Entertainment alle pijlers

dance dance dance

03-09-2015 22:04 1725 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic??

dus bij deze

never a failure, always a lesson
quote:Tickel schreef op 03 oktober 2015 @ 21:38:

[...]

Hij komt op mij eerder over als een buttplug.OMG ik stikte echt van het lachen!!!
quote:rosanna08 schreef op 03 oktober 2015 @ 22:08:

iets van Macy Gray Missy Elliot!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Jeetje dit had ik echt niet verwacht. Dat wordt een Pip en Pim show. Btw vind "Achie" zo sloom praten.

Maar goed, als Vincent volgende week maar goed en veel in beeld komt
Gelukkig krijgen we volgende week een nummer (Thriller) van Michael Jackson... Die hadden we nog niet gehoord.

Ik neem aan Beyoncé ook nog voorbij komt dan!
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 03 oktober 2015 @ 22:49:

Gelukkig krijgen we volgende week een nummer (Thriller) van Michael Jackson... Die hadden we nog niet gehoord.

Ik neem aan Beyoncé ook nog voorbij komt dan!Dat zijn nu eenmaal de artiesten met de dansnummers. Wie had je dan gewild?
Je begrijpt me verkeerd!

Ik vind het heerlijk! Maar iemand hier schreef dat Timor wel fan is van die artiesten. Gelukkig verbreekt hij niet de traditie door volgende week gewoon weer MJ te doen. 😄
Frans Bauer
Een liedje van K3 lijkt me wel leuk
Ik vind hier dingen van.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 03 oktober 2015 @ 22:53:

Je begrijpt me verkeerd!

Ik vind het heerlijk! Maar iemand hier schreef dat Timor wel fan is van die artiesten. Gelukkig verbreekt hij niet de traditie door volgende week gewoon weer MJ te doen. 😄Oh, inderdaad verkeerd begrepen. Ik vind die nummers zelf ook super. Gelukkig doen ze niet K3 of zo.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 03 oktober 2015 @ 22:41:

[...]

Missy Elliot! owh

ik had de M goed!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:milna schreef op 03 oktober 2015 @ 22:55:

[...]

Oh, inderdaad verkeerd begrepen. Ik vind die nummers zelf ook super. Gelukkig doen ze niet K3 of zo.Die danspasjes van K3 zijn anders best moeilijk.
Ik vind hier dingen van.
quote:Sabeltandcavia schreef op 03 oktober 2015 @ 22:58:

[...]

Die danspasjes van K3 zijn anders best moeilijk. Ben je ze aan het oefenen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:charlottew88 schreef op 03 oktober 2015 @ 22:16:

Samen met Dan.+6
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 03 oktober 2015 @ 22:49:

Oh, ik dacht Smooth criminal te herkennen. Dat hóóp ik, dat vind ik zo'n onwijs lekker nummer (al weet ik pas sinds kort wat Michael nu eigenlijk allemaal raaskalt over die Annie, verstond er nooit ene donder van).

Maar goed. Ik ben bezeten van Pip en Pim (terwijl ik me aan Wiet ook altijd kapot erger, maar ik erger me al snel kapot, dus dat zegt ook weer niet heel veel), dus het maakte mij verder niet veel uit welk koppel er doorging. Het was leuk geweest voor Humberto en zijn dochter, maar ik vind dat Fockelien het ook wel heel erg verdient. Achmed niet zo, eerlijk gezegd.

Mocht de productie toch besluiten om beide koppels uit het programma te sodemieteren en Dan in de finale alle dansen te laten doen, heb ik daar óók vrede mee

Ik zag het rood-zwarte Thrillerpak in een voorstuk en de Zombiedans. Die dans kan je natuurlijk perfect als koppel doen en vind ik ook wel een knaller.

Misschien heb jij Smooth Criminal ook wel gezien, maar die heb ik dan weer gemist.
Annie is een reanimatiepop, zag ik ooit eens in een documentaire van MJ. Daar komt de naam vandaan.

Doet het altijd leuk op de jaarlijkse herhalingsles, dit weetje.
quote:Sabeltandcavia schreef op 03 oktober 2015 @ 22:58:

[...]

Die danspasjes van K3 zijn anders best moeilijk.

Ehhh die zijn speciaal voor kindertjes zodat ze mee kunnen dansen, een keer zien en je kan dat als ''ouder'' zo mee dansen... niks ingewikkelds aan.

Volgende week komt ook Dirty van Christina A.... en haar moeilijke achternaam zo te zien en Beyonce met Crazy in love...
Ben ik de enige die het einde niet echt spontaan vond overkomen?

Ze moesten precies 24.5 punt hebben om gelijk te staan en die kregen ze ook, tussendoor hoor je Chantal dat nog even specifiek herhalen.

Ook hadden ze echt wel een hoger cijfer moeten krijgen, want het was nu dezelfde score al Achie die gewoon niet zo goed was.

Daarna gaan ze stemmen en stemt Dan op Humberto/Julia en Igone op Fockeline/Achmed waardoor natuurlijk de spanning nog hoger word en het dus allemaal ligt aan Timor.....

Ik vind het allemaal te mooi om spontaan te zijn en ik denk dat het zo gepland was.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 04 oktober 2015 @ 09:37:

Misschien heb jij Smooth Criminal ook wel gezien, maar die heb ik dan weer gemist.

Ik zag 'Michael Jackson' in een wit pak met witte hoed op een biljart staan.

Of heb ik dat nou vannacht gedroomd.....
quote:mwa schreef op 04 oktober 2015 @ 10:08:

Ehhh die zijn speciaal voor kindertjes zodat ze mee kunnen dansen, een keer zien en je kan dat als ''ouder'' zo mee dansen... niks ingewikkelds aan.Klik eventjes
quote:Chloe14 schreef op 04 oktober 2015 @ 10:17:

Ben ik de enige die het einde niet echt spontaan vond overkomen?

Ze moesten precies 24.5 punt hebben om gelijk te staan en die kregen ze ook, tussendoor hoor je Chantal dat nog even specifiek herhalen.

Ook hadden ze echt wel een hoger cijfer moeten krijgen, want het was nu dezelfde score al Achie die gewoon niet zo goed was.

Daarna gaan ze stemmen en stemt Dan op Humberto/Julia en Igone op Fockeline/Achmed waardoor natuurlijk de spanning nog hoger word en het dus allemaal ligt aan Timor.....

Ik vind het allemaal te mooi om spontaan te zijn en ik denk dat het zo gepland was.Jaaaa, dat was me vorige week ook al opgevallen met juf Kenia, die was bij voorbaad al eruit gestemd. Puntentelling is vooraf bepaald, overduidelijk.
Maar dan hadden ze Achie toch ipv een 7,5 een 8,5 kunnen geven? Dan had die hele stemming overgeslagen kunnen worden.

En Humberto lijkt me meer kijkers aantrekken dan Achie of Fockie. Dus wat zou RTL hiermee te winnen hebben? Behalve pissed off kijkers?
Only dead fish go with the flow.
quote:sannennas schreef op 04 oktober 2015 @ 15:42:

Maar dan hadden ze Achie toch ipv een 7,5 een 8,5 kunnen geven? Dan had die hele stemming overgeslagen kunnen worden.

Dat zou veel minder spannend zijn, dat Humberto niet door is zit me niet dwars maar de manier hoe het ging.

Veel te gemaakt en amerikaans.

Als Achie een 8 ipv 7,5 had gekregen dan was het al geloofwaardig want dan waren ze eerlijk door maar dat is natuurlijk veel minder leuke tv.

En Humberto lijkt me meer kijkers aantrekken dan Achie of Fockie. Dus wat zou RTL hiermee te winnen hebben? Behalve pissed off kijkers?

Fockeline was denk ik beter tv materiaal, ze is ook wel erg goed.
Ik vond het enig!

Weet je wat ik zat te denken..

Mag Julia eigenlijk wel zo veel uren op tv?

Als minderjarige is dat toch allemaal heel streng geregeld en zo?

Misschien dat ze er daarom wel uit is

Mij maakte het echt niet uit

Aggie kan niet zo goed dansen, maar dat maakt Fockedingetje weer goed

Pip en Pim gaan natuurlijk winnen, das logisch!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het kan helaas maar zo dat Fockie en Achie winnen volgende week: bij stemmen winnen zij van Humberto en dochter omdat ze veel meer gegroeid zijn. Dat argument kan volgende week nog eens gebruikt worden....! (moet er niet aan denken trouwens... Humberto en Julia dansten veel beter dan Achie!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven