Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2015 @ 21:58:

[...]

Een ban zal ze niet tegenhouden, maar als je allemaal nare berichten privé krijgt, lijkt het me wel erg fijn als 'het forum' achter je staat en dingen direct aanpakt.

Ik ben ook heel benieuwd hoe de mods en de cm hier mee om gaan. Het zou voor mij zomaar een reden kunnen zijn om me te anonimiseren, als mensen als eindeloos gewoon vrolijk verder mogen forummen, terwijl ze anderen echt heel erg lastigvallen.Bij mij was de tietenfapper gebant, maar ik heb al weer een topic gezien die van hem is.
quote:Goede-Fee schreef op 11 september 2015 @ 22:00:

[...]

De tietenfapper? Die had ik op 2 nicks. Of een bozert?Nee ik ben een moslimhoer.
quote:Star schreef op 11 september 2015 @ 22:02:

[...]

Nee ik ben een moslimhoer.Oei dat is helemaal fijn...
quote:Goede-Fee schreef op 11 september 2015 @ 22:01:

[...]

Bij mij was de tietenfapper gebant, maar ik heb al weer een topic gezien die van hem is.Die tietenfapper is vervelend, maar wel even van een andere orde dan als wat gebeurt is bij Leo, brom en LV.
quote:hatsetats schreef op 11 september 2015 @ 21:55:

[...]

Het gaat zo; je hebt een paar leuke forummers op fb. Een van hen is minder leuk dan je dacht. Die deelt info over jiu in een achterkamertje. En zo wordt jouw echte naam bekend en kunnen mensen je vinden via fb. En ook al heb je alles afgeschermd, je bent wel vindbaar en iedreen kan je een ebrichtje sturen. Komt inderddaad in je overige binnen, maar het komt binnen.

En dan zijn er mensen die hier op napraat iets specifieks over jou roepen. Sneu, maar ach, dat waren ze al.

Bizar. Hebben ze dan geen mensen irl om te stalken of lekker een potje mee te schelden?

Ik heb 1 x zo'n mafklapper gehad via MP. Daarom verkoop ik ook nog amper iets (en met een nieuwe account). Gelukkig was mijn mafklapper geen groot licht en was ik na drie googlerondjes wel bij haar gegevens. Dat onooglijke grijze muisje schrok toch wel toen ik bij haar aan de voordeur stond. Bah, wat een misselijk gedoe zeg.

[...]

Nee ik ben een moslimhoer.Wtf? Dat word naar je gemaild?

[...]

Nee ik ben een moslimhoer.Hoe wéét zo iemand dat hè....................
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2015 @ 22:04:

[...]

Die tietenfapper is vervelend, maar wel even van een andere orde dan als wat gebeurt is bij Leo, brom en LV.Daar bedoel ik dus mee dat ik aanneem dat een melding in zulke gevallen altijd/ook/tenminste leiden tot een ban.
quote:Solomio schreef op 11 september 2015 @ 22:04:

[...]

Hoe wéét zo iemand dat hè....................Tja mijn profielfoto geeft het wel weg natuurlijk. Eigen schuld.
quote:Goede-Fee schreef op 11 september 2015 @ 22:05:

[...]

Daar bedoel ik dus mee dat ik aanneem dat een melding in zulke gevallen altijd/ook leiden tot een ban.O zo ik dacht dat je het anders bedoelde.
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2015 @ 22:04:

[...]

Die tietenfapper is vervelend, maar wel even van een andere orde dan als wat gebeurt is bij Leo, brom en LV.Die zijn dus echt bedreigd en/of lastig gevallen irl? Met die forumtrol op de loer?
quote:Star schreef op 11 september 2015 @ 21:58:

O ik ontdek nu ook mijn overige inbox op FB. Ik heb een juweeltje

Die had ik dus laatst ook ontdekt. Een of andere mafklappert was boos op me... Om mijn naam. Ze heet exact hetzelfde en ik gebruikte dus haar identiteit. (Ja, logisch!)

Verder had ik ook een boze webshopeigenaar die zei dat ik zijn inkomsten om zeep hielp.

Lang verhaal kort: leuk postvak hoor!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
quote:Amaqanda schreef op 11 september 2015 @ 22:06:

[...]

O zo ik dacht dat je het anders bedoelde.Verbaast me niks.
Star hoe weet iemand wie jij bent op Facebook dan? Ik geloof dat ik het niet helemaal snap.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 11 september 2015 @ 22:06:

[...]

Die had ik dus laatst ook ontdekt. Een of andere mafklappert was boos op me... Om mijn naam. Ze heet exact hetzelfde en ik gebruikte dus haar identiteit. (Ja, logisch!)

Verder had ik ook een boze webshopeigenaar die zei dat ik zijn inkomsten om zeep hielp.

Lang verhaal kort: leuk postvak hoor! Hahahaha ik moest ook ineens aan mijn bericht aan jou denken net en toen dacht ik laat ik eens kijken

Dat was toen dus.
quote:Enn schreef op 11 september 2015 @ 22:07:

Star hoe weet iemand wie jij bent op Facebook dan? Ik geloof dat ik het niet helemaal snap.Zie het voorbeeld van Hats.
Ik ken zelf veel forummers bij hun echte naam. Forum al zolang. Heb vriendinnen hier gemaakt. Als ik al veel forummers ken, hebben anderen dat vast net zo.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 11 september 2015 @ 22:11:

Ik ken zelf veel forummers bij hun echte naam. Forum al zolang. Heb vriendinnen hier gemaakt. Als ik al veel forummers ken, hebben anderen dat vast net zo.Dit dus.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 11 september 2015 @ 22:11:

Ik ken zelf veel forummers bij hun echte naam. Forum al zolang. Heb vriendinnen hier gemaakt. Als ik al veel forummers ken, hebben anderen dat vast net zo.Precies.
Nou zullen we elkaar dan maar gewoon als onzelf aanspreken?

Hoi Truus de Vries! Hoi Miep Jansen!
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 11 september 2015 @ 22:14:

Nou zullen we elkaar dan maar gewoon als onzelf aanspreken?

Hoi Truus de Vries! Hoi Miep Jansen!Nou, daar gaat m'n praivussie
Bep van Vliet, hoe is 'ie? En met Kees?
ik kreeg een tijdje terug een pb van eindeloos waarbij ze me zelf uitnodigde om op haar fb pagina te kijken

ben niet eens gaan kijken, ik ben niet benieuwd naar forummers die ik eigenlijk niet ken

@star, van wie was dat berichtje op fb dan? ook van een boze forummer nav de recentelijke toestanden op actueel?
Maar dan weet je toch ook wie in staat is om om scheldberichten te sturen gezien de posts hier gekoppeld aan hun nick en de hieraan gekoppelde accounts/'vrienden' op Facebook?

Blokkeren die hap dan toch?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven