Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Oeh, gaat allemaal nog niet zo soepel.
Wauw, hij is echt goed met toetjes...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu zin in toetjes... Wat ziet het er lekker uit!
Wauw, wat een gerechten in week 2. Het zal vast niet helpen dat ik zwanger ben, maar ik had tranen in mijn ogen bij de appel van Reynold!

Zo jammer dat ik nooit echt kan kijken, het tijdstip komt niet uit. En terugkijken komt er niet van. Misschien in mijn verlof (over 20 weken haha) alles maar en keer terug kijken
Ik heb het net even teruggekeken, wauw dat gerecht van Reynold, bizar goed zeg. En zo'n lieve bescheiden jongen ook, gun het hem van harte.
Tjezus, wat vals
En zoals vaker, degene die de keus had van het hoofdbestanddeel eindigde ergens onderaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mooi gerecht.
Het lijkt een eenvoudig gerecht, maar er zitten zoveel elementen in, dat het wordt erg lastig
quote:friezinnetje2014 schreef op 16 september 2015 @ 18:42:

Het lijkt een eenvoudig gerecht, maar er zitten zoveel elementen in, dat het wordt erg lastigBen benieuwd wat ze ervan maken.

Weer te laat Ik hoop dat die James het haalt, leuk mannetje
Tjezus, wat vals
jack, moeten we je een berichtje doen, een kwartier voor tijd???

Ik ben ondertussen ook bezig met wat opruimen ed in de kamer, want ben vanaf vrijdag 3 dagen weg. Even de boel strak trekken, want morgen ook laat thuis
quote:friezinnetje2014 schreef op 16 september 2015 @ 18:57:

jack, moeten we je een berichtje doen, een kwartier voor tijd???

Ik ben ondertussen ook bezig met wat opruimen ed in de kamer, want ben vanaf vrijdag 3 dagen weg. Even de boel strak trekken, want morgen ook laat thuisIk was per ongeluk bij NCIS blijven plakken
Tjezus, wat vals
Jamie maakt er wel een zootje van zeg, die kan zijn eigen spullen niet eens vinden
quote:MevrouwJack schreef op 16 september 2015 @ 18:59:

[...]

Ik was per ongeluk bij NCIS blijven plakken Oh jaa, dat mag ik ook altijd graag zien. Ik ga er dus maar niet naar toe, want dan mis ik het ook
Oh bedankt voor het topic! Door jullie kom ik er net achter dat ik anderhalve week achterlig, dus nu kan ik gaan inhalen!

Ik hoop dat, net als vorig jaar, de masterclasses geskipt worden.
Ja je loopt een beetje achter Gavia Maar welkom om mee te schrijven hoor
Huh, ik heb het begin even gemist. Waar komt die Andrea opeens vandaan? Er stonden er toch maar 3 in de eliminatie...of heb ik gister zitten slapen...
quote:Gavia schreef op 16 september 2015 @ 19:00:

Oh bedankt voor het topic! Door jullie kom ik er net achter dat ik anderhalve week achterliggende, dus nu kan ik gaan inhalen!

Ik hoop dat, net als vorig jaar, de masterclasses geskipt worden. Nu je het zegt, er was afgelopen week in elk geval geen masterclass
Tjezus, wat vals
quote:Leaf schreef op 16 september 2015 @ 19:03:

Huh, ik heb het begin even gemist. Waar komt die Andrea opeens vandaan? Er stonden er toch maar 3 in de eliminatie...of heb ik gister zitten slapen...Die was ziek gisteren dus ze moest automatisch naar de eliminatieronde
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 16 september 2015 @ 19:04:

[...]

Die was ziek gisteren dus ze moest automatisch naar de eliminatierondeBedankt!
Spannend...
quote:friezinnetje2014 schreef op 16 september 2015 @ 19:03:

Ja je loopt een beetje achter Gavia Maar welkom om mee te schrijven hoor

Hahaha, ja, rond deze tijd ben ik meestal druk met kind, dus geen TV aan.

Maar ik ga het invallen hoor. Masterchef marathon, heeeeerlijk!
Leuk voor haar, die Libanese (dacht ik) deelnemer, weet haar naam niet
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven