Wakker
donderdag 5 november 2015 om 04:28
Schaam, ik ook. Heb nog niet geslapen terwijl ik een waardeloos drukke dag heb gehad. Gelukkig is de poetsvrouw geweest, echt die is haar gewicht in goud waard. Vandaag medicatie, begin maandag. Dus ik zou over 3 weken moeten zeggen, gatver wat een smerige sigaret. Zal mij benieuwen, moet toch heel wat gebeuren wil ik mijn sigaret loslaten. Maar als ik er voor ga ga ik er voor. 65% longinhoud en emfyseem ha, ik zal die longarts in maart eens een poepie laten ruiken. Sport nu 4x in de week , nee mij pakt hij niet (hoop ik)
donderdag 5 november 2015 om 04:38
donderdag 5 november 2015 om 08:48
quote:Mylene_Valerie schreef op 05 november 2015 @ 08:45:
He Mar, wat lekker dat je nog even vrij bent. Geniet er even van.
Ja de gezelligheid is vaak ver te zoeken op Napraat.
Dit gaat niet over napraat. Dit gaat over iemand van "hier".
En het gaat veel en veel te ver.
Werkze straks Mylene. Fijne dag!
He Mar, wat lekker dat je nog even vrij bent. Geniet er even van.
Ja de gezelligheid is vaak ver te zoeken op Napraat.
donderdag 5 november 2015 om 08:55
OMG
Ik kijk even bij Napraat en zie het. Prada waar ben je in Hemelsnaam mee bezig? Ga je nou weer door? Ik vind het heel erg wat je daar schrijft weet je dat!!! Nou laat ik maar niet zeggen wat ik denk.
(je PB snap ik ook niets van, maar dan ook echt helemaal niets, je hoeft het ook niet uit te leggen want ik lees het niet)
Ik kijk even bij Napraat en zie het. Prada waar ben je in Hemelsnaam mee bezig? Ga je nou weer door? Ik vind het heel erg wat je daar schrijft weet je dat!!! Nou laat ik maar niet zeggen wat ik denk.
(je PB snap ik ook niets van, maar dan ook echt helemaal niets, je hoeft het ook niet uit te leggen want ik lees het niet)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 november 2015 om 08:56
quote:Marjo41 schreef op 05 november 2015 @ 08:48:
[...]
Ja helemaal met je eens. Jij ook een fijne lekkere dag!
En de rest ook hoor hahahahah.
[...]
Ja helemaal met je eens. Jij ook een fijne lekkere dag!
En de rest ook hoor hahahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 5 november 2015 om 09:26
quote:bankje schreef op 05 november 2015 @ 09:01:
Eerst Thee nu Kia. Hoe diep ben je dan gezonken als je je frustraties af gaat reageren op mensen die al genoeg aan hun hoofd hebben/hadden. Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil want je gaat onder de negeer vanaf nu.
je vergeet Door nog. Ik snap hier echt niets van. Vind het echt heel erg voor Kia.
Ik ga even richting werk. Tot laterz.
Eerst Thee nu Kia. Hoe diep ben je dan gezonken als je je frustraties af gaat reageren op mensen die al genoeg aan hun hoofd hebben/hadden. Dit is het laatste wat ik er over kwijt wil want je gaat onder de negeer vanaf nu.
je vergeet Door nog. Ik snap hier echt niets van. Vind het echt heel erg voor Kia.
Ik ga even richting werk. Tot laterz.
donderdag 5 november 2015 om 09:47
donderdag 5 november 2015 om 10:52
Lieve wakkeren,
Dankjulliewel voor de lieve woorden en het vertrouwen. Ik heb er geen woorden voor hoe fijn dat ís om te lezen.
Ik weet echt niet wat ik misdaan heb en ik hoop oprecht dat het nu klaar ís en prada en iedere andere forummer die haar gelooft mij gewoon gaan negeren. Dit ís voor niemand leuk.
Fijne dag allemaal .
(Sorry, beetje afgezaagd maar ik heb het bericht van napraat gekopieerd. Ben te moe om iets anders te schrijven. )
Dankjulliewel voor de lieve woorden en het vertrouwen. Ik heb er geen woorden voor hoe fijn dat ís om te lezen.
Ik weet echt niet wat ik misdaan heb en ik hoop oprecht dat het nu klaar ís en prada en iedere andere forummer die haar gelooft mij gewoon gaan negeren. Dit ís voor niemand leuk.
Fijne dag allemaal .
(Sorry, beetje afgezaagd maar ik heb het bericht van napraat gekopieerd. Ben te moe om iets anders te schrijven. )
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow