Masterchef Australië
maandag 23 november 2015 om 18:48
quote:friezinnetje2014 schreef op 23 november 2015 @ 18:39:
[...]
dat is geen charisma, dat is arrogantie
Zelf denk ik, als hij heel arrogant was, dan zou hij ook niet zoveel tijd in die kandidaten steken en zoveel seizoenen. Hij is goed en iedereen kan van hem leren en volgens mij geeft hij ook veel energie en kennis om ze verder te helpen.
Ik zou wel een workshop van hem willen volgen hoor.
[...]
dat is geen charisma, dat is arrogantie
Zelf denk ik, als hij heel arrogant was, dan zou hij ook niet zoveel tijd in die kandidaten steken en zoveel seizoenen. Hij is goed en iedereen kan van hem leren en volgens mij geeft hij ook veel energie en kennis om ze verder te helpen.
Ik zou wel een workshop van hem willen volgen hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 23 november 2015 om 18:55
quote:friezinnetje2014 schreef op 23 november 2015 @ 18:52:
[...]
Tegenvaller he?
Ja ik was het even vergeten. Voor niks zitten haasten. Heb het vrijdag niet eens afgekeken, kan die man echt niet zien. en dat geadoreer van George en Gary
Hij ligt 's nachts nog in bed tegen z'n vrouw te eisen dat ze de godganse vrijpartij "YES MARCO" roept
[...]
Tegenvaller he?
Ja ik was het even vergeten. Voor niks zitten haasten. Heb het vrijdag niet eens afgekeken, kan die man echt niet zien. en dat geadoreer van George en Gary
Hij ligt 's nachts nog in bed tegen z'n vrouw te eisen dat ze de godganse vrijpartij "YES MARCO" roept
Tjezus, wat vals
maandag 23 november 2015 om 19:00