Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo

Ik was vergeten te zeggen dat ik jouw haar erg mooi vond Pimpel Had je het nou recent nog gekleurd, ja toch?

Hier ook kinderfeestje gehad van Zoon, bij Ex thuis, vind dat toch wel zwaar merk ik. Maar goed, gelukt allemaal en Zoon een hele fijne dag bezorgd, daar gaat het toch om. Verder brak van gisteravond tot nogal laat met heel veel wijn met vriendin zitten kletsen, ze is ook blijven slapen: toen GG tegen 3en thuis kwam van optreden zaten wij hier nog op de bank omringd door lege flessen en slap van de lach, was erg gezellig. Maar ben dan wel een dag totaal moe (dat beloofd wat voor slempweekend). Dot ondertussen weer verhoging en snot overal, maar haar humeur lijdt daar niet onder nu ze weer bij de papa kan zijn.

Sjonge, na zo'n paar uur weer in nabijheid van ex ben ik zo extra ontzettend blij dat ik met GG ben, dat we het zo lekker hebben en zo goed zijn met elkaar. Wat een ontzettend groot geluk. Nu kookt hij voor ons en Dot is om me heen aan het scharrelen en spelen en morgen haal ik Zoon weer lekker van school en mijn leven is heel zo slecht nog niet.

Hoe is het met Kjong, inmiddels?
Geen antwoorden, Pimpel, maar wel weer thuis. Wellicht krijgen we nooit antwoord. Hopelijk was dit gewoon het einde van het verhaal.

Bloes, had je sms gezien, maar ben inderdaad nog niet aan antwoorden toegekomen. Ik ga je zeker bellen, maar eerst hier thuis nog even wat redderen. Qtie is een beetje van slag door het ziekenhuis-avontuur. (Hoewel ze zich verder geweldig gehouden heeft hoor, Bentetje is mijn getuige! )
Qtie doet haar naam eer aan, het is een leukert/leukerd!

Pfff, ben wel wat gammel,. heftig eind van dienst gehad en gewoon een beetje moe van 3 keer 6 uur op. Morgen de nachtdienst in op nieuwe echte afdeling!! Spannend, spannend!

Heb verder (tamelijk ego) niets in hoofd om op te reageren.....
Ik ben er wel, maar ook weer weg. Vertoef de komende drie dagen in Delfzijl en omgeving. Had er beter kunnen gaan wonen, maar slaap toch steeds weer thuis. Dat is dus lange dagen weg van huis, en 's avonds nog de boel organiseren en weer inpakken voor de volgende dag. Tot donderdag dus.

Ik denk wel aan u allen, dat is het niet, verder ben ik even Miss Onattent september 2008.
Doe kalm aan, Toet!

Bentetje, wat heb jij toch heftig werk: petje af, hoor!! En spannend morgen.

Fijn dat qtie weer thuis is, minder fijn dat je geen antwoorden hebt. Hoop dat ze gewoon niet meer zo doet!

Hier ook alles en iedereen licht-snotterig maar niet indrukwekkend.

Had vanmiddag spontaan superleuk bezoek!! Mims & Mops kwamen eten! Was leuk. (Jammer van die file op de terugweg... hoe laat was je thuis, Mims? En is de tonijn-dinges nog gelukt?)

Vanmiddag naar het bos geweest, was echt heerlijk!

Nu: dringend slapen. Truste!
[img]systems.com/winkel/images/stories/ontbijt.jpg[/img]

Dank je Pimpel.

Voor iedereen, snotterig of niet snotterig, druk of rustig, thuis of ergens anders, vol zorgen of zorgeloos, dan maar een ontbijtje aan het begin van deze nieuwe week, Starten we tenminste gezond!
Toet, da's niet onattent. Da's gewoon druk. En dan dacht ik dat ik al vroeg achter de pc zit, maar aan jou kan ik niet tippen. Sterkte dan maar deze week.

Bikkel is gisteren weer thuisgekomen van zijn logeerpartij, Hij vond het geweldig. Hij is eergisteren met mijn vader en Vietje naar de dierentuin geweest waar ze zich uitgeleefd hebben in de speeltuin en gisteren is hij met mijn ouders en Vietje naar het strand geweest. Hij heeft dit weekend dus in de peuterhemel doorgebracht.
Goedenmorgen!

Gosh.. ben niet eens de eerste

Toet.. als het heen en weer reizen te druk wordt, heb ik nog wel een bed over, als tussenstop hoor! (lekker onder de zonnebank ) En wij moeten ook altijd vroeg op, dus dat is geen punt! En het lijkt me erg gezellig.

(jammer dat je linkje niet werkt)

Leuk, zo'n weekendje bij opa (en oma?) voor Vietje en Bikkel

Wij zijn gisteren naar het Fochteloërveen geweest, de kinderen en ik. Was heerlijk!

Later is nu
Goeiemorgen! Wat een drukte hier, vanochtend.

Toet, doe je kalm aan? Je zult donderdag wel gevloerd zijn, dan... Als je bij Dream blijft pitten, zeg het dan even, he?! Kom ik ook nog even langs .

Q, balen dat er niets uit gekomen is! Hopen dat het gewoon nooit weer voorkomt, inderdaad.

Gisteren nog even naar het bos geweest. Lieke en Sophie op hun fietsjes en wij lopend/hollend erachteraan, hahaha. Heel knus . Eikeltjes, kastanjes en beukenootjes gezocht, en vervolgens even naar mijn zus gereden.Haar man heeft een boerderij en haar 3 dochters (6,8,10) vinden het helemaal super om Lieke en Sophie alle dieren (kalfjes, jonge poesjes, konijnen, paard enz enz) te laten zien. Kortom; wij kletsten heerlijk bij en de kids kwamen na vele uren met glanzende oogjes en een uur in de wind stinkend weer terug. Superzondag :)!

(Alleen was die hoogstnoodzakelijke badderpartij rond acht uur gisteravond geen succes. De dames zaten er helemaal doorheen, dus dat was een krijspartij van jewelste....)

He! Slemp is nog maar 11 nachtjes slapen?! JOEHOEOEOE. Kan ik eindelijk Kjong en Bam eens in levende lijve zien
Hahaha, Mado... peuterhemel. Wel lekker, denk ik, eventjes een kereltje alleen?! Superopa en oma, trouwens!

Dream, wat doe je in Fochteloerveen?
Peuterhemel klinkt inderdaad supercute! Lekker voor iedereen ook!

Zondagje van Xop klinkt ook goed. Die familie kan er wel een betaalde attractie van maken; verdienen die neefjes en nichtjes extra zakgeld en kunnen er nog meer kindjes blij gemaakt worden.

Lief van je Dream, het logeeraanbod. Als ik alleen aan het werk was geweest had ik er ook graag gebruik van gemaakt. Gezellig! Met als bonus dan nog Xop erbij ook! Maar ik werk dinsdag en woensdag met mijn moeder. En rijd dus ook met haar mee. Denk dat die het wel gezellig vind als ik dan dinsdagmiddag en woensdagavond ook weer mee terug rijd. Maar ik hou je aanbod graag als optie voor een andere keer!?

Heb het wel leuk gepland hoor; als ik woensdagavond gevloerd ben mag ik naar een Ladies Night in de bios. Lekker een meidenfilm, drankje in de pauze, leuk gezelschap en dan naar bed. Ik kijk er nu al naar uit!

Okay, spullen inpakken, jurk strijken en op pad.

Dot niet zieker geworden Lil?

* Schudt zachtjes aan de slaapzak van Bloesem, die zal nu toch wel uitgeslapen zijn? ;-)*
Toet, geloof me: het is écht beter om niet in Delfzijl te wonen... Sterkte met reizen en werk!

Vage nacht met rommelende Dot, die nu weer onder dekentje op de bank ligt (ze houdt gewoon niet van maandagen, vermoed ik:) ). GG is ook nog ziekig, en ik ben gewoon moe, maar het was wel heel lekker om na een week gisteravond gewoon weer samen thuis te zijn.

Luizenbende lijkt onder controle, maar Dochter is na intermezzo zaterdag overdag ook steeds bij haar moeder geweest en verder lijkt dus echt niemand het te hebben hier, dat scheelt. Alles is/lijkt brandschoon nu. Maar ja, zowel in Zoon's klas komt het nu voor als bij Dochter, dus het zal vast de laatste x niet zijn dat we deze mallemolen door moeten.

Fijn dat Qtie weer thuis is, en dat ze nu maar gewoon permanent lichtroze mag blijven. Pop Qtie (van Dot) is trouwens meegegaan in het luizenbehandelplan, wat tot een gigantische woedeuitbarsting van Dot heeft geleid, niet te filmen. Moederliefde, wat ik je brom.
Leuk Toet, zo'n Ladies Night en spannend dat ze je dan ook naar bed laten gaan ; leveren ze daar gepast gezelschap voor mee?
Dot zingt nu een slaapliedje wat ik vaak voor haar zing, wat mijn ouders ooit voor mij gemaakt hebben nav een oude engelse ansichtkaart met tekst:

May good luck and fortune stay

blessing you from day to day

making bright and glad the way

all along life's journey

En Dot zingt lief:

Mee koe luk en fortuu stee

blesse joe fom dee toe dee

meeke bjait é kled de wee

longe laife djurnie...
Oh wat is het toch heerlijk om dat soort schitterends te lezen hier, Lil. Die kleine Dot die zoiets zingt op haar manier, het maakt mijn dag, nu al!
Lil

Toch jammer Toet, ik verheugde me er al een beetje op

Toen ik jong was, was het Fochteloërveen er nog niet.. of niet zoals nu, in elk geval. Wekelijks reden wij erlangs op weg naar de caravan van m'n opa en oma in Appelscha. Op een gegeven moment zijn ze het veen gaan reconstrueren en zag je wekelijks het water dichter bij de weg komen. Spannend vond ik dat .. Bomen die er gestaan hadden, zag je afsterven tot silhouetten in het water. Alleen stompjes zie je nu nog uitsteken, de bomen zelf zie je niet meer.

Ik wilde daar nu gewoon eens wandelen

Bleek dat het oorspronkelijke gebied echt verdubbelt is, qua oppervlakte! Mèn, kan er nog wel een dag wandelen!

Maar waar wandel jij dan in het bos, Xop? Want ik zocht eigenlijk wel een bosrijke omgeving in de buurt. Halverwege de wandeling dacht ik ineens weer aan jouw blotevoetenpad. Dat gaan we volgend jaar toch écht eens doen! (zal nu wel te koud zijn, toch?)
Later is nu
ach wat prachtig lil.....
Moe meisje slaapt nu. Ik zong het vroeger ook voor Zoon, en die had op zeker moment ook zo'n mooie eigen fonetische versie, net weer anders dan Dot het nu doet. Stiekem vind ik het een beetje lekker dat Dot zo verkouden en hangerig is: ze is dan opeens knuffelig en ze is niet echt ziek (dan word ik altijd ongerust), en we kachelen hier lekker samen de ochtend door.

Klinkt mooi Dreamer, en het was ook wel een goeie dag voor wandelen, denk ik?
heerlijk kan dat zijn lil, lekker keutelen in huis. Daar is het weer wel naar!
Nou brr inderdaad. Net eventjes gerend met collega, en ik bleef het koud houden tijdens het rennen. Hmmm...Xoplief zou zeggen dat we dan harder moeten lopen....

Dream; blote voetenpad is het leukst als je met je voeten echt door de bagger gaat, maar je kunt ieder seizoen daar wel leuk wandelen. Is vlakbij Doezum/Opende enzo.

Wij wandelen of in Nienoord, of in Norg, of in Bakkeveen of in Blauwe bos (na Haulerwijk). Verrassend leuk is het 7 km lange wandel-/fietspad rondom de NAM-lokatie net boven Grijpskerk. Uit te breiden door afslag naar een van de omliggende dorpjes te nemen. Hahaha, wie weet komen we elkaar nu eens tegen, op zondag! Dat zou leuk zijn!
Lil, wat een leuk versje. Supercutie, die Dot.
Ik ben thuis

heb weer 2 uur verlof genomen. Ik houd het er echt nog moeilijk uit, op het werk.

Ik heb nog wel op de site van Natuurmonumenten gekeken en een leuke route bij Noordlaren gevonden. Is wel leuk, staat ook gelijk informatie bij over allerlei dingen in de route.. had ik met het Fochteloërveen ook eerst moeten kijken

We zijn gisteren wel door Norg gereden, Xop
Later is nu
waarom houd je het moeilijk uit op je werk dream??
Heb ik iets gemist, Dream? Heb je ergens last van, dat je het niet uit hield op werk? Klinkt niet leuk!

En Dot's schattige liedje heeft me echt ontroerd vanmorgen! Komen er nog wat kinderkopjes om de hoek steken op slempweekend bij wegbrengen of ophalen van La Mamma toevallig? Zou wel heel leuk zijn. *rare zin waar vast geen klap van klopt*

Slempweekend is al snel he? Heerlijk vooruitzicht. Als 't beetje meezit ben ik niet eens zíek dat weekend, goed geplanned!
kijk, dàt noem ik pas goed nieuws!!! Heerlijk, nog maar anderhalve week, echt supersnel!

Vanavond nachtdienst op de nieuwe afdeling , merk dat ik een beetje gespannen ben; komt vast door alle nieuwigheid.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven