Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Mozzarella schreef op 27 september 2008 @ 22:11:

Ja, goeie actie he! Vond ik ook!

Ik heet ook geen mozz op rp.............. wil je weten hoe wel?Ja! Is er weer een kwis aan verbonden?
Haha, da's een goeie..... eeeeehm......

(even een mooie verzinnen die niet makkelijk te googelen is hoor )
Goedenavond allemaal....
Schrijf hier niet meer zo vaak, maar kom nu toch ff binnenvallen. Heb vandaag definitief gebroken met ex. We hadden een soort van vriendschappelijk contact, maar dan eigenlijk als het hem uitkwam en als hij toevallig eens tijd had en daar had ik niet meer zoveel zin in. Mijn gevoelens zijn trouwens helemaal weg, maar het voelt toch een beetje raar nu, het idee dat ik hem nu echt niet meer zal zien/spreken...
Hoi Leaf. Kan me voorstellen dat het raar is.

Ik heb ook sinds kort echt geen contact meer met ex. Eerst nog wel, hij wou/wil mij nog steeds terug, maar mijn gevoel was al totaal weg. Maar toch vreemd he...

Hoe lang heb je een relatie met hem gehad, en hoe lang is het al uit?
Raadsels verzinnen is niet zo makkelijk met google om de hoek zeg....
Ga zo ff terug lezen .. Ooh is een bewoonster vanavond opgenomen in t zkh.. (en ze was net vanmorgen thuis gekomen uit t zkh) maar ooh die chauffeur die mee kwam met de dd arts.. Dat was een lekker koekkie zeg.. Zag aan zijn naamplaatje hoe hij heet.. ff opgezocht op hyves.. damn vrouw en kind haha

Maar echt leuke vent zeg.. whoehoe

later kwamen 2 leuke ambulancebroeders ook errug leuk maar zag hun naamplaatje niet jammerrrr
Leaf.. das kut maar misschien wel beter om geen contact meer te hebben met je ex.. Dan kan je hem helemaal uit je systeem/hoofd zetten.

Soms moet je dingen echt goed afsluiten en vooral sluiten voor dat je je weer kan opzetten voor nieuwe andere dingen.
Jammer, zo'n bezet koekkie!
Goedemorgen!

Lekker geslapen?

Ik wens iedereen een fijne zonnige dag
Ja ik heb heerlijk geslapen!

Ik heb vandaag grootste plannen, huis helemaal schoonmaken, wasjes draaien, sporten en mijn administratie uitzoeken.

En............ik heb volgende week zondag een date
heyyy wat leuk !!!

vertel !!!
quote:Miranda01 schreef op 28 september 2008 @ 09:47:

heyyy wat leuk !!!

vertel !!!

Ik was 2 weken geleden op een verjaardag en daar heb ik iemand ontmoet. Niet echt veel mee gepraat, maar wel steeds naar elkaar kijken en gemerkt dat er wederzijdse interesse was

De volgende dag had ik hem opgezocht op hyves, ik als vriendje toegevoegd en hij had mij een berichtje toegestuud. Na wat heen en weer gebericht, toen msn, daarna telefoonnummers....hebben we gister besloten elkaar volgende week zondag te zien......vind het toch wel erg spannend
Goedemorgen allemaal!

Wat leuk WM! Blijkbaar lopen ze toch ook IRL nog rond!

Ik kon mijn bed echt niet uitkomen vandaag zeg... katten waren al vanaf 9 uur bezig me lastig te vallen, maar nu pas mezelf eruit gesleept.

En nu voel ik me natuurlijk onwijs duf. Bleh...

Denk dat ik ook maar eens aan de schoonmaak ga. Heb nog tot half drie, dan ga ik met een vriendin ff de stad in. Hopelijk is het dan nog steeds terrasjesweer.
WM, wat leuk en spannend !!!

Ik heb 3 dagen gratis gekregen bij RP, dus ben ff lekker berichten aan het "afschieten" haha. Eens zien wie er hapt...
Ja leuk he....ik vind het ook wel spannend...maar goed...nu moet ik me nog niet zo druk maken...is pas over een week! Alleen....ik weet nu al dat ik een gigantische knoop in mijn buik heb! Ben zo waardeloos wat dat betreft!

Moz...Schoonmaak,.....wie dat heeft uitgevonden? Kan het niet gewoon de gehele tijd netjes en schoon blijven? Maar gezellig straks terrassen...hier beginnen wel alleen de wolkjes op te zetten dat is wel jammer! Hoop dat het bij jouw mooi blijft!

Miran...3 dagen gratis lidmaatschap? Hoe regel je dat nou weer?! Zit er wat aantrekkelijks tussen?
haha, ja er zit best wat smakelijks tussen...

Als je geen member meer bent, dan krijg je na een tijdje 3 dagen gratis....in de hoop natuurlijk dat je opnieuw gaat betalen...heb het al eens eerder gehad.

Maar..nu ga ik douchen en ff wat eten op dakterras in de sunnn

Schoonmaken?? Kan je beter morgen doen, dan regent het weer
Ja maar morgen moet ik werken en daarna bij een vriendin eten..dus weer laat thuis en geen tijd om schoon te maken!

Woensdag pas weer tijd en dan is het mijn tv-bank-hangavondje op NET5

Heb je BE al gespot? Met z'n mooie blauwe ogen

Maar al berichten gestuurd of doe je dat niet zo snel zelf?

Nou have fun in the Sun !!
Aan de voorkant van mijn huis schijnt nu de zon, aan de achterkant zie ik donkere grijze wolken...

Hmm, dan wordt het warme chocolademelk met slagroom IN een cafeetje...

Ik heb ook 3 dagen gratis RP zag ik! Maar heb eigenlijk niet zo'n zin om te snuffelen... Toch wel vermoeiend, zo'n date merk ik. Juist omdat ik nu niet zo goed weet wat ik ermee moet, en of ik hem nog een kans moet geven, of juist 'next' moet denken...
Goedemorgen!

Veel plezier in de zon Mir!

WM leuk voor je dat je een date hebt! En wat ga je doen op je date of weet je dat nog niet?

Mozz: Hoe staat het met mijn kwis? Leuk he katten, die van mij hebben ook een nieuw trucje. Ze waren aan het klieren toen ik ging slapen dus heb ik ze uit de slaapkamer gezet en de deur dichtgedaan en vanochten toen ik wakker werd lagen ze naast me te slapen!!!! Ze worden echt te slim.... Een beetje leren de deur open te doen gekke beestjes!
Katten zijn zo leuk....mijne heeft een elastiekjes fetisch Hier moet iedereen het huis binnentreden met los haar....heb je een elastiekje in je haar....dan haalt hij hem er zo uit...Hij wordt er helemaal wild van!

Ik ga voor hem koken.....moet alleen nog weten wat ik ga koken...heb wel wat ideeën maar weet niet of ie alles lust! Dus dat moet ik eerst maar even navragen! Wel zo handig.
Nou je zit gebakken WM. De liefde van de man gaat door de maag!
Haha.....we shall see

Ik heb de laatste jaren weinig geluk in de liefde....dus ik ga nergens meer vanuit!
Moet zeggen dat het eigenlijk wel allemaal nieuw is voor me..... Laatste keer dat ik aan het daten was kon je geen date uitnodigen om voor te koken. Simpelweg omdat ik toen nog thuiswoonde en niet kon koken. Het is toch wel anders als je ouder bent dan vroeger...
Voor hem koken WM? Dat je dat durft! Hihi!

Een van mijn katten is ook van de elastiekjes! Vooral als ik er een om mijn arm heb. Die MOET er dan af (vaak inclusief stukjes huid als ik niet snel genoeg mijn arm wegtrek).

En die van BE dus deuren openmaken? Ben blij dat die van mij dat nog niet uitgevonden hebben. Hoewel heel hard krabben aan een deur of het slaapkamerraam eigenlijk net zo goed werkt. Gegarandeerd dat ik na een half uur gejammer en gekras open doe

BE, Hier komt de kwis: Mijn nickname daar is een dier... dus... ga maar raden... Ik antwoord alleen met ja en nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven