Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
quote:vlinder1987 schreef op 24 september 2008 @ 12:25:

snok, wat vervelend! lijnzaad schijtn inderdaad te helpen.

Arme Lady Bug, wat ontzettend klote!
Hahaha Aruba...

Ka, heb je het verhaal van Snok even gemist? Arme Snok is lichtelijk verminkt van onder zeg maar.. hihi sorry.

En zooo klote dat je ongesteld bent geworden, volgende beter......!!!!!!!!!!

Liubi, wat goed zeg, bekent dat dat je zelf mag bepalen wat er wel/niet mag gebeuren enzo?

EN JA! Ik ben superzenuwachtig voor de echo. Er gaat de hele tijd zo'n golf van zenuwen door me heen. Morgen om 07.45.........lekker vroeg. Geen tijd om me druk te maken.
Lady_Bug voel je je al ietsjepietsje beter ?

Ik hoop dat je snel weer een update komt geven als je je weer wat beter voelt. Ik vind het zo rot voor je, zeker na je zoontje* snap ik dat je je gewoon helemaal verrot voelt. Sterkte!
summer nog 1 nachtje en dan mag je voor de echo, laat je het snel weten hoe het was?

ka wat balen weer niet gelukt

was net in de prenatal wat laatste dingen aan het kopen en had daar ook een ongelofelijke harde buik deed even echt zeer.

Wel grappig je kon daar ook buikfoto's laten maken door een fotograve heb ik dus maar gedaan. Eerste is gratis daarna moet je betalen.

lady hoe is het nu met je?

pebbles hoe gaat die met jou en je 2 meisjes?dametje en hoe gaat die bij jou merk je al verschil/

freddy hopelijk geniet je nu alleen nog maar van je kleine man
Heey wat leuk Pluis die foto's. Krijg je die dan toegestuurd via de mail ofzo?

Had je een hele serie laten maken of alleen de gratis?

Freddy hoe voel je je trouwens? Al een beetje bijgekomen?

En jaaa....nog..... eeuhm........

10 uur en 3 kwartier.
Lieve lady,

Ook 5 pond is al heel wat. En men kan van alles zeggen maar ze weten het ook niet natuurlijk. Ik ken iemand die vanaf 20 weken rustig aan moest doen en het zou ongetwijfeld vroeg komen maar uiteindelijk was ze 42 weken zwanger. Gezien zoontje* is het ontwijfeld extra beangstigend dat het ineens niet meer volgens het boekje gaat maar laat je geen onnodige stress aanpraten. Maar natuurlijk is dit niet leuk!! Heel veel liefs voor jou en je kleintje.
je krijgt een belletje en dan kan je ze in de winkel ophalen. Ze maakte een hele serrie de eerste krijg je gratis en wil je meer kan je ze kopen. Is natuurlijk ook een slimme verkooptruc als je ze ziet en ze zijn leuk wil je meer en voor de prenatal ook slim als je daar bent koop je vast wel weer iets :-)

summer heb je ook al gewinkeld voor de kleine of wacht je tot je het geslacht weet over 9 uur en een kwartier :-)

veel plezier in ieder geval bij je echo
GAAAAP.....echo.....WHAAAAAAAAAAAAAA!

Vriend is autosleutel kwijt, op de fiets dus.. oen
Ben je al terug Summer? Hoe was het?
HELEMAAL GOED! Goed op groei, geen rare afwijkingen. Alleen in een niertje zat een beetje vocht, maar niets ernstigs. Ze heeft later nog een keertje gekeken en ze functioneren prima.

En het is.................................................................

een meisje! Oh ik ben zo gelukkig!

En ze was zo druk!! Dat kleine, lieve, schattige mormeltje.
EEN MEISJE!!!!

Past ook zo bij je!
(f) (f) (f)

(Hoe laat moest Snok ook alweer Summer?)
quote:Aruba schreef op 25 september 2008 @ 08:49:

EEN MEISJE!!!!

Past ook zo bij je! Dankje! Ik ben zo blij. En moe... Want alle zenuwen zijn eindelijk weg, nu stort ik in.
Aaahh... Summer. Ja logisch ook. Ga maar lekker even dromen van je meisje.
Aruba, wanneer kan jij weer testen? Binnenkort toch weer?
Nou duurt nog wel even hoor! Over een dikke week eerst maar eens gebruik maken van dat ei!
Ongeveer 24 oktober heb ik uitgerekend is mijn eerst nod!
Ahhhh sorry, ik dacht dat je binnenkort al kon testen. 24 oktober dus. Is alles wel een beetje regelmatig?
Ka, wat is datw eer balen zeg. Nu vol goede moed naar de volgende ronde. Het gaat echt wel een keertje lukken.

Liubi, Heb ook al vaker gehoord van een draaiboek, maar vind veel dingen best lastig. Kan jij er al een beetje een beeld va vormen?

De lodger bunker komt in de aanbeiding bij de bijenkorf volgende week als ik het goed heb.

Summer, wat geweldig dat alles helemaal goed is. En voortaan mag jij dus in het roze.

Lady, heb nog even over je bercihtje naagedacht en 5 pond is toch niet zo heel erg klein of vergis ik mij daarin? Zijn er nog andere aanwijzingen dat er iets niet goed zou zijn met de groei. Misschien krijgen jullie wel gewoon een kleine baby? Wel enorm k#%$t dat je je aan het einde van je zwangerschap nog zo'n zorgen gaat maken. Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?

Gisteren flink gewinkeld bij de Prenatal en er in 2 uur een kleine 1000 euries doorheen gejaagd. een duur avondje dus, maar we zijn allebei superblij met alle mooie spulletjes die we hebben gekocht. Vanmorgen voordat ik de deur uit ging nog even snel de pulletjes bekeken. Erg he.

En dan nu aan het werk, heb straks FG en hoop goed nieuws te krijgen.
@Ka, in cm ontsluiting inderdaad. De details zal ik vanavond wel horen. (Goh, vanavond is alweer mijn laatste les gym). Maar ze willen hier gewoon wat hebben zodat ze weten hoe je erover denkt etc. Er is natuurlijk altijd een noodplan, zoals een noodkeizersnee.

@Summer, gefeliciteerd met je MEISKE!!!! Super!!! Krijgt ze nu ook een Russische naam??

@Plukkie, zo, helemaal los gegaan bij de Prenatal zo te lezen. Leuk hoor! Ik krijg morgen eindelijk al mijn spullen uit Nederlands. En het mooiste, mijn moeder heeft alle kleertjes al gewassen (jemig, ik heb wel een hoop. 4 tassen vol ofzo. 12 pakjes maat 56 en het dubbele in 62. Wel een hoop gekregen).

Zo, ik ga vandaag de huiskamer op orde brengen. Dan na het weekend alleen nog de keuken en klaar ben ik. Dan lekker NIXEN in oktober. Moet dan alleen nog de vluchttas pakken en de geboortekaartjes en de creche regelen.

Ben morgen trouwens ook alweer 34 weken!
Lady dat zal even schrikken zijn geweest! En totaal onverwacht ook zo op het einde... Ik hoop dat je een beetje van de schrik bekomen bent en op zich is het wel een veilig idee dat ze je nu wat beter in de gaten gaan houden toch? Je bent toch eind volgende week 40 weken?

Summer een meisje WAUW GEFELICITEERD!

Ik ben gister ongesteld geworden
Summer een meisje!!!!!!!!!!!! Super...enne wordt het inderdaad DIE naam die ik ook had verzonnen voor dametje?

Hier ook alles goed...ben 8 weken en 4 dagen en goed gegroeid en hartje klopte er vrolijk op los......

Gelijk bloedgeprikt voor 3 maanden onderzoek en urine afgegeven en erachteraan gelijk geprikt voor internist want daar zit ik volgende week weer voor schildklier....

9 oktober weer voor echo....

21 oktober intake gesprek (moet lijst met allerlei vragen invullen en dan meenemen?)
Ik heb prive gepost, helaas slecht nieuws...
Teruggepost
Ook teruggepost!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven