Uitgerekend eind juli 2016!

23-11-2015 06:06 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er nog meer dames die net ontdekt hebben dat ze zwanger zijn, eind juli zijn uitgerekend en het leuk vinden ervaringen met elkaar te delen?
Oei mutsje94 dat is niet leuk!! Het hoeft niet altijd iets te betekenen bij mijn andere twee zwangerschappen had ik ook bloedverlies maar ik snap dat je hier niet vrolijk van wordt. Heel veel sterkte! Hou ons op de hoogte!

Liefs Lotti
Zodra ik erover na denk komen de krampjes terug lijkt wel. Net was ik even afgeleid en toen was het weg. Het begin toen ik een rolstoel aan het duwen was terwijl ik moest hoesten (ik denk aan miss een adertjes geknapt) toen ben ik naar de wc gegaan en was het donkerrood met een stukje zwart. Toen Had ik niks bij me (Had een inlegkruisje in maar die was bijna vol zegmaar) dus war wc papier omheengewikkeld en helemaal gespannen terug gelopen met de rolstoel en toen thuis naar de wc gegaan en was het helemaal rood enzo. En nu heb ik een maandverband je in gedaan, maar is nog maar een druppeltje. Wel rood, maar als ik binnen voel staat de boel helemaal open en zit er veel bloed in. Sorry vies verhaal... Met bruin erdoor heen. Het is ook niet dik bloed het is heel dun.
Bel even je vk, mutsje. Die kan je beter advies geven... Sterkte, hopelijk vals alarm!!

Mijn liefste din is kort geleden bevallen en die had bijna het hele eerste trimester gebloed, heel naar, maar nu dus wel een gezonde zoon! Maar voor je geruststelling en helderheid wel goed even te bellen.
Ik heb gebeld en weer morgen vanavond een echo om het te checken. Heb er niet veel vertrouwen in, maar hoop wel dat het nog goed zit.
Oh nee mutsje, succes!!!
Oh nee Mutsje, hopelijk komt het goed...

Heb je nu vanavond of morgen een echo?

Wens je heel veel succes!
Hallo!

Ik kan bijna niet geloven dat ik dit uberhaubt typ! Afgelopen weekend samen met mijn vriend een test gedaan... zwanger!! Ik ben nog maar anderhalve maand gestopt met de pil en had die 10 jaar geslikt, ongelofelijk dat het zo snel 'raak' is! Gister heb ik me aangemeld bij de VK en op 30 december hebben we onze eerste echo... spannend! Kunnen we het mooi met Oud&Nieuw vertellen als alles goed is. Volgens de eerste berekeningen zou ik 31 juli uitgerekend zijn. Spannend!!!

Ik voel me prima, alleen ben ik zo dromerig! Ik kan me maar slecht concentreren op kantoor. Ook heb ik rommelende darmen en gewoon een gek, bijna verliefd gevoel in mijn buik. Ik had het niet van mezelf verwacht, maar ik wil het zo graag delen! Toch nog maar even wachten. En ondertussen hier mijn hart ophalen met jullie.
Mutsje94 ik duim voor je dat het goed is.

Wat een spanning nog tot morgen :(

Ik denk aan je!
Zijn er hier dames die het leuk zouden vinden een groepschat via fb of WhatsApp te openen?

Communiseerd zoveel makkelijker ;)
Oooh mutsje, wat spannend dit voor je! Wel heel fijn dat je zo snel terecht kan daar! Ik duim mee dat het gewoon nog goed zit.
En ja via fb prima wat mij betreft hoor
De echo liet niks zien dan alleen een zwarte "spot" maar dat kon vanalles zijn. Dus doorgestuurd naar de gynaecoloog (weer inwendige echo jeej -_-) die kon heel duidelijk een zwart rondje zien met witte rand dat keurig ingenetseld was, maar het liet zien dat ik pas 5 weken ben ofzo. En aangezien ik nu gewoon aan het vloeien ben is niks eigenlijk zeker. Dus bloed laten prikken en nu ben ik eindelijk thuis. Donderdag moet ik weer bloed laten prikken. En dan weten we het.
Spannend Mutsje94 ik blijf duimen voor je!

Boschbolleke je hebt pb

Wie sluit zich nog meer aan?
Aaaahh Mutsje, wat heftig voor je die onzekerheid. Ik denk aan je hoor, hoop zó dat het goed zit...
Ik duim voor je mutsje.

Ik heb geen fb dus klets hier lekker verder.
Inderdaad wat heftig Mutsje, dan wachten kan dan zo lang duren voordat je meer weet.

Hoop voor jullie dat het allemaal goed komt!
Leuk pmo2! Bij het zwanger-topic van mijn eerste zijn we ook op fb verder gaan kletsen, maar zijn in eerste instantie alleen via fb op een privé-pagina gegaan. Zodat we niet meteen bevriend werden en elkaar konden bekijken zeg maar vond ik een veilig idee (voor de mensen die dit niet zo'n fijn idee vinden nog)
Pff mutsje ik duim voor je, hou ons op de hoogte..? Ik ook fb loos dus kletst lekker hier! Misschien kan iemand een nieuw topic openen met tabel bovenaan..??
Privepagina op fb vind ik een goed idee. Hoe werkt dat precies, bb?

Welkom Jillybean!

Heel veel sterkte Mutsje, ik leef met je mee!
Iemand van ons maakt een pagina aan. Die kan dan mensen toevoegen. Weet niet meer of je dan eerst even wél met diegene bevriend moet zijn om erop te komen, maar als je erop zit kan je ontvrienden iig haha, klinkt omslachtig, maar vond dat toen wel echt fijn werken
Dank jullie wel. Ik zit met een kruik op de bank want ik heb best veel krampen in mijn buik en rug, dus ik ga ervan uit dat het een helaas pindakaas geval is. Maar donderdag weet ik dat uiteraard pas zeker
Ik vind een privé pagina prima.

Ik weet alleen niet hoe ik het moet maken! :p
Oh jeetje mutsje heftig, hoop dat het goedkomt!
@Bb: hoe kunnen we de namen uitwisselen zonder dat we met naam en toenaam op het forum komen te staan?

@Mutsje: wat erg hee. Trek je het mentaal nog? Juist de onzekerheid lijkt me ook heel pittig. Heel veel sterkte en we denken aan je!
@mutsje: wat rot die onzekerheid. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap ook een bloeding gehad, dag erna ook echo en alles goed, gelukkig, maar man.... Wat een onzekerheid! Heel veel sterkte en ik duim morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven