Good Luck!
dinsdag 30 september 2008 om 10:56
Het gaat niet goed met Jonathan
Gisteren en zondag 3 aanvallen en net belde het KDV of we hem op willen halen omdat hij een paar keer helemaal slap werd en erg passief is (wil alleen maar op schoot zitten). M haalt hem nu op. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen....
Gisteren en zondag 3 aanvallen en net belde het KDV of we hem op willen halen omdat hij een paar keer helemaal slap werd en erg passief is (wil alleen maar op schoot zitten). M haalt hem nu op. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen....
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 30 september 2008 om 11:00
dinsdag 30 september 2008 om 11:02
Voor Suus: http://www.verycherry.nl/index1.html
Hou jij ook wel van volgens mij (en anders voor dochter )
Hou jij ook wel van volgens mij (en anders voor dochter )
dinsdag 30 september 2008 om 11:03
quote:Maleficent schreef op 30 september 2008 @ 10:56:
Ach lieve schat
Hebben jullie de dokter al gebeld? Kunnen jullie niet opgenomen worden om geobserveerd te worden?
Ach lieve schat
Hebben jullie de dokter al gebeld? Kunnen jullie niet opgenomen worden om geobserveerd te worden?
dinsdag 30 september 2008 om 11:05
quote:Suze2 schreef op 30 september 2008 @ 10:47:
Hier verder alles ok. De baas is vandaag de benedenboel in het nwe huis aan het verven. We schieten lekker op maar het wordt wel krap. Er zal nog wel het e.e.a. moeten als we er al wonen vrees ik. Jammer want uit ervaring weet ik dat het dan bij ons jaren duurt voor dat ene plafonnetje in de verf zit. Na ja, wat niet gaat gaat niet he. (ik ben nog wel bezig iemand te huren dus als die nou op korte termijn kan...).
Oei, herkenbaar, zo'n vent heb ik ook. Balen is dat.
Wat voor kleuren worden het?
Hier verder alles ok. De baas is vandaag de benedenboel in het nwe huis aan het verven. We schieten lekker op maar het wordt wel krap. Er zal nog wel het e.e.a. moeten als we er al wonen vrees ik. Jammer want uit ervaring weet ik dat het dan bij ons jaren duurt voor dat ene plafonnetje in de verf zit. Na ja, wat niet gaat gaat niet he. (ik ben nog wel bezig iemand te huren dus als die nou op korte termijn kan...).
Oei, herkenbaar, zo'n vent heb ik ook. Balen is dat.
Wat voor kleuren worden het?
dinsdag 30 september 2008 om 11:13
Ik wacht even tot M thuis komt en dan gaan we denk ik maar even naar de acute hulp van het zkhs hier (Jonathan mag altijd komen) om te kijken of er geen ander onderliggend probleem is (oorontsteking ofzoiets) en dan maar terug naar wat hij kreeg denk ik, want sinds we de keppra hebben verhoogd dit weekend is het alleen maar erger geworden....
Kokos + familie, gefeliciteerd met Tim! Mooie naam!
Kokos + familie, gefeliciteerd met Tim! Mooie naam!
dinsdag 30 september 2008 om 11:27
mal succes
haha ik zeg 'net' tegen Anne; als jij lekker gaat slapen kan mem mooi een heel stuk behangen op zolder. Telefoon... Bam en toen waren we dus ruim een uur en een volgende voeding verder en mag meisje bijna weer slapen
Kan nog steeds niet geloven van kokos. Was het dus wel nesteldrang afgelopen vrijdag!
haha ik zeg 'net' tegen Anne; als jij lekker gaat slapen kan mem mooi een heel stuk behangen op zolder. Telefoon... Bam en toen waren we dus ruim een uur en een volgende voeding verder en mag meisje bijna weer slapen
Kan nog steeds niet geloven van kokos. Was het dus wel nesteldrang afgelopen vrijdag!
dinsdag 30 september 2008 om 11:36
dinsdag 30 september 2008 om 11:44
Jeeeej!
Kokos, Kokosman en Lianne, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tim! (idd leuke naam!)
Weer een wondertje erbij. Pas goed op jezelf ja, Kokos. Heftig idd zeg, ook om je ventje in het zhuis te laten.
Mal voor jullie 3tjes.
Wat een weertje he, vin het heerlijk! Hoef toch niks buiten dus lekker binnen met kachel aan.
Kokos, Kokosman en Lianne, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tim! (idd leuke naam!)
Weer een wondertje erbij. Pas goed op jezelf ja, Kokos. Heftig idd zeg, ook om je ventje in het zhuis te laten.
Mal voor jullie 3tjes.
Wat een weertje he, vin het heerlijk! Hoef toch niks buiten dus lekker binnen met kachel aan.
dinsdag 30 september 2008 om 12:18
dinsdag 30 september 2008 om 13:41
Zo hee, ben nog beetje aan het bijkomen van Kokos haar verrassing... Heftig hoor.
Nog een halve dag in de middle of nowhere (erg saaaaai deze keer maar gelukkig hebben ze internet voor in de pauzes )
Mmm, we moeten aan de leesles dus, begrijp ik. Hoorde Mare laatst enthousiast "O" zeggen tegen een rondje, en laatst ging ze "letters schrijven, mama: oooooo, aaaaaaaa, eeeeee...". Maar verder heb ik haar er nog niet over gehoord. Ook niet gevraagd, eigenlijk.
O, bummer, pauze is afgelopen.
Nog een halve dag in de middle of nowhere (erg saaaaai deze keer maar gelukkig hebben ze internet voor in de pauzes )
Mmm, we moeten aan de leesles dus, begrijp ik. Hoorde Mare laatst enthousiast "O" zeggen tegen een rondje, en laatst ging ze "letters schrijven, mama: oooooo, aaaaaaaa, eeeeee...". Maar verder heb ik haar er nog niet over gehoord. Ook niet gevraagd, eigenlijk.
O, bummer, pauze is afgelopen.
dinsdag 30 september 2008 om 13:56
Hij ligt nu heel rustig te slapen. M heeft nog maar eens gebeld naar het KDV en die zeiden dat hij zich helemaal slap liet hangen en dat hij zichzelf daarna opgooide. Klinkt bij mij dan meer als een spelletje. Nou ja wel goed dat ze hem goed in de gaten houden, ik doe dat zelf nu ook maar.... wat een schrik weer.
dinsdag 30 september 2008 om 14:00
dinsdag 30 september 2008 om 14:26
Zo hey, kom je terug van een ochtend Ballorig (tja, slecht weer he en vriendin belde, dus dan zeg ik geen nee! haha) is er alweer een baby bij!
En idd, de tribune was nog geeneens klaar!
Kokos, man en Lianne: van harte met jullie zoon en broertje Tim! Geweldig nieuws, leuk hoor!
Hopelijk mag hij snel lekker mee naar huis!
En idd, de tribune was nog geeneens klaar!
Kokos, man en Lianne: van harte met jullie zoon en broertje Tim! Geweldig nieuws, leuk hoor!
Hopelijk mag hij snel lekker mee naar huis!
dinsdag 30 september 2008 om 15:01
Kokos, Kokosman en Lianne gefeliciteerd!
Voelde je het aankomen of waren gewoon ineens je vliezen gebroken? Snelle bevalling zeg! Gelukkig was je net terug van vakantie! Grappiog mijn vriendin doe tegelijk met jou uitgerekend was is ook 5 weken te vroeg bevallen. Schijnbaar is september een leukere maand om in geboren te worden .
Voelde je het aankomen of waren gewoon ineens je vliezen gebroken? Snelle bevalling zeg! Gelukkig was je net terug van vakantie! Grappiog mijn vriendin doe tegelijk met jou uitgerekend was is ook 5 weken te vroeg bevallen. Schijnbaar is september een leukere maand om in geboren te worden .