bn'er gespot

08-11-2015 20:05 627 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft één van jullie wel eens een bn'er gezien op "normale" plekken zoals de supermarkt, op straat, stad etc?

Gewoon doodnormale plekken dus waar je zelf ook dagelijks komt.

Aangezien ik geen voorbeeld kan noemen, ben ik erg benieuwd wie jullie gezien hebben (en waar).

Nou wil ik het niet heel groot maken en die mensen ophemelen, maar wat deed je op zo'n moment?
quote:divadevil schreef op 08 november 2015 @ 21:20:

Ja verschillende bn'ers op werk...En dan heb je geeneens een anekdote? Lijkt mij niks als iedereen zo op je let. Ik zou voortaan continue blozend en struikelend door het leven gaan. In het openbare dan.
quote:divadevil schreef op 08 november 2015 @ 21:20:

Ja verschillende bn'ers op werk...Ja dat ook. Ik werk in de gezondheidszorg. Het levert wel eens awkward momenten op als een BN'er met zijn echte naam wordt binnen geroepen en bekend is onder een artiestennaam. Het gonst dan echt in de wachtkamer 'hij heet anders, huh? Was hij het dan toch niet?'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Iemand die ik ken vierde haar verjaardag in een lunchtentje. De week daarna zou er een evenement zijn met Hennie Huisman. Hij kwam locatie bekijken. Wat een eikel zeg. Hij ging heel populair doen, vooral tegen mijn kinderen. Die vervolgens mij kwamen vragen wie die vent was

Vervolgens ging hij zelf naar de jarige toe om met haar op de foto te gaan, zonder dat de jarige daar om gevraagd had.
...
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:26:

Oh ik heb trouwens een BN'er op Facebook bedenk ik me ineens
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 08 november 2015 @ 21:26:

Oh ja Ted de Braak. Ik stond in een etalage poppen aan en uit te kleden. Kwam hij uitgebreid staan kijken wat ik aan het doen was.

Hij hoopte natuurlijk dat jij hem ook uit zou kleden .

Leeft die trouwens nog, Ted de Braak? Ik mocht hem altijd wel.
Ferry Doedens in Ibiza samen met zijn verkering.
Patrick en Rosanna Kluivert zijn inderdaad leuke mensen ja.

Waarom mag je een bn-er niet aardig vinden wanneer je die persoonlijk kent Fenrir? Volgens jou is dat dus meteen pochen met wie je kent oid
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:25:

Wat een saaie BN'ers komt iedereen tegen.Ik kom ook niet op interessante plekken.
quote:ankalida schreef op 08 november 2015 @ 21:27:

Vervolgens ging hij zelf naar de jarige toe om met haar op de foto te gaan, zonder dat de jarige daar om gevraagd had.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:05:

[...]

Mens ik weet niet eens wie je bedoelt. Maar dat air van jou alsof jij ze persoonlijk kent... vreselijk. Als je daar al eer mee moet inleggen zeg.Nou mens het maakt mij ook niet uit of jij ze kent. En ik gaf gewoon antwoord op de vraag van TO dat heeft niets met een air te maken.
O en ik ben ook eens tegen een BN'er op gebotst op het Damrak... Kel. Kelly! Ze was lang en had lekkere parfum op. Echt een verschijning.
quote:ana_isabel schreef op 08 november 2015 @ 21:22:

En bij "Meta, ik ben een man" in de klas gezeten.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:28:

[...]

Hij hoopte natuurlijk dat jij hem ook uit zou kleden .

Leeft die trouwens nog, Ted de Braak? Ik mocht hem altijd wel.Hij is 80 inmiddels volgens Wikipedia en woont nu in Frankrijk.
quote:Dragisa schreef op 08 november 2015 @ 21:28:

Patrick en Rosanna Kluivert zijn inderdaad leuke mensen ja.

Waarom mag je een bn-er niet aardig vinden wanneer je die persoonlijk kent Fenrir? Volgens jou is dat dus meteen pochen met wie je kent oid Mens je hebt ze één keer ontmoet, dat schrijf je zelf. En je stelt je aan alsof je er elke week een paar dagen komt logeren.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:30:

[...]

Mens je hebt ze één keer ontmoet, dat schrijf je zelf. En je stelt je aan alsof je er elke week een paar dagen komt logeren.

Lees even lekker terug joh, ik ben heel iemand anders. Ik reageer op jou vreemde comment.

Ik heb op bijna dagelijkse basis te maken met hun zoon, dus ja, ik ken ze zeer goed. En nee, dat zeg ik niet om te pochen.
Laatst nog in het ziekenhuis Cees Geel gezien. Zat in hetzelfde restaurant.

Vorig jaar bij de toko Jurgen Raymann achter ons gehad.

Toen ik 8 jaar geleden in het ziekenhuis lag Bram Moskovisch tegen gekomen.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 08 november 2015 @ 21:25:

Wat een saaie BN'ers komt iedereen tegen.Wie vindt jij wel leuk dan?
Kees van der Burg, directeur generaal langdurige zorg van VWS mailde mij vrij amicaal, maar bestuurder wil dat ik altijd correct reageer. Dus ik reageerde correct maar daarmee creëer je gelijk weer zo'n afstand. Het voelt nog steeds naar dat ik zo reageerde op zijn mail. Alsof ik hem wilde corrigeren dat hij mij zo amicaal benaderde.
Heb een oud-collega die het trouwens wel interessant vond om met BN'ers om te gaan. Ze is een hele mooie meid en dat zien die mannen natuurlijk ook. Zo was ze close met Tony (Sterretje)

En heeft ze eens aangepapt met een getrouwde volkszanger die haar daarna steeds belde en in de media maar de ideale schoonzoon spelen.
quote:ana_isabel schreef op 08 november 2015 @ 21:22:

En bij "Meta, ik ben een man" in de klas gezeten.

Okee, bekentenis. Ik zat bij (Char)Manta Dijkstra in de klas. Van Idols. Met die verschrikkelijke moeder (annex mental coach en manager), weten jullie dat nog? Ze ging zo vreselijk met Henkjan Smits in de clinch toen dochterlief niet door was. Ze zouden Celine Dion gaan aanschrijven omdat die talent wèl herkende.

Ik heb mij echt bescheurd toen ze op tv kwam. Maar ook plaatsvervangende schaamte.
quote:minnimouse schreef op 08 november 2015 @ 21:33:

[...]

Wie vindt jij wel leuk dan?Fenrir vindt alleen Doe Maar leuk
quote:Dragisa schreef op 08 november 2015 @ 21:32:

[...]

Lees even lekker terug joh, ik ben heel iemand anders. Ik reageer op jou vreemde comment.

Ik heb op bijna dagelijkse basis te maken met hun zoon, dus ja, ik ken ze zeer goed. En nee, dat zeg ik niet om te pochen.

Oh nou ja sorry hoor. Ik reageerde dus op iemand die ze welgeteld één keer had ontmoet en meteen maar over 'Patrick en Dinges' sprak alsof ze iedere dag bij ze over de vloer ligt te dweilen.

En verders veel plezier hoor met Patrick en zijn familie. Ik wil onmiddellijk geloven dat het echt hele aardige mensen zijn.
quote:minnimouse schreef op 08 november 2015 @ 21:33:

[...]

Wie vindt jij wel leuk dan?Ted de Braak
Mari van de Ven vaak compleet van de kaart op veel festivals. Lauren Verster ook wel eens, aardig mens lijkt me dat. Bridget, ook compleet van het padje. Misschien ligt het aan de feesten, niet aan hen, mag er zelf sowieso niks van zeggen.
quote:Dragisa schreef op 08 november 2015 @ 21:32:

[...]

Ik heb op bijna dagelijkse basis te maken met hun zoon, dus ja, ik ken ze zeer goed. En nee, dat zeg ik niet om te pochen.Waarschijnlijk bedoelde fg mij. Ook ik heb nooit gezegd dat ik ze maar 1x heb ontmoet. Anders kan je ook niet weten of iemand wel of niet aardig is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven