend!

MadeintheUsa, wees welkom!

Slaap lekker allemaal!
Meike haal alles uit de kast!!!! Haha! Inclusief de opmerking van Kluun: Het is geen surprise-ei!!

Gefeliciteerd iedereen die het geslacht weet trouwens, ik kan niet wachten!! En het eerste jongetje, wauw! Nouja, er zullen er vast meer zijn

Ringel, gefeliciteerd!!!! Geweldig.

Ik heb te horen gekregen dat mijn vriend morgen ipv morgen uit het buitenland terugkomt en voorlopig NIET meer weggaat, dus ik ben dolblij. We hebben totaal 1,5 zonder elkaar gezeten en dat vind ik wel genoeg nu ik zwanger ben.

Welkom voor MadeInTheUSA, gezellig!

En Ringelding veel plezier morgen met de echo, ben je al zenuwachtig? Ik knijp m wel een beetje voor volgende week. Maar beeb beweegt lekker dus ik maak me niet al teveel zorgen (...wel dus haha, maar dat hoort erbij)
Ringel, Gefeliciteerd met je aanzoek en met je verjaardag! Leuk leuk!

Veel plezier vandaag en Meike ook!

Madeintheusa, welkom!
Madeintheusa welkom hier!!

Ringel gefeliciteerd met je verjaardag en je aanzoek.

Helemaal leuk!

Summer fijn dat je man nu niet meer weg hoeft.

Meike succes met het overhalen. hahaha

Ik vond die van kluun zelf ook erg goed.

Alleen was bij ons geen discussie omdat we het alletwee wouden weten.

Iedereen die een echo heeft vandaag succes!

En allemaal een fijne dag.
Voor degenen die hun man/vriend nog moeten overhalen een hart onder de riem: mijn vriend wilde het niet weten tijdens de 20-weken echo. Daarna wél, dus hier komt nog een pretecho. Ik heb er niet eens meer moeite voor hoeven doen!
Ringel succes vandaag!

B12 alvast gefeliciteerd met een jongen!

MadeintheUSA wees welkom!

Summer, mijn man is ook wel eens langer weg en het weerzien blijft een geweldig moment om naar toe te leven.

Het aftellen is nu echt begonnen, nog 6 nachtjes en dan eindelijk die echo!

Mijn winterjas is de oude wollen, grijze, stoere tot op de knie hangende winterjas van oma. Ik draag hem ieder jaar wel een paar keer, over een jurk met kerst bijvoorbeeld. Dan staat een skiejas nl totaal niet. Maar hij is om mijn middel al jaren te wijd. Ik knoop het koord dan goed aan waardoor je dat niet ziet. Dit jaar hoef ik het koord alleen maar te gebruiken als ik de knopen niet meer dicht krijg maar hopelijk duurt dat nog heel lang. Verder heb ik hem bijna alleen maar nodig in de auto en dan doe ik toch vaak de kachel aan.

Ik vind het anders zo jammer dat ik hem maar zo kort aan kan. En wellicht is een volgende zwangerschap in een ander jaargetijde en moet ik hem verkopen ofzo. En idd het is zo al duur genoeg.
Meike ook succes en plezier bij de echo vandaag!
hmmm Meike succes vandaag bij de cho, echt rete spannend hoor.

@Wen bedankt! hier al en pretecho besteld (29 november) waar gaan jullie heen voor de echo?

en jullie allemaal bedankt voor felicitaties enzo.....(ben er nog wel een beetje hyper van hoor)

Madeinthe USA welkom (maak er wel made van , die nick vind ik veuls te lang)

En zenuwachtig....mwoah, weet het niet eigenlijk. Bij de eerste was ik en stuk zenuwachtiger, maar ben er nu redelij onbevangen onder eigenlijk. Mocht er toch een verkeerde uitslag uitkomen dan zijn we er eigenlijk al over uit datwe het kindje wel laten komen. Tenzij het echt een levensbedreigend iets, of onoverkomelijk lijden wordt, dan gaan we nog maar eens heel erg hard nadenken over hoe en wat. Maar wat dat betreft bedrijf ik struisvogelpolitiek en steek m'n kop in het zand. (ook een heeeeeeel goede tip van KLuun)
Jeetje je ziet wel dat mijn posting van gisteravond erg aan de late kant was...hahaha!

Ik schreef: mijn vriend komt morgen ipv morgen.... hahaha! Het is dus morgen ipv maandag.

En... 1,5 zonder elkaar, 1,5 wat? dag, maand, week... Nou maand dus haha.

Floortje, leuk he om elkaar weer te zien dan na een lange tijd, ga hem over een halfuurtje ophalen!
Ringel, gefeliciteerd!! Kan me voorstellen dat je op zo'n moment helemaal emotioneel wordt. Wordt het een trouwerij voor of na de bevalling??

Summerbreeze, 1,5 maand niet bij elkaar is wel heel erg lang. Gelukkig hoeft hij nou niet meer en kun je lekker van elkaar genieten.

Madeintheusa, welkom hier en zo te lezen ben je lekker aan het genieten van de zwangerschap. Blijft voor mij ook een nieuwe wereld en sta iedere keer weer paf van hetgeen op mijn pad komt.

Over de 20-weken echo... ik merk aan mezelf dat ik dat eigenlijk als een normale echo zie en er niet zo bij stil sta dat er iets fout kan zijn. Kijk er dus erg naar uit en zeker niet met angst. Misschien inderdaad wel struisvogelig maar heb gewoon het gevoel dat het helemaal goed zit.

En natuurlijk gefeliciteerd B12 met een jongetje. Leuk hoor zo'n stoer kereltje
En de eerste jongen meldt zich

Wat grappig dat je gevoel helemaal mis was. Ik heb zelf eigenlijk niet zo een sterk gevoel. Het verschilt echt per dag wat ik denk.. maar goed ik ga het lekker spannend houden en kom er pas in februari achter

Ringel gefeliciteerd! Nu kun je behalve naar kinderkleertjes ook nog naar bruidkleding gaan kijken.
pffft trouwen gebeurt pas in 2010 (we moeten nog even sparen omdat we het wel groots aan willen pakken en ik wil minimaal in maatr 40 qua trouwjurk dusseuh.....straks na alles is er weer werk aan de winkel)

maar de echo was goed, alles zag er volkomen normaal uit en qua groei ligt ukkie iets voor op schema (op 21 weken) ook de genitalien zagen er normaal uit, maar of dat een hamburgertje og een piemeltje was? geen idee. Bij mij mag er dus een groot vraagteken komen want we weten dus niet wat het is. Heb ook al aan lief gevraagd of hij het bij de pretecho niet wil weten? maar nee, meneer is resoluut en wil het niet weten.

Maar alles is dus goed en zelfs fotootjes mee gerkegen. Baby was lekker beweeglijk aan het zijn en alles zit er op en er aan!

dat is toch wel een hele opluchting hoor!

ga met Mayte ff zappen.
Ringel, GEFELICITEERD!!! Oh ik wacht ook al zo lang.... We gaan dit weekend weg dus ik hoop zo dat vriendlief op z'n knieen gaat! ( en nee ik vraag hem niet ;) )

Leuk dat iedereen nu zo de echo's heeft!

Floortje leuk dat je nu die jas weer aan kan! Een vriendin van me had voor een 10tje een winterjas bij de Zeeman gekocht. Die kon bijna op het einde ook niet meer dicht maar toch, voor een 10tje!

Oh poepluier alarm, reageer later weer op de rest!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven