Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
maandag 12 oktober 2015 om 20:13
quote:Miss_Bean schreef op 12 oktober 2015 @ 20:09:
Ik heb het idee dat ze in deze periode, begin van de herfst, veel langskomen idd. Ik geef meestal wel wat.
Mensen van de kerk wimpel ik wel af.
Eerst gaf ik het ook wel hoor. Maar begin het nu bijna zat te worden. Ik heb zonet nee gezegt en vond dat best lullig.
Ik doneer niet graag aan doelen, maar rechtstreeks. De dierenambulance krijgt een donatie van mij, Stichting Cavia ook en de KNRM. Want ik weet dat ze het geld goed gebruiken zonder dat er directeuren bonussen krijgen.
Vroeger was en een buurvrouw die voor elk goede doel collecte liep, maar achteraf bleek dat ze ook geld in eigen zak stak. Ik ben daarvoor nog steeds huiverig.
Ik heb het idee dat ze in deze periode, begin van de herfst, veel langskomen idd. Ik geef meestal wel wat.
Mensen van de kerk wimpel ik wel af.
Eerst gaf ik het ook wel hoor. Maar begin het nu bijna zat te worden. Ik heb zonet nee gezegt en vond dat best lullig.
Ik doneer niet graag aan doelen, maar rechtstreeks. De dierenambulance krijgt een donatie van mij, Stichting Cavia ook en de KNRM. Want ik weet dat ze het geld goed gebruiken zonder dat er directeuren bonussen krijgen.
Vroeger was en een buurvrouw die voor elk goede doel collecte liep, maar achteraf bleek dat ze ook geld in eigen zak stak. Ik ben daarvoor nog steeds huiverig.
maandag 12 oktober 2015 om 20:15
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 20:13:
[...]
Vroeger was en een buurvrouw die voor elk goede doel collecte liep, maar achteraf bleek dat ze ook geld in eigen zak stak. Ik ben daarvoor nog steeds huiverig. Niet ok
[...]
Vroeger was en een buurvrouw die voor elk goede doel collecte liep, maar achteraf bleek dat ze ook geld in eigen zak stak. Ik ben daarvoor nog steeds huiverig. Niet ok
maandag 12 oktober 2015 om 20:20
maandag 12 oktober 2015 om 20:20
Wij hebben een potje bij de deur waar man in ieder geval al zijn kleingeld in gooit als hij zijn sleutels, portefaau... portefaue... zijn knip met papieren, en zijn telefoon op de kast gooit. Ik gooi er ook regelmatig wat in als mijn portemonnee me te zwaar wordt. Als er genoeg in de pot zit hebben collectes mazzel, pot leeg, collectes pech.
maandag 12 oktober 2015 om 20:30
Toppunt was onze eerste week in het nieuwe huis. Serieus 5 mensen aan de deur gehad. Oxfam Novib en die shit. Je weet wel mega clipboard, te groot wit jasje. Dan trek je de deur open en dan willen ze je een hand geven en zich voorstellen. Blegh.
Dat zijn van die goede doel aansmeerders die normaal in de stad staan op een zaterdagmiddag.
Dat zijn van die goede doel aansmeerders die normaal in de stad staan op een zaterdagmiddag.
maandag 12 oktober 2015 om 20:57
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 20:30:
Toppunt was onze eerste week in het nieuwe huis. Serieus 5 mensen aan de deur gehad. Oxfam Novib en die shit. Je weet wel mega clipboard, te groot wit jasje. Dan trek je de deur open en dan willen ze je een hand geven en zich voorstellen. Blegh.
Dat zijn van die goede doel aansmeerders die normaal in de stad staan op een zaterdagmiddag.En? Hand wel of niet gegeven? Ik vind dat ook maar vreemd en ik wil liever geen hand geven, maar is bij mij zo'n automatisme als iemand zijn/haar hand uitsteekt
Dat zijn van die goede doel aansmeerders die normaal in de stad staan op een zaterdagmiddag.En? Hand wel of niet gegeven? Ik vind dat ook maar vreemd en ik wil liever geen hand geven, maar is bij mij zo'n automatisme als iemand zijn/haar hand uitsteekt
maandag 12 oktober 2015 om 21:01
quote:Lovestar schreef op 12 oktober 2015 @ 20:57:
[...]
En? Hand wel of niet gegeven? Ik vind dat ook maar vreemd en ik wil liever geen hand geven, maar is bij mij zo'n automatisme als iemand zijn/haar hand uitsteekt
Nope, ik knal de deur zo snel mogelijk dicht.
Laatst was het wel erg grappig. Toen stond er een tuttenbol van een vrouwenrechten doel voor de deur. Vriend deed open, begon ze over vrouwenrechten enzo. 'Nope, kan me geen zak schelen. Die van mij mag alleen in de keuken staan.' Op dat moment was ik ook bezig in de keuken en zwaaide even naar haar. Die kop, geweldig.
[...]
En? Hand wel of niet gegeven? Ik vind dat ook maar vreemd en ik wil liever geen hand geven, maar is bij mij zo'n automatisme als iemand zijn/haar hand uitsteekt
Laatst was het wel erg grappig. Toen stond er een tuttenbol van een vrouwenrechten doel voor de deur. Vriend deed open, begon ze over vrouwenrechten enzo. 'Nope, kan me geen zak schelen. Die van mij mag alleen in de keuken staan.' Op dat moment was ik ook bezig in de keuken en zwaaide even naar haar. Die kop, geweldig.
maandag 12 oktober 2015 om 21:03
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 19:41:
[...]
Niet tegen mij. Ze heeft mij nooit weer aangekeken. Tegen anderen natuurlijk wel.
Ik bobte altijd, geen probleem. Maar zij heeft ook gewoon een auto en een rijbewijs. Maar mijn auto was zuiniger en bla bla. Terwijl ik ook nooit benzinegeld heb gekregen, ook geen probleem. Als het maar leuk was, daar gaat het om.Klinkt precies als die vriendin van mij. En jij klinkt als ik. Zo gingen we ooit naar een metalfestival en zij had slaap plek geregeld bij een mattie van dr. Bleek een psychotische junk te zijn die ze alleen Online kende. Om 5 uur snachts was ze pleite. Zat ik daar in m'n uppie in een kroeg vol bezopen kerels. Ik was in een klap nuchter en heb toen maar op het station gewacht op de eerste trein naar huis. Was ze met een gozer mee
[...]
Niet tegen mij. Ze heeft mij nooit weer aangekeken. Tegen anderen natuurlijk wel.
Ik bobte altijd, geen probleem. Maar zij heeft ook gewoon een auto en een rijbewijs. Maar mijn auto was zuiniger en bla bla. Terwijl ik ook nooit benzinegeld heb gekregen, ook geen probleem. Als het maar leuk was, daar gaat het om.Klinkt precies als die vriendin van mij. En jij klinkt als ik. Zo gingen we ooit naar een metalfestival en zij had slaap plek geregeld bij een mattie van dr. Bleek een psychotische junk te zijn die ze alleen Online kende. Om 5 uur snachts was ze pleite. Zat ik daar in m'n uppie in een kroeg vol bezopen kerels. Ik was in een klap nuchter en heb toen maar op het station gewacht op de eerste trein naar huis. Was ze met een gozer mee
maandag 12 oktober 2015 om 21:08
Haha hoe meer ik typ hoe meer ik er klaar mee ben. Heb haar nog opgevangen toen de bom daar thuis barstte waar ze het presteerde om mij op een gegeven moment een dramaqueen te noemen terwijl zij en haar kroost al 3 dagen mijn gastvrijheid mochten genieten. Toen is mijn man finaal uit zijn plaat tegen haar gegaan hij kon het niet meer aanzien. Is later wel weer rechtgezet maar alles bij elkaar.....
maandag 12 oktober 2015 om 21:11
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 21:01:
[...]
[...]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 12 oktober 2015 om 21:13
quote:MamaEmeritus schreef op 12 oktober 2015 @ 21:01:
[...]
Laatst was het wel erg grappig. Toen stond er een tuttenbol van een vrouwenrechten doel voor de deur. Vriend deed open, begon ze over vrouwenrechten enzo. 'Nope, kan me geen zak schelen. Die van mij mag alleen in de keuken staan.' Op dat moment was ik ook bezig in de keuken en zwaaide even naar haar. Die kop, geweldig. Hahaha wij hebben echt mannen met dezelfde humor.
[...]
Laatst was het wel erg grappig. Toen stond er een tuttenbol van een vrouwenrechten doel voor de deur. Vriend deed open, begon ze over vrouwenrechten enzo. 'Nope, kan me geen zak schelen. Die van mij mag alleen in de keuken staan.' Op dat moment was ik ook bezig in de keuken en zwaaide even naar haar. Die kop, geweldig. Hahaha wij hebben echt mannen met dezelfde humor.