Uitgerekend eind juli 2016!

23-11-2015 06:06 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die net ontdekt hebben dat ze zwanger zijn, eind juli zijn uitgerekend en het leuk vinden ervaringen met elkaar te delen?
.
Haha ik heb al ook al 3 keer getest. Eerste en tweede op dezelfde dag. En gister de derde. Gewoon omdat ik me nog niet exht zwanger voel en die bevestiging zoek.

Lekker woensdag bij MVM weer testen ;)
Ik had dat ook ging echt over me nek van die geur in die flessen vreselijk

Hen zelf ook al 2 keer getest wilde vanmorgen weer maar in de ah hier waren ze op hahahaha 😂
quote:Alessandra_mia schreef op 26 november 2015 @ 20:50:

Hahah doe ik het voor ons beiden 😉Vind de lucht ook wel meevallen maar ben verder ook niet misselijk dus dat scheelt wel.. Vandaag ook weer een weinig verschijnselen dag! Af en toe even voelen aan mn borsten of ze nog pijn doen, collega's zullen wel denken 😂

Ben echt wel heel blij als ik op echo een mooi hartje zie, denk nu af en toe is het wel echt zo?!

Jij gefeliciteerd Marlouz! Hoe oud is je eerste?? 😊 En had je toen ook zo weinig verschijnselen?Haha, dat met die borsten doe ik ook! En bedankt voor de felicitatie. Mijn eerste is in september 2 geworden. Ik ontdekte het toen wat later en had toen eigenlijk alleen gevoelige borsten, dus niet heel anders dan nu. Werd toen wel erg misselijk, daar zie ik tegenop. Echo duurt lang he? Continu behoefte aan bevestiging. Nou echt welterusten!
Voor alle dames die graag willen testen voor de geruststelling je kan ook testen bij de action kopen 2 voor 1.49

Misschien wisten jullie dit al dan is het overbodige info!

Bij mij nemen de kwaaltjes nu toe. Ik ben 's ochtends echt super misselijk. Werk in de zorg en de geuren die daarbij vrij komen zijn bijna niet te doen 😂😂 Ga soms bijna over mn nek bij een cliënt.

Heb met name 's avonds pijntjes/krampjes in mn buik.

Heb gister bericht gekregen van de gynaecoloog en wij hebben 10 decenter de eerste echo.

Ik kan niet wachten😁
Ik heb mijn echo toch verplaatst naar 10 december. Daar heb ik zelf toch een beter gevoel bij. 4december zou net een twijfel geval zijn van zien ze iets of niet. Heb geen zin om dadelijk een week in de stress te zitten. Dan wacht ik liever gewoon een weekje.
Ik vind het ook echt spannend! Vandaag al 6 weken ongeveer hihi
.
Welkom Anirac!

Ik werk ook in de zorg met onregelmatige diensten. Maak me daar best wel druk om....komt ineens veel op me af om over na te denken. Ik moet mezelf soms even herinneren niet te vergeten te genieten!
Ik moet het echt nog beseffen. Ben al 6 weken vandaag dat gaat hard. Ben vaak bang dat doordat ik gestrest raak het fout gaat (en daardoor raak ik steeds in de stress haha)

Maargoed nog 2 en een halve week en dan de echo!

Ik ben 's avonds pas misselijk en ook mijn borsten doen' s avonds meer zeer. En ik heb mijn 1e huilbui uit het niets ook al gehad lol. Maar voor de rest merk ik weinig. Vermoeidheid valt heel erg mee!
ha meiden, mag ik ook meeschrijven ??

Ik ben 33, man 39 en zwanger van de derde. Hebben al een zoontje van 3,5 en dochtertje van 1,5.

Vorige week positief getest en rond 27 juli uitgerekend. Echo op 17 december, spannend weer!

Ben de vorige twee zwangerschappen negen maanden ziek geweest (hel!) en nu voel ik me alleen moe. Al begon het ziek zijn de vorige keren ook pas na 6 weken geloof ik...

Stom hoor, dat ik het zo vervloekt heb en er nu haast op zit te wachten ter bevestiging, o o o!
.
Drukke dag die 10e dec met eerste echo's, leuk zeg!!

En mutsje, hoe kom jij bij 6 weken? Ik ben volgens eigen berekening twee dagen later uitgerekend en volgens mij net pas in mijn vijfde week...? Hihi, konden we de tijd maar vooruitspoelen wellicht dat jij een andere berekening hebt gemaakt dan ik, maar dan zou ik graag de jouwe ook even doen

En welkom Anirac! Das inderdaad lekker snel gegaan bij jullie dus! Fijn hoor. En nu begint het eeuwige afwachten.... Tot de eerste intake/echo, naar de tweede echo, naar de 20-weken echo, etc... Leuk joh, haha

Ik voel nog steeds niet zoveel. Heb alleen wel al een paar dagen het gevoel dat ik steeds moet eten ofzo. Herken ik nog van de vorige keer voor de misselijkheid optrad. Ben daar een beetje huiverig voor merk ik. Vandaag een afspraak gemaakt bij een acupuncturist die preventief naaldjes kan zetten om de klachten tegen te gaan/te verminder. Hopelijk gaat het helpen!
Ik heb een cyclus van 32 dagen. Daar kan het aan liggen.
Mijn eerste dag van laatste menstruatie was 16 oktober
Haha ik dacht dat ik de enigste was die me zo'n zorgen maakte. En daarna me weer zorgen maakte omdat ik me zorgen maak!

Dankje boschbolleke! Het is idd wachten en wachten........ Ik denk dat mn man al gek aan het worden is, zovaak zeg ik; 'ik snap niet dat ze die eerste echo niet eerder doen!'. Tuurlijk snap ik het wel, maar ik wil zo graag!

Wanneer en hoe gaan jullie het vertellen aan de opa's en oma's in spé? Wij met de kerst, nog even bedenken hoe we het gaan doen. Ik denk dat ze het totaal nog niet gaan verwachten!
Wij ook met kerst.

@boschbolleke ik heb 4 verschillende websites gebruikt en ze waren het allemaal eens met 6 weken =P maar de cyclus zal het doen denk ik. Ik weet niet wanneer jij voor het laatst je menstruatie gehad hebt. Maargoed het is een voorlopig iets, miss blijkt het veel vroeger te zijn bij de verloskundige haha
quote:Mutsje94 schreef op 28 november 2015 @ 09:45:

Wij ook met kerst.

@boschbolleke ik heb 4 verschillende websites gebruikt en ze waren het allemaal eens met 6 weken =P maar de cyclus zal het doen denk ik. Ik weet niet wanneer jij voor het laatst je menstruatie gehad hebt. Maargoed het is een voorlopig iets, miss blijkt het veel vroeger te zijn bij de verloskundige haha

Ja dat zal het zijn, ik heb een kortere cyclus meestal. Weten we dat ook weer

Hier weten m'n schoonouders en mijn moeder het al. Ook m'n liefste vriendinnen Hebben er niet een heel moment van gemaakt eigenlijk, haha!
Hoi, wij willen het ook met kerst vertellen maar ik zoek nog een origineel idee, dingen met rompertjes en bedrukte truitjes voor mijn oudste hebben we al eens gezien. Weet iemand nog iets leuks? Ik vind het ook wel leuk om mijn oudste erbij te betrekken.

Is jullie 8wk echo gratis?? Mijne niet, anders moet ik wachten tot 4Jan, dat duurt wel heel lang.

Ik voel ook nog zo weinig maar zie op tegen de misselijkheid,vooral om het op m'n werk te verbergen ...

Kus!
Hopelijk helpt het preventief behandelen door de acupuncturiste bij mij, wellicht voor jou ook een idee, Marlouz...? Ik kon het niet verbergen de vorige keer, toen heb ik ook niet op de werkvloer gestaan (werkte toen ook in de zorg). Lastig he, als je dat al eens hebt ervaren en weet dat het vast wel weer komen gaat... Wachten op wanneer eigenlijk. Terwijl er ook nog steeds vrouwen zijn die dat niet hebben trouwens! Vind ik altijd erg jaloersmakend
Moeten jullie voor de echo betalen??? Ik alleen voor de nekplooimeting
Ik krijg alleen 10 en 20 wk vergoed, 8wk niet zoals jullie. Krijg niet eens een intake rond 8 wk, of zou dat zijn omdat het mn 2e is?
@Marlouz: hier de derde op komst en "gewoon" een intake, hoor. Terwijl ik nu weer voor dezelfde praktijk ga. Eerste echo met 8 weken en intake rond de 10 weken...

Kan niet wachten! Ben erg onzeker of het wel "goed" gaat, stom he? Best wel last van buikkrampen en vleuje misselijkheid, bij de eerste twee ben ik heel ziek geweest, maar herinner me niet meer goed wanneer dat echt begon... Pfff wat kan een mens zich gek maken, he? Kon de tijd maar wat vooruit nu, haha!

@boschbolleke: is jouw nick een verwijzing naar je woonplaats. Zo ja, dan hier een gemeente-genoot;-)
@Poppedijn dat mezelf gek maken doe ik ook, de tijd kruipt voorbij. Terwijl ik er juist van wil genieten omdat het misschien wel mn laatste is (als alles gaat als gepland). Had m'n nieuwe uk maar whatsapp of een wifi babycam .. 😝
@Poppedijn hoop dat je niet weer zo ziek wordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven