Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.

Grappig eigenlijk. De cavia's slaan het 'wij willen eten' alarm aan en Sieb slaat ook aan en hipt naar de keuken toe.

Volgens mij heeft hij echt een identiteitscrisis.
Alle reacties Link kopieren
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 16:33:

[afbeelding]

Grappig eigenlijk. De cavia's slaan het 'wij willen eten' alarm aan en Sieb slaat ook aan en hipt naar de keuken toe.

Volgens mij heeft hij echt een identiteitscrisis. Wat een heerlijke kat! Bij mij lagen ze als kitten ook heel gezellig bij de cavia's te dutten .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 16:39:

[afbeelding]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Het blijft verwonderlijk hoeveel domme mensen bestaan.

Nu ben ik zelf ook niet altijd een helder licht, maar het kan altijd erger.
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 16:39:

[img]http://img2.owned.com/media/images/1/4/ ... ty_540.jpg[/img]Nog maar een paar lesjes extra

O, god, anderen doen dit ook Man en ik maken elkaar soms gek met songteksten en houden pas op met de tekst als de ander óf de tekst afmaakt of de zanger en titel noemt. Bloedirritant als je het niet weet en dus een hele songtekst voor je kiezen krijgt en geen mogelijkheid om te googlen
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 16:52:

[afbeelding]

O, god, anderen doen dit ook Man en ik maken elkaar soms gek met songteksten en houden pas op met de tekst als de ander óf de tekst afmaakt of de zanger en titel noemt. Bloedirritant als je het niet weet en dus een hele songtekst voor je kiezen krijgt en geen mogelijkheid om te googlen

Oh dat doen wij ook wel.

Of verhalen vertellen zonder woorden, alleen met emoji's.

Wij zijn soms net kleine kinderen wat dat betreft.
quote:MadameHooch schreef op 12 oktober 2015 @ 16:52:

[afbeelding]

O, god, anderen doen dit ook Man en ik maken elkaar soms gek met songteksten en houden pas op met de tekst als de ander óf de tekst afmaakt of de zanger en titel noemt. Bloedirritant als je het niet weet en dus een hele songtekst voor je kiezen krijgt en geen mogelijkheid om te googlen Yo! I'll tell you what I want, what I really really want!
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 16:57:

[...]

Oh dat doen wij ook wel.

Of verhalen vertellen zonder woorden, alleen met emoji's.

Wij zijn soms net kleine kinderen wat dat betreft. Smiley feestje . Dat gebeurt hier ook met familie en vrienden .
Of we sturen steeds 'NA' naar elkaar. De eerste die het zat is stuurt 'BATMAN' en heeft dus verloren.

Dat kan uuuuuuuren doorgaan.
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 17:05:

Of we sturen steeds 'NA' naar elkaar. De eerste die het zat is stuurt 'BATMAN' en heeft dus verloren.

Dat kan uuuuuuuren doorgaan.
quote:Kia-Ora schreef op 12 oktober 2015 @ 16:19:

Co'tje er hangt iets aan je hekje .Grrrr. Ik loop naar buiten naar het hek.. Niks hoor...
quote:Corona67 schreef op 12 oktober 2015 @ 17:24:

[...]

Grrrr. Ik loop naar buiten naar het hek.. Niks hoor...Van je achtertuihuin! Daar hangt het altijd . Mannen die moet je ook alles tien keer uitleggen.
Ik mis onze lieve Leo...

quote:Kia-Ora schreef op 12 oktober 2015 @ 17:27:

[...]

Van je achtertuihuin! Daar hangt het altijd . Mannen die moet je ook alles tien keer uitleggen.
quote:Kia-Ora schreef op 12 oktober 2015 @ 17:27:

[...]

Van je achtertuihuin! Daar hangt het altijd . Mannen die moet je ook alles tien keer uitleggen.O ja.. Ik heb voor geeneens een hek.. Vergeet ik steeds.
Ken geen bandleden maar hun roadie heeft verkering met een vriendin van me. Ook nog nooit bij zo'n concert geweest maar mijn man had er wel zin in geloof ik dus wie weet.
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 17:36:

[...]

Tssssss je hoeft het er niet meteen mee eens te zijn he
quote:TardarSauce schreef op 12 oktober 2015 @ 17:47:

Ken geen bandleden maar hun roadie heeft verkering met een vriendin van me. Ook nog nooit bij zo'n concert geweest maar mijn man had er wel zin in geloof ik dus wie weet.

Ik ken de mannen van Strawelte heel goed. En die hebben veel dingen samen met de Hûnekop gedaan. Zo ben ik er tussen gerold. En Emiel is ondertussen een hele goede vriend van mij geworden.

Ik ben nu wel benieuwd naar de roadie. Die moet ik dan ook wel kennen.
quote:Kia-Ora schreef op 12 oktober 2015 @ 17:33:

Ik mis onze lieve Leo...

[afbeelding]

Ja.. Waar is hij?

(en wat heeft dat plaatje een rare naam...)
quote:Corona67 schreef op 12 oktober 2015 @ 17:48:

[...]

Tssssss je hoeft het er niet meteen mee eens te zijn he Omdat het ook totally waar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven