Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Ik zat in serie 3 aflevering 18 van Lost Tvgids. Heb ook gebeld met netflix. De licentie was verlopen. Dit was ook het geval met Gossip Girl, deze is onlangs weer toegevoegd. Ik hoop dat ze dat ook met Lost gaan doen.
Qua spanning en niet kunnen stoppen met kijken hadden wij dat bij 24,het ene seizoen meer dan het andere en het laatste seizoen was ruk maar toch staat die wat dat betreft op 1.

En verder The walking dead.

Ook goed maar ik weet niet of dat op netflix komt is Humans.
Staat 24 op Netlfix dan?
Over Kiefer Sutherland gesproken: Touch vond ik ook super goed! Eén seizoen helaas met een vette cliffhanger
Geen idee of 24 op netflix staat.

Touch was ook goed.
Volgens mij had Touch trouwens 2 seizoenen.
24 staat niet op Netflix.

Balen zeg dat Lost er niet meer op staat , die stond nog op mijn lijst.
quote:dolfje schreef op 19 september 2015 @ 18:33:

Volgens mij had Touch trouwens 2 seizoenen.Je hebt gelijk. Was dat helemaal vergeten.
Voor degenen die (ook) de Amerikaanse Netflix kijken,seizoen 1 van Gotham staat er vanaf vandaag op.
Is dat wat Tulpje? Ik heb (ook) de Amerikaanse Netflix namelijk.
Ik vind t een goede serie. Ik heb destijds een aantal afleveringen gezien bij veronica maar die waren er opeens mee gestopt omdat er volgens hen te weinig kijkers waren...

Had m kunnen kijken op showbox maar wist dat ie op Netflix zou komen

Trailer:

https://youtu.be/0d1zpt6k5OI
Als laatste gekeken op Netflix: American Horror story.

Dacht dat het heel eng was maar dat valt reuze mee. Seizoen 4 wordt nu op fox uitgezonden maar heb afleveringen 1 en 2 gemist dus wacht wel totdat het op netflix komt. Dat zou najaar moeten zijn.

Je kan trouwens gewoon de aparte seizoen door elkaar heen kijken omdat elk seizoen een op zichzelf staand verhaal is, met soms dezelfde acteurs.
Hoe is seizoen 2 eigenlijk van AHS?

Ik heb 1 gezien en toen scheet ik echt 3 kleuren bagger en toen ben ik overgegaan naar seizoen 3.

Op de een of andere manier trok 2 me niet echt, gekkenhuis enzo... vind ik nog enger dan geesten
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ben bijna klaar met Lilyhammer. Wat zal ik nu eens kijken? Ik denk the Americans.
It's 5 o'clock somewhere
Seizoen twee vond ik wel een leuk thema. Katholieke kerk en de symboliek erom heen. Het kwaad en onschuld. En onverwachte wendingen. Niemand is perse goed of kwaad. Het is niet echt horror met veel bloed ofzo maar gewoon een overall creepy sfeertje in het gesticht. Ik vond het niet eng. Gewoon afleveringen gekeken in bed en daarna slapen. En Evan Peters is hier het knapst vind ik.

Het heeft wel meer een creepy sfeertje dan seizoen 3 ( dat gewoon charmed 2015 is )
Ok, dan ga ik me wagen aan seizoen 2
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Ik zat in seizoen 2 van Lost en ineens is het weg... Echt vreselijk balen...
Wie kijkt er Marco Polo? Ik moet er nog even inkomen merk ik maar dat heb ik met de meeste series op Netflix. Zelfs bij mijn favoriet Breaking Bad.
It's 5 o'clock somewhere
Hierna ga nog een poging wagen met the Americans. Deze serie speelt zich af in de jaren 80. Leuke tijd waarin ik ben opgegroeid.
It's 5 o'clock somewhere
Ik heb sinds van 't weekend Netflix en als eerste Life Unexpected gekeken en dat vind ik 'n heerlijke serie met veel familie/relatieperikelen.
Shoot first, ask questions later!
jaaaa die is leuk he, Life Unexpected!!

ik kijk nu Masters of Sex, vind ik ook erg goed!
Ik heb sleepy hollow seizoen 1 gekeken en wachtte met smart op seizoen 2. Nu zag ik gister dat seizoen drie al bezig is en dat ik seizoen twee dus ook gewoon kan streamen online. Nu ben ik in dubio of ik wacht op netflix of toch stiekem ga streamen
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
En kijkt er iemand Reign? Is het wat?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:annemarije21 schreef op 30 september 2015 @ 13:09:

Ik zat in seizoen 2 van Lost en ineens is het weg... Echt vreselijk balen...

Oh da's wel kut.

Staat het er niet bij als 'n serie binnen 'n x-termijn offline wordt gehaald?

Dacht dat ze op Netflix vooral dingen erbij zetten ipv dingen vervangen, maar da's dus niet zo?
Shoot first, ask questions later!
quote:Roxy21 schreef op 06 oktober 2015 @ 11:09:

En kijkt er iemand Reign? Is het wat?Ik ben twee dagen mee begonnen en ik zit al bij aflevering 7, ik vind het erg leuk, maar ik houd erg veel van historische series. Ik heb begrepen dat het de geschiedenis niet nauwkeurig volgt, maar het kan mij niet schelen, het blijft leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven