Wakker

31-10-2015 18:15 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Ttass28 schreef op 02 december 2015 @ 01:44:

[...]

Thank god ik ben weer eens insomnia vannacht morgen afspraak psychiater nieuwe slaapillen vragen.Ik hoop dat je binnenkort weer lekker kunt slapen, Ttas. Ik ga nu op bed, ik ben al te lang op... Trusten!
quote:LunaLoona schreef op 02 december 2015 @ 01:45:

[...]

Ja, volgens mij hebben ze daar goed over nagedacht bij het indelen van de collectanten.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:LunaLoona schreef op 02 december 2015 @ 01:47:

[...]

Ik hoop dat je binnenkort weer lekker kunt slapen, Ttas. Ik ga nu op bed, ik ben al te lang op... Trusten!Dankje luna loona slaap lekker alvast en bedankt
Slaap lekker LunaLoona .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Al om 5 uur wakker en ik heb pas om half 11 een afspraak. Wat kan ik daarvan balen. En ook klaarwakker. Lig nog wel in bed hoor, ga gewoon pas om 9 uur eruit. Bo loopt beneden te schreeuwen maar ik weet dat er nog harde brokken staan dus hij moet gewoon lekker ophouden.

Verder nog iemand wakker?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ja. nog wakker maar sta net op het punt om maar eens even te gaan slapen.

Stuur je later vandaag nog een pb, marjo en kia ook. Haha, allemaal over verschillende dingen trouwens.

Heb je geen kans nog in slaap te vallen?
He Thee,

Nee ben klaarwakker.

Hoe is het met je? Tijd niets gehoord, hoop dat het een goed teken is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Beetje 'ziekig' geweest afgelopen week maar verder okay op verstoord dag- en nachtritme na

En las hier wel soms maar had ook geen zin in ;het gedoe; zeg maar.
Nee geloof mij, niemand van de vaste schrijvers hier hadden hier zin in.

Ben je nu een beetje opgeknapt? Heb je nog TZ om je te helpen?

Hoe gaat het met eten? Ga je met de feestdagen nog naar je ouders?

Wow wat een vragen
Ik heb eigenlijk morgen, donderdag en vrijdag 2 verschillende cursussen van mijn werk.

Donderdag ga ik wel heen en die van vrijdag heb ik even verplaatst naar januari.

Donderdag heb ik een cursus `hoe om te gaan met mensen met een niet zichtbare beperking`.

Lijkt mij erg interessant. Vergeten de inhoud ervan naar mijn eigen email te sturen dus kom er nog op terug.

Zou die kennis ook handig zijn hier op het forum?

Goedemorgen! Thee het was een lekker ontbijt op napraat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 december 2015 @ 07:13:

Donderdag heb ik een cursus `hoe om te gaan met mensen met een niet zichtbare beperking`.

Lijkt mij erg interessant. Vergeten de inhoud ervan naar mijn eigen email te sturen dus kom er nog op terug.

Zou die kennis ook handig zijn hier op het forum?

Goedemorgen !

Dat denk ik zeker, aangezien je hier aan niemand iets kan zien. Je leest alleen de dingen die ze opschrijven. Laat je weten of je er wat aan had? Misschien kunnen wij er dan ook nog wat van op steken .

Hier alles goed. Vanochtend zijn mijn vliezen gebroken , maar nog geen weëen. Verloskundige is net geweest voor een check en de conclusie is dat het of nog max 3 dagen kan duren.

We wachten dus nog even rustig af
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Spannend!
Morgen!

Ik heb een 'lalalalalalalalaaaaaaaaaaa-bui' .

Geen idee wat dat inhoudt, maakt ook niet uit want ik word er

vrolijk van.

Ok koffie is wel een wondermiddel...

Lalalalalala...

Spannend Ingeenzovoort! Succes!!
quote:Watervrouw2 schreef op 01 december 2015 @ 22:35:

bewaren kan vaak onbeperkt. In welke staat iets dan is is soms de grote vraag

Okee, ik kom even met een cliché over de balk.

Vriend en ik bewaren inmiddels al 6,5 jaar een pakje stroopwafels in de kast die nog over waren van onze allereerste avond samen. Ze zijn vast niet meer eetbaar, maar zien er nog hetzelfde uit! En ja, we hebben ze al 2x meeverhuisd en willen ze niet weggooien
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
quote:ingelke_kepringelke schreef op 02 december 2015 @ 09:40:

[...]

Goedemorgen !

Dat denk ik zeker, aangezien je hier aan niemand iets kan zien. Je leest alleen de dingen die ze opschrijven. Laat je weten of je er wat aan had? Misschien kunnen wij er dan ook nog wat van op steken .

Hier alles goed. Vanochtend zijn mijn vliezen gebroken , maar nog geen weëen. Verloskundige is net geweest voor een check en de conclusie is dat het of nog max 3 dagen kan duren.

Oooh spannend Ingel!

Ben je er helemaal klaar voor?
Ik hoop dat als mensen een ban van 48 uur krijgen ze toch even gaan nadenken over hun forumgedrag.

[...]

Goedemorgen !

He Ingelke,

Ja ik vrees dat het soms hier op het forum wel handig kan zijn. Maar ik weet morgen meer dus dan schrijf ik hier.

Ohhhh het kindje komt eraan. Wat spannend meis. Ik begrijp dat je gedachten niet hier liggen als je net moeder wordt maar we houden ons aanbevolen om te horen hoe het gaat/is gegaan/gezondheid enz.

En ik weet dat ik namens iedereen kan zeggen;

quote:Crazycatlady schreef op 02 december 2015 @ 10:34:

[...]

Okee, ik kom even met een cliché over de balk.

Vriend en ik bewaren inmiddels al 6,5 jaar een pakje stroopwafels in de kast die nog over waren van onze allereerste avond samen. Ze zijn vast niet meer eetbaar, maar zien er nog hetzelfde uit! En ja, we hebben ze al 2x meeverhuisd en willen ze niet weggooien Er is toch ook een test geweest hoe een hamburger van de Mac eruit ziet na een jaar? Is dacht ik een docu van.
Oh Ingel, spannend hoor. Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis? En dan met of zonder ruggenprik? Ik dacht trouwens dat als je vliezen gebroken zijn je binnen 24 uur moest bevallen ivm infectiegevaar. Tenminste dat was in mijn tijd zo. Heel veel sterkte en al snel kun je gaan genieten van je schattige baby. Meisjes zijn zooo leuk

[...]

Goedemorgen !

We wachten dus nog even rustig af Jeej nu gaat het niet zo lang meer duren! Fijn voor jullie . Succes en zet hem op hè meis .
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 december 2015 @ 11:36:

[...]

Er is toch ook een test geweest hoe een hamburger van de Mac eruit ziet na een jaar? Is dacht ik een docu van.Klopt, daar gebeurt in een jaar ongeveer niks mee qua uiterlijk.
quote:Crazycatlady schreef op 02 december 2015 @ 13:35:

[...]

Klopt, daar gebeurt in een jaar ongeveer niks mee qua uiterlijk. Ja dat was het
Crazycat; wat romantisch van die stroopwafels. Gelukkig is het geen pak melk die jullie al die tijd bewaard hebben .

Bedankt voor alle succeswensen. We zijn er, geloof ik, wel klaar voor.

Zover het gaat (en ik er aan denk) zal ik jullie op de hoogte houden.

Wil graag in het zkh bevallen, liefst zonder pijnbestrijding maar sta er wel voor open mocht het nodig zijn. Temp moet ik elke vier uur in de gaten houden ivm infectiegevaar maar hoef niet binnen 24 uur te bevallen, die grens is opgerekt naar 72 uur als ik het goed heb begrepen.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nou vanavond heb ik een etentje (zie ik Passie weer) dus als het mag liever niet vanavond .

Nee maar sterkte hoe dan ook. Lijkt me doodeng.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven