Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 1 oktober 2008 om 23:37
nee Miran .. toen hij zei dat t verder niets ging worden .. Heb ik tegen hem gezegd dat ie eerlijk is en dat ik dat waardeer.. Maar 2 dagen later toen ik dus helemaal niets meer van mij liet horen en hem van msn en hyves had verwijderd kwam hij er in ene mee aanzetten dat ie wel wilde blijven afspreken ..
Nog ff aangezien en doorgevraagd wat ie dan wilde.. en daar bleef hij nogal vaag over.. Toen heb ik dat *lullige* maar zeer duidelijke smsje gestuurd
Nog ff aangezien en doorgevraagd wat ie dan wilde.. en daar bleef hij nogal vaag over.. Toen heb ik dat *lullige* maar zeer duidelijke smsje gestuurd
donderdag 2 oktober 2008 om 00:09
Ps
Apples and Wine
Women are like apples on trees. The best ones are at
the top of the tree. Most men don't want to reach for the good ones because they are afraid of falling and getting hurt. Instead, they just take the rotten apples from the
ground that aren't as good, but easy....... The apples
at the top think something is wrong with them, when in reality, they're amazing. They just have to wait for the right man to come along, the one who's brave
enough to climb all the way to the top of the tree.
Share this with other women who are good apples, even those who have already been picked!
Now Men.... Men are like a fine wine. They begin as
grapes, and it's up to women to stomp the crap out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
Apples and Wine
Women are like apples on trees. The best ones are at
the top of the tree. Most men don't want to reach for the good ones because they are afraid of falling and getting hurt. Instead, they just take the rotten apples from the
ground that aren't as good, but easy....... The apples
at the top think something is wrong with them, when in reality, they're amazing. They just have to wait for the right man to come along, the one who's brave
enough to climb all the way to the top of the tree.
Share this with other women who are good apples, even those who have already been picked!
Now Men.... Men are like a fine wine. They begin as
grapes, and it's up to women to stomp the crap out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
donderdag 2 oktober 2008 om 10:31
Goodmorning ya 'all !
Ingel heeft haar post-ontbijt alweer op; zoveelste kop thee met 3 kaneelkoekjes >>> jammie !
Appel; weet je al wat je aandoet vnvd? Wat gaan jullie doen?
Moz; wanneer had jij je date met njo?
Vleer; discussie over smsje niet echt gevolgd; geen zinnige reactie van mij dus.
Miran; goed stukje; heb hem meteen naar mijn single-vriendinnen gestuurd .
Ingel heeft haar post-ontbijt alweer op; zoveelste kop thee met 3 kaneelkoekjes >>> jammie !
Appel; weet je al wat je aandoet vnvd? Wat gaan jullie doen?
Moz; wanneer had jij je date met njo?
Vleer; discussie over smsje niet echt gevolgd; geen zinnige reactie van mij dus.
Miran; goed stukje; heb hem meteen naar mijn single-vriendinnen gestuurd .
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 2 oktober 2008 om 15:32
Appel! Hoe laat is je date vanavond? Hoe gaat het met de zenuwen?
Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig
Date met njo staat nog niet gepland, moeten nog datum prikken.
Morgen is hier feest in de stad, vanavond eigenlijk ook al, maar niemand wil vanavond al met mij de beest uithangen Misschien maar even met m'n moeder langs wat kraampjes. Hoewel, het regent nu ECHT heel hard hier. Wat zeg ik, het hagelt! Voorlopig blijf ik binnen.
Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig
Date met njo staat nog niet gepland, moeten nog datum prikken.
Morgen is hier feest in de stad, vanavond eigenlijk ook al, maar niemand wil vanavond al met mij de beest uithangen Misschien maar even met m'n moeder langs wat kraampjes. Hoewel, het regent nu ECHT heel hard hier. Wat zeg ik, het hagelt! Voorlopig blijf ik binnen.
donderdag 2 oktober 2008 om 16:40
donderdag 2 oktober 2008 om 17:50
Ben gelijk weer in zo'n herfstwak gevallen...
Wat me wel erg stoort is dat ie via mail zei.."hadden wij nou wat afgesproken vanavond? sorry dat het mij even ontschoten is, maar het is hier beetje gekkenhuis
het gaat denk ik niet lukken of het moet een korte direct na werk zijn.."
Sorry, maar ben geen korte voor net na het werk...
We hadden idd nog geen tijd afgesproken en ook geen exacte plaats...maar toch
Wat me wel erg stoort is dat ie via mail zei.."hadden wij nou wat afgesproken vanavond? sorry dat het mij even ontschoten is, maar het is hier beetje gekkenhuis
We hadden idd nog geen tijd afgesproken en ook geen exacte plaats...maar toch
donderdag 2 oktober 2008 om 18:03
quote:appeltje72 schreef op 02 oktober 2008 @ 17:50:
het gaat denk ik niet lukken of het moet een korte direct na werk zijn.."
We hadden idd nog geen tijd afgesproken en ook geen exacte plaats...maar tochVind niet dat je je aanstelt hoor. Beetje lullig zo, terwijl jij je er al dagen op loopt te verheugen. Maar aan de andere kant... het was nog wel een vage afspraak blijkbaar... Zou het nou niet meteen te erg opvatten hoor... maar een domper is het wel.
We hadden idd nog geen tijd afgesproken en ook geen exacte plaats...maar tochVind niet dat je je aanstelt hoor. Beetje lullig zo, terwijl jij je er al dagen op loopt te verheugen. Maar aan de andere kant... het was nog wel een vage afspraak blijkbaar... Zou het nou niet meteen te erg opvatten hoor... maar een domper is het wel.