Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 22 september 2008 om 23:49
quote:Blue_Eyes schreef op 22 september 2008 @ 23:47:
[...]
Meer dan als BE naar jou zou rijden....
Truste EK!
Oei.... Vleer dat is vloeken voor de werkgevers.... Salaris dat is een eng woord voor ze!
PS. Ben lekker oude liedjes aan het luisteren op YouTube, effe terugdenken aan vroeger toen ik jong was. Waar woont WM dan?
[...]
Meer dan als BE naar jou zou rijden....
Truste EK!
Oei.... Vleer dat is vloeken voor de werkgevers.... Salaris dat is een eng woord voor ze!
PS. Ben lekker oude liedjes aan het luisteren op YouTube, effe terugdenken aan vroeger toen ik jong was. Waar woont WM dan?
maandag 22 september 2008 om 23:51
Hoihoi, ik meld me ook weer even... zit inmiddels met BD op de msn... eerst ging het echt over niks... pfff... maar wordt eigenlijk nu wel een interessant gesprek... EN mailtje van NJO gehad alweer
Ik geniet juist van deze fase, niks daten nog... en JUIST na die eerste date vind ik het altijd zenuwslopend worden... zo erg!
Ik geniet juist van deze fase, niks daten nog... en JUIST na die eerste date vind ik het altijd zenuwslopend worden... zo erg!
maandag 22 september 2008 om 23:54
quote:Blue_Eyes schreef op 22 september 2008 @ 23:51:
Noord-holland als het goed is. Het staat ergens in dit 700 pagina's tellend topic.
Moet het niet de kop van Noord Holland zijn
Moz...alles goed?
Ben het helemaal met je eens...na de eerste date kan je mee opvegen.....idd zenuwslopend...om gek van te worden....
Noord-holland als het goed is. Het staat ergens in dit 700 pagina's tellend topic.
Moet het niet de kop van Noord Holland zijn
Moz...alles goed?
Ben het helemaal met je eens...na de eerste date kan je mee opvegen.....idd zenuwslopend...om gek van te worden....
maandag 22 september 2008 om 23:58
dinsdag 23 september 2008 om 00:00
Ja, ok je hebt misschien wel een beetje gelijk BE, op zich is dat meestal wel de positieve fase... zovan: ja, we gaan nog een keer afspreken want we vinden elkaar eigenlijk best leuk!
Met mijn geringe ervaring moet ik zeggen dat bij mij de onzekerheid eigenlijk ook pas na de 3e of 4e date ineens ging toeslaan. Maar dat was ZIJN schuld. Hmpf!
*denkt met weemoed terug aan het gevoel na de eerste date met MRPD...*
Met mijn geringe ervaring moet ik zeggen dat bij mij de onzekerheid eigenlijk ook pas na de 3e of 4e date ineens ging toeslaan. Maar dat was ZIJN schuld. Hmpf!
*denkt met weemoed terug aan het gevoel na de eerste date met MRPD...*
dinsdag 23 september 2008 om 00:01
quote:Blue_Eyes schreef op 22 september 2008 @ 23:59:
Ja maar dan maak je het jezelf denk wel heel lastig, moeilijk om te peilen wat voor intenties iemand heeft. Als we dat nou eens van te voren zouden weten.Tsja dat krijg je na 2 jaar vrijgezel, verschillende dates verder....en er altijd achter komen dat ze er nog niet klaar voor zijn, alleen sex willen, ex nog teveel in beeld etc. etc. etc. etc.
Ja maar dan maak je het jezelf denk wel heel lastig, moeilijk om te peilen wat voor intenties iemand heeft. Als we dat nou eens van te voren zouden weten.Tsja dat krijg je na 2 jaar vrijgezel, verschillende dates verder....en er altijd achter komen dat ze er nog niet klaar voor zijn, alleen sex willen, ex nog teveel in beeld etc. etc. etc. etc.
dinsdag 23 september 2008 om 00:09
Ja dat is wel klote dat je dan die ervaring hebt, als man en nog niet zolang vrijgezel heb ik die evaring niet. Nu ben ik eerlijk gezegd ook wel van mening dat vrouwen dit soort dingen minder snel zullen doen dan mannen.
Of niet?
BE is een mooi cdtje aan het samenstellen voor in de auto allemaal muziek uit de begin jaren 90. Doet BE weer vrolijk maken na een dag hard werken op de weg naar huis.
Of niet?
BE is een mooi cdtje aan het samenstellen voor in de auto allemaal muziek uit de begin jaren 90. Doet BE weer vrolijk maken na een dag hard werken op de weg naar huis.
dinsdag 23 september 2008 om 00:13
dinsdag 23 september 2008 om 00:15
quote:Blue_Eyes schreef op 23 september 2008 @ 00:09:
Ja dat is wel klote dat je dan die ervaring hebt, als man en nog niet zolang vrijgezel heb ik die evaring niet. Nu ben ik eerlijk gezegd ook wel van mening dat vrouwen dit soort dingen minder snel zullen doen dan mannen.
Of niet?
Ja dat ben ik ook wel van mening BE....vrouwen zijn er vaker eerder klaar voor. Mannen hebben het gewoon stukken makkelijker!
Ow zo'n cd'tje heb ik nog nodig....voor me nieuwe waggie die ik morgen ga ophalen....
Of niet?
Ja dat ben ik ook wel van mening BE....vrouwen zijn er vaker eerder klaar voor. Mannen hebben het gewoon stukken makkelijker!
Ow zo'n cd'tje heb ik nog nodig....voor me nieuwe waggie die ik morgen ga ophalen....
dinsdag 23 september 2008 om 00:20
quote:winkelmandje schreef op 23 september 2008 @ 00:15:
[...]
Ow zo'n cd'tje heb ik nog nodig....voor me nieuwe waggie die ik morgen ga ophalen.... Allemaal muziek van voor jouw tijd hoor. KLF, Snow, Candyman, Naughty by Nature en nog veel meer van die one day wonders.......
[...]
Ow zo'n cd'tje heb ik nog nodig....voor me nieuwe waggie die ik morgen ga ophalen.... Allemaal muziek van voor jouw tijd hoor. KLF, Snow, Candyman, Naughty by Nature en nog veel meer van die one day wonders.......
dinsdag 23 september 2008 om 00:22
dinsdag 23 september 2008 om 00:22
dinsdag 23 september 2008 om 00:28
quote:Blue_Eyes schreef op 23 september 2008 @ 00:20:
[...]
Allemaal muziek van voor jouw tijd hoor. KLF, Snow, Candyman, Naughty by Nature en nog veel meer van die one day wonders.......haha ik heb zaterdag een week geleden nog op een verjaardag muziek quizjes gedaan....was wel lachen....Met Toto, Mr. Mister, Sinead O'Conner etc......
[...]
Allemaal muziek van voor jouw tijd hoor. KLF, Snow, Candyman, Naughty by Nature en nog veel meer van die one day wonders.......haha ik heb zaterdag een week geleden nog op een verjaardag muziek quizjes gedaan....was wel lachen....Met Toto, Mr. Mister, Sinead O'Conner etc......