Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 24 september 2008 om 22:27
Mijn favo zit er niet bij hoor, vind geloof ik alleen die Ronald (geloof ik) van Jantina het aantrekkelijkst, maar die is weinig in beeld. Jantina is een leuke meid, maar wel een typische Friezin (ben er zelf ook 1 hoor, maar wel veramsterdamst),moeilijk benaderbaar dus.
Qua karakter vind ik die Silvio het leukst (met dat rode haar)
Jij dan? Leuk, zon mannenkeuring! Welke vrouw vind jij het leukst dan? Ik toch wel Karin, in dat filmpje vind ik haar wat arrogant, maar zo in het programma is ze wel heel leuk, doet ook met de mannen mee en is ook open en direct.
Qua karakter vind ik die Silvio het leukst (met dat rode haar)
Jij dan? Leuk, zon mannenkeuring! Welke vrouw vind jij het leukst dan? Ik toch wel Karin, in dat filmpje vind ik haar wat arrogant, maar zo in het programma is ze wel heel leuk, doet ook met de mannen mee en is ook open en direct.
woensdag 24 september 2008 om 22:30
Ja Karin vind ik ook de leukste vrouw. Doet idd leuk mee.
Ik vind op een of andere manier Olaf van Bernadette leuk. Superknap is hij niet, maar ik vind m een hoog knuffelgehalte hebben, hij durft z'n fouten toe te geven en hij kan zijn eigen boontjes doppen.
Oww straks ook nog Grenzeloos Verliefd... haha
Ik vind op een of andere manier Olaf van Bernadette leuk. Superknap is hij niet, maar ik vind m een hoog knuffelgehalte hebben, hij durft z'n fouten toe te geven en hij kan zijn eigen boontjes doppen.
Oww straks ook nog Grenzeloos Verliefd... haha
woensdag 24 september 2008 om 22:35
woensdag 24 september 2008 om 22:39
woensdag 24 september 2008 om 22:42
woensdag 24 september 2008 om 22:43
Oh Appeltje, die Olaf is idd wel leuk, maar vond het echt heel erg overdreven hoe die Bernadette reageerde op feit dat ie beetje dronken was ('griezelig' noemde ze t), vind haar sowieso beetje raar, ook dat gesprek met haar vader.
Mn ex-vriendje smste net dat ie mn warm dekentje wel wil zijn, laat ik het nou net warm genoeg hebben (lees; koortsig). Heel lief, maar niet verstandig hem als evtl. sv'tje in mn leven te laten. Dus eenzaam geitje gaat zonder bok naar bed zometeen.
Mn ex-vriendje smste net dat ie mn warm dekentje wel wil zijn, laat ik het nou net warm genoeg hebben (lees; koortsig). Heel lief, maar niet verstandig hem als evtl. sv'tje in mn leven te laten. Dus eenzaam geitje gaat zonder bok naar bed zometeen.
woensdag 24 september 2008 om 22:47
Ik vind Bernadette ook niet leuk...omdat Olaf haar wel leuk vind
Nee een ex lijkt me ook niet geschikt als SV. Heb daar geen ervaringen mee, want ik zie mijn beide exen haast nooit. Heb nu een leuke die ik af en toe zie en dat is prima zo..no strings attached zeg maar...
Rel? Welke rel Meta? Mis ik iets?
Nee een ex lijkt me ook niet geschikt als SV. Heb daar geen ervaringen mee, want ik zie mijn beide exen haast nooit. Heb nu een leuke die ik af en toe zie en dat is prima zo..no strings attached zeg maar...
Rel? Welke rel Meta? Mis ik iets?
anoniem_70470 wijzigde dit bericht op 24-09-2008 22:47
Reden: tiepvout
Reden: tiepvout
% gewijzigd
woensdag 24 september 2008 om 22:53
Dan ken ik je idd niet goed, badmeester, excuses. Maar dat dame mag je wel achterwege laten hoor
Appeltje: ik heb t 2 weken geleden uitgemaakt met hem, alhoewel kan ook niet zeggen dat t echt aan was na week of 5..hij is gewoon te rustig voor mij, zit het liefst thuis en knuffelt liever dan dat ie 'bezig is' zoals jij het zo charmant zegt (haha, durfje het het n-woord niet te laten staan?), dus valt ook niet in de categorie potentiele svtjes, meer de k-vtjes (knuffelvriendjes), maar die heb ik al genoeg.
Appeltje: ik heb t 2 weken geleden uitgemaakt met hem, alhoewel kan ook niet zeggen dat t echt aan was na week of 5..hij is gewoon te rustig voor mij, zit het liefst thuis en knuffelt liever dan dat ie 'bezig is' zoals jij het zo charmant zegt (haha, durfje het het n-woord niet te laten staan?), dus valt ook niet in de categorie potentiele svtjes, meer de k-vtjes (knuffelvriendjes), maar die heb ik al genoeg.