Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Dat vraag ik me ook af Redbulletje!

Gavia , kijk maar gewoon verder het is een goede serie!

Ik heb net de miniserie Top of the lake gezien , een aanrader!
quote:Lilith75 schreef op 21 oktober 2015 @ 11:18:

Ik heb net de miniserie Top of the lake gezien , een aanrader!Die vond ik echt slecht! Had 'm op dvd besteld, want goede reviews over de Nieuw Zeelandse landschappen, maar ik vond 't een waardeloos verhaal zonder aansprekende personages.
Shoot first, ask questions later!
Ik raad ook niet aan de dvd te bestellen , maar als tussendoortje op Netflix kijkt deze miniserie lekker weg.
Mijn favoriete series op Netflix :

- Sons of anarchy ( zo jammer dat het is afgelopen )

- Breaking Bad

- Narcos

- Ray Donovan

- The Missing ( goeie minie serie )

- Broadchurch

- Orange is the new black

- Call the midwife

En nu... ? Wat is nu een aanrader ?
Continuum!!

Heb 1 aflevering The Missing geprobeerd maar vind 't tot nu toe saai en traag. Wordt het later spannender?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 07 oktober 2015 @ 12:00:

[...]

Ik kon maar niet wennen aan de vreselijke accenten (en de muziek). Ben er na een paar afleveringen mee gestopt.Ik spoel het gezang/gejank door. Vind wel leuke soapserie, ik kijk trouw elke week een nieuwe aflevering.
quote:redbuIIetje schreef op 21 oktober 2015 @ 08:31:

Waarom zetten ze er series niet compleet op als ze al wel compleet (of in elk geval een seizoen verder) zijn?Niet zo moeilijk hoor, heeft met geld/rechten te maken.
Ik ben net The Fall aan het kijken met scully van X files. Weet nog niet wat ik er van vind. Ik vind het tot nu toe wel aardig.Afl 2.
En iemand al de nieuwe afl van Fargo gezien?
The Fall vond ik wel goed.

Jammer dat Top of the lake tegenviel Redbul,ik heb die ook nog op de harde schijf staan.

Orphan black seizoen 1 vond ik geweldig,seizoen 2 best wel saai en ingewikkeld tot vrij laat in het seizoen toen werd het wel spannend en werden er dingen duidelijk.

Continuum heb ik tot en met seizoen 2 gezien,toen kon het me niet meer boeien. Man wil nog wel verder kijken zegt hij maar hij kijkt nooit..

We willen eerst Narcos verder kijken,waren daar een paar weken geleden voor de vakantie aan begonnen.

Zo ook Lillyhammer,laatste seizoen hebben we nog staan.

The affair is ook weer begonnen maar weet niet of dat een netflix serie is.
Sinds vorig week Netflix en verslaafd aan 'Reign', gaat over de schotse koningin Mary in de 16de eeuw.

Netflix is pas sinds vorige maand in het bezit van het eerste seizoen wat 22 afleveringen heeft, maar heb in een lang weekend alles al gezien. Nu moet ik dus wachten tot seizoen 2 een keer verschijnt..

Dat vind ik dus wel een nadeel van Netflix.
quote:Continuum heb ik tot en met seizoen 2 gezien,toen kon het me niet meer boeien. Man wil nog wel verder kijken zegt hij maar hij kijkt nooit..

Er staat helaas maar t/m seizoen 2 op netflix. Terwijl het in totaal 4 seizoenen heeft.

Ik was gisteravond al bij seizoen 2, dus daar ben ik dit weekend ook wel doorheen.
Ja continuum!! Ik hoop dat heel snel een nieuw seizoen komt!
Ik heb fargo de film gekeken, best leuk en toen begon ik aan de serie, maar dat accent en dat gejah weer de hele tijd. Ik trok het na 10 minuten al niet meer
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Van Continuum heb ik seizoen 3 al gezien op Syfy. Nu Ziggo Syfy uit het pakket heeft gehaald , kan ik het niet meer zien Ik vrees dat het nog wel even duurt voordat Netflix seizoen 4 koopt.

Een paar dagen geleden heeft Netflix Black Mirror toegevoegd. Ik heb er op tv eens twee afleveringen van gezien en ik vind het erg goed. Van IMDb: "A television anthology series that shows the dark side of life and technology." Het zette mij wel aan het denken.
quote:Babbel88 schreef op 23 oktober 2015 @ 07:10:

Mijn favoriete series op Netflix :

- Sons of anarchy ( zo jammer dat het is afgelopen )

- Breaking Bad

- Narcos

- Ray Donovan

- The Missing ( goeie minie serie )

- Broadchurch

- Orange is the new black

- Call the midwife

En nu... ? Wat is nu een aanrader ?

Weeds

Lillyhammer

Marco polo
Netflix lijkt even niet aan mij besteed te zijn.

Ik heb 6 afleveringen Bloodline gezien maar geen zin om verder te gaan.

En ik vond the Bridge seizoen 1 fantastisch en nu heb ik vrij vlot ook seizoen 2 gezien, en ik hoef alleen de allerlaatste aflevering nog, the Grand Finale. Maar ik heb nu al meer dan een week geen enkele aanvechting om hem ook echt te gaan kijken.

Jammer, maar the magic lijkt er een beetje af.
quote:hiltje schreef op 24 oktober 2015 @ 00:20:

Netflix lijkt even niet aan mij besteed te zijn.

Ik heb 6 afleveringen Bloodline gezien maar geen zin om verder te gaan.

En ik vond the Bridge seizoen 1 fantastisch en nu heb ik vrij vlot ook seizoen 2 gezien, en ik hoef alleen de allerlaatste aflevering nog, the Grand Finale. Maar ik heb nu al meer dan een week geen enkele aanvechting om hem ook echt te gaan kijken.

Jammer, maar the magic lijkt er een beetje af.

Heb ik ook weleens, en dan ineens zit ik weer een paar avonden achter Netflix.

Maar Bloodline vond ik wel aardig, je zou het eigenlijk toch moeten uitkijken, de "leukste" afleveringen komen nog.
Ben gisteren begonnen aan Drop Dead Diva. Wat een ontzettende leuke komische serrie.
Het is series kijken, wat voor magisch is daar aan? Dat ligt toch niet aan netflix.
Nee niks magisch aan maar er worden de laatste jaren veel meer goede series gemaakt dan vroeger. Niet alleen door netflix.

Ik kijk tegenwoordig vaker series dan films,films vallen me vaak tegen en duren te lang. Raar want ik kijk wel vlot 4 afleveringen achter elkaar van series die ik volg.
quote:jac-79 schreef op 23 oktober 2015 @ 21:39:

[...]

Weeds

Lillyhammer

Marco polo

Bletchy circle

House of Cards

Orphan Black

Fargo
quote:dolfje schreef op 24 oktober 2015 @ 09:56:

Nee niks magisch aan maar er worden de laatste jaren veel meer goede series gemaakt dan vroeger. Niet alleen door netflix.

Ik kijk tegenwoordig vaker series dan films,films vallen me vaak tegen en duren te lang. Raar want ik kijk wel vlot 4 afleveringen achter elkaar van series die ik volg.

Ja dat is ook zo, ik kijk ook bijna geen films meer. Ik heb ook popcorn al vind ik dat toch en minder lekker kijken, veel laden enzo en is niet helemaal legaal en de ondertiteling loopt vaak te snel.

Vind qua dat Netflix lekkerder kijken, ik hoop dat ze snel de rechten over de hele wereld gelijk krijgen. Dat beloven ze nu al een half jaar dat dat er aan zit te komen maar duurt lang
quote:dolfje schreef op 24 oktober 2015 @ 09:56:

Films vallen me vaak tegen en duren te lang. Raar want ik kijk wel vlot 4 afleveringen achter elkaar van series die ik volg.Heb ik ook. Films zijn 't gewoon niet meer.
Weten jullie waarom seizoen 7 van Mad Men niet op Netflix staat?
't Is al met al een heel gedoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven