Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, word ik blij van en ik ga het echt wel dragen en dan komen de grote maten jouw kant op, beloofd
MV waarom ben jij nog wakker ?
MV, je hebt pb over iets anders. De rest volgt later wel x
Zeg Thee, waarom ben jij al wakker???
Niet al, maar nog maar ga zo maar slapen (m'n ritme is een 'beetje' verstoord).
Schaam, ik ook. Heb nog niet geslapen terwijl ik een waardeloos drukke dag heb gehad. Gelukkig is de poetsvrouw geweest, echt die is haar gewicht in goud waard. Vandaag medicatie, begin maandag. Dus ik zou over 3 weken moeten zeggen, gatver wat een smerige sigaret. Zal mij benieuwen, moet toch heel wat gebeuren wil ik mijn sigaret loslaten. Maar als ik er voor ga ga ik er voor. 65% longinhoud en emfyseem ha, ik zal die longarts in maart eens een poepie laten ruiken. Sport nu 4x in de week , nee mij pakt hij niet (hoop ik)
Geniet er dan nog maar even van. Ik ga slapen.
Misschien moet je gewoon eens van je verstoorde ritme genieten. Dan kun je zonder problemen om 03.00

eten koken enzo, heerlijk hoor. Niema,d die je op de vingers kijkt of tot 04.00 uur internet. Ik geniet momenteel heelijk van die vrijheid, zou je ook moeten doen. x
Ja, waarom niet genieten als je toch wakker bent.
Ik werd wakker en ineens was iedereen allergisch, vooral voor ware balans.
quote:thee schreef op 05 november 2015 @ 04:09:

MV waarom ben jij nog wakker ?Geen idee en voel me nu ook brak, moet vandaag werken. Zo geen zin.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik lig nog in bed, ik hoef vanavond alleen een paar uurtjes te werken.

Ik zit even te lezen op het Napraattopic.

Er gaat bij mij met onmiddellijke ingang iemand onder de negeerknop.

Nog nooi eerder gebruikt maar wat een zuigerij!
He Mar, wat lekker dat je nog even vrij bent. Geniet er even van.

Ja de gezelligheid is vaak ver te zoeken op Napraat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 november 2015 @ 08:45:

He Mar, wat lekker dat je nog even vrij bent. Geniet er even van.

Ja de gezelligheid is vaak ver te zoeken op Napraat.

Dit gaat niet over napraat. Dit gaat over iemand van "hier".

En het gaat veel en veel te ver.

Werkze straks Mylene. Fijne dag!
Ik heb een bericht gestafd daar durf ik gerust voor uit te komen
OMG

Ik kijk even bij Napraat en zie het. Prada waar ben je in Hemelsnaam mee bezig? Ga je nou weer door? Ik vind het heel erg wat je daar schrijft weet je dat!!! Nou laat ik maar niet zeggen wat ik denk.

(je PB snap ik ook niets van, maar dan ook echt helemaal niets, je hoeft het ook niet uit te leggen want ik lees het niet)
quote:Marjo41 schreef op 05 november 2015 @ 08:48:

[...]

Dit gaat niet over napraat. Dit gaat over iemand van "hier".

En het gaat veel en veel te ver.

Werkze straks Mylene. Fijne dag!

Ja helemaal met je eens. Jij ook een fijne lekkere dag!

En de rest ook hoor hahahahah.
quote:bankje schreef op 05 november 2015 @ 08:54:

Ik heb een bericht gestafd daar durf ik gerust voor uit te komenHeb ik ook gedaan.
Eerst Thee nu Kia. Hoe diep ben je dan gezonken als je je frustraties af gaat reageren op mensen die al genoeg aan hun hoofd hebben/hadden. Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil want je gaat onder de negeer vanaf nu.
quote:bankje schreef op 05 november 2015 @ 09:01:

Eerst Thee nu Kia. Hoe diep ben je dan gezonken als je je frustraties af gaat reageren op mensen die al genoeg aan hun hoofd hebben/hadden. Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil want je gaat onder de negeer vanaf nu.

je vergeet Door nog. Ik snap hier echt niets van. Vind het echt heel erg voor Kia.

Ik ga even richting werk. Tot laterz.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-11-2015 10:02
Reden: ongepast
% gewijzigd
Prada, wat ben jij ongelofelijk vals bezig, ik heb er echt geen woorden voor! Zo laag en intens gemeen en dat had ik niet van jou verwacht!! Ik hoop dat ze je van het forum schoppen om nooit meer toegelaten te worden. Bah!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
En wat bedoel je in hemelsnaam met Lalein? Heb je het niet over het verkeerde NieTje???
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 november 2015 @ 09:26:

[...]

je vergeet Door nog. Ik snap hier echt niets van. Vind het echt heel erg voor Kia.

Ik ga even richting werk. Tot laterz.Werk ze!
quote:rosanna08 schreef op 05 november 2015 @ 09:47:

En wat bedoel je in hemelsnaam met Lalein? Heb je het niet over het verkeerde NieTje???

Lalein was idd beslist geen faker..

Citroentekkel bedoelt ze denk ik..
Lieve wakkeren,

Dankjulliewel voor de lieve woorden en het vertrouwen. Ik heb er geen woorden voor hoe fijn dat ís om te lezen.

Ik weet echt niet wat ik misdaan heb en ik hoop oprecht dat het nu klaar ís en prada en iedere andere forummer die haar gelooft mij gewoon gaan negeren. Dit ís voor niemand leuk.

Fijne dag allemaal .

(Sorry, beetje afgezaagd maar ik heb het bericht van napraat gekopieerd. Ben te moe om iets anders te schrijven. )
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven