December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Nou Nurse wat ben ik toch voorspelbaar!!!! Ik wilde namelijk wel gaan gisteren. Maar het was me te ver en alle workshops zaten al vol.

A1mee: Je hebt me aangestoken!! Ik wil deze!!!

Nurse: Volgens mij is dat die film over Genie. Heb m vorig jaar gezien voor de studie. Heel interessant maar wel heel zielig.

Ja en die voetjes meten. Ik ken geen winkel in Haarlem hoor die de schoentjes zo opmeten. Ik kreeg laatst de tip dat je 1 vinger aan de achterkant erbij moet kunnen stoppen. Zo kun je ook voelen hoe de schoen ongeveer zit.
Nurse Tsja bij Davina werd de binnenkant niet gemeten. Maar zij moest op zo'n apparaat gaan staan en die berekend dan de maat. En dan als ze de schoenen aan heeft dan gaan ze wel voelen aan de zijkant en bij de tenen. Ze drukte redelijk hard (voor mijn idee) zodat ze wel echt de teentjes kon voelen. En Davina moest een stukje lopen en rennen. Ik vond dat ze dat wel heel goed hebben gedaan.

A1mee kan me voorstellen dat je dat nog erg moeilijk vind. Kan je er wel goed over praten met iemand? Dat lijkt me toch wel belangrijk.

Tinus veel succes met Manuel ik hoop maar dat jullie lekker kunnen slapen vannacht.

Ik ben vandaag maar weer eens bij de huisarts langs geweest. Davina dr oortje ging voor de tweede keer weer eventjes lopen na het bad terwijl ik het toch goed had droog gemaakt. Het zit gelukkig echt aan de buitenkant dus niks mis met dr trommelvlies. Ze heeft neusspray gekregen tegen de neusverkoudheid en over 2 weken moet ik even terug komen om het nogmaals te laten controleren. En verder heb ik nu een ontstekingsremmende lotion voor op mijn hoofdhuid. Heb al een hele tijd last van schilfers en plakkaten op mijn hoofdhuid en soms ook jeuk. Ik kan ook niet tegen gewone shampoo's en haarstyling enzo. Beetje lastig, maar hopelijk werkt die lotion nu dan wel. Heb weleens ketoconazol shampoo gehad maar dat helpt helaas niet. Uit het bloedonderzoek was wel te zien dat ik lekkere infectie heb gehad maar die was op de retour. HB was 8.3 dus ook niet slecht (ik had voor de zwangerschap normaal 9.4 gemiddeld maar ja wellicht trekt dat nog bij weer). Dus geen vreemde dingen of dingen die actie nodig hebben. Gewoon rust. En dan nu maar eens mijn betalingen doen en dan mijn bedje in ben erg moe.
Mainecoon: Is je werk, hoe leuk dat ook is voor je, niet te zwaar voor je?

En dat verhaal over je hoofdhuid beeeeeeh ;)

Hoe reageer je eigenlijk op Lush shampoo?
Yora nou het is wel zwaar ja en ik moet gewoon ietsje beter opletten. Ik ga soms toch nog iets te laat naar bed denk ik en we hebben het de afgelopen paar weekends ook best druk gehad. En dan ook nog eens ziekjes dus dat merk ik nu wel ben echt moe. Maar ik denk wel dat het te doen moet zijn zolang ik goed op mezelf let. Maar het is ook zo dat die Fibro een beetje met pieken en dalen opspeelt. Periodes veel last en periodes minder last. En heb net dus een periode gehad dat ik echt alles tegelijk last van kreeg. Maar ik begin nu wel te merken dat ik er weer uit begin te klimmen gelukkig. Lush shampoo is de enige waar mijn hoofdhuid wel tegen kan hihihi. Maar nu met die rotperiode speelt mijn hoofdhuid sowieso op wat ik ook gebruik. Maar hopelijk werkt die ontstekingsremmende lotion die ik gister heb gekregen.
Je hebt ook nog eens mail Mw Mainecoon. ;)

Ik vind HM heel vervelend! Kan de site niet meer openen op mijn telefoon of op school....of ik heb gewoon echt een verslaving :p
Mw. Yora mag ik u er op attenderen dat uw email beantwoord is ........
Goeie hemel zeg ik heb vandaag echt een gebrek aan concentratie en geheugen .......... Zoals vanmorgen moest ik even door de IT man een pagina 11 uit de database laten halen. Zeg ik pagina 1 zegt hij "Je bedoelt pagina 11" en 2 seconden later zeg ik weer pagina 1 en hij weer "Je bedoelt pagina 11" en nog geen 4 seconden later zeg ik weer pagina 1 en hij "Ja uh hallo gaat ie lekker vandaag?!" En vervolgens moet ie het papiertje ondertekenen dat de pagina is verwijderd zegt "uh welke datum is het? Oh nee dat zou ik moeten weten ik ben jarig vandaag" dus ik zeg "Tsja ik geloof dat ik besmettelijk ben hihihi" Vanmorgen op het station mijn fiets geparkeerd pak mijn paraplu mee en mjin voorlichtje. Laat mijn achterlicht gewoon lekker branden en fiets niet op slot (ach ja het is niet alsof er op leiden centraal fietsen worden gejat....) ....... gelukkig kwam ik er op tijd achter. Gisteravond kwamen we terug van het boodschappen doen bleek ik het gasfornuis vergeten uit te doen Gelukkig stond er geen pan meer op en is er niks gebeurd. Maar zoals je kunt lezen ben ik lekker bezig ........ zal vanavond mijn rij instructrice maar even waarschuwen van te voren
Hoi!

Yora:

EEhh, t meisje in waar de film over gaat heet Sylvia.. weet nu niet ofdat we het over dezelfde film hebben...

Enne, hebben jullie geen House of Shoes, Dolcy's? (dolci's oid) en dat soort winkels in de buurt?

Had gisteren trouwens 's avonds 'The Mist' gekeken, iemand nog meer gezien?

Wat een K*T einde zeg...tjonge jonge....

Tinus:

Hoe ging t vannacht?

Enne, die siroop hebben wij ook in huis... Roxanne vind t heeeeerlijk!

Mainecoon:

He, jak, klinkt niet lekker, wat je op je hoofd hebt...

En ook ik vraag me wel eens af ofdat je niet teveel hooi op je vork neemt, je gezondheid is niet zo denderend en als je dan ook nog eens veel van je eigen vraagt daarnaast... beetje een wisselwerking lijkt me... Goed aan jezelf denken hoor!

A1mee:

Klinkt als een geslaagde dag!

En ik begrijp je gevoel heel goed ookal is het geheel onterecht.

Hoe gaat het nu met je zus?

Ainne:

Hard aan het werk?!

Tof dat je eten zo goed was gelukt! Waar was manlief heengevlucht?

Iedereen, ondanks t weer, nog een fijne dag!

Kuss!
Nurse ik weet dat mijn gezondheid te wensen overlaat, maar ja ik wil deze baan niet opgeven. En thuis gaan zitten is al helemaal niks voor mij dan stuiter ik tegen alle muren op binnen de kortste keren. Ik moet echt een leuke en uitdagende baan hebben. Het is alleen jammer dat mijn droombaan in Amsterdam zit. Gaat het op den duur echt niet tsja dan zit er niks anders op. Maar voorlopig wil ik het nog even blijven proberen en kijken of ik een goede balans kan vinden. Maar wel lief dat jullie bezorgd zijn!
[

Yora:

Die zijn ook leuk! Ik denk dat ik een doc-verslaving aan het ontwikkelen ben, heb al zoveel leuke modellen gezien dat ik bij de volgende schoenmaat er weer ga kopen, en daarna weer en daarna... Nu ikzelf nog haha!

Mainecoon:

Net als Nurse vraag ik me wel eens af of je niet teveel van jezelf vraagt. Het is echt ongelofelijk hoe jij met je gezondheid loopt te tobben. Je zou voor de grap je posts van het afgelopen half jaar er eens op moeten naslaan! Ik kan me iig niet voorstellen dat het allemaal gewoon losse kwaaltjes zijn, ik geloof wat dat betreft wel in een holistische benadering en dat een lichaam ook kan reageren terwijl het probleem elders ligt (psychisch, relationeel etc). Ik wil je nix aanpraten, maar ik zou als ik jou was er zo "ziek" van zijn dat ik echt op zoek zou gaan naar de dieperliggende oorzaak.

Nurse:

Het was zeker een geslaagde dag. Toen ik zwanger raakte van Yahnoa, dacht ik dat het met 1 festival wel gedaan was voor mij. Maar ben toch maar mooi naar Festival Mundial (tilburg), reggae Geel, Fiesta Mundial (Balen), Bladelse zomerfeesten, theater-festival in ons dorp en nog wat andere gezellige dingen geweest. Al met al dus best een produktieve zomer haha!

Net nog naar de autokeuring geweest en mn wagen is weer goedgekeurd En het ging nog best snel ook! Hier in Belgie hebben ze een onafhankelijk keuringsstation waar je heen moet. Je staat dan gewoon in de rij te wachten tot je aan de beurt bent. Heb ooit 4 uur staan wachten en toen ging het station dicht voor ik geholpen was maar deze keer stond ik een uur later al gekeurd en wel weer buiten. Toch wel fijn!

En meneertje heeft echt het doorslapen ontdekt Hij heeft nu al 3 nachten op rij tot een uur of 6 geslapen! Kind is net een maand oud wat een kleine marmotjes heb ik toch op de wereld gezet zeg! Ze hebben het iig niet van een vreemde haha! (alhoewel, ik kan heeeel goed tegen onderbroken nachten, al ben ik wel superblij dat ik voor het eerst in maanden weer langer dan 5 uur aan een stuk kan slapen)

Damn, heb zin om te sjoppen, maar mn lijf is nog onvoldoende in shape om echt te gaan winkelen. Eerst mn bekken weer op orde krijgen en mn extra vetjes verliezen en dan....
A1mee:

En dan....

Dan helemaal los!

Ik ga ook GRUWELIJK sporten en shoppen na deze zwangerschap

(Wis deze posting later zodat het niet tegen me gebruikt kan worden )

Ik vind het zo heerlijk om te lezen dat je zo lekker actief bent ookal ben je moeder! Hou ik van! Niks niet na het werk alleen maar thuis op de bank in en rondom het huis maar lekker dr uit! Groot gelijk!

Enne, marmotten, check! hebben wij dr ook 2 van.. gebroken nachten, ja, leuk is anders maar als ik weer in bed lig slaap ik maar moet zeggen dat het na 9 maanden voor mij ook wel zat was en nu slaapt Yasmine ookal een tijdje door... ze zijn ook nogal van t uitslapen (vanmorgen tot 9:30) maar als gevolg dat Roxanne nu niet wilt slapen.

Mainecoon:

Ik snapwel dat je deze baan niet wilt opgeven... maar meis, je gezondheid gaat voor! Als je zovaak ziek of onderweg bent als jij, lijkt me ook niet leuk voor je gezin, zo kunnen ze niet optimaal van jou genieten lijkt me

Nou, ga onze oudste maar es uit bed plukken, ze heeft dr echt geeeen zin in.

Kuss!
Nurse: heb je het nog met M over de bevalling gehad? Of je wel of geen moeders aan je bed hebt bedoel ik?

En ja... ik heb echt sjop-zin, zit nu al uren op internet allerlei onzin dingen te bekijken (en dan toch niet kopen...)

Ga nu maar eens echt nuttige dingen doen!
A1mee: Ohhh ik weet hoe je je voelt qua shopzin! Het geld gaat bij ons al maanden naar het huis (logisch natuurlijk) maar mama Tinus wil ook wel weer eens lekker met een goed gevulde portemonnee de stad in. Mijn tijd komt vast nog wel...

En wat heerlik dat Yahnoa nu al doorslaapt! Ik ben wel benieuwd of het blijvend is. Vaak hebben die kleintjes nog niet echt een ritme, toch? Ik vond het zelf erg lang duren in ieder geval bij Manuel.

Nurse: Haha, wil Roxanne niet slapen? Ach, als ze vanmorgen zo lekker lang heeft liggen tukken.

Manuel heeft gisteren tot 8.30 geslapen en toen overdag van 12.30 tot 15.30 (toen heb ik hem wakker gemaakt) en om 19u lag hij alweer te ronken. Maar ja dat kwam omdat hij de halve nacht had liggen blaffen natuurlijk.

Vannacht ging het trouwens weer heel goed. Ik hoorde Manu even huilen rond 3u en toen ik bij hem voor de deur stond ging het jammeren al over in een soort zuchten (was dus in zijn slaap) en toen ben ik weer zachtjes naar mijn eigen kamer geslopen. Ben benieuwd hoe het vanmiddag is gegaan bij mijn mams.

Mainecoon: Het lijkt me ook zo rot om je telkens weer ziek te voelen. Nou helpt die fibro natuurlijk ook niet erg mee dus je zal wel moeten accepteren dat je regelmatig pijn hebt. Maar je zal in je leven toch een balans moeten vinden en je zal echt goed bij jezelf te raden moeten gaan of dat je het waard vindt om telkens kapot te zijn door je baan. Hoe leuk die ook is.

Je bent toch van plan om een ander huis te zoeken? Je zou kunnen overwegen om straks wat dichter bij je werk te gaan wonen. Scheelt in ieder geval reistijd die je kan besteden aan wat relaxtijd voor jezelf of speeltijd met je meissie.

Zelf heb ik ook van die rotperiodes met veel klachten maar bij mij beperkt de pijn zich toch alleen tot mijn schouders (en 's nachts tot mijn rug) dus dat trek ik dan wel.
A1mee/Nurse tsja ik denk dat het onderliggende probleem wel de Fibromyalgie is en dat ik nog niet helemaal een balans heb gevonden daarin. Als je kijkt wat voor symptomen daaronder vallen das een hele waslijst (gelukkig heb ik ze niet allemaal hihi). Maar ik merk nu wel aan mijn lichaam dat ik een beetje de neiging heb gehad om mezelf voorbij te lopen (doe nu ook iets rustiger op werk). We hebben het de afgelopen tijd dan ook wel druk gehad en Den is natuurlijk ieder weekend 1 dag weg zweefvliegen. Dus heb ook een beetje weinig rustmomentjes gehad. Ik wil zoveel, maar kan maar moeilijk accepteren dat het niet allemaal gaat ....... (in ieder geval niet als ik een wat slechtere periode heb). Ppppfff tsja het is gewoon lastig. Net als komend weekend heb ik ook beide dagen plannen, zaterdag is verjaardagsfeestje van Davina's grote liefde en zondag gaan we naar mijn schoonouders omdat we een speciaal verjaardags kadootje (introductie vliegles) voor mijn schoonvader hebben geboekt. Beide kan ik niet afzeggen. Dan ben ik ookal maanden niet bij een vriendin op bezoek geweest dus dat staat ook binnenkort op de kalender. Moet nog bij vrienden op kraamvisite kan ik ook niet te lang mee wachten. Moet nog met andere vrienden avondje plannen voor vakantie foto's kijken bij hun en eens bijkletsen. Dan heb ik nog een vriendinnen groepje waar we al een paar maanden over datum zijn voor een afspraak (ga trouwens met 1 van hun vrijdag even over de kermis banjeren 'savonds). Moet nog met andere vrienden datum afspreken om weer bij te kletsen die zijn in augustus bevallen en volgens mij zo nog meer. Tsja ik heb het gewoon een beetje druk en dat vind ik ook erg gezellig, maar laat een beetje weinig ruimte over voor bij te komen en uit te rusten vrees ik.
Oh en dan heb ik ook nog rijles en moet weer gaan sporten anders krjig ik op mijn kop van mijn vorige fysio en dan heb ik ook iedere maandag een afspraak bij huidige fysio. Wie ik druk?! Neehoor lijkt maar zo ............ Tsja het helpt wel om het zo op te schrijven dan dringt het toch wel tot me door dat ik misschien ietsje te druk ben Maar Fibro schijnt ook wel voornamelijk de drukke mensjes te treffen. Hoewel ik er al sinds heel jong last van heb. Vraag me af of ik toen ook al zo druk was dan?
Mainecoon: Hahaha, meissie toch! Als je het zo opschrijft raak ik al bijna overspannen! Het is natuurlijk hartstikke leuk om een druk sociaal leven te hebben en je kan uit die leuke dingen ook weer energie hebben. Maar wat ik heb begrepen van fibro is dat je toch wel heel goed naar je eigen lijf moet luisteren. En het lijkt er op dat jouw lijf tegen je zegt dat je het rustiger aan moet doen. En dan niet een avondje op de bank maar consequent wat minder hooi op je vork! Zie het maar als een waarschuwing en pas op dat je jezelf niet voorbij loopt want straks raak je echt in de problemen met je gezondheid doordat je de signalen niet serieus neemt. Ik hoop dat je wat meer naar je lijf gaat luisteren, want echt meissie... niemand heeft er wat aan als die lieve Mainecoon in elkaar zakt en 3 weken uitgeteld in bed ligt... Doe je het niet voor jezelf, doe het dan voor Den en Davina.

Kus.
He Tinus ja je hebt gelijk en dat weet ik ook, maar nu nog toepassen. Tsja ik ben wel heel blij dat we nu een schoonmaakster hebben ik hoef alleen nog maar zelf te wassen en strijken. En we spreken sowieso nooit doordeweeks 'savonds af met mensen. Maar ja we doen op donderdagavond altijd de week boodschappen, op dinsdagavond heb ik standaard rijles en dan moet ik eigenlijk op maandag en vrijdag avond sporten ......... blijft er ook niet veel over. Ik ga maar eens gauw mijn bedje in heb hoofdpijn. Ik kreeg me toch om 7 uur vanavond een kopstoot! Goeiehemel gelijk een tand door mijn lip en mijn linker voortand is volgens mij iets naar binnen gaan staan ........ en bedankt. Davina zei wel gelijk "oh mama bloed, mama auw!" Slaap lekker lieverds!
Riz' dochtertje is geboren vanmiddag
tja maincoon, wat wil, als je nooit een avond rust hebt...

Als je echt zo graag wil blijven werken en deze baan zo super vind, zal je er wel iets voor moeten laten vallen, want als je steeds ziek bent, gaat het ook niet.

Casper is echt in de ik ben nog net geen twee, maar zeg toch al lekker nee fase.. Momenteel de hele dag door.. Vermoeiend soms.. En dan, moet hij 's avonds in bad. Wil hij erweer uit.. Wijst hij op het potje, gaat erop zitten en er komt een minipoepje uit.. Dus ik gooide het in de wc, het werd helemaal nagewezen en vervolgd bij het doortrekken...

a1mee, wat een festival ganger...Wat voor soort muziek is dat allemaal. Enerzijds lijkt het me wel leuk, maar anderzijds.. Ik heb altijd na een kwartiertje zoiets van en nu.. Dan wil ik weer verder, wat anders zien.. Ik kan niet zo goed luieren...

heerlijk al die slapende kinderen.. Hier ook.. Ik ben steeds bang dat hij nog een keer slechter gaat slapen, maar tot nu toe.. Je legt hem op bed, hij slaapt tot je hem er weer uit haalt... En dan direct weer vrolijk...

schoenen, afhankelijk van de schoenenwinkel wordt de binnenkant gemeten of met de vinger gevoeld.. Maar je kan het met de vinger ook goed voelen. Schoen los, voet erin en dan bij de hiel voelen. Door het leer heen vaak niet.

Het grappige is dat je over schoenen en schoenenkopen zoveel verhalen hebt gehoord. Vroeger dacht ik altijd dat je echt de dure moest kopen, maar toen heb ik bij consumentenprogramma's op tv, maar ook in de literatuur gehoord, dat tegenwoordig veel van die zogenaamde goede dure schoenen helemaal niet zo goed waren. Daarom wissel ik het wat af, want niet steeds op dezelfde schoen lopen schijnt nog beter te zijn... Het is volgens mij maar net naar wie je luistert.
Jeeeeetje een directe collega van me heeft vanmorgen een (spoed)keizersnee gehad, haar zoontje is met 24 weken zwangerschap geboren. Hij weegt nog geen kilo! Ze had al twee weken weeën en geen vruchtwater (al was haar lichaam geloof ik wel bezig om dat weer aan te maken) en het is nog een tijdje gelukt om het allemaal te rekken, maar nu moest ie toch echt komen en hij doet het redelijk goed, ziet er allemaal positief uit. Ze stuurde een foto via de telefoon, wat een klein poepie, en dan aan al die slangetjes, pffff. Maar ze klinkt superpositief!

Een andere collega van me heeft vier jaar geleden een zoontje met 22 (!) weken gekregen, het jongste overlevende kind van haar provincie toendertijd. Is ook allemaal goedgekomen. Al moest ze wel haar werk opgeven, omdat het kind zo prematuur was wilde geen creche het kind nemen toen haar verlof voorbij was. Wel begrijpelijk natuurlijk.
Oh jee Ainne, wat heftig! Moet de baby dan tot 40 weken in het ziekenhuis blijven? Je weet misschien nog van mijn vriendin die vorig jaar na een gecompliceerde zwangerschap met een spoedkeizersnede beviel met 36 weken. Als er niet tijdig was ingegrepen was ze bij 25 weken al bevallen. Ze heeft het in het zh regelmatig meegemaakt dat er vrouwen zo vroeg bevielen en gelukkig liep het in de gevallen die zij van dichtbij heeft meegemaakt wel helemaal goed af. Maar het is wel wat zeg... 24 weken...

Zoontje van mijn vriendin is nu inmiddels 5 maanden en aardig op weg om een klein dikzakkie te worden. Hij heeft zijn achterstand helemaal ingehaald.

Sannie: Lekker hè, die slaapkoppen! Ik ben ook zo blij dat Manuel nooit problemen heeft met inslapen, behalve dan als hij ziek is. Het is normaal gesproken echt plof in bed en ronken.

Oef: Hoe gaat het eigenlijk met jou? Zit je al lekker in je nieuwe huis met de verwarming aan, na een warme douche, lekker in je keuken warme broodjes te eten? (ach... gemeen hè?!)

Bah, het is weer zo stil op het werk. Saai hoor. Ik zit maar een beetje te internetten.
Yora, lekker dat het slapen steeds beter gaat!

Amber roept nou ook heel de dag nee! En dan schudde met haar vingertje eh eh eh !

A1mee, klinkt geslaagd dat festival!

kan me voorstellen dat het voor jou en je zus toch steeds confronterend is dat jullie nu zo aan het genieten zijn van Yahnoa, terwijl hij er eigenlijk een heel lief neefje bij had moeten hebben om straks lekker mee te ravotten sterkte met die moeilijke momenten...

Lekker dat je auto weer goed is gekeurd! Wat een systeem zeg!

En wat super dat yahnoa door slaapt!!

Tinus, is het afvoerprobleem al opgelost?

En lukt het allemaal in het nieuwe huis?

Ainne, haar navel heeft ze nog niet echt ontdekt...als ze met Justin in bad zit is zijn piemel veel interessanter

Fijn dat Aimee weer beter is!

Jeetje heftig zeg van je collega...ik hoop dat het goed blijft gaan allemaal! En 22 weken is helemaal onwijs vroeg...!

Mainecoon, ik sluit me bij de rest aan...luister goed naar je lichaam!

Sannie, Amber is ook heerlijk aan het peuterpuberen, alles is nee en zelluf doen!

Amber heeft gisteren voor de 2e keer in een maand Justin zijn bril kapot getrokken...grr, we letten er echt heel erg op, maar toch lukt het haar soms om hem te pakken te krijgen...vanmiddag maar weer naar de opticien....vorige keer heeft hij een heel nieuw montuur gehad...nu denk ik maar gelijk een reserve bril er bij halen...
Marloes: Oh wat flauw van Amber dat ze steeds Justins bril sloopt! Manu trekt die van mij ook vaak van mijn hoofd. Gelukkig draag ik hem niet zo vaak dus het ding is tot nu toe nog heel.

En neeeee die afvoer wil niet lukken! De loodgieter is al 2x geweest en komt vanavond voor de 3e keer. Telkens loopt het water weer door en dan na 2 dagen is het weer mis. Nu loopt het helemaal niet meer door.
Sannie: haha, probeer maar eens te luieren met 2 kinderen op een festival, gaat je niet lukken hoor! Tis de hele dag achter ze aan hobbelen (nou ja, achter Kaya aan dan, terwijl de ander Yahnoa happy moet houden) en van de bar naar het kleed naar de eettentjes naar de schommels naar de festivalmarkt en weer naar de bar. Kortom, heel de dag bezig en onwijs gezellige sfeer en muziek. Luieren is er niet bij, tenzij je het ver-luieren bedoeld!

Tinus: Heel herkenbaar, hier gaat ook elke cent op aan ons huis. En om eerlijk te zijn óók aan de kinderen (maar dus niet aan papa of mama). Gisteren nog wel mn sjopzin kunnen bevredigen. Een winkel hier in de buurt was 's avonds open en gaf 30% extra kassakorting. Ik er heen, heb voor Yahnoa een heel stoer vest gescoord en voor Kaya een sweat-jurk, een trui, legging, 2 maillots en een shirt met dubbele puntmuts. Was alles bij elkaar nog geen 45 euro kwijt dus dat sjopt lekker weg. En nu mag ik niet meer van mezelf. Genoeg geld uitgegeven de afgelopen week haha !

Toen ik terugkwam vond ik het verdacht stil in huis. Ik was best een tijd weggebleven dus ik verwachtte een huilende (hongerige) Yahnoa en een verwilderde papa. Maar nix daarvan. Ik had een flesje melk gekolfd en in de koelkast staan. D wilde dat eigenlijk alleen uitproberen als ik er bij was (om de tiet te geven als het niet zou lukken). Bij Kaya duurde het een maand of 2 voor ze de fles accepteerde zonder drama's. Maar nee hoor, meneertje accepteerde zijn eerste flesje zonder problemen! Ik was helemaal ontroerd toen ik binnenkwam en ik de twee heren lekker op de bank zag liggen, Yahnoa al bijna in slaap met de fles nog in zijn mondje.... echt lief!

Marloes: Dat wordt een dure grap zo met Amber. Misschien kun je op een titanium-model overstappen voor Justin? Die zijn niet zo kwetsbaar . Kaya is trouwens ook van de navels. En van de moedervlekjes. Zij heeft zelf een aardbeivlek op haar beentje en ik heb een moedervlek op mijn buik. Ze wil die elke keer zien en aaien en dan trekt ze haar broek omhoog om haar aardbeivlekje te laten zien haha!

En Yahnoa heeft weer doorgeslapen vannacht, het was vanmorgen 6:45 toen hij wakker werd

Ainne Oei, 24 weken is echt wel heeeel vroeg (laat staan 22 weken). Ik hoop echt dat het goed blijft gaan. Mijn beste vriendin is 3 jaar geleden bevallen van een zoontje van 23 weken, het ventje heeft het helaas niet gered. Het is echt op de grens hoor! Wel goed dat ze zo positief is, niemand heeft er ook wat aan als ze nu al bij de pakken gaat neerzitten, maar het kleintje heeft nog wel een spannende tijd te gaan hoor. Poeh... heftig hoor.
tinus, wat een gedoe met de afvoer..

die amber met de brillen van haar broer. Je hebt van de hele flexibele die je alle kanten op zou kunnen buigen, zou dat wat zijn..

Casper slaapt weer.. Was opstandig.. In de supermarkt alles uit de rekken halen. Dus op een gegeven moment maar in de buggy gezet, schreeuwen... Tja, en dat doet me weinig, dus hij had geen resultaat. Uiteindelijk weer rustig en toen nog bij de bakker een koekje en bij de viskraam wat kibbeling, toen was het helemaal goed.. Ze hebben nog heerlijk met z'n tweeen ondeugend zitten spelen aan het bureau beneden: lijmen, kleuren enz... En net naar bed. Zo wonderbaarlijk. Hij is nog even boos, ik ben nog niet de kamer uit en hij is stil..

Trouwens wat ook apart is (of eigenlijk, we hebben hem gewoon verwend...) Hij wil soms alleen van mijn bord eten... Du dan leg ik een stukje van zijn bord op mijn bord en dan is het goed, maar anders, stijgeren...

ainnee, poeh dat is weer klein, 24 weken.. (ik kan me nog zo goed herinneren, ik kwam eigenlijk op neonatologie echt in aanraking met babies, had ervoor niet zoveel gezien, dus ik was helemaal gewend aan die maatjes 22-26 weken.. Toen kwam er een keer een baby ban 42 weken bij ons binnen, ik schrok me een hoedje. Hoe had die er ooit uit kunnen komen, ik vond ze bij 25 weken al groot...

Spannend hoor de komende tijd met zo'n kleine baby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven