December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
He Knorrie Hopelijk voel je je snel wat minder moe weer!

Tinus fijn zo'n verstopte afvoer! Maar ja je moet maat zo denken als je dat later had gehoord van de nieuwe bewoners dat dat bij hun was gebeurt dan had je je er wellicht weer lullig over gevoeld (tenminste dat zou ik wel hebben denk ik). En ik ben ook weleens bang hoor dat ze dan een keertje in enen is verdwenen ........... Maar jaaaaa dat deed ik vroeger ook ging rustig op avontuur uit. Dus dan kon mijn moeder overstuur weer druk naar mij opzoek. Na al die verhalen over hoe ze onder andere een mevrouw op de fiets met taart omver had gereden ging ik er eigenlijk wel vanuit dat de kans groot was dat ik dat ook nog eens zou moeten doen (zelfde geld overigens voor de driftbuien hihi).

A1mee dat zal vast heel grappig klinken als Kaya dat zegt hihihi. Davina die deed een tijdje dat ze ging kreunen als ze ging zitten of opstaan. Ik vond er net een oud wijf als ze dat deed en vervolgens kwam ik tot het inzicht dat ze gewoon mama na deed Gelukkig voel je je alweer wat beter want dat klinkt echt niet leuk zoals jij je hebt gevoeld!

He Nurse veel plezier met je moestuintje

Marloes vandaag was het weer opgehouden met lopen dr oortje dus ben niet meer naar de huisarts geweest. Klinkt als een zeer geslaagd weekend!!

Nou ik was vanmiddag weer naar de fysio geweest en een vriendin kwam oppassen samen met haar man en paar weken oude zoontje. Hebben nog even de tijd gehad om bij te kletsen maar helaas moesten ze vrij snel weer weg nadat ik terug was. Moet zeggen dit voegt weer een hele nieuwe dimensie toe aan het begrip fysiotherapie Heb namelijk eerst een inwendig onderzoek gehad waaruit bleek dat mijn bekkenbodem spieren zwaar onderontwikkeld zijn. En vervolgens kreeg ik een probe in mijn doos geschoven die electrische schokken gaf om de spieren te stimuleren .............. en het leuke is volgende week mag ik weer!!
Mainecoon:

Hopelijk had t ding ook een trilfunctie? Ahum

Oh, mn meiden worden wakker!

Kuss!
Nurse uuuhhhmmm nee die zat er niet op hahaha. Maar kick er ook niet zo op als er iemand (die niet mijn man is) zit toe te kijken hihihi.
Oh jah wat Davina net doet! Papa had z'n hand naar dr uitgestoken om dr een aai over dr bol te geven ofzo. Pakt ze zo zijn hand vast, schud die en zegt "Hallo"! Dus we zaten net allebei beetje verbaasd te kijken van He kan ze dat al?! Hihihihi en nog zoiets leuks ze heeft een kikker knuffel en dan midden in een winkel viel hij en roept Davina heel hard "Pik!!!!!" Ze noemt haar kikker namelijk Pik Ben dus nu druk bezig met haar het woord Kikker te leren hahahaha.
Nou, Aimsie zit inmiddels aan de antibiotica, hopelijk dat die snel aanslaan, denk het wel. De koorts is flink gezakt in ieder geval, een gebarsten trommelvlies klinkt vreselijk, maar geloof wel dat het haar juist verlichting geeft nu. Leah is vandaag weer naar de creche gegaa, dus we hadden een stil huis en ze heeft wel vijf dutjes gedaan van minstens een uur! het zieltje is duidelijk niet haarzelf.

Morgen gaat ze zelf ook weer naar de creche, hoop dat ze zich dan nog beter voelt, want ik moet echt weer gaan werken.

Mainecoon, eeeeeew!!

Marloes, klinkt als een leuk weekend!

Nurse, succes met de moestuin. Wat ben je toch een rasechte boer'ntrien!! ;o)

A1mee, shiiit wat kl*te zo'n buikgriep. Op dat soort momenten is borstvoeding wel even heavy hoor. Hoop maar dat de productie snel weer opkrikt.

Hou het hierbij, ga even facebooken, mijn nieuwste verslaving, haha!
anoniem_40939 wijzigde dit bericht op 22-09-2008 20:40
Reden: Haha, ik schreef oortrommel, kan geen fatsoenlijk NLs meer tegenwoordig!
% gewijzigd
Ainne ja dat was ook zo ongeveer mijn reactie toen ze vertelde wat ze van plan was haha. Blij te horen dat het ietsje beter gaat met Aimee. Ik heb ook van Den gehoord dat de pijn enzo een beetje verdwijnt zodra het trommelvlies is doorgebroken (en hij heeft aardig wat ervaring op dat vlak vrees ik).
HM.

Het einde van mn topic daar is in zicht.....
die davina.. hihi.

sterkte maincoon met je fysio, geen oefeningen gedaan na de bevalling.... En ook weer aan het werk?

a1mee, beterschap hoor, balen buikgriep met borstvoeding..

Hier een zieke casper. Gister nog niets, vanacht/vanmorgen een paar keer dikke paniek en daarna wilde hij alleen nog maar hangen.. Nou ja...later ook koorts. Vanmorgen moest manlief eerst naar het ziekenhuis en daarna zou hij al thuisblijven, dus mocht ik gaan werken...

Ligt hij net lekker te slapen op de bank, belt er zo'n stomme telefoonverkoopster.. Goedemorgen mevrouw, mag ik u wat vragen?? NEE, je belt mijn zieke kind wakker, dat valt nu van de bank, tuut, tuut...

Vanavond wel redelijk gegeten maar na het eten ging hij op de grond liggen.. Dus maar in bed gelegd... Ben benieuwd naar vanacht...

tinus, lekker he, als de kinderen weer thuis zijn.. tja met al dat klussen schiet dat er tussendoor... Straks kunnen jullie lekker genieten in een nieuw huis...
Sannie nou Davina heeft soms van die dingen hihihih. En nee was het maar zo simpel. Heb wel pogingen ondernomen toen maar de fysio zei al dat gewoon oefeningen doen bij mij niet zou hebben geholpen. Die spieren waren erg dun en dus al heeeeel lang niet goed en bovendien heb ik er ook geen goed gevoel in helaas dus kan die spieren ook niet goed zelf aansturen. Vandaar dus deze trainingsmethode anders waren gewoon oefeningetjes doen wel afdoende geweest. Ik ga morgen wel weer werken, mijn heupen zijn wel opnieuw ingetaped vandaag maar de pijn is al stukken minder. Wat naar dat Casper ziek is! Hopelijk voelt ie zich snel weer beter. En lekker zo'n telefoonmuts weet ook altijd wel op het juiste moment te bellen zeg tsjonge jonge.
indianRose, Floddertje, Loewyz en Knorretje: dankjulliewel voor je lieve kaartjes. Kaya vindt ze vooral heeeel interessant (en wil dus elke dag naar de brievenbus, zelluf de sleutels dragen en zelluf de post pakken en zelluf openmaken en zelluf ook stukmaken als mama niet ingrijpt )

Nou, ik heb weer een foto kunnen uploaden op dit ouwe knarrebeestje wat doorgaat voor een computer. Wil hem jullie niet onthouden:

Lief heeft eindelijk een nieuwe computer besteld dus met een beetje geluk staat die komend wiekent in de kamer te blinken. Nu knalt hij er geregeld uit als ik een foto probeer te downloaden van de fotocamera, heeeeel onhandig dus.

Knorretje: voel je je alweer wat beter? Ziek met een hummel in je buik en buiten je buik is gewoon niet zo leuk

Mainecoon: ik had ook echt een -momentje bij je verhaal... ik moet zelf binnenkort ook weer naar de fysio waar ik óók word behandeld met zo'n stroomgeval... alleen zetten ze m bij mij gewoon op mn onderrug... Nu vrees ik dat ik steeds aan jou moet denken als ik daar lig en bedankt!

Ainne: Voelt Leah zich al wel weer beter nu? Die kleintjes kunnen zo ontzettend ziek zijn, maar gelukkig kunnen ze ook heel snel weer beter zijn.

Mette: ik moet vaak denken aan die foto die je een hele tijd geleden hebt geplaatst van Nova die met jou aan het koekjesbakken was. Lief heeft dat zondag ook met Kaya gedaan. Alleen vond ze het niet nodig de koekjes eerst te bakken voor het opeten Ik vond ze gebakken tóch lekkerder

Sannie Is Casper nou weer ziek? Sneu hoor... Merk je trouwens nou echt dat ze elkaar sneller aansteken nou je er 2 hebt? Kaya is nl pas 1 keer ziek geweest en 3 weken terug was ze neusverkouden, maar verder nog niet. Ben daar heel erg blij mee (al zal ze, zodra ze naar school gaat, het wel gaan inhalen vrees ik) maar ik ben bang dat Yahnoa dat niet gegeven is.

Nou, omdat het toch nog gelukt is, nóg een foto van grote-zus-Kaya:
@Aimee... wat een mooi mannetje heb je toch.

En Kaya is een echte grote zus!!

Even kort... zo aan het eten beginnen. Morgen 20w echo....... spannend!!! R. heeft nog steeds alleen maar een meisjes naam bedacht... eens kijken of hij zijn hersens daarna nog maar eens moet laten kraken of dat hij weer eens geluk heeft ;)

Gelijk ook maar weer naar de gemeente voor erkennen en we gaan op zoek naar een juniorbedje voor Merijn. Die kleine boef begint uit bed te klimmen (= niet handig) Dus lekker dagje morgen...

De uitkomst zal ik jullie trouwens wel laten weten hoor!

BYE!!!!!!!!!
Graag gedaan hoor A1mee Veel succes met de behandeling En wat een leuke foto's!! Is maar goed dat jullie een nieuwe pc krijgen, wil wel meer van die foto's zien hihihi.

Loewyz ben erg benieuwd naar het geslacht!!! Spannend hoor! Heel veel plezier morgen met de echo en bedje shoppen.

Nou ik kan morgen de huisarts bellen ........... Heb auwie en opgezette speekselklier en verhoging Het is toch niet te geloven En dan zo nog even rijles.
Hoii meiden,

A1mee; wauw wat een plaatjes van kinderen heb je toch! Noof vond het koekjesdeeg ook om te smullen hahaha!

Sannie: beterschap met Casper! Die telefoonverkopers zijn idd heul irritant.

Ainne; ik hoop dat de ab kuur snel aanslaat, arm meiske! Wat is facebook?

Mainecoon; ooo het zit je weer niet mee hé?

Loewyz; spannend!! Ben benieuwd wat er in je buik zit! Ik gok op een meisje.

Tinus; succes met klussen!!

Nursie; ik zal zo eens op HM bijlezen. Voel je je qua zwangerschap al weer helemaal lekker?

Knor; dikke knuf meis! Ik hoop dat je snel weer een beetje als Knor voelt!

Oef; jij ook succes met klussen/verhuizen!

Hier alles goed, 2 leuke voorstellen gekregen van het werk. Nu ontzettend in dubio wat ik nou wil... Pfff zooo lastig!

2 kindjes in onze vriendengroep geboren dus deze week 2x op kraamvisite, leukleukleuk!

Dikke kus voor allemaal!
Kom ook even hoi zeggen !!

HOI
Zo Mette dat klinkt leuk allemaal! Tsja het is toch bijna niet te geloven?! Nou ja gelukkig kan ik relativeren hihi.

Flodder HOI! Dat klinkt als een beetje gebrek aan energie?

Nou rijles ging goed. Enige opmerking aan het eind was "Jij bent een kleine snelheidsduivelin! Daar moet je wel een beetje op letten" Maar verder ging het best goed. Was wel controle met een lasergun en ik reed geloof ik zo'n 5 km/u te hard ........ uhm dus ik hoop dat ze geen bekeuring krijgt
Good moooorning!

Aimee gaat gelukkig alweer tien keer beter, komt al geen troep meer uit haar oortje, dus de AB slaan goed aan. Alleen drama om het naar binnen te krijgen zeg, jemig! We doen het nu met een spuitje, maar het is echt zielig hoor, de tranen rollen over haar wangen.

Haar eetlust is alleen wel nog slecht, het enige wat er met smaak ingaat momenteel is yoghurt (wat gelukkig heel goed is in combinatie met de AB). Helaas betekent het mindere eten ook dat ze 's nachts nu calorietjes aan het inhalen is, kon er twee keer uit vannacht voor een fles.

Groep - eenkennigheid

Hebben jullie kinderen daar ook (wel eens) last van? We worden echt niet goed van Leah momenteel. Mammy-mammy-mammy, con-stant, de he-le dag door. Ik moet haar dragen, ze moet bij mij op schoot, ik moet haar uit bad halen en afdrogen, ik moet haar naar bed brengen/uit bed halen, ik moet haar voeren (!), creche is weer drama 's morgens als ik weg ga.... zucht.

Uiteraard geven we er niet aan toe en we doen de taken stug om-en-om, maar vermoeiend is het wel, die drama queen.

Tips?

Loewyz, wauw, 20 weken-echo al! Wat gaat het hard! Veel succes en ben zoooo benieuwd! Hopelijk heb je ook een mooie foto voor ons.

Mette, leeeeuk, twee verse babietjes om te kroelen! En wat goed joh, die baanvoorstellen, wat te doen, wat te doen! Luxepositie hoor!

Mainecoon, dat meen je niet, wat ben je toch aan het kwakkelen momenteel joh!

A1mee, aaaaw wat een poepie toch! Moet zeggen, die septemberbabies vallen best leuk uit hoor, ik ben dan ook práchtig, hahaha!

Wat leuk, koekjes bakken, moet ik ook eens doen. Op de creche bakken ze af en toe cakejes, vindt Leah ook errug leuk lekker.

Sannie, beterschap met Casper, hoop dat ie gauw opknapt. Niks zo erg als een ziek kind
Nou meiden daar ben ik weer.

helaas geen mooie foto... de kleine uk wilde er niet echt voor gaan liggen. Alles zag er verder wel goed uit. Placenta aan de voorzijde (voel dus ook bijna niks!) maar.... wat wel wel hebben ontdekt... is dat we er een klein meisje bij krijgen.

Ga gauw aan het werk, want ik zou dat vandaag thuis gaan doen

bye
Loewyz!!! Leuk hoor een meisje!!

Ainne: Leah is toch pas ziek geweest? Of is nog steeds een beetje ziek? Dan vind ik het niet zo gek hoor dat ze graag aan mama wil hangen. Gaat het niet weer over zodra ze zich beter voelt?

Mainecoon: *ik ga snel mijn fysio oefeningen doen* klinkt nieeeeeeet fijn jouw verhaal! Moet zo'n instructeur niet altijd wat te miepen hebben? 5 km te hard daar krijg je toch niet eens een bon voor? Iets met correctie ofzo?

Mette: Wat ben je er weinig de laatste tijd? Klinkt leuk 2 leuke voorstellen. Niks om in de groep te gooien?

A1mee: Wat een lieve foto's! Ook Kaya heeft zo'n lekker koppie!!!

Hier gaat alles goed! Yora doet het goed! Gaat heel erg goed bij de gastouders en is wat liever geworden. Ze was al lief natuurlijk maar toch. Logeervriendin is weer in New York. Ik twijfel nu nog steeds een beetje over de kamerindeling. Yora naar haar eigen kamer of ik naar Yora dr kamer.

Wat eten wij vandaag? NURSE!

hamburgers met salade. Wij zijn 'echt' vegetarieeesch!
Hoi meiden,

Loewyz; wauw, bijzonder zo van elk 1! Leuk hoor, helemaal los gaan op het roze, of hou je nog even een slag om de arm?

Yora; Ik ben er hoor Ben gewoon de afgelopen week zoo moe, Noof slaapt zo slecht, ze droomt erg en wordt dan in paniek wakker. Begint zo vanaf 5.00 dus vanaf dan zijn we wakker. Sommige nachten begint ze al om 1.00..

Vorige week een condoleance gehad van de moeder van een kennis van ons. Raar hoor, een maand terug belde ze me op, om te zeggen dat ze het van m'n moeder had gehoord en dat het zo erg voor ons vond. Ze is ook heel dik met haar moeder, en ze zei nog, nou ze zou helemaal gek worden als er wat met haar moeder zou zijn. 3 dagen na dit telefoongesprek hebben ze bij toeval kanker bij haar moeder ontdekt en heeft ze nog maar een kleine 4 weken geleefd.

Het was ook heel gek, bij de avondwake. Haar moeder was net zo'n type als die van mij. Deed veel voor het dorp en voor de mensen. En bij sommige stukjes was het net alsof ze in plaats van Ria zo mijn moeders naam in konden vullen. Heel bizar, ook om te weten dat zo'n avondwake ons ook te wachten staat. Het staat natuurlijk iedereen te wachten, het overlijden van een ouder, maar het zo raar als je weet dat je binnen een aantal jaar hetzelfde verdriet hebt als dat kennisje. Ook die muziek die gedraaid werd, pfff heftig hoor.

Maar goed, ben dus ook weer even lekker veel bij m'n moeder geweest de afgelopen dagen. Dus daarom ook niet zoveel hier te vinden.

Flodder, hoi

Mainecoon; o 5 km maar, dat valt mee Ben je vandaag weer aan het werk?

Hoe ziet de fysio eigenlijk een tweede zwangerschap bij je, als je bijna geen bekkenbodemspieren hebt?

Ainne; gelukkig knapt ze al wat op, oo wat sneu van die dikke tranen bij het toedienen..

Nova is een aantal weken terug heul eenkennig geweest, tijdens de vakantie was dat weer minder, dat sloeg helemaal door, zelfs m'n zus werd mama genoemd. Pfff Judas

Maar nu sluipt het er weer in, wel minder als dat het was. Ze beginnen nu steeds meer van hun omgeving te begrijpen en soms vinden ze hele gewone dingen opeens eng, en zoeken ze toch hun meest veilige optie op.. Wij dus..

Ik ga even een programma kijken wat ik had opgenomen, heb lekker een pot thee en van zo'n rol van die goedkope koekjes met van dat creme ertussen. Mmmmm

xx
quote:Yora schreef op 24 september 2008 @ 12:22:

Ainne: Leah is toch pas ziek geweest? Of is nog steeds een beetje ziek? Dan vind ik het niet zo gek hoor dat ze graag aan mama wil hangen. Gaat het niet weer over zodra ze zich beter voelt?

Nee dat was Aimee, Leah is gelukkig oke!

Loewyz, een meisje, jippieeee! Girls rule!

Mette, jeetje wat een verhaal zeg, van die condoleance, eng is dat.

Ik heb een vriendinnetje in NL die ik eigenlijk maar sporadisch spreek. Nu hoorde ik, van mijn moeder, dat haar moeder vorige week overleden is, gisteren begraven. Ik wist niet eens dat ze er zo slecht voor stond.

Op dat soort momenten voel ik me een slechte vriendin, dat ik niet wat vaker gebeld had om te vragen hoe het is.

Hopelijk is die eenkennigheid inderdaad gewoon een fase, het is echt enorm vervelend momenteel, ook voor Vent, die wordt constant afgewezen.
Mette: Ah meis, wat vreselijk dat je zo'n condoleance dan meteen op je eigen situatie betrekt. Want hoe gaat het nu met jouw moeder?

Ik kreeg net van JP's zusje een linkje van Youtube door waar een filmpje op staat met hun vader er nog op. Zo ontroerend om hem opeens te zien op een filmpje! Ik kreeg er meteen een brok van in mijn keel.

Loewyz: En van jou dan weer nieuws waar ik blij van wordt! Wat ontzettend leuk, een meissie!! Gefeliciteerd joh!

Hoe gaat het met de plannen rond een eventuele verhuizing?

Ainne: Manuel heeft dat soms ook, maar dan bijna altijd naar JP toe. Hij mocht vanmorgen niet eens rustig naar de wc want Manu moest en zou op schoot, haha!

Balen van Leah's eetlust maar het is een goed teken dat ze je 's nachts wel wakker maakt voor een fles. Misschien moet je haar maar een extra dagje verwennen met dingen die ze normaal graag eet.

Yora: Alleen maar goeie berichten dus!

Ik eet vanavond ook wat lekker (maar niet vegetarisch!): andijvie in bladerdeeg met een slavink. Lekker hoor!

Mainecoon: Dikke kus voor ons kneusje! (bedoel ik lief hoor!)

En voor ik het nog vergeet: Meiden die kaartjes hebben gestuurd, onwijs bedankt!! Hartstikke leuk en lief van jullie. Ik ben niet iedere dag in het nieuwe huis dus soms zie ik ze pas later.
Hoiiiiiiiiiiiiiii!!!

Heb het druk druk druk en vraag me niet waarmee haha!

Was vanmorgen naar het dorp geweest, Roxanne moet weer nieuwe schoenen, zit nu tussen maat 25-26 in maar alle leuke die ik vind zijn 80-100 euro

Maar goed,

Even uit mun bol:

Mette:

Kan me voorstellen dat zo'n wake heel confronterend is... vond al dat je zo weinig hier was (ahum, moet ik zeggen) maar je zat dus bij jullie mam... groot gelijk!!!

Heb je wel wat overgelaten van de rol koekkies?

A1mee:

Wat een mooi manneke hebben jullie! *love*

En dan die foto van Kaya... sweet hoor!

Ainne:

Eehh, nee Roxanne is (nog?) niet eenkennig, daarom ook geen tips van mijn kant.. succes dr mee; t lijkt me heel lastig!

Loewyz:

GEFELICITEERD! wat leuk, een meissie!

Meiden zijn zooo leuk!

(3 meiden lijkt me dan ook eigenlijk wel tof!)

Mainecoon:

Hihi, 'Pik' Kun je dr geen Rick van maken? Rick de kikker?

WAUWIE! 5 km te hard!

Volgens mij hoef je niet bang te zijn voor een bon, dr gaat dan nog, hoe heet dat, correctie van af, 3 km, en dan blijft dr nog 2 over..

Jaaaaaaaaaah, dat gaat een bon worden van 5 euro! Wahaha!

Tinus:

Hoe gaat t met klussen!?!?!?!

Flodder:

HOI!

Eeehh, toen was mun hoofd leeg

Hier: alles okay, gisteren combitest gedaan, (syndroom van Down) over 2 wkn uitslag.

Dr was echt een mensje te zien dit keer.... placenta wrs aan de achterkant en hij/zij was me toch een partij druk!

Ben nu 12wkn en 5 dgn.

Voel me eigen goed!

Mn baarmoeder is ook goed te voelen al... zeker 's ochtends plat op mn rug in bed met een volle blaas

Verder gaan de nachten hier tegenwoordig geweldig!

De meiden slapen van 20:00/20:30 tot 6:30-7:30 en nadat ze een papfles hebben gehad slapen ze allebei vaak nog tot 9:00 oid.

Nou, ga ff op MP kijken voor kinderkamers en dan verder met mn was en alvast bamischotel maken.

Kusssss!
quote:Tinus1977 schreef op 24 september 2008 @ 13:42:

Balen van Leah's eetlust maar het is een goed teken dat ze je 's nachts wel wakker maakt voor een fles. Misschien moet je haar maar een extra dagje verwennen met dingen die ze normaal graag eet.

Aimee dus!!

Oke, voor de duidelijkheid, ik zal ze ws zelf door elkaar gehaald hebben:

Aimee is/was ziek (en heeft nog steeds geen eetlust)

Leah is eenkennig
Tinus, ooooe slavink! Yum, die bestaan hier niet en nu heb ik er heul erge zin in!

Ik ga maar eens even naar Tesco, lunch halen en eten verzinnen voor vanavond, gisteren vergeten iets uit de vriezer te halen voor vandaag.

Nurse, fijn dat alles goed gaat en zelfs de nachten gaan goed, yihaaa!
quote:Ainne schreef op 24 september 2008 @ 13:57:

[...]

Aimee dus!!

Oke, voor de duidelijkheid, ik zal ze ws zelf door elkaar gehaald hebben:

Aimee is/was ziek (en heeft nog steeds geen eetlust)

Leah is eenkennig

OW... sorrie! Hihi, al die kinderen hier ook! Vind het nog heel knap van mezelf dat ik al die kids bij de juiste moeder weet te plaatsen.

En ik heb zelf ook in geen jaren een slavink op hoor! Heb er ooit eentje laten aanbranden en sindsdien lustte ik ze niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven