Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
klinkt lekker mibb! geniet ervan!

aruba, het komt vast goed! al kan ik me voorstellen dat het lastig is om je lichaam weer te vertrouwen. hoop dat ook jij snel zwanger mag zijn.
Ik heb je gemailt he Mibb!
Ow wat lekker. Lekker poedelen in Overijssel dus!

Vlinder, gelukkig neemt de misselijkheid nu af! Ben je veel afgevallen de eerste maanden?
Even iets geheel off topics tussendoor. Ik heb net een naaimachine gekocht. Ben zo blij! Ben benieuwd of ik er wat leuks mee kan maken.
Wat fijn dat het ietsie pietsie beter gaat Vlinder! Je kunt ook zelf een afspraak maken bij de fysio om eens naar je rug te laten kijken en tips te krijgen om ergere klachten te voorkomen.

Hier gaan de kwaaltjes steeds beter, krijg weer wat meer energie en af en toe nog wat misselijk/weeig, maar verder goed dus. Al begin ik ook al regelmatig last van de heupen te krijgen, dus rustig aan daarmee en misschien binnenkort ook eens langs de fysio misschien.
hey aruba, nee gelukkig niet (zou niet echt gezond zijn, heb niet echt veel reserves van mezelf) maar ben in 24 weken maar 4 kilo aangekomen ben benieuwd wat de weegschaal morgen zegt,...
Aruba, ik had je op het priveforum ook een privebericht gestuurd met mijn mailadres.

Leuk he een naaimachine, ik heb er ook 1, heb alleen nu geen plek om even lekker ermee aan de slag te gaan, maar als mijn huis klaar is dan heb ik dat wel! Kijk er nu al naar uit, haha!
heupen goed in de gaten houden hoor, mibb!

ik heb ook een naaimachine, erg makkelijk, hoor!
Maken jullie ook wel eens echt kleren?

Dat is niet veel 4 kilo! Vroeg het omdat je in het begin zó misselijk was. Je kon niets binnenhouden he?
Ja ik hou die heupen goed in de gaten hoor, mijn moeder heeft zwangerschaps-isias gehad en kon dus niks meer, dus oppassen geblazen.

Aruba, ik vermaak vooral veel kleren, broeken zijn altijd te lang voor mij. Maar heb in mijn pubertijd ook wel eens wat zelf gemaakt. Ik zou dat wel weer wat meer willen doen, maar zoals gezegd ik heb er nu geen plek voor om dat te doen. Komt wel weer dus.

Maak jij veel? (Ben trouwens met een mail voor je bezig hoor)
nee nauwelijks, inderdaad,

ik maak ook wel eens kleren ja, sinds ik zwanger ben eigenlijk even niet, maar heb wel in mijn kast, rokjes, shirtjes en bloesjes die ik zelf gemaakt heb. nu beperk ik me even tot het maken van sieraden, kan ik teminste wel gelijk om.
dat maakt je in ieder geval alert, sterkte ermee, mibb!

o dat doe ik ook vooral ja, dingen innemen, broeken die te lang zijn enzo!
Wat leuk! Ik ben echt een beginner. Heb ook een abbonement op Burba (zeg ik dat goed?)

Wat leuk Vlinder. Sieraden maak ik ook graag!

aha, Mibb. Dus jij bent ook een kleintje :-)

Laat je maar lekker vertroetelen door die vriendinnen van je. Lekker in het bubbelbad.
Ik ga nu maar eens iets doen. (stofzuigen ofzo. Eens in de 3 maanden he Summer! )

Ik ga morgenochtend meteen naar je vragen kijken Mibb.

Fijne avond!
Nog een dingetje. Dat mailtje wat jij stuurde he Mibb. Daar stond de naam van Summer boven. (haar echte naam) Vreemd he?
Ik heb mijn mail aan je gestuurd Aruba, het heeft geen haast om te beantwoorden hoor. Het mag ook in de loop van het weekend ofzo, want ik ga morgenmiddag weg en kom pas zondag terug. Geen haast dus.

Ik denk dat Summer de instellingen op het forum misschien niet heeft aangepast en omdat zij het forum heeft aangemaakt op haar naam dat die daar bij komt te staan? Volgens mij kan ze dat instellen, maar gek is het wel.

Wat is Burba? Veel plezier met stofzuigen! ;)
ik ga weer even verder met mijn ketting. doegies, slaaplekker!
burDa is een naaitijdschrift. aruba soms heb je ook een speciale uitvoering (die valt volgens mij buiten je abb) die heet quick en easy dat zijn echt simpele modellen, weinig ritswerk enzo, echt ideaal om mee te beginnen.
Vandaag was mijn laatste les gym met intake in het ziekenhuis. Nu komt het wel heel dicht bij. Mijn huis is ook bijna helemaal schoon. Alleen de keuken nog ff.

Morgen komen mijn ouders met alle spullen (bad, kleertjes, wieg, Zwitsal, alle bijbehorende dingen als kruik, hydrofiel luiers etc). Onze wieg komt trouwens ook in de krant, in de Delftse courant. Ik ben zooooo benieuwd!

Vanaf nu duurt het nog maximaal 8 weken (als ik 2 weken overtijd loop) en dan is de kleine man er al!!
gaat lekker opschieten liubi, jij klinkt in ieder geval alsof je er klaar voor bent! geniet van het weekendje met je ouders!
Mibbe n Aruba, wat hebben jullie lekker zitten kletsen.

Liubi, spannend hoor nu het allemaal zo dicht bij komt. Eerst mag lady nog en dan ben jij toch echt aan de beurt. Maximaal 8 weken das bijna niets.

Hebben jullie zo'n speciale wieg dat ie zelfs in de krant mag?

Vanavond tweed pufles gehad en vind het echt wel leuk. Beetje mutsen met andere vrouwen, helemaal prima. Leuk om alle verhalen van iedereen te horen enzo.

Morgen familieweekend en omdat wij het regelen morgenochtend dus nog wat te doen. Maar eerste....... uitslapen.
ben je een avondje weg en je moet gelijk ruim een pagina bijlezen, wel leuk.

o dames die moeite hebben met de billen is nu een prograamma op tv dat je blij wordt met je billen. Is echt bizar mensen met huidafwijkingen als je dat ziet wordt je echt wel weer blij van hoe je eruit ziet.

Wat leuk jullie allemaal aan het naaien. Heb het als puber ook gedaan. Kon ik meer kleding hebben, vond het wle erg leuk om te doen. Nu gun ik mezelf geen tijd en heb ook geen naaimachine. Kettingkjes maken ook wle een poos gedaan totdat ik er zoveel had dat ik een maand lang toch echt wel elke dag een andere om kon.

plukkie leuk familieweekend wat zijn jullie allemaal van plan?

mibb ook lekker zeg zo met vriendinnen op stap

zo lekker naar bed en morgen vrij dus uitslapen :-)
quote:Aruba schreef op 25 september 2008 @ 21:42:

Nog een dingetje. Dat mailtje wat jij stuurde he Mibb. Daar stond de naam van Summer boven. (haar echte naam) Vreemd he?Dat komt omdat het forum op mijn naam staat. Je krijgt dan een mailtje met mijn naam erboven.
Zo stevig geschreven hier vanavond. .

Wij zijn, met zijn 2en, voor het eerst op pad geweest vanavond. We moesten naar een andere stad voor onze activiteit dus waren bijna zes uur van huis. Vond het de eerste uren erg moeilijk om zonder mijn meisje te zijn. Maar verder een erg leuke avond gehad! Kwam mijn naaste - hele lieve- oud collega tegen. Bijgekletst, deed me erg goed. Had vanmorgen een ff een flinke dip maar ben aardig opgevrolijkt.
Goedemorgen allemaal,

Mag ik misschien wat naaispullen naar jullie toe komen brengen?

Dametje, weer een stoere actie hoor. Na 6 weken al met zij tweetjes op pad zonder de kleine. Wie heeft er opgepast?

Hier een beetje veel last van mijn bekken. Van de week heb ik iets verkeerd gedaan en dan mag ik fijn een flink aantal dagen op de blaren zitten. Wel balen, want we gaan met familieweekend en dan is het toch wel fijn om te kunnen lopen zonder al te veel pijn.

We gaan vanavond trouwens gourmetten, morgen een rondleiding en uit eten en zondag een rondleiding + proeverij in een druiventuin. Maandag ook vrij, dus echt een lang weekend.

Jullie nog plannen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven