Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 6 november 2015 om 12:41
quote:AllyMcBeal schreef op 06 november 2015 @ 12:40:
[...]
Ach maar nu hebben we het weer gehad voor even en je mocht toch niks zegen dus fijn dat het nu was. Toch?Zal mij benieuwen Ik ga even wat spelfouten verbeteren denk ik. Afkicken was dat, pfjieuw.
[...]
Ach maar nu hebben we het weer gehad voor even en je mocht toch niks zegen dus fijn dat het nu was. Toch?Zal mij benieuwen Ik ga even wat spelfouten verbeteren denk ik. Afkicken was dat, pfjieuw.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 6 november 2015 om 12:46
vrijdag 6 november 2015 om 12:47
quote:Fenrir-Greyback schreef op 06 november 2015 @ 12:43:
[...]
Ik heb het gisteren een beetje van je overgenomen, verbeteringsgewijs. Veel nieuwe vrienden gemaakt ook . Ja populair word je daarmee hè!
[...]
Ik heb het gisteren een beetje van je overgenomen, verbeteringsgewijs. Veel nieuwe vrienden gemaakt ook . Ja populair word je daarmee hè!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 6 november 2015 om 12:56
vrijdag 6 november 2015 om 13:05
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 november 2015 @ 11:46:
Slecht voorbeeld van hoe een onschuldig kinderliedje kan evolueren tot een RAP.
OPGEZWOLLE - SPAANSE VLIEG EDIT2: Verwijderd, er is geen vergunning aangevraagd en dat ga ik ook niet doen.
Dat ook nog eens met Sinterklaas. Ik sla die slechte aangever - die goochelaar - AF.
Ik heb verder niets met die tekst. Ik kom er niet door.
Zo, ik ben klaar voor vandaag.
EDIT: WOW... Uit welk jaar komt dit? Staf maar als iemand er moeite mee heeft. Ik wel. Ik kan het moeilijk plaatsen qua inhoud. Ook lokatie. Spaanse vlieg is toch vervangen door een blauwe pil?
EDIT3: O k leuk om te lezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede
pumps, ik vraag me af he, wat is nou eigenlijk je doel met die berichten hier in napraat?
want als ik heel eerlijk ben: ik sla ze over. ik kan er helemaal niets van maken in de meeste gevallen.
als je doel is om hier mee te praten, dan zou ik proberen om het iets begrijpelijker (of eigenlijk minder ingewikkeld) te maken.
en als je gewoon je hersenspinsels kwijt wil, is het dan niet een idee om een topic 'hersenspinsels van pumps' te openen?
ik weet namelijk dat er wel forummers zijn die jouw denkwijze en hersenspinsels intrigrerend vinden.
krijg je misschien wat meer interactie ook
Slecht voorbeeld van hoe een onschuldig kinderliedje kan evolueren tot een RAP.
OPGEZWOLLE - SPAANSE VLIEG EDIT2: Verwijderd, er is geen vergunning aangevraagd en dat ga ik ook niet doen.
Dat ook nog eens met Sinterklaas. Ik sla die slechte aangever - die goochelaar - AF.
Ik heb verder niets met die tekst. Ik kom er niet door.
Zo, ik ben klaar voor vandaag.
EDIT: WOW... Uit welk jaar komt dit? Staf maar als iemand er moeite mee heeft. Ik wel. Ik kan het moeilijk plaatsen qua inhoud. Ook lokatie. Spaanse vlieg is toch vervangen door een blauwe pil?
EDIT3: O k leuk om te lezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Vrede
pumps, ik vraag me af he, wat is nou eigenlijk je doel met die berichten hier in napraat?
want als ik heel eerlijk ben: ik sla ze over. ik kan er helemaal niets van maken in de meeste gevallen.
als je doel is om hier mee te praten, dan zou ik proberen om het iets begrijpelijker (of eigenlijk minder ingewikkeld) te maken.
en als je gewoon je hersenspinsels kwijt wil, is het dan niet een idee om een topic 'hersenspinsels van pumps' te openen?
ik weet namelijk dat er wel forummers zijn die jouw denkwijze en hersenspinsels intrigrerend vinden.
krijg je misschien wat meer interactie ook