F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera Milan 1 jaar.

Milan gefeliciteerd!!

Hieper de Piep voor Milan!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Bedankt voor alle felicitaties voor Milan. Hij heeft t gisteren gevierd op kdv, was leuk.

En morgen vieren we t pas thuis met slingers, cadeautjes en taart.

Marlee, jij natuurlijk ook nog heel erg gefeliciteerd, leuke dag gehad?

Verder heel druk, dus kom vanaovnd ff bijlezen.

Dikke voor iedereen die er een nodig heeft!
Hieperdepieperdepiephoeraaaaaaa voor Milan! Van harte met je eerste verjaardag!!!!!

ik wil zo graag weer op iedereen reageren, maar het wordt met niet gegund. Gisteren een lap tekst getikt toen internet er ineens uit lag. Door de week druk met veel dingen, nu twee wakkere kinders die niet meer willen slapen en straks vast gaan muiten in het zwembad dat ze niet meer willen. Maar goed, man is nu nog even werken, dus die mag het straks oplossen

WEl een goed nieuwtje tussendoor, ik heb er een nichtje bij! Woensdag geboren met een geplande keizersnee, klein lichtgewichtje. Klein wurpie hoor, dan kriebelt het wel weer

Nu Daan even uit bed halen, en Tessel even aankleden. Gaan we maar 's fruit eten of zo...

Hier verder alles goed overigens. Met Daan ook prima, geen gedoe meer na z'n ingreep. Tessel kan bijna kruipen en staan, heeft 3,5 tand door (volgens mij 1 dubbele namelijk) en de volgende is ook al bijna door. Man mag binnenkort zijn eindgesprek doen omdat zijn scriptie (eindelijk) voldoende is, en ik heb mijn jaarcontract getekend en ben nu dus in ieder geval een jaar onder de pannen.

Hmmm, Daan begint nu echt te roepen dat hij eruit wil....

Later!
HI!

Nog even druk vandaag. Morgen weer werken dus kom dan weer langs.

Alles goed hier met iedereen?
Goedemorgen!!

Is iedereen toevallig met een winterslaap bezig?

Wij hebben weer een goede nacht gehad. Het bedje van Floor hebben we verplaatst naar de oude plek en sindsdien slaapt ze weer door. Na het plaatsen van de dakkapel hadden we het bedje op een andere plek gezet. Als ze door blijft slapen gaat we donderdag het bedje weer een keer terug zetten om te kijken of het toeval was. Maf kind.

Nu eerst werken komt straks nog even reageren.
goodmorning!!

Nico, dat is idd wel heel toevallig, ben benieuwd hoe t gaat als julle t bedje weer verplaatsen.

Tieg, wat stoer dat tessel al gaat kruipen! En fijn dat het Daan geen last meer heeft van de operatie.

Gefeliciteerd met je nichtje!! Dat zorgt idd wel voor kriebels he :-) en natuulrijk ook gefeliciteerd met je contract, gaat dus wel lekeer zo bij jullie!

Cees hoe is t met je compu? Al tijd gehad om de boel te fixen?

En hoe gaat t verder bij jou?

En bij de rest van de dames?

Hier ok, leuk weekend gehad met een leuk feestje voor Milan. Hij was blij jarig, en helemaal dol op de bromtol die hij heeft gekregen, echt een doorslaand succes. Ella had van opa en oma nog klei gekregen, en die heeft de halve zondag daarmee zitten spelen. dus dat was lekker rustig.

En verder vind ik dat milan echt eens moet gaan leren om door te slapen!!!
Nitro, misschien ook eens zijn bedje op een andere plek zetten.
quote:Nicolette80 schreef op 14 oktober 2008 @ 10:33:

Nitro, misschien ook eens zijn bedje op een andere plek zetten.goed idee, maar ella en milan delen kamertje, en dat past precies. Ik geloof niet dat een ander manier kan...
Daar was ik al bang voor.

Misschien is het om te draaien met de commode ofzo.

Wel enorm irritant dat hij nog steeds wakker wordt 's nachts.
Tieg, wat een goede berichten bij jullie. Jaarcontract, scriptie van man klaar, Tessel die kruipt. Wat heerlijk zeg. Geeft ook wel weer wat rust lijkt mij, vooral ook voor je man dat het nu (bijna) afgerond is.

En ja die drukte, iedereen lijkt het hier te hebben met 2 kids, hihi.

Het gaat hier iets minder snel dan gepland op het lab, nog maar even verder. Kan ik straks nog even over mezelf kletsen en de doop van de kids afgelopen weekend.
He nico,

was dat afgelopen weekend, de doop? Gefeliciteerd!

En hoe was het? Wat hadden de kids aan? vonden ze het leuk, hoe vond tim het?

Het was erg mooi en leuk. We waren zaterdag al geweest zodat Tim kon niet waar het ging gebeuren. Hij mocht ook helpen met water in het doopfont doen. We hadden hem verteld dat hij dat wat watr op zijn hoofd zou krijgen.

Hij vond het allemaal wel erg leuk. Hij was heel trots dat hij (ongeveer) dezelfde blouse had als papa (zal vanavond even een foto in de ak zetten). Het water op het hoofd ging erg goed, doopkaars aansteken ook.

Floor had de doopjurk aan die mijn moeder heeft gekregen toen ik geboren ben. Mijn broertje en ik zijn daarin gedoopt. Heel bijzonder dus.

En daarna zijn ze schandalig verwend met kado's. daar was hij erg van onder de indruk en was dus 's nachts weer eens wakker. Wel logisch ook. Het was echt een leuke dag.

Zal vanavond wel wat foto's in de ak zetten.

Vond het ook wel heel bijzonder om ze allebei tegelijk te dopen.
dat klinkt ook echt heel leuk. T lijkt me wel bijzonder dat Tim er zo veel meer van mee krijgt.

En gaaf zeg, zo'n oude doopjurk, echt speciaal lijkt me dat!
Zo meiden, zijn jullie maar eens gezellig met z'n 2en aan het kleppen?

Milan alweer 1 jaar, zucht wat vliegt de tijd toch! Maartje is ook alweer bijna 9 maanden oud.

Hier ook lekker druk geweest, ik weet niet eens waarmee precies, maar weinig hier geweest in elk geval. Gisteren nogal geschrokken omdat Lisa heel erge buikpijn had. Ze huilde de hele tijd en je kon haar amper optillen zoveel pijn deed het. Bij huisartsenpost geweest, doorgestuurd naar chirurgie op verdenking van blindedarmontsteking. Bloed geprikt bij het arme wurm. (Papa haast bij moeten brengen...kan hij slecht tegen) Bloedwaardes waren goed, geen acute blindedarmontsteking, pijn ook niet op de juiste plek. Verdenking blaasontsteking, maar ze hoefde niet te plassen (weinig gedronken). Weer naar huis met paracetamol. Als het 's ochtends niet beter ging moesten we om 8.00u weer bloedprikken en dan door naar dezelfde chirurg. Thuis huilend geplast, was erg donker en beetje troebel. Urineonderzoek gedaan (kan ik zelf natuurlijk): blaasontsteking. Meteen met antibioticum begonnen (heb ik ook zelf) ondanks dat de arts tot vandaag wilde wachten..

Kindje zienderogen opgeknapt vanochtend, plasje al beter. Afspraak afgebeld en plas naar het lab. Nog niks gehoord intussen, beetje raar. (Als ik zelf geen antibioticum had gehad zou ik intussen wel weer even gebeld hebben!) Maar goed, madam heeft weer praatjes, alleen nog weinig eetlust. Zo zielig, zo'n lijkwit stil kindje dat alleen maar kreunt van de pijn en regelmatig in huilen uitbarst, blij dat het beter gaat!
Dok, wat zielig dat Lisa zo'n pijn had. Gelukkig gaat het alweer beter. Raar hoor dat ze nog niet hadden teruggebeld. Werk je nu eigenlijk minder zoals je van plan was? Je had toch iemand aangenomen toen je met verlof ging of was dat alleen voor je verlofperiode?

Ik heb Daan al een hele tijd niet gezien. Zal haar eens op hyves aanspreken hoe het gaat.

Oja, goedemorgen allemaal.
goedemorgen,

Dok wat zielig zeg voor Lisa, ik wist eigenlijk niet dat kindjes ook blaasontsteking krijgen. Wel heerlijk dat je dan zelf ook dingen kunt testen, hoe eerder de medicijnen, hoe eerder ze opknapt!

We gaan vanmiddag naar verjaardag van nichtje, wordt 6, aan de ander kant van t land. en nu gaat ella eerst nog een mooie tekening maken voor haar.
Goedemorgen!

Nic, klinkt leuk, de doop van de kinders. Super, die foto van R. en Tim samen. Had trouwens die blauwe en groene muffins ook nog niet gezien, wat ziet dat er ranzig uit zeg

Dok, arme Lisa, blaasontsteking. Wel handig dat je zelf dan het een en ander kunt dokteren (met verstand van zaken natuurlijk), fijn dat het gelijk weer wat beter gaat dan.

Nitro, handig he, kindertekeneningen voor verjaardagen! Ik heb Nina vorige week een wit t-shirt laten beschilderen met textielverfstiften, voor zoontje van een vriendin. Was een doorslaand succes.

Vanochtend weer cb bezoek gedaan met Lasse, weegt 7040 en is 65 cm. Gaat alweer vlot dus, een echt lekker bonkie is hij aan het worden hoor. Was van de week al naar ha geweest met hem, omdat hij zo aan het hoesten was, klonk zo zielig. Gelukkig gewone verkoudheid, met wat opgezette amandelen. Gaat nu alweer veel beter. Ben nu zelf grieperig alleen

Voor Lasse nog even zalfje gehaald om te smeren ook, hij heeft zo'n vreselijk droge huid, begint nu allemaal van die eczeemplekjes te krijgen ook. Hopelijk helpt de zalf.

Man wordt vandaag gesteriliseerd, de arme schat. Moet steeds denken aan de blauwe ballen van de man van Daan Hoop dat dat nog goed gekomen is.
Bericht van Daan:

Alles gaat goed hier, maar druk. Heb weinig puf om naast mijn werk ook nog in te loggen op viva. Ik heb nu een thuiswerkplek gekregen, geeft veel rust in mijn hoofd dat nu niet alles precies om 17.00 uur klaar hoeft te zijn, maar dat betekent wel dat ik veel overuren thuis draai 's avonds. Niet erg hoor, want ik heb nu wel een hele leuke job, dus dat geeft ook wel weer energie.

Met de kids gaat alles super. Jesse heeft wel afgelopen week bijna niet gegeten omdat zijn hele mond vol aften zat, maar dat gaat nu gelukkig wel beter, hij snoept zelfs al weer pepernootjes, haha. Lars is echt het liefste kindje wat je je kan wensen, altijd vrolijk en overal voor in, vindt echt alles leuk. En Koen stapt al bijna, nu in ieder geval al achter een loopwagentje aan de hele kamer door, heel gezellig.

Doe ze de groeten op Viva, zodra het iets rustiger is kom ik weer even aanwaaien.

Groet,

Danielle
Als ik die maten overal lees van de kids dan blijkt maar weer dat Floor een dikkertje is.

Ze was de laatste keer bijna 4 ons zwaarder en 1 cm korter dan Lasse, hihi.

Fijn dat hij zo goed groeit. Hoop wel dat het snel beter gaat met zijn huid.

Hier op kantoor heerst ook de griep. De een na de ander gaat ziek naar huis. Hoop echt dat ik het ga missen maar ben er bang voor.
Doop dus al gehad Nic, ben benieuwd naar de foto's, kijken of ik gauw kan inloggen..

Arme arme lisa... gelukkig knapt ze op van de ab! Wist ook niet dat t nu al kon..

Lau, exceem... niks aan. heb kindje in opvang die het heeeel erg heeft en zich laatst tot bloedens toe had opengekrapt in zijn gezicht, alles onder t bloed. zooo zielig voor dat kindje (baby) Hopelijk blijft t bij lasse beperkt.

Moet laatste tijd veel aan je denken als ik over gouda hoor op t nieuws. niet echt positief wat daar gebeurd..

Jos hoest met jou? En je shop?

ahh Daan zo druk, fijn dat ze thuis kan werken. Aften zijn pijnlijk, hopelijk hoeft er niks getrokken te worden?

en tieg, bij jullie klinkt het positief, lekker zeg!

hier alles ok, nog wel mega druk (gestegen naar 60 werkuur) en we moeten nu echt doorpakken met verbouwing. dus kids gaan zaterdag naar schoonouders. net wel in bad gezeten!!! heeeerlijk hoor. tis nog niet klaar, maar bad wordt dankbaar in gebruik genomen door de kids. veel makkelijker dan in kleine koude douchehokkie! jaja het begin is er! nog steeds heel veel tegenvallers, maar fijn om nu vorderingen te zien.

ok, nog ff op de bank en dan weer naar bed, morgen weer vroeg aan de bak...
Oww ik heb het veul te druhuk om hier regelmatig te zijn. Met mijn 'gewone' werk en met de shop. Ik breng aardig wat uren achter de naaimachine door voor verzoeknummers. Het ene moment gebeurt er helemaal niets en het volgende moment, drie orders achter elkaar.

Ondertussen hebben we nog een Wii gekocht. Dus J. en ik staan af en toe ook te tenissen voor de tv haha, geen gezicht, maar levert wel spierpijn en dus lichaamsbeweging op.

Met Emma gaat het prima, we zijn net wel ziek geweest(braken/diarree hoera het was weer es zo laat hahah), maar daar zijn we weer van opgeknapt.

Vrijdag ga ik de nachtdienst weer es in...net als de klok een uur terug gaat bleh....

En voor de rest, ben ik al helemaal weer vergeten waar ik op wilde reageren. Oh jee het is ook al ruim na 12-en, tijd om te gaan slapen. Morgen wordt onze voortuin opnieuw aangelegd, daar verheug ik me enorm op!

Doeidoei en welterusten.
Huh? Gaat de klok dit weekend alweer terug?? Pfff...man wat gaat de tijd snel zeg.

Ben maar ziek thuisgebleven vandaag eigenlijk best fijn zo een dagje alleen in bed liggen hele dag

Lief dat je aan me denkt Cees Wij wonen er natuurlijk niet meer, en het is voornamelijk 1 probleemwijk in gouda hoor, waar wij woonden hadden we geen problemen. Het lijkt nu net of Gouda vreselijk is ofzo. Helaas woont zoon van A. wel net (op de rand) in die wijk, daar is A. minder blij mee. Moet zeggen dat als ik er zou wonen met mijn kinderen, ik er wel zo snel mogelijk weg zou willen komen, het is gewoon geen beste wijk, maar geloof niet dat zij dat wil (ex van A.) Maar hoor verder nooit dat er problemen zijn ofzo eigenlijk, gelukkig.

Wat fijn dat het bad in gebruik is. Ik kom echt binnenkort kijken hoor, volgens mij begint het nu toch wel supermooi te worden allemaal. Op woensdagen kon toch ook gewoon? En hoe gaat het met vriend en jou nu?

Jos, wat lekker dat het zo goed gaat met de webshop. Ik zal ook eens op je site gaan neuzen, wil ook wel een originele Josje

Daan ook lekker druk dus.

Haha Nic, en ik vind Lasse al zo'n klein propje. Zal binnenkort weer eens fotootjes in de AK zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven