Napraattopic deel 41
donderdag 5 november 2015 om 17:57
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 november 2015 om 14:13
quote:feow schreef op 07 november 2015 @ 14:11:
[...]
Ik heb je eerder aangesproken en heb geprobeerd om dat op een nette manier te doen. Ik vind jou op een heel nare manier forummen, ook bij het vluchtelingentopic en ook bij het racismetopic.Mag ik niet opkomen voor moslims? Jij interpreteerd dat zo ja.
[...]
Ik heb je eerder aangesproken en heb geprobeerd om dat op een nette manier te doen. Ik vind jou op een heel nare manier forummen, ook bij het vluchtelingentopic en ook bij het racismetopic.Mag ik niet opkomen voor moslims? Jij interpreteerd dat zo ja.
zaterdag 7 november 2015 om 14:13
quote:Fenrir-Greyback schreef op 07 november 2015 @ 13:51:
[...]
Dus je leest niks en je wil niet reageren en je wil ook niet dat anderen op jou reageren, maar je spamt hier wel hele topics vol met je onnavolgbare geneuzel. Begin dan een dagboek of zo, in een schriftje. Lekker voor jezelf.
[...]
Dus je leest niks en je wil niet reageren en je wil ook niet dat anderen op jou reageren, maar je spamt hier wel hele topics vol met je onnavolgbare geneuzel. Begin dan een dagboek of zo, in een schriftje. Lekker voor jezelf.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 november 2015 om 14:17
zaterdag 7 november 2015 om 14:18
NEGEER of reactie hier koppelen aam de topics die iemand interessant vind.
Dat leest sneller en geeft een stuk minder verwarring. Er wordt hier discussie gevoerd over een topic?
Nou, switchen van daar naar hier... Is ook zoiets. Er zijn gebruikers die meerdere tabbladen open hebben staan. Daar in typen en dan in een psychose terecht komen? Kan dat?
Ik denk dat het erg eenvoudig is, maar moeilijk op te lossen.
DAAG, THIS IS IT.
Dat leest sneller en geeft een stuk minder verwarring. Er wordt hier discussie gevoerd over een topic?
Nou, switchen van daar naar hier... Is ook zoiets. Er zijn gebruikers die meerdere tabbladen open hebben staan. Daar in typen en dan in een psychose terecht komen? Kan dat?
Ik denk dat het erg eenvoudig is, maar moeilijk op te lossen.
DAAG, THIS IS IT.
zaterdag 7 november 2015 om 14:21
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:17:
[...]
Ik heb jou trouwens nog geen enkele keer gezien in dat topic.Dat is omdat ik niet graag geassocieerd word met types als jij. En daar zit dat topic helaas vol mee. Als je die poep trouwens even uit je ogen veegt kun je zien dat ik er wel degelijk geschreven heb, maar het was paarlen voor de zwijnen. Net als wat ik hier nu bij jou zit te doen trouwens, dus ik hou er maar mee op.
[...]
Ik heb jou trouwens nog geen enkele keer gezien in dat topic.Dat is omdat ik niet graag geassocieerd word met types als jij. En daar zit dat topic helaas vol mee. Als je die poep trouwens even uit je ogen veegt kun je zien dat ik er wel degelijk geschreven heb, maar het was paarlen voor de zwijnen. Net als wat ik hier nu bij jou zit te doen trouwens, dus ik hou er maar mee op.
zaterdag 7 november 2015 om 14:21
quote:dadelduifje schreef op 07 november 2015 @ 14:17:
[...]
Ik heb jou trouwens nog geen enkele keer gezien in dat topic. Alleen maar in andere topics. Oa in die van Tas. Puur om te rellen.
Je hebt haar zelfs in dat topic gequote .
Ik ben het met iedereen eens hier. Walgelijk hoe jij over een medeMENS oordeelt en spreekt.
[...]
Ik heb jou trouwens nog geen enkele keer gezien in dat topic. Alleen maar in andere topics. Oa in die van Tas. Puur om te rellen.
Je hebt haar zelfs in dat topic gequote .
Ik ben het met iedereen eens hier. Walgelijk hoe jij over een medeMENS oordeelt en spreekt.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow